Автомобили
Пад на продажбата на автомобилите на Tesla, главен „виновник“ е конкуренцијата
Компанијата, со седиште во Остин, испорача 386.810 возила од јануари до март, што е речиси девет отсто помалку од бројот на продадени автомобили во истиот квартал минатата година.
Продажбата на електрични автомобили на Tesla драстично падна во последниот квартал бидејќи конкуренцијата се зголеми ширум светот, што резултираше со пад на цените на акциите за 5,5 отсто.
Компанијата, со седиште во Остин, испорача 386.810 возила од јануари до март, што е речиси девет отсто помалку од бројот на продадени автомобили во истиот квартал минатата година. Продажбата исто така беше пониска од очекувањата дури и на најнеповолните аналитичари од Волстрит, пренесува АП.
Компанијата го обвини падот делумно на воведувањето на ажурирана верзија на седанот Model 3 во нејзината фабрика во Калифорнија, затворањето на фабриката поради пренасочување на бродот во Црвеното Море и подметнат пожар во една од нејзините погони во Берлин.
Драстично намалени цени
Во писмото до инвеститорите на почетокот на годината, компанијата предвидува „значително помал“ раст на продажбата оваа година. Во писмото се вели дека компанијата е во средината на два големи бранови на раст, едниот од глобалното проширување на Model 3 и Y, а другиот доаѓа од Model 2, ново помало и поевтино возило.
Минатата година, Tesla драматично ги намали цените во САД – до 20.000 долари за некои модели. Кратењата ги притиснаа профитните маржи на компанијата, што ги исплаши инвеститорите, пренесува Бета.
Автомобили
Расте продажбата на електрични автомобили, но нема каде да се полнат
Продажбата на електрични автомобили во ЕУ пораснала три пати побрзо од инсталирањето на полначи меѓу 2017 и 2023 година, покажува извештајот на ACEA. Гледајќи напред, на ЕУ и требаат осум пати повеќе полначи годишно до 2030 година, според проценките на индустријата.
Нема електрификација без инфраструктура
„Потребно ни е масовно усвојување на електрични автомобили на пазарот во сите земји на ЕУ за да ги постигнеме европските амбициозни цели за намалување на CO2. Ова нема да се случи без широка достапност на јавна инфраструктура за полнење низ целиот регион“, рече генералниот директор на ACEA, Сигрид де Вриес.
„Многу сме загрижени што развојот на инфраструктурата не е во чекор со продажбата на електрични автомобили со батерии во последниве години. Освен тоа, постои опасност овој „инфраструктурен јаз“ да се прошири во иднина – во многу поголема мера отколку што проценува Европската комисија. ”
Изградбата треба да се забрза три пати
Минатата година низ ЕУ беа инсталирани нешто повеќе од 150.000 јавни пумпи за полнење (во просек помалку од 3.000 неделно), достигнувајќи вкупно над 630.000.
Според Европската комисија, до 2030 година треба да се инсталираат 3,5 милиони станици за полнење. Постигнувањето на оваа цел би значело инсталирање на околу 410.000 јавни станици за полнење годишно (или речиси 8.000 неделно) – речиси три пати повеќе од најновата годишна стапка на инсталација.
Сепак, ACEA проценува дека до 2030 година ќе бидат потребни 8,8 милиони полначи. За да се постигне ова, ќе биде неопходно да се инсталираат 1,2 милиони полначи годишно (или повеќе од 22.000 неделно) – осум пати повеќе од последната годишна стапка на инсталација.
„Лесниот пристап до јавните станици за полнење не е „убав да се има“, туку суштински услов за декарбонизација на патниот транспорт со поддршка на пазарот и конкурентна производствена рамка во Европа. Инвестициите во инфраструктурата за јавна наплата мора итно да се зголемат ако сакаме да затворете ја инфраструктурната празнина и пополнете ги климатските цели“, предупреди Де Вриј.
/Index
Автомобили
Електрични возила и губење на вредноста
Размислувате за купување на електрично возило, но не сте сигурни за неговата препродажна вредност? Новото истражување открива дека додека постарите модели на електрични возила се амортизираат побрзо од автомобилите со конвенционално гориво, поновите модели на електрични возила со поголем досег ја одржуваат својата вредност подобро и се приближуваат до стапките на задржување на многу автомобили со традиционални гориво.
Студијата испитала повеќе од девет милиони огласи за автомобили во повеќе од 60.000 застапништва помеѓу 2016 и 2022 година. Утврдено е дека постарите електрични возила со батерии и електричните возила со приклучок хибрид со пократок опсег на возење се намалуваат со побрзи стапки од конвенционалните автомобили и хибридните електрични автомобили; единствен исклучок е Tesla, чиј постар модел на електрично возило со батерии ја задржа својата вредност.
Сепак, студијата покажа и дека трендот се менува – како што се појавуваат на пазарот поновите модели на електрични возила со подолг опсег на возење, тие ја одржуваат својата вредност подобро од постарите модели со помал опсег. Истражувањето, исто така, покажа дека пандемијата COVID-19 има значително влијание врз достапноста на возилата, при што просечните цени за автомобилите со конвенционално гориво и електричните возила се зголемија за 37% и 39%, соодветно, во долари приспособени според инфлацијата од 2019 година од јануари 2020 до март 2022 година.
Џон Пол Хелвестон, асистент професор по инженерски менаџмент и системско инженерство на Универзитетот Џорџ Вашингтон и автор на студијата, вели дека ова е меч со две острици.
„Иако повисоката вредност за препродажба во иднина е подобра за купувачите на нови автомобили, тоа значи и крај на евтините користени електрични возила, кои беа важен извор на достапни електрични возила“, објаснува Хелвестон. Тој забележува дека новата субвенција од 4.000 долари за користени електрични возила обезбедена со Законот за намалување на инфлацијата (IRA) би можела да го олесни делот од товарот на користениот пазар.
Извор: autotech.news
Автомобили
Кои автомобили се најевтини за одржување во САД?
Првично, трошоците за одржување беа ниски и слични за повеќето брендови.
Consumer Reports подетално ги разгледа трошоците за одржување на автомобилите на американските возачи. Во годишната анкета тој едноставно ги праша сопствениците за трошоците што ги прават за одржување и поправки.
На почетокот, цената беше ниска за повеќето марки на автомобили. Во овој случај, гаранциите за нови автомобили често покриваат многу поправки, а потребни се и неколку години пред новите автомобили да имаат потреба од првиот голем сервис.
Анализата покажува дека трошоците вртоглаво растат дури по неколку години кога ќе завршат гарантните и бесплатните периоди за одржување. Но, постојат и големи разлики помеѓу различните марки.
Според истражувањето, убедливо најевтин за одржување пет и десет години по купувањето е Tesla, а најскап е Land Rover.
„Разликата во одржувањето на автомобилот е илјадници долари во период од 10 години. Понатаму, скапите луксузни автомобили често се прилично скапи за одржување“, рече Стивен Елек, директор за анализа на податоци во Consumer Reports.
Еве ги десетте марки чии автомобили се најевтини за одржување во САД:
- Tesla
- Buick
- Toyota
- Lincoln
- Ford
- Chevrolet
- Hyundai
- Nissan
- Mazda
- Honda
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (29 април)
-
Хороскоп14 часа
Хороскоп за вторник (30 април)
-
Кичево2 дена
Хуманитарен турнир во мал фудбал, сала „Христо Узунов“, населба Иванидол во организација на кичевскиот Црвен Крст
-
Македонија21 час
РКЕ: Од ноќеска нови цени на горивата, дизелот и бензинот 98 со намалена цена за литар
-
Филм22 часа
Вечерва за прв пат во НЦУК „Кочо Рацин“ – Кичево, анимираниот детски филм „Смрдушковци“
-
Свет22 часа
Во оваа земја се забрануваат уреди од технологија за продажба кои ќе содржат лесни лозинки од типот „admin“ или „123456“
-
Магазин1 час
Доаѓаат реклами на стартното мени на Windows 11
-
Технологија21 час
Никогаш доста, популарниот YouTube тестира нов формат на реклами