Автомобили
(ФОТО+ВИДЕО) И официјално обновениот модел на WV Polo кое ќе се појави на европскиот пазар оваа година

Фолксваген денес официјално објави пакет фотографии од обновеното Поло, кое ќе се појави на европскиот пазар подоцна оваа година.
Да потсетиме, сегашната, шеста генерација на Polo се појави на пазарот од 2017 година, што значи дека е вистинско време за рестајлинг бидејќи конкуренцијата во овој сегмент е исклучително силна (Opel Corsa, Renault Clio, Citroen C3, Peugeot 208 , Ford Fiesta, Seat Ibiza, Hyundai i20, Toyota Yaris …).
Покрај тоа, со овој рестајлинг, Volkswagen има намера да продолжи со одлична продажба на овој модел, кој привлече повеќе од 18 милиони клиенти во изминатите скоро 50 години (сите генерации на Полот заедно).
Како што се очекуваше, во оваа пригода, предниот и задниот дел беа променети, следејќи го примерот на поновите модели на оваа марка. Ова вклучува нови LED фарови (опционални и адаптивни матрични LED фарови), изменета решетка и нов преден браник, како и поголеми задни светла и модифициран заден браник.
Покрај тоа, понудата ќе вклучува нов дизајн на тркалото, неколку нови бои и модифициран ентериер (подобрен инфо-забавен систем до 9,2 инчи, дигитална табла со инструменти до 10,25 инчи, подобри материјали и нов мултифункционален волан).
Исто така, се нудат бројни системи за безбедност и помош на возачот, од адаптивно управување со крстарење до системи за одржување лента.
Опсегот ќе ја вклучува основната верзија, како и Life, Style, R-Line и GTI (иако ажурираниот Polo GTI со 2,0-литарски турбо мотор од 207HP пристигнува на пазарот нешто подоцна).
Верзијата R-Line има стандардни светла со предни светла Matrix, поспорт комплет за аеро каросерија, 16-инчни алуминиумски тркала, како и заден браник со сјаен црн дифузер.
На почетокот, следниве мотори ќе бидат во опсегот:
1,0 MPI со 80HP и 93 Nm, со 5-степен мануелен менувач
1,0 TSI со 95HP и 175 Nm, со 5-степен рачен или опционален 7-степен DSG
1.0 TSI со 110кс и 200 Nm, со 7-брзински DSG
1,0 TGI (компримиран природен гас) со 90HP и 160 Nm, со 6-степен мануелен менувач
Продажбата започнува во септември, по цена што ќе биде помала од 16.000 евра за основната верзија во Германија.
Автомобили
Дали знаете за што служи ова копче во автомобилот? Повеќето луѓе го користат погрешно

Со порастот на температурите, вклучувањето на клима уредот во автомобилот станува неопходно. Сепак, многумина не добиваат брзо и ефикасно ладење иако климата работи со полн капацитет. Причината може да биде неправилната употреба на копчето за кружење на воздухот!
Што прави ова копче?
Копчето за рециркулација на воздухот овозможува веќе изладениот воздух повторно да циркулира во автомобилот, наместо да влече топол воздух однадвор. Ова носи неколку предности:
- Побрзо ладење на кабината.
- Помало оптоварување на клима уредот.
- Намалена потрошувачка на гориво.
- Подобар квалитет на воздухот во внатрешноста.
Кога да го користите копчето за рециркулација?
✔ Во лето: Ако автомобилот стоел долго на сонце, прво отворете ги прозорците неколку минути за да испушти топол воздух, а потоа активирајте ја рециркулацијата за најбрзо и најефикасно ладење.
✔ Во загадени или сообраќајно густо населени области: Вклучувањето на рециркулацијата го спречува влегувањето на издувни гасови и други загадувачи во кабината. Истражувањата покажуваат дека со ова може да се намали нивото на штетни честички дури за 20%!
Кога да ја исклучите рециркулацијата?
❌ Во зима: Долготрајната употреба на ова копче може да доведе до насобирање влага, што предизвикува замаглување на прозорците. За да го спречите ова, повремено исклучете ја рециркулацијата и овозможете свеж воздух да влезе.
Како да знаете дали рециркулацијата е вклучена?
На контролната табла постои копче со икона од автомобил и кружна стрелка внатре. Кога светлото е вклучено, рециркулацијата е активна. Некои понови модели имаат автоматско префрлување според надворешните услови.
Заклучок:
Правилната употреба на ова копче ќе ви помогне да ја подобрите ефикасноста на клима уредот, намалите потрошувачката на гориво и обезбедите свеж и чист воздух во автомобилот. Следете ги овие совети и направете го вашето возење покомфорно и поздраво!
Извор: SD
Автомобили
Како да ги поправите малите гребнатини на автомобилот (и што да избегнувате)

Гребнатините на автомобилот се неизбежни, без разлика дали се резултат на невнимание или надворешни фактори. Пред да одите во сервис, некои од нив можете да ги поправите сами. Сепак, важно е да знаете кои методи навистина функционираат и кои можат да ја оштетат бојата уште повеќе.
Што не треба да користите?
Некои домашни совети за отстранување гребнатини може да звучат привлечно, но не се секогаш ефективни. Германскиот автомобилски клуб (ADAC) предупредува на неколку чести грешки:
- Паста за заби – Често се препорачува како брзо решение бидејќи содржи ситни абразивни честички кои можат да ја измазнат површината. Сепак, многу видови пасти за заби се премногу груби и можат да ја оштетат бојата уште повеќе.
- Лак за нокти – Иако може привремено да ја покрие гребнатината, лакот брзо се лупи, особено под влијание на дожд и сонце.
Што навистина помага?
Ако сакате безбедно да ги поправите малите гребнатини, користете проверени методи:
- Поправно пенкало – Изберете пенкало во бојата на вашето возило за најдобар резултат.
- Автомобилски лак – Може да помогне при површински оштетувања, но треба внимателно да се нанесе и избрише со мека ткаенина.
- Комплети за поправка – Овие сетови обично содржат абразивна ткаенина, два вида лак и крпа за полирање, што може да биде добро решение за поправка во домашни услови.
Ако гребнатината е подлабока, најдобро е да побарате професионална помош за да избегнете дополнителни оштетувања.
Извор: N1Info
Автомобили
Новата „Alfa Romeo“ покрај бензинските мотори за моделите „Stelvio“ и „Giulia“ пристигнува и хибридниот погон

Новата генерација на „Stelvio“ ќе има стандардни бензински варијанти, како и целосно електрична верзија. Пред неколку години, Стелантис рече дека „Alfa Romeo“ ќе стане бренд само за електрична енергија до 2027 година. Можете да го заборавите тоа.
Новиот извршен директор на Alfa Romeo потврди дека италијанскиот бренд ќе ги задржи класичните мотори на долг рок. Следната генерација на „Stelvio“ и „Giulia“ ќе бидат достапни со бензински мотори како дел од хибриден погон. Овие модели добиваат и целосно електрични верзии.
– Извршниот директор на Alfa Romeo и Maserati, Санто Фицили, објави на LinkedIn дека Stelvio ќе го предводи патот. Целосно новиот SUV ќе биде објавен подоцна оваа година, но продажбата нема да започне до 2026 година. Временската рамка за Giulia не е објавена, но се вели дека ќе дојде по Stelvio.
Двата автомобили ќе се склопуваат во Италија и ќе бидат на платформата „STLA Large“, што значи дека во одредени детали ќе бидат механички поврзани со новиот „Dodge Charger“, пишува Autoportal.hr.
-
Македонија12 часа
Уапсени сопственици на локали кои не почитувале денови на жалост и пуштале музика
-
Кичево2 дена
Со едногласна одлука советот на Општина Кичево изгласа финансиска помош за настраданите во Кочани
-
Македонија1 ден
(ВИДЕО) Огромен пожар во Струмица, помеѓу Софилар – Баница, ветерот дополнително го отежнува дејствувањето, за состојбата се огласи и градоначалникот
-
Временска прогноза1 ден
Доаѓа медитерантски циклон кој носи големо количество на врнежи од дожд
-
Култура15 часа
Денес е „Младенци“, честит именден и честит брак на тие што стапиле и се нови брачни парови
-
Спорт1 ден
Македонската фудбалска репрезентација утре стартува со првиот меч во квалификациите за СП 2026, Милевски се надева на победа со која ќе се продолжи серијата позитивни резултати
-
Lifestyle1 ден
Оревите за појадок – тајната за здравје и брзо слабеење
-
Магазин1 ден
Рецепт од нашите баби: Како да направите домашно кисело млеко?