Автомобили
Ова се користените автомобили што треба да ги избегнувате

Со влегување во новата календарска година, многу возачи размислуваат за промена на автомобилот. Купувањето користено возило обично предизвикува мешавина од возбуда и стрес.
Technischer Überwachungsverein (TÜV) е германска организација која врши технички прегледи и издава сертификати за производи и услуги во различни индустрии, вклучувајќи ја и автомобилската индустрија. Нивните извештаи се значаен извор на информации за возачите, механичарите и потенцијалните купувачи на половни автомобили.
Бидејќи многу половни автомобили се увезуваат во регионот од Германија, овие извештаи можат да бидат корисни и за нашите купувачи.
Клучни податоци од извештајот TÜV за 2025 година:
- 20,6% од автомобилите во германските технички станици не добиле позитивна оцена поради значителни или опасни дефекти.
- 11,5% од возилата покажале помали дефекти, што е зголемување од 0,3% во однос на претходната година.
Во извештајот се анализирани податоци од 10,2 милиони технички прегледи на 228 модели, поделени по возрасни категории.
Најподложни на дефекти според староста:
2-3 години:
- Tesla Model 3 – 14,2%
- Ford Mondeo – 13,2%
- Škoda Scala – 11,8%
4-5 години:
- Tesla Model 3 – 19,5%
- Volkswagen Sharan – 17,7%
- BMW Серија 5/Серија 6 – 17,7%
6-7 години:
- Dacia Dokker – 26,5%
- Dacia Duster – 24,3%
- BMW Серија 5/Серија 6 – 23,6%
8-9 години:
- Dacia Dokker – 30,9%
- Dacia Duster – 29,7%
- Dacia Sandero – 28,6%
10-11 години:
- Dacia Logan – 39,6%
- Dacia Duster – 34,1%
- Renault Twingo – 33%
Стареењето на автомобилите во Германија
Просечната старост на автомобилите во Германија моментално изнесува 10,3 години, што е значително зголемување во споредба со 2011 година, кога просекот бил 8,3 години. Во моментов, околу половина од сите регистрирани автомобили се стари десет години или повеќе.
Извор: B92
Автомобили
Петте најопасни грешки со рачниот менувач кои можат да ви го уништат автомобилот

Рачниот менувач е еден од најважните делови на автомобилот, а неговото откажување може да чини неколку илјади евра. Сепак, многу возачи несвесно прават грешки кои значително го скратуваат неговиот век на траење.
1. Притискање на спојката недоволно при менување брзини
Ако при менување брзини слушнете звук на брусење, веројатно не ја притискате спојката доволно. Оваа грешка, ако се повторува, може да доведе до оштетување на синхроните прстени во менувачот, кои се одговорни за усогласување на брзините меѓу вратилата. Оштетените синхрони предизвикуваат зголемен отпор при менување брзини и непријатен механички звук.
2. Одложување на сервисирањето при првите знаци на проблеми
Ако забележите крцкање или брусење при менување брзини, не го игнорирајте проблемот. Навремена дијагностика во сервисен центар чини многу помалку од потенцијалната поправка. Продолженото возење со оштетен менувач може да доведе до создавање метални струготини во маслото за пренос, што може да предизвика сериозно оштетување на запчаниците и лежиштата.
3. Насилно менување во пониска брзина при голема брзина
Ненадејното префрлување од висока во многу ниска брзина (на пр., од шеста во втора брзина) може да го доведе моторот до опасно високи вртежи и да предизвика механички оштетувања. Оваа грешка може да доведе до скапи поправки, кои можат да чинат неколку илјади евра.
4. Игнорирање на редовната замена на маслото за менувачот
Редовното менување на маслото за менувачот (на секои 60.000 километри) е клучно за долготрајноста на менувачот. Овој сервис чини околу 8.000 динари, што е значително помалку од трошоците за скапа поправка или замена на менувачот.
5. Возење со раката на менувачот
Многу возачи имаат навика да ја држат раката на менувачот додека возат. Ова создава дополнителен притисок врз механизмот на менувачот, што со текот на времето може да доведе до забрзано трошење на компонентите.
Заклучок
Со правилно одржување и внимателно користење на менувачот, можете да го продолжите неговиот век на траење за десетици илјади километри и да избегнете скапи поправки.
Извор: Telegraf
Автомобили
Ништо од заедничката интеграција на автомобилските брендови „Honda, Nissan и Мitsubishi“

Јапонските производители на автомобили Honda, Nissan и Mitsubishi велат дека ги финализираат разговорите за деловна интеграција. Упатени извори велат дека зделката пропаднала затоа што од Nissan мислеле дека може да ги диктираат условите од договорот како да се еднакви на Хонда. Немаше шанси Хонда да дозволи какво било спојување каде што пропаднатата марка ќе има гласови 50/50 за новата споена компанија. Хонда отсекогаш се залагала за донесување одлуки со мнозинство, без разлика дали тоа е 60/40 или 70/30.
Договорот исто така пропадна бидејќи Nissan сè уште не покажа визија или цел за излез од кризата во која се наоѓа.
Трите компании постигнаа основен договор пред три месеци за продолжување на дискусиите врз основа на рамката утврдена во Меморандумот за разбирање што Нисан и Хонда го потпишаа на 1-ви август во врска со почетокот на стратешкото партнерство фокусирано на разузнавањето и електрификацијата.
Во текот на целиот процес, Nissan и Honda се вклучија во дискусии за разгледување на различни можности и опции. Во исто време, деловното опкружување и за компаниите и за пошироката автомобилска индустрија брзо се промени, а темпото на технолошките иновации продолжи да се забрзува.
Меморандумот за разбирање помеѓу Nissan и Honda имаше за цел да послужи како опција за одржување на глобалната конкурентност и двете компании да продолжат да испорачуваат поатрактивни производи и услуги за клиентите ширум светот.
Но, пред десетина дена протекоа информации дека е тешко да се очекува да се постигне договор, а тоа денеска се потврди, пренесува SEEbiz.еu
Автомобили
Од овие грешки кои ги правиме, можни се големи проблеми на рачниот менувач на вашиот автомобил

Рачниот менувач може да се расипе поради повеќе причини, од кои неколку се поврзани со грешки направени од самите возачи. Ако не ја притиснеме доволно силно спојката при менување брзини, може да се појави звук кој личи на стругање, објаснува техничкиот советник на Хрватскиот автомобилски клуб Марин Морава за списанието ХАК.
– „Ако ова ви се случува првпат, веројатно нема да има штетно влијание врз правилното функционирање на преносот. Честото повторување на овој настан може да го оштети синхрониот прстен на преносот, каде што често се случува ова дејство“, посочува тој.
Со ова оштетување станува невозможно да се изедначи бројот на вртежи меѓу двете вратила за полесно и без пречки да се менуваат брзините, додава Морава.
– „Возачот ќе го почувствува овој проблем при менувањето брзини како зголемување на отпорот при поместување на рачката на менувачот при вклучување на брзината, заедно со присуството на механичко крцкање во менувачот. Се препорачува да се обратите до сервисен центар што е можно поскоро со ваков вид на дефект“, вели тој.
– „Може да има метални струготини во маслото за менувачот, кои се предизвикани од неправилно абење при менување брзини. Преостанатите метални струготини ги оштетуваат лежиштата и запчаниците на менувачот, а во најлош случај можно е целосно оштетување на менувачот и губење на погонот на возилото“, вели Морава.
Што може да се случи ако префрлиме од, да речеме, шеста во втора брзина со голема брзина, прашуваат колегите од б92.нет
– „Отворена е можноста за надминување на максималната брзина на моторот, што секако може да биде штетно за механиката на моторот до степен да предизвика големи механички оштетувања“, заклучува Морава.
Извор: b92.net
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за петок (14 февруари)
-
Здравје и убавина1 ден
Киселини во желудник: Седум намирници за спас кои ја гасат „огнената“ болка
-
Хороскоп2 часа
Хороскоп за сабота (15 февруари)
-
Спорт2 часа
(ВИДЕО) „Дијамантот“ го постигна „деби-голот“ за Торино, маестрален „лоб“, но мечот заврши во полза на домаќините
-
Магазин20 часа
Денес, 14 февруари се слави виното и љубовта
-
Lifestyle14 часа
Неверојатен лет: Соколица прелета 10.000 километри за 42 дена
-
Lifestyle14 часа
Седум работи што не треба да ги чувате во бањата
-
Lifestyle14 часа
Што се случува со телото кога не пиете кафе цел месец