Автомобили
Останува ли Германија без познатата авто-индустрија? За десет години речиси 2 милиони возила се помалку произведени..
Пазарот на автомобили минува низ тектонски промени. Ова станува јасно кога се гледа производството на возила, како што може да се види од податоците од индустриската информативна служба Marklines.
Handelsblatt ги толкуваше и испрати јасно предупредување до Германија. Во 2012 година во Германија се произведени 5,6 милиони патнички автомобили и комбиња, а во 2022 година само 3,6 милиони.
Фактот дека корпорациите како VW, Mercedes и BMW сепак оствариле рекордни профити (вкупно 49,2 милијарди евра) се припишува на експанзијата на странското производство.
Водачите на индустријата колективно произведоа повеќе од десет милиони возила надвор од Германија во 2022 година. Високите цени на енергијата, трошоците за работна сила и даноците гарантираат дека овој тренд веројатно ќе продолжи и ќе се интензивира во иднина.
На ова треба да се додаде и зголемената важност на електричните автомобили. VW произведува во Шпанија, Mercedes во Кина и Полска.
CAR Center Automotive Research пресмета дека цената на еден час работа, вклучувајќи ги дополнителните трошоци за работна сила, изнесува 59 евра во германската автомобилска индустрија, а 28 евра во Шпанија. Во Унгарија и Полска само 13.
Здружението на германската автомобилска индустрија (ВДА) смета дека итно е потребна офанзива за Германија како индустриска локација. Во спротивно, Германија се заканува да се лизне во безначајност на глобално ниво.
Ова веќе се случи во делот на малите автомобили, поради високите трошоци. Во Германија од 2022 година повеќе нема да се произведуваат мали и микро автомобили.
Во делот на малите автомобили и големите комбиња е забележан пад од речиси 90 отсто од 2012 година. Благодарение на подобреното снабдување со чипови, производството на возила треба повторно да се зголеми оваа година.
Меѓутоа, во Германија нема да има враќање на бројките од последната деценија. Здруженијата на работниците во индустријата се особено загрижени.
Електричните автомобили бараат значително помалку делови. Ќелиите на батериите доаѓаат во голем број од Азија. Како резултат на тоа, работните места се изложени на ризик, особено кај добавувачите во автомобилската индустрија.
Во Германија, BMW и Mercedes се фокусираа на производство на луксузни автомобили како што се серијата 7 и S-класата. Повеќето од другите доаѓаат од странство.
Многу добавувачи во автомобилската индустрија немаат можност да се преселат на други локации (надвор од Германија) и со тоа да ги загубат клучните работни места и работни места.
Извор: vesti-online.com
Автомобили
Електрични возила и губење на вредноста
Размислувате за купување на електрично возило, но не сте сигурни за неговата препродажна вредност? Новото истражување открива дека додека постарите модели на електрични возила се амортизираат побрзо од автомобилите со конвенционално гориво, поновите модели на електрични возила со поголем досег ја одржуваат својата вредност подобро и се приближуваат до стапките на задржување на многу автомобили со традиционални гориво.
Студијата испитала повеќе од девет милиони огласи за автомобили во повеќе од 60.000 застапништва помеѓу 2016 и 2022 година. Утврдено е дека постарите електрични возила со батерии и електричните возила со приклучок хибрид со пократок опсег на возење се намалуваат со побрзи стапки од конвенционалните автомобили и хибридните електрични автомобили; единствен исклучок е Tesla, чиј постар модел на електрично возило со батерии ја задржа својата вредност.
Сепак, студијата покажа и дека трендот се менува – како што се појавуваат на пазарот поновите модели на електрични возила со подолг опсег на возење, тие ја одржуваат својата вредност подобро од постарите модели со помал опсег. Истражувањето, исто така, покажа дека пандемијата COVID-19 има значително влијание врз достапноста на возилата, при што просечните цени за автомобилите со конвенционално гориво и електричните возила се зголемија за 37% и 39%, соодветно, во долари приспособени според инфлацијата од 2019 година од јануари 2020 до март 2022 година.
Џон Пол Хелвестон, асистент професор по инженерски менаџмент и системско инженерство на Универзитетот Џорџ Вашингтон и автор на студијата, вели дека ова е меч со две острици.
„Иако повисоката вредност за препродажба во иднина е подобра за купувачите на нови автомобили, тоа значи и крај на евтините користени електрични возила, кои беа важен извор на достапни електрични возила“, објаснува Хелвестон. Тој забележува дека новата субвенција од 4.000 долари за користени електрични возила обезбедена со Законот за намалување на инфлацијата (IRA) би можела да го олесни делот од товарот на користениот пазар.
Извор: autotech.news
Автомобили
Кои автомобили се најевтини за одржување во САД?
Првично, трошоците за одржување беа ниски и слични за повеќето брендови.
Consumer Reports подетално ги разгледа трошоците за одржување на автомобилите на американските возачи. Во годишната анкета тој едноставно ги праша сопствениците за трошоците што ги прават за одржување и поправки.
На почетокот, цената беше ниска за повеќето марки на автомобили. Во овој случај, гаранциите за нови автомобили често покриваат многу поправки, а потребни се и неколку години пред новите автомобили да имаат потреба од првиот голем сервис.
Анализата покажува дека трошоците вртоглаво растат дури по неколку години кога ќе завршат гарантните и бесплатните периоди за одржување. Но, постојат и големи разлики помеѓу различните марки.
Според истражувањето, убедливо најевтин за одржување пет и десет години по купувањето е Tesla, а најскап е Land Rover.
„Разликата во одржувањето на автомобилот е илјадници долари во период од 10 години. Понатаму, скапите луксузни автомобили често се прилично скапи за одржување“, рече Стивен Елек, директор за анализа на податоци во Consumer Reports.
Еве ги десетте марки чии автомобили се најевтини за одржување во САД:
- Tesla
- Buick
- Toyota
- Lincoln
- Ford
- Chevrolet
- Hyundai
- Nissan
- Mazda
- Honda
Автомобили
„Cupra“ ја најавува светската премиера на новиот „Cupra Formentor“ и новиот „Cupra Leon“
„CUPRA Formentor“ е најпродаваниот модел и најпродаваниот „A-CUV“ во Европа, на врвот на продажната листа со над 120.000 испораки низ целиот свет минатата година. Одлични резултати за првото возило уникатно дизајнирано и развиено од оваа марка. „CUPRA Leon“ доаѓа да ги зајакне амбициите на брендот. и во верзијата со 5 врати и во изданието „Sportstourer“
Двата модели ќе имаат нова дизајнерска ДНК, интеграција на технологијата „eHybrid“ од следната генерација, дигитализација и карактеристики на одржливост, а истовремено ќе го подобрат возењето.
„Опсесија со дизајн“ ќе биде незаборавен настан кој ќе ги собере љубителите на брендот CUPRA.
Во живо, 29 април во 09:00 часот:
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (25 април)
-
Кичево1 ден
Во сабота по повод празникот на „Лазаревото Воскресение“ (Лазарева Сабота) во Кичево ќе се одржи свечена поворка со традиционални каланди
-
Хороскоп22 часа
Хороскоп за петок (26 април)
-
Автомобили1 ден
Електрични возила и губење на вредноста
-
Магазин1 ден
Qualcomm го предизвикува Intel: претстави нови Snapdragon чипови за пазарот на компјутери
-
Автомобили1 ден
Кои автомобили се најевтини за одржување во САД?