Автомобили
(ФОТО+ВИДЕО) И официјално обновениот модел на WV Polo кое ќе се појави на европскиот пазар оваа година

Фолксваген денес официјално објави пакет фотографии од обновеното Поло, кое ќе се појави на европскиот пазар подоцна оваа година.
Да потсетиме, сегашната, шеста генерација на Polo се појави на пазарот од 2017 година, што значи дека е вистинско време за рестајлинг бидејќи конкуренцијата во овој сегмент е исклучително силна (Opel Corsa, Renault Clio, Citroen C3, Peugeot 208 , Ford Fiesta, Seat Ibiza, Hyundai i20, Toyota Yaris …).
Покрај тоа, со овој рестајлинг, Volkswagen има намера да продолжи со одлична продажба на овој модел, кој привлече повеќе од 18 милиони клиенти во изминатите скоро 50 години (сите генерации на Полот заедно).
Како што се очекуваше, во оваа пригода, предниот и задниот дел беа променети, следејќи го примерот на поновите модели на оваа марка. Ова вклучува нови LED фарови (опционални и адаптивни матрични LED фарови), изменета решетка и нов преден браник, како и поголеми задни светла и модифициран заден браник.
Покрај тоа, понудата ќе вклучува нов дизајн на тркалото, неколку нови бои и модифициран ентериер (подобрен инфо-забавен систем до 9,2 инчи, дигитална табла со инструменти до 10,25 инчи, подобри материјали и нов мултифункционален волан).
Исто така, се нудат бројни системи за безбедност и помош на возачот, од адаптивно управување со крстарење до системи за одржување лента.
Опсегот ќе ја вклучува основната верзија, како и Life, Style, R-Line и GTI (иако ажурираниот Polo GTI со 2,0-литарски турбо мотор од 207HP пристигнува на пазарот нешто подоцна).
Верзијата R-Line има стандардни светла со предни светла Matrix, поспорт комплет за аеро каросерија, 16-инчни алуминиумски тркала, како и заден браник со сјаен црн дифузер.
На почетокот, следниве мотори ќе бидат во опсегот:
1,0 MPI со 80HP и 93 Nm, со 5-степен мануелен менувач
1,0 TSI со 95HP и 175 Nm, со 5-степен рачен или опционален 7-степен DSG
1.0 TSI со 110кс и 200 Nm, со 7-брзински DSG
1,0 TGI (компримиран природен гас) со 90HP и 160 Nm, со 6-степен мануелен менувач
Продажбата започнува во септември, по цена што ќе биде помала од 16.000 евра за основната верзија во Германија.
Автомобили
Како да го спречите гадењето при возење?

Неколку остри кривини и многу патници во автомобилот – и еве ги првите симптоми на гадење, особено кај оние што седат на задните седишта.
Гадењето при возење се јавува затоа што центарот за рамнотежа не е усогласен со видот. Со други зборови, движењата на телото и силите што делуваат врз него не се синхронизирани со она што го гледаат очите.
Зошто доаѓа до гадење?
Погледот на патниците најчесто е насочен кон страните на автомобилот, а не кон патот пред нив. Како резултат на тоа, нивниот вестибуларен систем регистрира движење, додека очите гледаат релативно стабилна околина.
На пример, децата на задното седиште го гледаат задниот дел од предното седиште како фиксен хоризонт, но нивниот систем за рамнотежа чувствува дека возилото се движи. Оваа неусогласеност меѓу сетилата доведува до чувство на мачнина.
Кој е најчувствителен?
Децата на возраст од шест до 12 години се особено склони кон гадење, но и многу возрасни можат да имаат сериозни проблеми со оваа појава.
Како да се спречи гадењето при возење?
- Возачите треба да успорат што е можно повеќе на кривините, бидејќи наглите промени во движењето го влошуваат чувството на мачнина.
- Патниците на задното седиште треба да се обидат да гледаат низ шофершајбната, наместо на страните, за да го синхронизираат својот вид со движењата на телото.
Извор: B92
Автомобили
„Шкода“ започнува со производство на новите автомобилски модели „Enyaq“ и „Enyaq Coupé“

Наследникот на третата најпродавана серија на целосно електрични модели во Европа минатата година влезе во производство. Škoda Auto започна со склопување на новиот Enyaq во својата главна фабрика во Млада Болеслав. По целосно новиот Elroq, Enyaq е вториот сериски модел од чешкиот производител на автомобили кој го прифатил дизајнерскиот јазик Modern Solid, кој ги комбинира робусноста, функционалноста и автентичноста.
Новиот Enyaq може да се пофали и со подобрена аеродинамика за поголем опсег, одржливи внатрешни материјали и нови дигитални карактеристики. Производната линија има просечно дневно производство до 300 модели Enyaq.
– „Почетокот на производството на новото семејство Enyaq е многу посебен момент за нашите производствени тимови. Како прв модел на ŠKODA базиран на MEB, неговиот претходник означи голема пресвртница во производството, поставувајќи ја основата за процесите од кои имаме корист денес. Нашироко ги адаптиравме нашите производствени капацитети, што ни овозможи да изградиме целосно електрични возила и моделот Octavia на една производна линија. Производството на новото семејство Enyaq во нашата главна фабрика во Млада Болеслав ја нагласува нашата посветеност на Чешката Република. Ова ја зајакнува нашата посветеност да ја обезбедиме долгорочната иднина на нашите локации, истовремено признавајќи ја нашата одговорност за дополнително зајакнување на улогата на земјата како клучен играч во европската автомобилска индустрија“.
Андреас Дик, член на одборот на Škoda Auto за производство и логистика вели: Новиот Enyaq, базиран на платформата MEB, излегува од најсовремената производствена линија во салата M13 во Škoda Auto во Млада Болеслав, заедно со Octavia и целосно новиот електричен компактен SUV модел, Elroq. Тоа е првата фабрика на Volkswagen Group во Европа каде што моделите ICE и BEV се произведуваат рамо до рамо, што овозможува брзо прилагодување на промените во побарувачката на потрошувачите.
Покрај склопувањето на новите Elroq и Enyaq, фабриката во Млада Болеслав произведува и батериски системи за овие возила базирани на MEB. Погонските батерии произведени таму се инсталирани и во електрични модели од други марки на групацијата Фолксваген.
Наследникот на првиот целосно електричен производствен модел на ŠKODA е достапен со две големини на батерии и три опции за погон, кои обезбедуваат моќност помеѓу 150 kW и 210 kW. Enyaq 60 и Enyaq 85 имаат еден електричен мотор и погон на задните тркала, додека Enyaq 85x додава втор електричен мотор напред за погон на сите тркала.
Благодарение на низата аеродинамички подобрувања – вклучувајќи оптимизирани воздушни завеси, ново дизајнирани тркала и затворен јаз помеѓу ладилникот и решетката – новиот Enyaq постигнува импресивен коефициент на отпор од дури 0,245 за Enyaq и 0,225 за Enyaq Coupé. Ова резултира со продолжен досег од над 590 километри (WLTP) со новото Enyaq Coupé и над 580 километри со новиот Enyaq.
Новиот Enyaq, исто така, доаѓа со уште подарежлива стандардна опрема, вклучувајќи загреани предни седишта, загреан волан, KESSY Advanced со заклучување со отворен пристап и одење, Climatronic во 3 зони, странична асистенција, предвидлива адаптивна контрола на патувањето (pACC) и помошен метеж во сообраќајот. Новите дигитални функции вклучуваат далечинска помош при паркирање и далечинско тренирано паркирање. Внатре, клиентите можат да изберат од шест опции за избор на дизајн, со силен фокус на иновативни, одржливи и издржливи материјали. Повеќе информации за придобивките од електричната мобилност се достапни во информативниот центар за е-мобилност на групацијата Volkswagen, “Enter Electric!”
Извор: Шкода / Skoda
Автомобили
Продажбата на автомобили во ЕУ падна на почетокот на годината

Продажбата на автомобили во Европската унија (ЕУ) бележи пад во јануари 2025 година, согласно податоците на Европската асоцијација на производители на автомобили (ACEA).
Во јануари, во ЕУ се регистрирани 831.000 нови автомобили, што претставува пад од 2,6 отсто во споредба со истиот месец минатата година. Овој пад доаѓа по зголемувањето на продажбата во декември, кога беше забележан раст од 5,1 отсто.
Пад на продажбата во водечките пазари
На водечките пазари во ЕУ, Франција забележа најголем пад од 6,2 отсто во продажбата на нови автомобили. Италија е близу, со пад од 5,8 отсто во бројот на регистрирани нови автомобили. Германија, исто така, бележи пад, но помал – од 2,8 отсто.
Во Шпанија, пак, продажбата на автомобили забележа силен раст од 5,3 отсто.
Продажбата на електрични и хибридни автомобили бележи пораст
Европскиот пазар за електрични автомобили на батерии бележи значителен раст од 34 отсто во јануари 2025 година во споредба со истиот месец минатата година. Овој раст доаѓа по падот од 10,2 отсто забележан во декември 2024 година.
И продажбата на хибридни електрични автомобили порасна за 18,4 отсто.
Пад на продажбата на бензински и дизел автомобили
Во исто време, продажбата на возила на бензин и дизел забележува значителен пад. Возилата на бензин бележат пад од 18,9 отсто, додека продажбата на дизел-автомобили опаѓа за 27 отсто.
Заклучок
Продажбата на автомобили во ЕУ продолжува да се менува, при што зголемувањето на електричните и хибридни возила го покажува трендот на преминување кон поеколошки опции. Сепак, традиционалните автомобили на бензин и дизел продолжуваат да бележат пад, што се очекува да има подолгорочно влијание на индустријата.
Извор: RTCG
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (5 март)
-
Временска прогноза1 ден
Нашата територија ќе биде во температурна „аномалија“ во следните десеттина дена, ќе имаме голем пораст на дневните температури, невообичаено за месец март
-
Хороскоп7 часа
Хороскоп за четврток (6 март)
-
Lifestyle2 дена
Со „Минт Травел (ЈК Травел)“ вашето совршено „Лето 2025“ на неверојатни 10 рати без Камата!
-
Автомобили1 ден
Како да го спречите гадењето при возење?
-
Спорт20 часа
Новото раководство на ФФМ со плодна работа уште на старт, конечно стартува онлајн платформа за продажба на влезници за претстојните натпревари на репрезентацијата
-
Магазин1 ден
Конечно потврдено: Samsung го открива датумот кога ќе пристигне стабилната верзија на One UI 7
-
Магазин1 ден
Едноставно решение за преполни iPhone: ослободете гигабајти без бришење фотографии и видеа