Гејминг
Подгответе го паричникот – GTA VI може да чини 100 долари

Цените на AAA игрите повторно растат
Во последниве години, трошоците за развој на видео игри значително се зголемија, што доведе до пораст на цените на AAA насловите од 60 на 70 долари. Но, аналитичарите сега предвидуваат дека GTA VI, долгочекуваниот хит на Take-Two, би можел да биде лансиран по цена од 100 долари.
Зошто цената би била толку висока?
Според извештајот на Video Games Chronicle (VGC), Мајкл Пахтер, директор за истражување на капитал во Wedbush Securities, смета дека Take-Two може да постави невидено висока цена за GTA VI.
Тој сугерира дека компанијата може да ја комбинира основната игра со онлајн режим, нудејќи голема количина на виртуелна валута за GTA Online како дел од пакетот. Ова би можело да помогне во оправдувањето на цената од 100 долари.
Слична стратегија во индустријата
- Call of Duty веќе користеше премиум пакети, со што приходите беа зголемени за 40%.
- Некои студија се надеваат дека Take-Two ќе го покрене стандардот на 80-100 долари, што може да предизвика ланчан ефект и да ги зголеми цените и на други игри.
- NBA 2K21 од 2020 година беше првата игра што чинеше 70 долари, тренд што го прифатија и останатите издавачи.
Кога излегува GTA VI?
Моментално, GTA VI е планирана за есента, прво за PS5 и Xbox Series X/S, додека верзијата за PC ќе дојде малку подоцна.
Извор: Benchmark
Гејминг
Steam поставува нов рекорд по бројот на онлајн гејмери

Најголемата платформа за компјутерски игри Steam не покажува знаци на забавување и постојано поставува нови рекорди.
На почетокот на 2025 година, Steam веќе го забележа своето прво големо достигнување – повеќе од 40 милиони корисници онлајн во ист момент претходниот викенд. Овој број постојано расте, бидејќи платформата додаваше околу милион нови корисници секој месец. Во декември 2024 година, бројот на истовремени корисници достигна 39 милиони.
Според податоците од Valve, Steam го постигна новиот рекорд на 2 февруари 2025 година, кога врвниот број на истовремени корисници изнесуваше 40.222.964.
Што ја предизвика оваа експлозија на играчи?
Една од главните причини за овој висок резултат е популарноста на Monster Hunter Wilds на Capcom, која беше објавена на 28 февруари. Оваа игра само во текот на викендот достигна 1,3 милиони истовремени играчи, соборувајќи ги претходните рекорди поставени од популарни наслови како:
- DOTA 2
- Cyberpunk 2077
- Elden Ring
- Hogwarts Legacy
- Baldur’s Gate 3
- Path of Exile 2
- Бесплатни хитови како Marvel Rivals и Apex Legends
Во моментов, само неколку игри имаат регистрирано повеќе истовремени играчи од Monster Hunter Wilds:
- PUBG – 3,7 милиони
- Black Myth: Wukong – 2,4 милиони
- Palworld – 2,1 милиони
- Counter-Strike 2 – 1,7 милиони
Што следува за Steam во 2025?
Со неколку големи гејмерски наслови кои пристигнуваат оваа година, како:
- Doom: The Dark Ages
- Elden Ring Nightreign
- Assassin’s Creed Shadows
- Borderlands 4
…се очекува Steam да продолжи да ги урива своите рекорди. Покрај тоа, сите со нетрпение го очекуваат GTA 6 за компјутер, за кој се верува дека ќе ги собори сите постоечки рекорди во моментот кога ќе биде објавен.
Извор: B92
Гејминг
„Activision“ истакна загриженост поради големиот број „измамници“ односно корисници кои користат помагала

Свесни дека ги губат најголемите светски играчи, стримери на социјачни мрежи „Activision“ конечно проговори за нивната платформа и ситуацијата со измамниците. Имено, користењето на платформата за играње стана сериозна тема меѓу хардкор-фановите на „Call of Duty“ по објавувањето на „Ranked Play“ во „Black Ops “6 и „Warzone“ со лансирањето на 1-та сезона минатата година. Очигледната распространетост на измамници кои користат помагала некои ја сметаат за уништување на конкурентниот мултиплеер, а „Activision“ беше мета на критики затоа што не успеа да го реши проблемот.
Минатиот месец, тимот на Activision Ricochet, одделот одговорен за нејзината технологија против измами Call of Duty, призна дека не е направено доволно за да се спречи мамењето (играњето со cheats) со лансирањето на сезона 1.
– „По серија ажурирања, нашите системи се на подобро место денес во сите режими; сепак, не ја постигнавме целта за интеграција на Ricochet Anti-Cheat на почетокот на сезоната 01 – особено за Ranked Play“, истакнаа тогаш Activision.
Денеска, во нов блог пост, Activision го претстави својот план да се справи со мамењето во Call of Duty во 2025 година, откривајќи дека има издадено над 136.000 забрани за сметки за Ranked Play од стартувањето на режимот. Сезоната 2, која започнува наскоро, вклучува нови и подобрени детекции и системи од страна на клиентот и серверот, како и големо ажурирање на двигателот на ниво на јадрото, рече Activision. Компанијата вети „мноштво нова технологија“ за сезона 3 и пошироко, вклучително и сосема нов систем за автентичност на легалните играчи и таргетирање на измамниците. Меѓутоа, сега не сакаше да навлегува во детали за тоа, за да не им даде на измамниците програмери да дознаат повеќе.
– „Ќе следиме внимателно и ќе разгледаме понатамошни промени за да се даде приоритет на интегритетот на екосистемот, а ќе имаме повеќе детали да споделиме како што се приближуваме до лансирањето на оваа функција“, велат од Activision.
Повеќето ажурирања за анти-измамници на Activision се исполнети со здрава доза на скептицизам од хардкор обожавателите, а оваа најнова не се разликува. Мамењето не е единствено само за Call of Duty, се разбира, но стана значаен проблем за репутацијата за Activision уште откако бесплатен за преземање „battle royale Warzone“ која експлодираше во популарност во 2020 година. Мега издавачот потроши милиони долари развивајќи го својата анти -измамничка технологија, како и следење на креаторите на измамници по судовите, со голем број неодамнешни успеси од висок профил.
Во октомври, пред лансирањето на Black Ops 6, Activision истакна дека има за цел да ги исфрли измамниците односно „читерите“ до наше – од играта во рок од еден час откако ќе бидат во нивниот прв натпревар и на Black Ops 6 лансиран со ажурирана верзија на двигателот на ниво на јадрото на Ricochet (ова важи и за Warzone), со нови системи за однесување за машинско учење фокусирани на брзината на откривање и анализа на играта за борба против ботови за цел.
– „Луѓето кои стојат зад измамите се организирани, нелегални групи кои ги издвојуваат сите податоци во нашите игри за да бараат некој начин да го овозможат мамењето“, тогаш истакна Activision. „Овие лоши момци не се само некои дечиња со скрипти кои ѕиркаат со кодот што го нашле на интернет. Тие се колектив кој профитира од искористувањето на напорната работа на развивачите на игри низ целата индустрија.
– „Но, развивачите на измамници имаат недостатоци (јасно – тие мора да се преправаат дека се добри во видео игрите). Секој пат кога изневеруваат, оставаат трошки зад себе. Ние секогаш ги бараме тие трошки за да ги најдеме лошите актери и да ги извлечеме од игра.” – истакнаа на крај од Activision.
Гејминг
(ВИДЕО) Корисниците незадоволни од цената на графичките картици на „nVIDIA“ RTX 5080 и 5090

Најновите претпоставки за цените на претстојните графички картички GeForce RTX 5080 и RTX 5090 предизвикаа бура од незадоволство кај корисниците. Најновите информации за цените на RTX 5080 и RTX 5090 предизвикаа бурни реакции и негодување кај потенцијалните купувачи.
Според видеото објавено од корисникот на YouTube „Vex“, RTX 5080 ќе се продава по значително повисока цена од претходните модели во истата класа.
Протекувањето, наводно од австралиски синџир продавници, открива дека RTX 5080 ќе има 16 GB GDDR7 видео меморија, што е значително подобрување. Сепак, главната тема на разговор е цената. Според информациите, предложената малопродажна цена во Австралија е 2.799 австралиски долари или околу 1.746 американски долари. На американскиот пазар, цената се очекува да биде помеѓу 1.400 и 1.600 долари, во зависност од даноците и маржите на дилерите.
За споредба, GeForce RTX 4080 беше лансиран со 1.200 долари за верзијата од 16 GB, што го прави RTX 5080 една од најскапите графички картички од серијата „80“ во историјата на Nvidia.
Протечените податоци откриваат и куповна цена од малку неверојатни 2.545,55 австралиски долари или околу 1.580 американски долари. Ова зголемување на цената ја одразува промената во позиционирањето на графичките процесори од високата класа на Nvidia, кои сега се насочени повеќе кон професионалните корисници отколку кон гејмерите. Иако RTX 5080 сè уште го носи брендот GeForce, неговите цени и карактеристики укажуваат на тоа дека е приспособен за тешки работни места со AI и Ray Tracing.
Што се однесува до RTX 5090, се очекува да биде лансиран неколку недели по RTX 5080, можеби во февруари 2025 година. Иако не се објавени конкретни информации за цените, се очекува основниот модел RTX 5090 да чини повеќе од 2.000 американски долари.
Овие цени, заедно со подобрувањата во перформансите и меморијата, ја позиционираат серијата Nvidia RTX 50 како премиум опција, која се повеќе се свртува кон професионалниот пазар, пренесува benchmark.rs
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за недела (9 март)
-
Кичево2 часа
Утре во Кичево се организира бесплатен преглед на очен притисок, бидете дел и спречете го „тивкиот убиец на видот“ – Глауком
-
Хроника2 дена
Трагична сообраќајна несреќа го потресе Охрид пладнево, загина млад мотоциклист на регионалниот пат Охрид – Св.Наум
-
Хороскоп13 часа
Хороскоп за понеделник (10 март)
-
Здравје и убавина1 ден
Дали сте знаеле за моќниот домашен еликсир против пролетната поленска кивавица?
-
Здравје и убавина2 дена
Следните седум работи кај луѓето, ја уништуваат убавината на забите
-
Здравје и убавина2 дена
Магнезиумот е доста важен за здравјето на кардиоваскуларниот систем
-
Македонија33 минути
Дизелот и бензинот со нова намалена цена за литар од ноќеска