Автомобили
Volkswagen ќе мора да опстои до 2026 година без нови електрични модели

Во следниот период, Volkswagen е принуден да ја продава постојната EV технологија на нови клиенти, што претставува голем предизвик.
Поминаа повеќе од четири години откако Volkswagen ги лансираше целосно електричните модели ID.3 и ID.4. При нивното пристигнување, многумина веруваа дека овие два модели би можеле сериозно да ѝ конкурираат на Tesla.
Сепак, ситуацијата не се разви како што се очекуваше. Во 2025 година Volkswagen се соочува со уште една тешка година за своите електрични возила.
Без нови електрични модели до 2026 година
Слично како и во 2024 година, Volkswagen нема да претстави нови електрични модели во 2025 година. Последниот дополнителен модел во нивната електрична линија беше ID.7, кој дебитираше во третиот квартал од 2023 година.
Следниот голем чекор за Volkswagen ќе биде ID.2, долгоочекуван модел кој се очекува да се појави на одредени пазари дури во 2026 година. Овој модел, со планирана цена под 25.000 евра, ќе нуди простор сличен на Golf, но со компактни димензии како Polo.
„Во следната година, VW е принуден да продава стара технологија на нови клиенти,“ изјави германскиот автомобилски аналитичар Матијас Шмит за Bloomberg.
Проблеми на клучните пазари
Volkswagen веќе се соочува со значителни предизвици на пазарите во САД, Европа и Кина:
- Во Европа, кратењето на субвенциите, особено во Германија, ја намали побарувачката.
- Во Кина, еден од најважните пазари за долгорочната стратегија на VW, компанијата губи терен од локалните ривали, кои нудат поевтини и иновативни електрични возила.
Дури и луксузните модели како Audi Q8 e-tron и Porsche Taycan не успеваат да постигнат значителен успех на пазарот, каде доминираат попристапни електрични автомобили од кинески брендови.
Нова стратегија за Кина
Клучен дел од планот на Volkswagen за освојување на кинескиот пазар е новото партнерство со Xpeng.
Двете компании работат на заедничка електрична и електронска (E&E) платформа, која ќе биде основа за сите електрични возила произведени од VW во Кина.
Првите модели од ова партнерство ќе бидат лансирани во 2026 година и ќе вклучуваат два модели од средната класа, од кои едниот ќе биде SUV.
Volkswagen има за цел да ја зголеми годишната продажба во Кина од 2,93 милиони возила во 2023 година на 4 милиони до 2030 година.
Изјава од Volkswagen
„Воведувањето на нови модели е едно решение, но подеднакво е важно да се задржи нашата широка палета,“ изјави портпаролот на VW, Стефан Фосвинкел.
„Во последните години вложивме многу труд и развивме навистина добри модели со високо ниво на квалитет и напреден софтвер.“
Извор: B92
Автомобили
Петте најопасни грешки со рачниот менувач кои можат да ви го уништат автомобилот

Рачниот менувач е еден од најважните делови на автомобилот, а неговото откажување може да чини неколку илјади евра. Сепак, многу возачи несвесно прават грешки кои значително го скратуваат неговиот век на траење.
1. Притискање на спојката недоволно при менување брзини
Ако при менување брзини слушнете звук на брусење, веројатно не ја притискате спојката доволно. Оваа грешка, ако се повторува, може да доведе до оштетување на синхроните прстени во менувачот, кои се одговорни за усогласување на брзините меѓу вратилата. Оштетените синхрони предизвикуваат зголемен отпор при менување брзини и непријатен механички звук.
2. Одложување на сервисирањето при првите знаци на проблеми
Ако забележите крцкање или брусење при менување брзини, не го игнорирајте проблемот. Навремена дијагностика во сервисен центар чини многу помалку од потенцијалната поправка. Продолженото возење со оштетен менувач може да доведе до создавање метални струготини во маслото за пренос, што може да предизвика сериозно оштетување на запчаниците и лежиштата.
3. Насилно менување во пониска брзина при голема брзина
Ненадејното префрлување од висока во многу ниска брзина (на пр., од шеста во втора брзина) може да го доведе моторот до опасно високи вртежи и да предизвика механички оштетувања. Оваа грешка може да доведе до скапи поправки, кои можат да чинат неколку илјади евра.
4. Игнорирање на редовната замена на маслото за менувачот
Редовното менување на маслото за менувачот (на секои 60.000 километри) е клучно за долготрајноста на менувачот. Овој сервис чини околу 8.000 динари, што е значително помалку од трошоците за скапа поправка или замена на менувачот.
5. Возење со раката на менувачот
Многу возачи имаат навика да ја држат раката на менувачот додека возат. Ова создава дополнителен притисок врз механизмот на менувачот, што со текот на времето може да доведе до забрзано трошење на компонентите.
Заклучок
Со правилно одржување и внимателно користење на менувачот, можете да го продолжите неговиот век на траење за десетици илјади километри и да избегнете скапи поправки.
Извор: Telegraf
Автомобили
Ништо од заедничката интеграција на автомобилските брендови „Honda, Nissan и Мitsubishi“

Јапонските производители на автомобили Honda, Nissan и Mitsubishi велат дека ги финализираат разговорите за деловна интеграција. Упатени извори велат дека зделката пропаднала затоа што од Nissan мислеле дека може да ги диктираат условите од договорот како да се еднакви на Хонда. Немаше шанси Хонда да дозволи какво било спојување каде што пропаднатата марка ќе има гласови 50/50 за новата споена компанија. Хонда отсекогаш се залагала за донесување одлуки со мнозинство, без разлика дали тоа е 60/40 или 70/30.
Договорот исто така пропадна бидејќи Nissan сè уште не покажа визија или цел за излез од кризата во која се наоѓа.
Трите компании постигнаа основен договор пред три месеци за продолжување на дискусиите врз основа на рамката утврдена во Меморандумот за разбирање што Нисан и Хонда го потпишаа на 1-ви август во врска со почетокот на стратешкото партнерство фокусирано на разузнавањето и електрификацијата.
Во текот на целиот процес, Nissan и Honda се вклучија во дискусии за разгледување на различни можности и опции. Во исто време, деловното опкружување и за компаниите и за пошироката автомобилска индустрија брзо се промени, а темпото на технолошките иновации продолжи да се забрзува.
Меморандумот за разбирање помеѓу Nissan и Honda имаше за цел да послужи како опција за одржување на глобалната конкурентност и двете компании да продолжат да испорачуваат поатрактивни производи и услуги за клиентите ширум светот.
Но, пред десетина дена протекоа информации дека е тешко да се очекува да се постигне договор, а тоа денеска се потврди, пренесува SEEbiz.еu
Автомобили
Од овие грешки кои ги правиме, можни се големи проблеми на рачниот менувач на вашиот автомобил

Рачниот менувач може да се расипе поради повеќе причини, од кои неколку се поврзани со грешки направени од самите возачи. Ако не ја притиснеме доволно силно спојката при менување брзини, може да се појави звук кој личи на стругање, објаснува техничкиот советник на Хрватскиот автомобилски клуб Марин Морава за списанието ХАК.
– „Ако ова ви се случува првпат, веројатно нема да има штетно влијание врз правилното функционирање на преносот. Честото повторување на овој настан може да го оштети синхрониот прстен на преносот, каде што често се случува ова дејство“, посочува тој.
Со ова оштетување станува невозможно да се изедначи бројот на вртежи меѓу двете вратила за полесно и без пречки да се менуваат брзините, додава Морава.
– „Возачот ќе го почувствува овој проблем при менувањето брзини како зголемување на отпорот при поместување на рачката на менувачот при вклучување на брзината, заедно со присуството на механичко крцкање во менувачот. Се препорачува да се обратите до сервисен центар што е можно поскоро со ваков вид на дефект“, вели тој.
– „Може да има метални струготини во маслото за менувачот, кои се предизвикани од неправилно абење при менување брзини. Преостанатите метални струготини ги оштетуваат лежиштата и запчаниците на менувачот, а во најлош случај можно е целосно оштетување на менувачот и губење на погонот на возилото“, вели Морава.
Што може да се случи ако префрлиме од, да речеме, шеста во втора брзина со голема брзина, прашуваат колегите од б92.нет
– „Отворена е можноста за надминување на максималната брзина на моторот, што секако може да биде штетно за механиката на моторот до степен да предизвика големи механички оштетувања“, заклучува Морава.
Извор: b92.net
-
Хороскоп12 часа
Хороскоп за петок (14 февруари)
-
Кичево2 дена
„Супра Психолошкиот Центар“ во соработка со кичевската ПЗУ „Супра Медика“ организира бесплатно пријавување на луѓе за поддршка на болни од малигни заболувања
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (13 февруари)
-
Здравје и убавина20 часа
Киселини во желудник: Седум намирници за спас кои ја гасат „огнената“ болка
-
Lifestyle2 дена
Како да се спречи губењето на колаген? 6 едноставни навики за поздрав изглед
-
Магазин6 часа
Денес, 14 февруари се слави виното и љубовта
-
Lifestyle2 дена
Прополис и топол пијалок – природен начин за чистење на белите дробови и синусите
-
Автомобили15 часа
Ништо од заедничката интеграција на автомобилските брендови „Honda, Nissan и Мitsubishi“