Следете не

Автомобили

По нивното автомобилско стратешко партнерство, дали производителите на автомобили „Honda“ и „Nissan“ ќе се спојат?

Објавено пред

на

Јапонските производители на автомобили „Нисан Мотор“ и „Хонда Мотор“ наводно планираат да започнат преговори за спојување за подобра конкуренција во глобалната автомобилска индустрија која брзо се менува, објави во вторникот весникот „Никеи“ преку нивниот медиум nikkei.com

„Honda“ и „Nissan“ размислуваат да работат под холдинг компанија и наскоро ќе потпишат меморандум за разбирање, се вели во извештајот. Тие, исто така, сакаат на крајот да го доведат Mitsubishi Motors, во кој Nissan е најголем акционер со 24% удел, под холдинг компанија.

Комбинираната компанија Nissan-Honda-Mitsubishi би значела повеќе од 8 милиони продажби на возила годишно, според Nikkei. Тоа ќе ја стави компанијата меѓу најголемите светски производители на автомобили, но сепак под колегата јапонски производител на автомобили Toyota Motor, со 11,2 милиони во 2023 година, како и германскиот производител на автомобили Volkswagen, кој објави продажба од 9,2 милиони возила минатата година.

Во слични изјави, Honda и Nissan ниту ја потврдија ниту ја демантираа пријавата: „Пријавената содржина не беше објавена од нашата компанија“, рече Хонда. „Како што беше најавено во март оваа година, Honda и Nissan истражуваат различни можности за идна соработка, искористувајќи ги меѓусебните силни страни. Ќе ги известиме нашите засегнати страни за какви било ажурирања во соодветно време“.

Извештајот за спојување следи откако двата јапонски производители на автомобили формираа стратешко партнерство на почетокот на оваа година за заеднички автомобилски компоненти и софтвер.

Таквото поврзување би било најголемото спојување на автомобилската индустрија откако Fiat Chrysler се здружи со француската PSA Groupe за да го формира Stellantis во јануари 2021 година.

Авто-консултантите и другите експерти неодамна повикаа на повеќе спојувања и превземања за да ги споделат трошоците и подобро да се натпреваруваат со брзорастечките кинески производители на автомобили, како и со американскиот лидер на целосно електрични возила Тесла.

Акциите на Honda со кои се тргува во САД пораснаа за околу 2% во пладневното тргување во вторникот. Акциите на Nissan скокнаа за повеќе од 11% на отворениот пазар.

Извор: nikkei.com

Автомобили

„Dacia Sandero“ е официјално најпродаваниот автомобил во Европа минатата година според „Јато Dynamics“

Објавено пред

на

Dacia Sandero беше најпродаваниот автомобил во Европа минатата година, според податоците објавени од индустрискиот аналитичар Jato Dynamics. Во Европа (вклучувајќи ја Велика Британија), минатата година беа регистрирани вкупно 268.101 Sanderos, надминувајќи го второпласираниот Renault Clio за повеќе од 50.000 примероци. На третото место заврши Volkswagen Golf со 215.715 продадени автомобили.

Продажбата на Tesla Model Y падна за 17% на 209.214. Сепак, сепак беше доволно да си го обезбеди местото како најпопуларен електричен автомобил во Европа.

SUV-ите останаа најпопуларниот тип на автомобили во Европа минатата година, со рекордни 54% од вкупната продажба (околу 6,92 милиони автомобили), што е за 4% повеќе во споредба со 2023 година. Од 50-те најпродавани модели, 27 беа SUV.

Продажбата на супермини се зголеми за 1,3% до 2,0 милиони (или 15,5% од пазарот), додека традиционалниот сегмент Ц (хечбек) и сегментот Д (салони) паднаа за 1,3% и 3,3%, соодветно.

Пазарниот удел на електричните возила се намали од 15,7% во 2023 година на 15,4% минатата година, додека уделот на бензинските модели се зголеми од 47,9% на 48,4%.

Јато Динамикс го препиша падот на ЕВ со повлекувањето на стимулациите, како и нивната висока просечна цена. Продажбата на електрични возила се очекува да се зголеми во 2025 година, бидејќи на пазарот доаѓаат нови, попристапни модели (како што се Renault 5 и Fiat Grande Panda).

Продолжен пад на уделот на дизел автомобили продолжи, паѓајќи за 1,7% на годишно ниво, на 14,3%. Во меѓувреме, plug-in хибридите паднаа од 7,7% од пазарот на 7,3%, а хибридите се зголемија од 9,9% на 11,8% од пазарот.

Извор: Jato.com / Autoblog.rs

Прочитај повеќе...

Автомобили

Volkswagen ќе мора да опстои до 2026 година без нови електрични модели

Објавено пред

на

Во следниот период, Volkswagen е принуден да ја продава постојната EV технологија на нови клиенти, што претставува голем предизвик.

Поминаа повеќе од четири години откако Volkswagen ги лансираше целосно електричните модели ID.3 и ID.4. При нивното пристигнување, многумина веруваа дека овие два модели би можеле сериозно да ѝ конкурираат на Tesla.

Сепак, ситуацијата не се разви како што се очекуваше. Во 2025 година Volkswagen се соочува со уште една тешка година за своите електрични возила.

Без нови електрични модели до 2026 година

Слично како и во 2024 година, Volkswagen нема да претстави нови електрични модели во 2025 година. Последниот дополнителен модел во нивната електрична линија беше ID.7, кој дебитираше во третиот квартал од 2023 година.

Следниот голем чекор за Volkswagen ќе биде ID.2, долгоочекуван модел кој се очекува да се појави на одредени пазари дури во 2026 година. Овој модел, со планирана цена под 25.000 евра, ќе нуди простор сличен на Golf, но со компактни димензии како Polo.

„Во следната година, VW е принуден да продава стара технологија на нови клиенти,“ изјави германскиот автомобилски аналитичар Матијас Шмит за Bloomberg.

Проблеми на клучните пазари

Volkswagen веќе се соочува со значителни предизвици на пазарите во САД, Европа и Кина:

  • Во Европа, кратењето на субвенциите, особено во Германија, ја намали побарувачката.
  • Во Кина, еден од најважните пазари за долгорочната стратегија на VW, компанијата губи терен од локалните ривали, кои нудат поевтини и иновативни електрични возила.

Дури и луксузните модели како Audi Q8 e-tron и Porsche Taycan не успеваат да постигнат значителен успех на пазарот, каде доминираат попристапни електрични автомобили од кинески брендови.

Нова стратегија за Кина

Клучен дел од планот на Volkswagen за освојување на кинескиот пазар е новото партнерство со Xpeng.

Двете компании работат на заедничка електрична и електронска (E&E) платформа, која ќе биде основа за сите електрични возила произведени од VW во Кина.

Првите модели од ова партнерство ќе бидат лансирани во 2026 година и ќе вклучуваат два модели од средната класа, од кои едниот ќе биде SUV.

Volkswagen има за цел да ја зголеми годишната продажба во Кина од 2,93 милиони возила во 2023 година на 4 милиони до 2030 година.

Изјава од Volkswagen

„Воведувањето на нови модели е едно решение, но подеднакво е важно да се задржи нашата широка палета,“ изјави портпаролот на VW, Стефан Фосвинкел.

„Во последните години вложивме многу труд и развивме навистина добри модели со високо ниво на квалитет и напреден софтвер.“

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Автомобили

Ова се користените автомобили што треба да ги избегнувате

Објавено пред

на

Со влегување во новата календарска година, многу возачи размислуваат за промена на автомобилот. Купувањето користено возило обично предизвикува мешавина од возбуда и стрес.

Technischer Überwachungsverein (TÜV) е германска организација која врши технички прегледи и издава сертификати за производи и услуги во различни индустрии, вклучувајќи ја и автомобилската индустрија. Нивните извештаи се значаен извор на информации за возачите, механичарите и потенцијалните купувачи на половни автомобили.

Бидејќи многу половни автомобили се увезуваат во регионот од Германија, овие извештаи можат да бидат корисни и за нашите купувачи.

Клучни податоци од извештајот TÜV за 2025 година:

  • 20,6% од автомобилите во германските технички станици не добиле позитивна оцена поради значителни или опасни дефекти.
  • 11,5% од возилата покажале помали дефекти, што е зголемување од 0,3% во однос на претходната година.

Во извештајот се анализирани податоци од 10,2 милиони технички прегледи на 228 модели, поделени по возрасни категории.

Најподложни на дефекти според староста:

2-3 години:

  • Tesla Model 3 – 14,2%
  • Ford Mondeo – 13,2%
  • Škoda Scala – 11,8%

4-5 години:

  • Tesla Model 3 – 19,5%
  • Volkswagen Sharan – 17,7%
  • BMW Серија 5/Серија 6 – 17,7%

6-7 години:

  • Dacia Dokker – 26,5%
  • Dacia Duster – 24,3%
  • BMW Серија 5/Серија 6 – 23,6%

8-9 години:

  • Dacia Dokker – 30,9%
  • Dacia Duster – 29,7%
  • Dacia Sandero – 28,6%

10-11 години:

  • Dacia Logan – 39,6%
  • Dacia Duster – 34,1%
  • Renault Twingo – 33%

Стареењето на автомобилите во Германија

Просечната старост на автомобилите во Германија моментално изнесува 10,3 години, што е значително зголемување во споредба со 2011 година, кога просекот бил 8,3 години. Во моментов, околу половина од сите регистрирани автомобили се стари десет години или повеќе.

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Спорт2 часа

Познати противниците на младата репрезентација на Македонија за ЕП 2027 во Албанија и Србија

Денеска во седиштето на УЕФА, Нион се одржа ждребот за квалификациите за пласман на Европско првенство 2027 во Албанија и...

Кичево3 часа

Од испукана петарда, малолетничка од Кичево се здобила со повреди констатирани во Општата Болница

На 05.02.2025 во 20:10 часот во ОВР Кичево било пријавено дека на улица „Рудничка“ во Кичево, една малолетничка од Кичево...

Кичево7 часа

Рекапитулар на сработеното во „ЈЗУ Општа Болница“ – Кичево, по првите шест месеци од новото раководство, кичевчани заслужуваат подобро!

Утрово бевме во посета на кичевската Општа Болница, каде остваривме средба со управата на истата, односно Директорката на „ЈЗУ Општа...

Магазин8 часа

ЕУ започнува акција против Temu и Shein

Европската комисија објави дека онлајн продавницата Temu и модниот бренд Shein ќе бидат одговорни за продажба на небезбедни и опасни...

Магазин8 часа

Пребарувањето ChatGPT сега е бесплатно за сите – може ли да ја замени Google?

Бесплатниот пристап до ChatGPT Search може целосно да го промени начинот на кој луѓето бараат информации на интернет. OpenAI денеска...

Хороскоп20 часа

Хороскоп за четврток (6 февруари)

ОВЕН Се чувствувате загрозени од некого. Победата е можна со голема борба доколку сте доволно упорни. Многумина ќе почувствуваат зголемена...

Спорт1 ден

(ВИДЕО) Првиот човек на ФФМ се сретна со вработените задолжени за терените, нивниот труд конечно е вреднуван

Претседателот на ФФМ, Масар Омерагиќ првата работна средба денес ја оствари со вработените задолжени за одржувањето на фудбалските терени. –...

Lifestyle1 ден

Истражувачите објаснуваат: Кои намирници навистина го зајакнуваат имунитетот?

Многу популарни домашни лекови и намирници што се сметаат за здрави можеби не се толку ефикасни како што се верува,...

Магазин1 ден

OpenAI воведе нова функција: Што може да направи ChatGPT сега?

Компанијата за развој на вештачка интелигенција OpenAI, со седиште во Калифорнија, ја претстави новата функција Deep Research во рамките на...

Магазин1 ден

Стотици компании го блокираат DeepSeek

Кинескиот четбот DeepSeek оваа недела го освои американскиот пазар, искачувајќи се на врвот на продавниците Apple App Store и Google...

НАЈЧИТАНИ