Автомобили
„Пазарот на електрични автомобили ќе пропадне“
„Целта на сојузната влада за 15 милиони електрични автомобили на германските патишта до 2030 година нема да се постигне. Ниту блиску“.
Германија пред една година објави дека до 2030 година на патиштата ќе има 15 милиони електрични возила. Сепак, од денешна перспектива се чини дека ништо нема да излезе од оптимистичката најава.
– Само со многу среќа целта само делумно ќе се постигне – предупреди Фердинанд Дуденхофер, од Центарот за автомобилски истражувања во Дуизбург, кој предвидува само 7,2 милиони нови регистрации до крајот на деценијата.
– Целта на федералната влада за 15 милиони електрични автомобили на германските патишта до 2030 година нема да биде постигната, ниту блиску. Со новите насоки за финансирање електрични автомобили, високите цени на струјата и поскапувањето на батериите, пазарот во Германија ќе пропадне во следните неколку години – изјави Дуденхофер за Политико.
Одлуката на ЕУ да ја забрани продажбата на нови автомобили со SUS мотори од 2035 година врши дополнителен притисок врз преминот кон електрични возила.
Зголемената цена на електричната енергија, исто така, го поткопува аргументот дека е поевтино да се вози електрично возило отколку автомобил со фосилни горива. Дополнително, германската влада од 1 јануари 2023 година ќе ги намали субвенциите за купувачите на електрични возила од 6.000 на 4.500 евра за модели поевтини од 40.000 евра.
Не се исполни ветувањето на поранешната канцеларка Ангела Меркел дадено пред повеќе од десет години дека ќе има милион „чисти“ автомобили на патиштата до 2020 година.
Денес, од околу 50 милиони регистрирани патнички автомобили во Германија, само 1,59 милиони користат електрична енергија, од кои 840.645 се целосно електрични модели, додека останатите се хибриди.
Поради сето горенаведено, планираната цел до 2030 година изгледа неостварлива.
Автомобили
BMW повторно е меѓу најпосакуваните работодавци – тринаесетти пат по ред
Групацијата BMW повторно се најде на врвот на листата во 2024 година како најдобар работодавец – тринаесетти пат по ред. Водечка студија за проценка на атрактивноста на работодавачот, истражувањето на Trendence анкетираше 15.000 вработени со универзитетско образование во Германија за да ги одреди најдобрите работодавци за професионалци.
Групацијата BMW исто така беше на врвот на табелите во другите глобални и пазарни рангирања на работодавци, како што се најатрактивните работодавци во светот, според Универзум, и најдобрите работодавци во светот, според Форбс.
Вие не станувате автоматски најдобар работодавец. Нашата индустрија се менува. Во BMW, ние се потпираме на вештините и искуството на нашите вработени, ги носиме на патување со нас и им нудиме различни и значајни задачи. Ова им овозможува целосно да го развијат својот потенцијал. Се исплати и на натпреварот за најдобри вработени“, нагласува Илка Хорстмајер, член на Управниот одбор на BMW AG, Човечки ресурси и недвижности, директор за операции.
Особено во сегашната предизвикувачка ситуација, компанијата и нејзините брендови имаат корист од сопствените супериорни производи и возбудливите нови области на активност околу е-мобилноста и дигитализацијата. Групацијата BMW нуди и натпросечна компензација и бројни дополнителни поволности, како и програми за мобилност и здравје и можности за понатамошен развој во рамките на компанијата.
Извор: BMW
Автомобили
Според германскиот „авто клуб“, ова се најдобрите, но и најлошите автомобили за 2024 година
Германскиот автомобилски клуб (ADAC) објави листа на сите нови автомобили тестирани оваа година и ги рангираше според нивните резултати. ADAC истакнува дека внимателно го испитува секој нов модел во околу 300 точки, како што се мерење на потрошувачката на гориво, простор, употребливост и функционалност на системот за помош на возачот…
Во текот на 2024 година, ADAC тестираше 84 возила со различни големини и опсег на цени, со пет различни типови на погонски единици. Листата е разновидна, од прифатливиот Hyundai i10 до луксузниот електричен Porsche Taycan.
Оценките беа доделени според германскиот систем на оценување, каде што 1 е најдобра оценка, а 6 е најлоша. Опсегот на оценки оваа година се движеше од 1,5 за најдобро оценетиот автомобил до 4,1 за најслабо рангираниот.
Според податоците што ги објави Autostart, дури 74 од 84 тестирани возила добиле „добра“ оцена (вкупна оцена од 1,6 до 2,5).
Интересно, првите седум места во рангирањето на најдобро тестираните автомобили ги заземаа електричните модели.
Најдобрите автомобили според германскиот ADAC:
- Volkswagen ID.7 Pro – 1.5
- Volkswagen ID.7 Tourer GTX – 1.5
- BMW i5 eDrive40 – 1,6
- Порше Тајкан – 1,6
- Skoda Enyaq 85x – 1,6
- Kia EV9 – 1,7
- Mercedes-Benz EQE SUV – 1,7
- Skoda Superb Combi 2.0 TDI – 1.7
- Audi Q4 Sportback 45 e-tron – 1,8
- Genesis G80 електрифициран – 1.8
ADAC тврди дека најпродаваниот модел, електричниот Volkswagen ID.7, се претставува како одличен универзален автомобил. Возилото долго речиси пет метри не само што нуди многу простор, туку добива и врвни оценки за безбедност, тивко возење и убедливи перформанси, со многу економична потрошувачка на електрична енергија.
Измерената потрошувачка од 18,1 kWh на 100 километри и утврдениот досег од 485 километри го прават исклучително погоден за секојдневна употреба, практично без потреба од компромиси, истакнуваат од ADAC. Според нивното мислење, ID.7 всушност нема никакви недостатоци, освен цената.
Треба да се нагласи дека оценката од 1,5 е и најдобрата оцена меѓу сите возила што ADAC досега ги тестирала.
Најлошите автомобили според ADAC:
- Dacia Duster TCe 100 ECO-G – 4.1
- SsangYong Tivoli 1.5 GDI-T – 3.0
- SsangYong Torres 1,5 GDI-T – 2,9
- Kia Picanto 1,0 – 2,9
- Hyundai i10 1.0 T-GDI – 2.9
- Suzuki Swift 1.2 Dualjet Hybrid – 2.7
- Hyundai i20 1.0 T-GDI – 2.7
- Nissan Juke 1.0 DIG-T 114 – 2.6
- MG MG3 1.5 Hybrid+ – 2.6
- Subaru Crosstrek 2.0ie – 2.5
Конечно, ADAC наведува дека сите автомобили се оценуваат според единствен стандард. ADAC не прави разлика во однос на погонската група, класата на возила или цената и истакнува дека списокот од 84 тестирани автомобили не е целосен преглед на пазарот, туку само избор на актуелни возила.
Извор: Auto Club – Germany / b92.net
Автомобили
Летонија на Украина донираше над 600 автомобили, запленети од возачи кои возеле под дејство на алкохол, нивната вкупна вредност чини многу!
Летонија донираше повеќе од 600 автомобили на Украина, запленети, меѓу другото, од возачи кои возеле под дејство на алкохол. Нивната вкупна вредност е 2,25 милиони евра. На 16 февруари 2023 година, латвиските власти одлучија да им дадат поддршка на украинските цивили и одобрија транспорт на запленети автомобили, кои станаа државна сопственост, во Украина разурната од војна.
Запленетите автомобили обично се продаваат на аукции или се демонтираат за резервни делови, но латвискиот парламент овој пат одлучи да ги испрати во Украина за да и помогне на земјата во нејзините воени напори.
Оттогаш, кога стапија на сила измените на законот, летонските власти извршија неколку испораки на претходно запленети автомобили.
Првиот контингент им беше даден на единиците на украинското Министерство за одбрана и на болниците во неколку заедници, пренесува b92.net
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за петок (3 јануари)
-
Кичево2 дена
Се ѐ спремно, вечерва започнува најрадосниот „Хуманитарен Божиќен Базар 2025“ на градскиот плоштад во Кичево
-
Хороскоп10 часа
Хороскоп за сабота (4 јануари)
-
Кичево2 дена
Традицијата за „Бадникови гранчиња“ во Кичево продолжува, поаѓање во понеделник од пред кичевскиот храм св.Петар и Павле
-
Хроника18 часа
Пронајдено исчезнатото тело на мажот по кое се трагаше во реките на Вардар
-
Македонија5 часа
Поради снег, воведена забрана за тешки товарни возила на превој Стража и Дебар-Маврово
-
Lifestyle2 дена
Како храна и лоши навики го оштетуваат црниот дроб повеќе од алкохолот
-
Магазин2 дена
Не можам да престанам да скролам по телефонот: Шокантни податоци за мобилната зависност