Следете не

Автомобили

Подгответе го автомобилот за есен

Објавено пред

на

Навремената подготовка за есенските услови може да ве спаси од многу проблеми, но и да ви ја олесни подготовката за зимата.

Во исто време, сега е полесно и со помали непријатности да се решаваат разни проблеми, додека температурата не е премногу опадната и нема дожд.

Идеално е да го проверите акумулаторот на специјализиран сервис еднаш годишно.

Имаат специјални уреди за тестирање, за навреме да ве предупредат за можноста акумулаторот да попушти кога температурите ќе паднат под нулата.

Во исто време, може да се провери дали полнењето на акумулаторот е добро, бидејќи дури и нов акумулатор брзо ќе страда ако системот за полнење не работи правилно.

Оваа проверка обично не е скапа – повикајте неколку специјализирани служби и прашајте. Така можете навреме да избегнете непријатни ситуации во студеното рано утро.

Превенцијата е особено исплатлива кај поновите автомобили кои имаат систем старт-стоп, како и вистинска армија од различни потрошувачи на струја, а самиот акумулатор може да биде исклучително скап. Ќе се користат греачи за прозори, ретровизори, седишта, волан, има разни безбедносни системи, светла за магла, вентилатор за греење, бришачи…

2) Течност за бришачи – додадете резервна

Редовно проверувајте го нивото на течноста за миење на шофершајбната, а за да можете навреме да ја надополнувате доколку е потребно, потребно е секогаш да имате резерва. Можеби идејата дека ќе користите толку многу течност изгледа нелогична бидејќи бришачите се користат кога врне, но не заборавајте дека кога дождот ќе престане, на патот останува голема количина на вода што другите возила ја собираат во форма на облак од валкани капки кои се лепат за вашето возачко стакло.

Тие капки содржат нечистотии кои можат да го изгребат шофершајбната, па затоа течноста за миење е многу корисна за да го избегнете ова – инаку практично со бришачите на шофершајбната ќе ја мачкате валканата вода на шофершајбната.

3) Оштетување на каросеријата – колку побрзо, толку подобро

Сега е време да се поправи секоја штета што е доволно длабока за да предизвика корозија. Дождот сам по себе е доволен за значително да го забрза овој процес, па дури и кога ќе почне да се фрла сол на патиштата, напролет може да се изненадите од значително поголеми трошоци за санирање на гребнатинка.

Ако веќе некаде се појавила рѓа, ситуацијата е веќе сериозна и никако не одложувајте го решавањето на тој проблем за пролет или лето. Корозијата можеби веќе се проширила на многу поширок простор под бојата.
Доколку финансиите ви се проблем, направете го барем најосновното – запрете го натамошното ширење на корозијата. Фарбање во точната нијанса и висококвалитетниот лак за подобри времиња. На овој начин можете да заштедите многу пари, бидејќи поправката со текот на времето ќе биде сè поскапа.

Можеби возите автомобил со грда флека, но тоа е подобро отколку автомобилот полека, но сигурно да скапува цела есен и зима. Исто така, внимателно проверете ги сите скриени места, без разлика дали имало некаква штета, бидејќи може да се појави корозија на места каде што е тешко да се види.

4) Полирање со восок – превенцијата е најдобриот лек

Полирање со восок е нанесување на заштитен слој од восок кој ја штити бојата/бојата на автомобилот од бројни негативни влијанија, како што се разни агресивни материи од загадениот воздух, солта фрлена на патот, птичјиот измет…

Исто така, многу е полесно да се отстранат разни нечистотии од восочен автомобил со миење. Треба да се нагласи дека постојат различни начини на користење на восок – од професионално полирање, кое е најквалитетно и најдолготрајно, но и најскапо, преку решенија „направи сам“, до шампони со восок и полирање во самопослужни пералници.

5) Одводни канали за вода – проверка и чистење

Многу е важно редовно да ги проверувате одводните канали за вода, особено ако паркирате под дрвја, бидејќи наесен лисјата многу брзо паѓаат и можат исто толку брзо да ги затнат овие канали. Во тој случај, кога врне, водата може да стигне до кабината или до некоја електроника и да предизвика сериозна штета.

6) Бришачи – поважни отколку што мислиме

Не е голема работа ако возите со мала брзина, а дождот не е силен со лоши бришачи, но на автопат лошите бришачи можат да го претворат возењето во вистинска агонија и да ве доведат во опасност. Затоа, проверете ја состојбата на бришачите на време.

Дури и ако визуелно изгледаат убаво, проверете како ја отстрануваат водата од шофершајбната. Не заборавајте на задниот бришач, бидејќи може да биде исклучително важен во некои ситуации. Не заборавајте да ги проверите прскалките – и предните и задните.

7) Клима уред – непроценлив за одмаглување на прозорци

Клима уредот служи не само да нè разлади во текот на летото, туку и да ги одмаглува стаклата исклучително брзо и ефикасно.

8) Миењето на стаклото одвнатре – помага да се намали замаглувањето

Валканото стакло е многу поподложно на замаглување отколку чистото стакло, па затоа редовното и темелно миење е многу корисно.

Постојат и различни средства против замаглување. Некои се доста ефикасни, додека други не покажуваат речиси никаков ефект. Се разбира, нивната ефикасност во голема мера зависи од тоа дали правилно ги користите. Тие исто така може драстично да се разликуваат во тоа колку долго ќе работат.

Има и бројни „народни“ решенија. Нема да навлегуваме во нивната ефикасност, но ако го имате овој проблем, можете лесно да ги тестирате. Прво, треба добро да ги измиете стаклата. Потоа, на пример, ги премачкувате со сок од лимон или раствор од детергент за садови (остава тенок слој на стаклото што спречува замаглување, но треба добро да го истриете за да не останат дамки).

9) Ставете гумени патосници

Есента носи дожд и кал, па „тепихот“ на автомобилот го штитиме со гумени патосници. Тие се исто така неспоредливо полесни за перење и сушење. Но, не грижете се – купете соодветни гумени патосници, кои нема да се мешаат со командите на нозете.

10) Поправете го ветробранското стакло доколку има некакво оштетување

Секое оштетување на шофершајбната треба да се санира пред постудениот период, бидејќи постои можност во текот на есента и зимата, поради температурни разлики, да се прошири до степен до кој поправката е невозможна.

11) Грејачи за стакло и ретровизори

Некои автомобили имаат и грејни тела за возачкиот простор, така што тие исто така треба да се проверат навреме. Грејачите на стаклата се многу корисни – затоа не чекајте зимата да откриете дека некој од нив се расипал.

12) Гуми – длабочина на шарата, старост, општа состојба, оштетувања…

Има уште многу време до задолжителното поседување зимски гуми. Сепак, добрите гуми се многу важни и во есенскиот период – имаме влажни коловози, паднати лисја, кал од други возила на патот… Затоа проверете сè за гумите – длабочината на шарата не е единствената ставка што треба да се провери.

Постојат и можни оштетувања кои не можат да се забележат при секојдневното користење на автомобилот, но кои можат да се „шират“ и да направат сериозни проблеми при големи брзини, на пр. на автопат. Овде, првенствено зборуваме за оштетување на страните на гумите. Тука е и староста на гумата, што не е занемарлива ставка, без разлика што гумата изгледа совршено добро.

Исто така, треба да видите дали гумите се трошат рамномерно. Нерамномерното абење може да укаже на проблем со брзините.

13) Резервно тркало – проверете го и тоа

Возачите масовно забораваат на резервното тркало. Најголемиот проблем е што гумата на неа полека но сигурно го губи воздушниот притисок, па во случај на дупната гума може да се најдете во многу непријатна ситуација доколку немате пумпа за да ја надувате гумата.

14) Фарови и други светла

Есента и зимата генерално носат послаба видливост. Затоа проверете дали работат сите светла, вклучувајќи ги и светлата за магла. Исто така, ако не знаете, научете како да ги запалите.

Матираните фарови воопшто не се наивен проблем – колку е поматена пластиката на фаровите и колку повеќе има гребнатини, толку полошо светат фаровите. Ова е опасно од повеќе причини, особено во лоши временски услови и на патишта надвор од селото. Ќе доцните да забележите пешак или велосипедист, дупка, животно…

Ефективно решение е полирањето. Не чини многу, а може во голема мера да ја подобри ситуацијата.

Се разбира, ако проблемот е внатре во фарот, тоа бара сосема поинаков пристап.

Автомобили

Mercedes-Benz 190 слави 40 години

Објавено пред

на

Денес, и по четири децении, дизајнот на компактната лимузина изгледа модерно, а претставената технологија ја формира основата. Mercedes-Benz ја прошири својата палета на модели на 8 декември 1982 година за да вклучи нова, покомпактна серија модели, но малку поприфатлива… Mercedes-Benz 190 и 190 E сериите W 201 поставуваат нови стандарди во сегментот на пазарот.

Почетниот модел на брендот, љубезно наречен „Baby-Benz“, сè уште е дел од уличната сцена како популарна, удобна и доверлива класика. По стартувањето со два типа бензински мотори, опсегот на мотори континуирано се прошируваше. Веќе во 1983 година се појави дизел варијанта, 190 D. Спортскиот „шеснаесет вентил“ 190 E 2.3-16 и неговите наследници беа успешни во продажбата и мотоспортот од 1984 година наваму. Особено во германскиот шампионат за туринг автомобили (DTM) тие победуваат на трки и титули.

Моделите 190 и 190 E имаат четирицилиндричен мотор M 102 од 1997 кубика. Моторот се користи во изменета форма во Mercedes-Benz 200 од серијата модели 123 од 1980 година. Со цел јасно да се позиционира компактната класа, брендот го избира помалиот број 190 за новите модели. Кога Mercedes-Benz го претстави наследникот на серијата модели 202 во мај 1993 година, му беше дадено име што одговараше на новата, сега добро позната номенклатура – C-Class.

Успехот на Mercedes-Benz во исполнувањето на овие барања стана јасен кога беше претставен на дилерите и неговите договорни партнери на 8 декември 1982 година: компактниот седан кој лесно се ракува е задоволство за возење, седечката положба за возачот и совозачот е исто толку добри како кај поголемите возила на Mercedes-Benz, а држењето на патот, удобноста при возењето, квалитетот, доверливоста и издржливоста не се намалуваат. Реализацијата на проектот беше решена на 19 октомври 1978 година. Во тоа време, одборот на директори на компанијата одлучи дека 190 ќе биде помал, полесен и поекономичен од популарната серија 123 од средната класа. За разлика од тој модел, наведени се следните димензии: вкупна должина 4420 милиметри, ширина 1678 милиметри, висина 1383 милиметри.

W 201 влезе во сериско производство во Синделфинген пред да започне производството и во фабриката на Мерцедес-Бенц во Бремен, која беше одвоена од фабриката во Боргвард во 1978 година. На таа локација, Nordwerk Im Holter Feld беше изграден специјално за серијата модели 201 , која во тоа време ја сметаше за најмодерна фабрика за производство на возила во светот. За прв пат во индустријата, на пример, оските се поставуваат автоматски. Поранешниот Daimler-Benz AG инвестира околу 1,4 милијарди DM во новата фабрика – најголемата поединечна инвестиција во историјата на компанијата до тој датум. Производството започнува во септември 1982 година во сала 7 со делови од телото во бела боја, кои претходно се испорачуваат во фабриката за монтажа во Синделфинген.

Големиот успех на компактната класа обезбедува континуирано проширување на капацитетот и работните места во фабриката во Бремен. Вкупно, околу 1 милион 190-ти беа изградени во градот на реката Везер до август 1993 година. До денес, Бремен е водечка фабрика во светот за C-Class.

Извор: Autoportal.hr

Прочитај повеќе...

Автомобили

Возите на резерва? Немојте

Објавено пред

на

И покрај употребата на филтер за гориво, честичките од нечистотија што се таложат во горивото може да се вшмукаат кога ќе се исцрпи и последното снабдување од резервоарот.

Цените на горивата се високи, а буџетите на домаќинствата се намалуваат. Многумина од нас тактизираат со точење гориво, чекајќи го последниот момент и често одат подалеку од тоа, возат на резерва, со вклучено светло, речиси до последната капка гориво.

Колку ја оштетува колата?

На оваа тема се пишуваше многу, а еве што велат експертите.

„Апсолутно треба да избегнувате возење со речиси празен резервоар. Ова може да доведе до скапо оштетување на системот за вбризгување гориво“, предупредува Ханс-Улрих Сандер, експерт за моторни возила во германската организација TÜV.

Кај постарите возила, работењето на минимално гориво и исклучувањето на моторот поради исцрпување и последната капка гориво често резултираше со оштетување на системот за гориво.

Дефектот на пумпата за гориво не беше невообичаен, објаснува експертот за возила Торстен Хесе од TÜV. Исклучувањето на моторот поради недостаток на гориво може дури и да резултира со дефект на моторот.

Кај постарите дизели со механичко вбризгување, возењето на резерва е релативно безболно. Кај овие мотори, има рачно убризгување со помош на рачна пумпа во моторниот простор.

Современите мотори повеќе не се толку ранливи откако резервоарот ќе се испразни, тврдат производителите. Сепак, експертите советуваат да не се троши целосно резервата.

И покрај употребата на филтер за гориво, честичките од нечистотија што се таложат во горивото може да се вшмукаат кога ќе се исцрпи и последното снабдување од резервоарот.

/b92

Прочитај повеќе...

Автомобили

„Tesla“ повлекува повеќе од 80,000 возила од Кина поради проблеми со софтверот и безбедносните појаси

Објавено пред

на

Тесла повлекува повеќе од 80.000 автомобили произведени во Кина и увезени во земјата од 2013 година поради проблеми со софтверот и безбедносните појаси, соопшти во петокот кинескиот пазарен регулатор.

Американскиот производител на електрични автомобили повлече 67.698 возила Model S и X увезени во Кина помеѓу 2013 и 2020 година поради софтверски проблеми кои влијаат на системите за управување со батериите на возилата, пишува Ројтерс. Компанијата Тесла најави дека ќе го поправи софтверот на повлечените возила.

Tesla, исто така, повлече 2.736 увезени автомобили Model 3 произведени помеѓу јануари и ноември 2019 година, како и уште 10.127 автомобили модел 3 произведени во Кина од 2019 до 2022 година, поради потенцијално неправилно поставените појаси, кои Tesla повторно ќе ги инсталира.

Во април, Тесла повлече вкупно 127.785 автомобили Модел 3 во Кина, наведувајќи ги потенцијалните дефекти во полупроводничките компоненти што може да доведат до несреќи. Една четвртина од спорните возила се увезени во Кина, а останатите се произведени таму.

Извор: biznis.rs

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп6 часа

Хороскоп за понеделник (28 ноември)

ОВЕН Може да очекувате нови случувања на деловно поле. Пресврти ве очекуваат ненадејно. Ве очекува и флерт со нова личност....

Спорт8 часа

Шкупи убедлив, Шкендија ремизираше, како победници ова коло се запишаа Работнички и ФК Скопје, преглед на 16-то коло од ПМФЛ

Актуелниот првак Шкупи ја декласира Победа со 0-6 на гости во Прилеп и се искачи на второто место на табелата...

Временска прогноза9 часа

Утро со многу ниски температури, дожд и снег, еве каде..

Под влијание на влажен и МНОГУ ПОСТУДЕН воздушен бран од север, денес и тоа особено попладне и навечер, како и...

Македонија10 часа

(ФОТО) Прва снежна идила од превој „Стража“ за оваа година

Моментални фотографии од превој Стража. Бележиме максимално чист воздух и ситен снег кој не се задржува на коловозот. Зимата и...

Технологија13 часа

Руски хакерски групи украле најмалку 50 милиони лозинки во првите седум месеци од 2022 година преку малициозен софтвер

Руски хакерски групи околу 34 на број украле најмалку 50 милиони лозинки во првите седум месеци од 2022 година користејќи...

Култура15 часа

Од утре започнува Божиќниот пост, а денес се Божиќни поклади

Постите траат 40 денови, пред големиот празник Рождеството Христово Божик, на 7-ми јануари. Денешниот ден, 27 ноември, се нарекува уште...

Автомобили18 часа

Mercedes-Benz 190 слави 40 години

Денес, и по четири децении, дизајнот на компактната лимузина изгледа модерно, а претставената технологија ја формира основата. Mercedes-Benz ја прошири...

Временска прогноза1 ден

Нова метео анализа, за денес попладне и во текот на ноќта, особено внимание на температурите кои ќе бидат до 10 степени под нулата

Под влијание на влажен и многу постуден воздушен бран од север, утре и тоа особено попладне и навечер, како и...

Хороскоп1 ден

Хороскоп за недела (27 ноември)

ОВЕН Овните кои се баби и дедовци, денес ќе уживаат во друштво на своите внуци. Останатите припадници на знакот денот...

Кичево1 ден

Дали и оваа година Кичево ќе остане без новогодишни украси?

Доаѓаат предноводишните празници и секако најлудата ноќ. Оваа година најверојатно ќе прославиме слободни, без ограничувања поради олеснителните околности од пандемијата,...

НАЈЧИТАНИ