Автомобили
Полначите за електрични возила се контролираат од вештачка интелигенција
Како што повеќе луѓе возат електрични автомобили, може да се појават метеж и редици кога многу луѓе треба да полнат во исто време.
Нова студија од технолошкиот универзитет Чалмерс во Шведска покажува како станиците за полнење контролирани од вештачка интелигенција, преку паметни алгоритми, можат да им понудат на корисниците на електрични возила персонализирани цени, а со тоа да ги минимизираат трошоците и времето на чекање за клиентите
. Но, истражувачите укажуваат на важноста да се земат сериозно етичките прашања, бидејќи постои ризик вештачката интелигенција да ги искористи информациите од возачите.
Денешната комерцијална инфраструктура за полнење може да биде џунгла. Пазарот е динамичен и сложен со различни претплати и слободна конкуренција помеѓу провајдерите. На некои станици за брзо полнење може да дојде до метеж и долги редици. Во новото истражување, истражувачите на Чалмерс создадоа математички модел за да истражат колку станиците за брзо полнење контролирани од вештачката интелигенција, вештачката интелигенција, би можеле да помогнат нудејќи им на возачите на електрични автомобили персонализирани цени, кои возачите можат да ги прифатат или одбијат. Вештачката интелигенција користи алгоритми кои можат да ги приспособат цените врз основа на индивидуални фактори, како што се нивото на батеријата и географската локација на автомобилот.
„Возачите на електрични автомобили можат да изберат да споделуваат информации со давателите на станици за полнење и да добијат лична понуда за цена од паметна станица за полнење. Во нашата студија, би можеле да покажеме како реагираат рационалните и себични возачи само со прифаќање понуди кои се корисни за нив. Ова води до минимизирање и на цената и на времето на чекање“, вели Балаж Кулчар, професор на катедрата за електротехника во Чалмерс.
Во студијата, возачите секогаш имаа опција да ја одбијат личната цена и наместо тоа да изберат конвенционална станица за полнење со фиксна цена. Личните цени што ги добивале возачите може значително да се разликуваат една од друга, но речиси секогаш биле пониски од пазарните. За давателите на станици за полнење, итеративен алгоритам за вештачка интелигенција може да открие кои поединечни цени купувачот ги прифаќа и под кои услови. Меѓутоа, за време на студијата, истражувачите забележале дека во некои прилики алгоритмот значително ја зголемувал цената кога батериите на електричниот автомобил биле речиси целосно мртви, а возачот, следствено, немал друг избор освен да ја прифати понудата.
„Паметните станици за полнење можат да решат сложени цени на конкурентен пазар, но нашата студија покажува дека тие треба да се развијат и воведат со заштита на приватноста на потрошувачите, во согласност со парадигмите на одговорно-етичка вештачка интелигенција“, вели Балаж Кулчар.
Извор: autotech.news
Автомобили
„Тоа не ни треба“: Што бара BMW од германската влада?
BMW излезе против краткорочните владини стимулации за германскиот автомобилски сектор и наместо тоа повика на долгорочни мерки за зголемување на бројот на електрични возила.
„На германскиот автомобилски сектор не му треба краткорочен блиц за да го сврти пазарот“, рече минхенскиот производител на автомобили, според Seebiz.
Меѓу мерките поддржани од BMW се целосна национална покриеност на полначи, како на јавните површини, така и во домовите, како и евтината струја.
„Ако трошокот по километар поминат со електрична енергија е поголем од бензинот или дизелот, на многу купувачи им недостасува клучен поттик за електрични возила“, се вели во извештајот.
Германскиот министер за економија Роберт Хабек и автомобилскиот сектор ќе разговараат за кризата со која се соочува секторот на видео конференција.
На челниците на Volkswagen, BMW и Mercedes ќе им се придружат претставници на Здружението на германската автомобилска индустрија (VDA) и моќниот синдикат IG Metall.
Имаше повици за акција за зголемување на побарувачката за електрични автомобили, во согласност со политиката на владата за постепено укинување на моторите со внатрешно согорување, но не е јасно дали на самитот ќе бидат донесени конкретни одлуки.
Извор: B92
Автомобили
Како правилно да возите на кружен тек? (ВИДЕО)
Kога и како да се реорганизирате и да се подготвите за излезот? Многу возачи редовно грешат во кружниот тек затоа што сакаат што побрзо да излезат од него. Но, тоа може да биде опасно, особено ако сигнализацијата се вклучи доцна или воопшто не се вклучи.
Index објави видео од шпанската транспортна агенција на кое може да се види како правилно да се помине кружниот тек, во зависност од излезот што ќе го изберете.
¿Ya has empezado a cumplir tu lista de buenos propósitos para el nuevo año?
No olvides incluir:
✅Poner intermitentes.
✅Circular por carril derecho.
✅Respetar rotondas.
Todos ganamos con ello👏👏👏
#FelizJueves #DGTeros pic.twitter.com/9Lj8YgKJ3a— Dir. Gral. Tráfico (@DGTes) January 3, 2019
Како што можете да видите, не е толку комплицирано. Главното правило е да се движите во надворешната лента само кога ќе ги поминете другите излези пред вашите, за да не ги успорите возилата кои порано излегуваат од кружниот тек, но и да им направите повеќе простор на возилата што само влегуваат во кружниот тек.
Извор: Danas
Автомобили
Поради системот за асистенција, возачите се повеќе користат мобилни телефони?!
Возачот е поверојатно да обрнува внимание на други работи освен на возење, ако автомобилот има систем за асистенција што може автоматски да забрзува, да сопира и да управува. Ова го покажуваат две нови студии спроведени во Соединетите Американски Држави.
Поточно, станува збор за Pilot Assist системот (Volvo) и Autopilot на Tesla. Тие се рекламираат како начин да се направи возењето побезбедно и попријатно, но во пракса тие значат дека многу возачи наместо тоа ги проверуваат своите мобилни телефони, јадат храна или дури се бричат зад воланот. Автомобилите во редовни интервали предупредуваат дека возачот мора да го допира воланот – во спротивно системот ќе се исклучи, но возачите брзо се приспособиле на предупредувањата и продолжиле да внимаваат на други работи освен сообраќајот, пишува HAK Review.
Првата студија опфати 29 возачи кои три години го користеа Volvo Pilot Assist системот. Во втората студија учествувале 14 возачи кои еден месец возеле со автопилотот на Тесла.
– Во двете студии, возачите го приспособуваа своето однесување и почнаа да се занимаваат со активности кои не се поврзани со возењето – рече Дејвид Харки, претседател на Меѓународниот институт за осигурување (IIHS).
Извор: Revijahak
-
Кичево2 дена
Од денес во ЈЗУ „Општа Болница“ – Кичево за прв пат започнува со работа долгоочекуваната „Стручна комисија за давање наод, за нега од друго лице“, нема веќе чекање и поаѓање во друг град
-
Кичево1 ден
Во кичевската населба „Иванидол“ пронајдена граната, ДЗС безбедно ја подигна и предаде
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за петок (27 септември)
-
Хороскоп1 час
Хороскоп за сабота (28 септември)
-
Магазин2 дена
Ако вашиот PIN е на оваа листа, веднаш променете го
-
Магазин2 дена
Децата во Европа месечно трошат 39 евра за игри
-
Магазин8 часа
Snapdragon 8 Gen 4 носи до 56% побрз графички процесор благодарение на јадрото Adreno 830 на 1,15 GHz
-
Спорт1 ден
ФФМ: Активирана суспензија за фудбалскиот терен на Неготино