Автомобили
(ФОТО+ВИДЕО) И официјално обновениот модел на WV Polo кое ќе се појави на европскиот пазар оваа година
Фолксваген денес официјално објави пакет фотографии од обновеното Поло, кое ќе се појави на европскиот пазар подоцна оваа година.
Да потсетиме, сегашната, шеста генерација на Polo се појави на пазарот од 2017 година, што значи дека е вистинско време за рестајлинг бидејќи конкуренцијата во овој сегмент е исклучително силна (Opel Corsa, Renault Clio, Citroen C3, Peugeot 208 , Ford Fiesta, Seat Ibiza, Hyundai i20, Toyota Yaris …).
Покрај тоа, со овој рестајлинг, Volkswagen има намера да продолжи со одлична продажба на овој модел, кој привлече повеќе од 18 милиони клиенти во изминатите скоро 50 години (сите генерации на Полот заедно).
Како што се очекуваше, во оваа пригода, предниот и задниот дел беа променети, следејќи го примерот на поновите модели на оваа марка. Ова вклучува нови LED фарови (опционални и адаптивни матрични LED фарови), изменета решетка и нов преден браник, како и поголеми задни светла и модифициран заден браник.
Покрај тоа, понудата ќе вклучува нов дизајн на тркалото, неколку нови бои и модифициран ентериер (подобрен инфо-забавен систем до 9,2 инчи, дигитална табла со инструменти до 10,25 инчи, подобри материјали и нов мултифункционален волан).
Исто така, се нудат бројни системи за безбедност и помош на возачот, од адаптивно управување со крстарење до системи за одржување лента.
Опсегот ќе ја вклучува основната верзија, како и Life, Style, R-Line и GTI (иако ажурираниот Polo GTI со 2,0-литарски турбо мотор од 207HP пристигнува на пазарот нешто подоцна).
Верзијата R-Line има стандардни светла со предни светла Matrix, поспорт комплет за аеро каросерија, 16-инчни алуминиумски тркала, како и заден браник со сјаен црн дифузер.
На почетокот, следниве мотори ќе бидат во опсегот:
1,0 MPI со 80HP и 93 Nm, со 5-степен мануелен менувач
1,0 TSI со 95HP и 175 Nm, со 5-степен рачен или опционален 7-степен DSG
1.0 TSI со 110кс и 200 Nm, со 7-брзински DSG
1,0 TGI (компримиран природен гас) со 90HP и 160 Nm, со 6-степен мануелен менувач
Продажбата започнува во септември, по цена што ќе биде помала од 16.000 евра за основната верзија во Германија.
Автомобили
Гигантот оди во заслужена „пензија“: Audi R8 повеќе нема да се произведува
Во ноември минатата година Audi го прекина производството на моделот ТТ по 26 години и произведени над 660.000 примероци, а деновиве Audi го прекина производството на уште едно спортско купе – R8!
Да потсетиме дека првата генерација беше претставена во Париз на 30 септември 2006 година, додека втората генерација беше претставена во Женева во 2015 година.
Овој спортски модел во втората генерација не се продаваше повеќе од 4.000 примероци годишно, со 1.679 продадени примероци во 2021 година, а само 1.097 примероци во 2022 година.
Интересно е да се види дека во САД во текот на 2023 година овој модел доживеа раст на продажбата од дури 101 отсто, но продадени се само 631 примерок.
Најновиот пример е R8 Performance Quattro Edition Vegas Yellow во комбинација со 20-инчни алуминиумски тркала во бронзена боја. Секако, веќе подолго време се шпекулира за можен наследник, а доколку го има тој ќе има електричен погон.
/R.S
Автомобили
Директорот на BMW смета дека електричната автомобилска транзиција не може да им се наметне на клиентите
Извршниот директор на BMW, Оливер Зипсе, рече дека Европската унија треба да ги преиспита своите цели за емисија на CO2. Регулаторниот притисок врз производителите на автомобили за намалување на емисиите на CO2 се засилува следната година.
– Сметаме дека е клучна сеопфатна ревизија на законот за флота на CO2 во ЕУ – рече Зипсе за време на годишната конференција за резултати на компанијата, пишува Automotive News Europe.
БМВ објави дека ги намалила емисиите на CO2 од целата своја флота на просечно 20 отсто под потребната европска цел за 2023 година, според Review HAK.
Зипс рече дека заострувањето на целите за CO2, кои бараат 25 отсто намалување на емисиите од возниот парк на нови патнички автомобили што се продаваат во Европа, во споредба со бројките од 2021 година, ќе биде тешко за индустријата.
Групацијата Фолксваген, исто така, ја повика ЕУ да ги релаксира барањата. Повикот за ревизија го повтори и извршниот директор на Рено, Лука де Мео, во отвореното писмо до пратениците на ЕУ. Неуспехот да се усогласат со новите правила на ЕУ ќе предизвика казна од 95 евра (за производители на автомобили) за секое возило регистрирано во ЕУ, помножено годишно со секој g/km CO2 над целта.
Зипс рече дека БМВ е на пат да ги исполни построгите цели за 2025 година, бидејќи се залага за зголемување на производството на електрични возила на 20 отсто од вкупното производство. Минатата година, 15 отсто од глобалната продажба на BMW беа електрични, објави компанијата.
И покрај ставот на БМВ кон целта, Zipse предупреди на отпорот на клиентите кон политиките на Европската унија кои ги туркаат електричните автомобили.
– Тоа е бесплатна одлука на милиони клиенти – рече Зипсе.
– Тоа не е само како енергетска инфраструктура каде што можете да исклучите нешто со притискање на копче, а потоа нешто друго се случува автоматски.
Zipse алудира на фактот дека нешто не може да се присили на клиентите.
Извор: Revijahak.hr / Automotive News Europe
Автомобили
(ВИДЕО) Seat ги најави новите модели на „Ibiza и Aaron“ како и „Cupra“ до крајот на деценијата во Америка
На годишната прес-конференција, Seat ја потврди својата намера да го лансира брендот Cupra во Северна Америка до крајот на оваа деценија. Планот е прво да се претстави целосно електрична верзија на Formentor, веројатно базирана на следната генерација.
Планови се и за поголем електричен SUV кој ќе се произведува во Северна Америка, а Seat накратко соопшти дека неименуваниот модел ќе се произведува во Мексико.
Главниот извршен директор на Seat и Cupra, Вејн Грифитс, вели дека автомобилите ќе се продаваат преку „нов модел на дистрибуција“, но не даде детали. Дополнително, компактниот модел Leon ќе претрпи редизајн во наредните месеци, додека Ibiza и Arona ќе доживеат уште еден рестајлинг во текот на 2025 година. Исто така, планот е за изменета Ateca.
Cupra оваа година ќе го лансира целосно електричниот Tavascan, а најавен е и хибридниот Terramar. Равал ќе пристигне следната година, како почетен модел на марката и како еквивалент на Cupra на електричниот градски хечбек ID.2 на Volkswagen.
Оперативна добивка на Seat S.A. патем, во 2023 година достигна рекордни 625 милиони евра.
Сеат С.А. минатата година испорача 519.176 возила (385.592 во 2022 година), што е раст од 35,3 отсто. Брендот Cupra имаше 230.739 испораки, што е раст од 50,9 отсто во однос на 2022 година (152.896). Seat ја заврши 2023 година со 288.437 испораки (232.696 во 2022 година, раст од 24,0 проценти).
Имено, за време на својата годишна прес-конференција, Seat ни даде прв поглед на рестилизираните модели на Ibiza и Arona кои пристигнуваат следната година.
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за четврток (28 март)
-
Македонија2 дена
Викендов започнува летното сметање на време, ноќта во недела стрелките на часовникот ги поместуваме еден час по напред
-
Хороскоп5 часа
Хороскоп за петок (29 март)
-
Кичево2 дена
ССНМ во Кичево организира работен состанок со новинари од локални медиуми
-
Кичево8 часа
Во петок сите патишта водат на хуманитарниот концерт за Владо Симјановски, бидете дел и уште еднаш да ја покажеме нашата хуманост на дело!
-
Спорт2 дена
Нова победа на македонската репрезентација до 18 години на силниот меѓународен турнир „Анталија Куп 2024″
-
Lifestyle2 дена
Дали знаете што значи WC?
-
Кичево15 часа
МВР: Вкупно 15 кичевски возила-јавни превозници вчера биле пратени на вонреден технички преглед