Автомобили
Фолксваген интегрира вештачка интелигенција
Volkswagen of America, Inc. најави примена на генеративна вештачка интелигенција во рамките на мобилната апликација myVW преку стратешко партнерство со Google Cloud. Volkswagen ги користи способностите за вештачка интелигенција и машинско учење на Google Cloud, како и експертизата на Google Cloud Consulting, за да го лансира новиот виртуелен асистент на Volkswagen myVW и да им обезбеди на сопствениците на возила интуитивен пристап до критичните информации и услуги за возилата.
Новиот генеративен виртуелен асистент со вештачка интелигенција во апликацијата myVW моментално е достапен за сите сопственици на My24 Atlas и Atlas Cross Sport, а возачите можат да пристапат до информации и одговори специфични за нивните возила.
Виртуелниот асистент MyVW ги комбинира податоците за поврзаните автомобили на Volkswagen со моделите Gemini на платформата Vertex AI на Google Cloud за да им обезбеди на корисниците точни информации со мала латентност. Сопствениците на Atlas и Atlas Cross Sport можат да го користат новиот виртуелен асистент преку апликацијата myVW за да ги истражуваат прирачниците на нивните сопственици и да поставуваат прашања како што се: „Како да сменам дупната гума?“ или „Што значи ова дигитално показно светло? Дополнително, корисниците на апликацијата myVW можат да ги користат мултимодалните способности на Gemini за да видат корисни информации и контекст на индикаторските светла со едноставно насочување на камерите на нивните паметни телефони кон контролната табла.
Со комбинацијата на Vertex AI и BigQuery на Google Cloud, Volkswagen може да ги заземјува и подесува моделите Gemini на повеќе извори на податоци, вклучувајќи прирачници за сопственици, ЧПП за клиенти, статии во центарот за помош, официјални видеа на YouTube на Volkswagen и водичи чекор-по-чекор. Volkswagen , исто така, ја искористи експертизата на Google Cloud Consulting за време на процесот на развој на апликации, од дизајн до распоредување. Оваа сеопфатна поддршка осигурува дека апликацијата не само што ги исполнува специфичните законски барања и високите стандарди на Volkswagen , туку обезбедува и иновативно искуство насочено кон корисникот.
Повеќето сопственици на MI20 и поновите возила на Volkswagen ќе можат да го користат новиот виртуелен асистент на Volkswagen во апликацијата myVW почнувајќи од 2025 година. Апликацијата myVW е достапна и во Apple Store и во Google Play Store.
Извор: autotech.news
Автомобили
„McLaren“ има нов сопственик
Мумталакет, суверен богат фонд на Бахреин, ја купи групата Мекларен претходно оваа година. Ова ѝ даде на блискоисточната компанија целосна сопственост на британскиот производител на суперавтомобили и нејзината подружница за трки.
Но, од вторник, 29 октомври, автомобилската рака на Мекларен веќе има друг сопственик.
CYVN Holdings со седиште во Абу Даби склучи необврзувачки договор за стекнување на 100 отсто сопственост на McLaren Automotive. Доколку договорот биде финализиран, тоа би било втор сопственик на британската марка за седум месеци.
Како дел од новиот договор, CYVN Holdings, исто така, ќе се здобие со удел во поголемата групација Мекларен, која исто така вклучува и тркачка поделба.
Двете компании ќе „истражат потенцијално партнерство“ со обновен фокус на електричните возила.
„Оваа инвестиција на CYVN Holdings ќе донесе пристап до дополнителен капитал, напредна инженерска експертиза и пионерска технологија, особено во областа на електричните возила“, се вели во соопштението на Мумталакат.
Поранешниот директор на Ferrari, Nichle Leiters, ја презеде функцијата извршен директор на McLaren Automotive во 2022 година, а компанијата оттогаш го лансираше хибридниот спортски автомобил Artura, суперавтомобилот 750S и хиперавтомобилот W1 – замена за P1.
Лејтерс беше отворен за проблемите на Мекларен, истакнувајќи дека компанијата имала „незрели производи“ пред неговото доаѓање.
Новиот извршен директор побара продажбата на Artura да се прекине во 2023 година, откако спортскиот автомобил имаше некои проблеми со квалитетот.
Компанијата ќе продолжи да ја проширува својата понуда под новата сопственост. Претходно Мекларен навести спортски автомобил со погон на предните тркала, па дури и електричен SUV.
Ќе треба да почекаме и да видиме дали нешто од тоа ќе се оствари.
Извор: b92.net
Автомобили
Дачија работи на новиот „Логан“
Романскиот производител на автомобили, во сопственост на францускиот гигант Рено, смета на Логан и во иднина. Иако прифатлива мала лимузина е најниско продаваниот модел, Dacia моментално работи на својата нова генерација.
Логан е првото „биолошко“ дете родено во бракот на Рено и Дачија во 2004 година. Оваа сега 20-годишна девојка е еден од важните столбови на брендот. Сепак, продажбата на Logan е под сите очекувања.
Заедно со електричната пролет, Логан е убедливо најслабата алка во синџирот на Dacia по девет месеци со едвај повеќе од 12.000 испорачани единици. Таа бројка, во споредба со 202.000 регистрирани Сандерс во истиот период, изгледа прилично неубедлива.
Сегашната генерација, трета во историјата на овој модел, дебитираше есента 2020 година и се произведува во Романија и Мароко. Додека првиот Logan привлече доста голем интерес на западноевропските пазари, продажбата на сегашната генерација останува незабележана. Во Европа просечно месечно се продаваат само околу 1.350 Logan.
Да бидам целосно искрен, во последниве години Dacia го фокусираше своето внимание на модели како што се бестселерот Sander, новиот Duster и секако новиот Bigster. За цело време тие потрошиле најмалку енергија на Логан. Сепак, првиот модел кој помогна да се реформира Dacia нема да биде заборавен, пишува Klix.ba.
Сепак, без оглед на слабиот интерес на пазарот, Dacia нема да го отпише овој модел. Романците веќе работат на следната генерација, иако нема конкретни чекори, бидејќи се уште е рано.
Она што може да се очекува е дека четвртата генерација на Logan ќе „пристигне“ на пазарот најрано во 2027 година. Со оглед на тоа дека Logan е основата за моделот Sandero, а за овој бестселер деновиве на големо се шпекулира дека ќе биде електрифициран, лесно може да се претпостави дека истиот пат го чека Logan од техничка страна.
Извор: Klix.ba
Автомобили
Големи промени за возачите: Екраните влегуваат во историјата?
Mobis и Zeiss објавија дека развиваат систем за вградување во нови возила веќе во 2027 година, а демонстрациите на прототиповите веќе се во тек. Дали ветробранското стакло може да стане нешто како екран на проектор кој ќе ги замени класичните екрани во автомобилите? Добавувачот на делови на Hyundai и технички експерт Hyundai Mobis смета дека тоа е возможно. Филијалата на корејскиот конгломерат објави оваа недела дека се здружува со германскиот оптички гигант Zeiss за развој на холографски дисплеј на шофершајбната.
Додека тековните head-up дисплеи често прикажуваат релативно едноставни информации, како инструкции за брзина и навигација, системот на кој работат двете компании ќе вклучува опции за забава, аудио контроли, видеа, па дури и игри.
На приложената фотографија, во внатрешноста не постои класичен „infotainment“ екран. Сè е пренесено на шофершајбната, пренесува HAK Review.
-
Кичево2 дена
(ФОТО) На влез во Кичево предмалку се случила тешка сообраќајка, има повредени
-
Кичево2 дена
Од денес официјално во Кичево за прв пат стартува со работа „Хотел за пневматици“, место каде уредно ќе се чуваат вашите летни или зимски гуми до сезонска промена!
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за недела (3 ноември)
-
Временска прогноза2 дена
Од утре па натаму во Македонија значително по студено време, ова се деталите
-
Спорт22 часа
(ФОТО+ВИДЕО) Нова победа на „ФК Кичево“ денес против екипата на „La Masia“, Матески постигна евро-гол од слободен удар
-
Хороскоп12 часа
Денешен Хороскоп (4 ноември)
-
Скопје20 часа
Усмртиле пешак, па лажеле да избегнат вина, СВР Скопје го расчисти случајот
-
Хроника2 дена
Вчера на превој „Барбарос“ према Прилеп, се случила трагична сообраќајка со смртни последици