Следете не

Автомобили

Ова се користените автомобили што треба да ги избегнувате

Објавено пред

на

Со влегување во новата календарска година, многу возачи размислуваат за промена на автомобилот. Купувањето користено возило обично предизвикува мешавина од возбуда и стрес.

Technischer Überwachungsverein (TÜV) е германска организација која врши технички прегледи и издава сертификати за производи и услуги во различни индустрии, вклучувајќи ја и автомобилската индустрија. Нивните извештаи се значаен извор на информации за возачите, механичарите и потенцијалните купувачи на половни автомобили.

Бидејќи многу половни автомобили се увезуваат во регионот од Германија, овие извештаи можат да бидат корисни и за нашите купувачи.

Клучни податоци од извештајот TÜV за 2025 година:

  • 20,6% од автомобилите во германските технички станици не добиле позитивна оцена поради значителни или опасни дефекти.
  • 11,5% од возилата покажале помали дефекти, што е зголемување од 0,3% во однос на претходната година.

Во извештајот се анализирани податоци од 10,2 милиони технички прегледи на 228 модели, поделени по возрасни категории.

Најподложни на дефекти според староста:

2-3 години:

  • Tesla Model 3 – 14,2%
  • Ford Mondeo – 13,2%
  • Škoda Scala – 11,8%

4-5 години:

  • Tesla Model 3 – 19,5%
  • Volkswagen Sharan – 17,7%
  • BMW Серија 5/Серија 6 – 17,7%

6-7 години:

  • Dacia Dokker – 26,5%
  • Dacia Duster – 24,3%
  • BMW Серија 5/Серија 6 – 23,6%

8-9 години:

  • Dacia Dokker – 30,9%
  • Dacia Duster – 29,7%
  • Dacia Sandero – 28,6%

10-11 години:

  • Dacia Logan – 39,6%
  • Dacia Duster – 34,1%
  • Renault Twingo – 33%

Стареењето на автомобилите во Германија

Просечната старост на автомобилите во Германија моментално изнесува 10,3 години, што е значително зголемување во споредба со 2011 година, кога просекот бил 8,3 години. Во моментов, околу половина од сите регистрирани автомобили се стари десет години или повеќе.

Извор: B92

Автомобили

Volkswagen ќе мора да опстои до 2026 година без нови електрични модели

Објавено пред

на

Во следниот период, Volkswagen е принуден да ја продава постојната EV технологија на нови клиенти, што претставува голем предизвик.

Поминаа повеќе од четири години откако Volkswagen ги лансираше целосно електричните модели ID.3 и ID.4. При нивното пристигнување, многумина веруваа дека овие два модели би можеле сериозно да ѝ конкурираат на Tesla.

Сепак, ситуацијата не се разви како што се очекуваше. Во 2025 година Volkswagen се соочува со уште една тешка година за своите електрични возила.

Без нови електрични модели до 2026 година

Слично како и во 2024 година, Volkswagen нема да претстави нови електрични модели во 2025 година. Последниот дополнителен модел во нивната електрична линија беше ID.7, кој дебитираше во третиот квартал од 2023 година.

Следниот голем чекор за Volkswagen ќе биде ID.2, долгоочекуван модел кој се очекува да се појави на одредени пазари дури во 2026 година. Овој модел, со планирана цена под 25.000 евра, ќе нуди простор сличен на Golf, но со компактни димензии како Polo.

„Во следната година, VW е принуден да продава стара технологија на нови клиенти,“ изјави германскиот автомобилски аналитичар Матијас Шмит за Bloomberg.

Проблеми на клучните пазари

Volkswagen веќе се соочува со значителни предизвици на пазарите во САД, Европа и Кина:

  • Во Европа, кратењето на субвенциите, особено во Германија, ја намали побарувачката.
  • Во Кина, еден од најважните пазари за долгорочната стратегија на VW, компанијата губи терен од локалните ривали, кои нудат поевтини и иновативни електрични возила.

Дури и луксузните модели како Audi Q8 e-tron и Porsche Taycan не успеваат да постигнат значителен успех на пазарот, каде доминираат попристапни електрични автомобили од кинески брендови.

Нова стратегија за Кина

Клучен дел од планот на Volkswagen за освојување на кинескиот пазар е новото партнерство со Xpeng.

Двете компании работат на заедничка електрична и електронска (E&E) платформа, која ќе биде основа за сите електрични возила произведени од VW во Кина.

Првите модели од ова партнерство ќе бидат лансирани во 2026 година и ќе вклучуваат два модели од средната класа, од кои едниот ќе биде SUV.

Volkswagen има за цел да ја зголеми годишната продажба во Кина од 2,93 милиони возила во 2023 година на 4 милиони до 2030 година.

Изјава од Volkswagen

„Воведувањето на нови модели е едно решение, но подеднакво е важно да се задржи нашата широка палета,“ изјави портпаролот на VW, Стефан Фосвинкел.

„Во последните години вложивме многу труд и развивме навистина добри модели со високо ниво на квалитет и напреден софтвер.“

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Автомобили

Најпродаваниот нов автомобил во Европа станува електричен

Објавено пред

на

Потврда од врвот на компанијата потврдува дека следната генерација на популарниот компактен модел, Dacia Sandero, кој беше најпродаван автомобил во Европа во 2024 година, ќе добие целосно електрична варијанта до крајот на 2027 година. Потврдата дојде од извршниот директор на Dacia, Денис Ле Вот, а информацијата ја пренесува Automotive News Europe.

Во моментов, Dacia нуди само еден целосно електричен модел, „Spring“, а компанијата се надева дека ценовната стратегија и електричната понуда на брендот ќе ја направат силна конкуренција, особено во однос на растечката кинеска офанзива на европскиот пазар.

Ако Sandero сака да го задржи статусот на најпродаван модел во Европа, ќе мора да понуди повеќе, но и да стане еден од најевтините автомобили на пазарот. Ова важи и за понудата на електрични автомобили, каде што кинеските марки се сериозна закана. Најавите велат дека комбинацијата од прозорецот на Renault со моќен мотор од 95 КС и батерија од 40 kWh за автономија од 300 километри ќе биде најверојатната опција за новиот електричен Sandero.

Во рамките на Renault, Dacia ја презема клучната улога во конкуренцијата на најприфатливите модели, како во понудата на автомобили со фосилни горива, така и на електрични автомобили. Доделувањето на титулата Европски автомобил на годината за моделот Renault 5 дополнително ќе ја зајакне оваа стратегија.

Наскоро, Sandero ќе добие и Hybrid 140 верзија, што ќе го направи моделот попосакуван кај купувачите кои бараат минимална потрошувачка на гориво и сите предности на автоматски менувач. Ова беше очекувано, имајќи предвид дека моделот Jogger веќе го нуди истиот погон, а технолошки е идентичен со Sandero. Претходно, Ле Вот ја потврди хибридната верзија за британскиот AutoExpress, но без да потврди можни модификации.

Извор: Index

Прочитај повеќе...

Автомобили

Клучна година за електричните возила: Инвестиции, предизвици и иднина

Објавено пред

на

Електричните возила (EV) се наоѓаат на крстопат во 2024 година, со мешани резултати и очекувања за значајни промени во индустријата.

Политички и пазарни предизвици

Со промената на администрацијата, ставот кон електричните возила се соочува со нови предизвици. Даночниот кредит од 7.500 долари за купување на електрично возило би можел да биде укинат. Басем Амури, извршен директор на EV Connect, изјави дека и покрај можните краткорочни потешкотии, електричните возила веќе достигнаа критична маса на прифаќање.

„Електричните возила сега се реална опција за сè поголем број потрошувачи,“ изјави Амури.

EV Connect, основана во 2009 година, нуди решенија за полнење електрични возила и станици за полнење. Компанијата во 2022 година беше преземена од Schneider Electric.

Мешани резултати за EV индустријата

Некои производители, како General Motors (GM), ги намалија инвестициите во EV технологијата. GM ја продаде речиси целата фабрика за батерии во Мичиген на својот партнер LG Energy Solutions, фокусирајќи се на фабриките во Охајо и Тенеси.

И покрај ова, продажбата на EV возила на GM во четвртиот квартал двојно се зголеми, достигнувајќи 43.982 единици. На годишно ниво, испораките скокнаа за 50%, достигнувајќи 114.432 возила.

Мери Бара, извршна директорка на GM, останува оптимист: „Електричните возила се подобри, но достапноста на станиците за полнење сè уште е предизвик.“

Инвестиции и иднина

Извршниот директор на Toyota, Дејвид Крист, изјави дека инвестициските трендови нема да се променат поради политичките промени. Toyota најави нови EV и plug-in хибридни модели, како и изградба на фабрика за батерии во Северна Каролина, која ќе започне со работа во 2025 година.

Спојувања и консолидација

Амури предвидува дека индустријата за електрични возила ќе се соочи со спојувања и преземања во базата на добавувачи. „Ќе има победници и губитници, а тоа ќе биде појасно до 2025 година,“ рече тој.

Оваа година ветува да биде клучна за иднината на електричните возила, со иновации, адаптација и решавање на предизвиците пред оваа растечка индустрија.

Извор: Forbes

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Спорт2 часа

Елиф Елмас, Македонскиот фудбалски „дијамант“ се сели во Торино?

Македонскиот фудбалски репрезентатицец Елиф Елмас се сели во Торино. Како што пишува спортскиот новинарски експерт Фабрицио Романо „дијамантот“ оди на...

Хроника6 часа

Извлечено женско тело од водите на Вардар

Денеска (28.01.2025) околу 12.30 часот во СВР Скопје е пријавено дека е забележано женско тело во реката Вардар. Околу 13...

Македонија6 часа

Битолчанец бил измамен, му посредувале за наследство од починато лице кое немало законски наследници

На 27.01.2025 во СВР Битола, 20 – годишник од битолско село пријавил дека бил измамен од едно женско лице за...

Хороскоп23 часа

Хороскоп за вторник (28 јануари)

ОВЕН Брзиот раст што му се случува на Овенот во последно време, овој викенд може да биде малку премногу за...

Скопје24 часа

Утре во Скопје на поширокото централно подрачје ќе има посебен режим на сообраќај поради посета на висок функционер на Република Црна Гора

СВР Скопје денес ги извести граѓаните дека денеска (27.01.), но и утре (28.01.2025) во Скопје, односно во официјална посета на...

Македонија1 ден

ДПИ ќе спроведува засилени контроли према законите за угостителска дејност и заштита од пушење цигари

Во наредниот период Пазарниот инспекторат ќе спроведува засилени контроли на терен во согласност со Законот за угостителска дејност и Законот...

Автомобили1 ден

Volkswagen ќе мора да опстои до 2026 година без нови електрични модели

Во следниот период, Volkswagen е принуден да ја продава постојната EV технологија на нови клиенти, што претставува голем предизвик. Поминаа...

Автомобили1 ден

Ова се користените автомобили што треба да ги избегнувате

Со влегување во новата календарска година, многу возачи размислуваат за промена на автомобилот. Купувањето користено возило обично предизвикува мешавина од...

Lifestyle1 ден

Овие плодови содржат повеќе витамин Ц од портокалите

Иако портокалите често се поврзуваат со витаминот Ц, постојат многу други видови овошје кои содржат значително повеќе од оваа важна...

Магазин1 ден

Индонезија планира да воведе старосна граница за користење на социјалните мрежи

Индонезиските власти најавуваат регулатива која ќе утврди минимална возраст за користење на социјалните мрежи, со цел да се заштитат децата...

НАЈЧИТАНИ