Автомобили
Porsche 924 продаден за рекордни 261,000 долари
Порше 924 Карера ГТС од 1981 година беше продаден во САД за 261 000 УСД, што е повисока цена од онаа што треба да ја платите за новиот Порше 911 ГТ3, кој е достапен за 161 000 УСД.
Порше произведе само 59 единици од 924 ГТС, и ова е една од само 15-те легални единици опремени со опции за Клубспорт.
GTS Clubsport е создаден како модел за хомологација за трки на групата FIA 4, а првично бил наменет за европскиот пазар. Го купил првиот сопственик од центарот Порше во Штутгарт, а сегашниот сопственик го купил во 2014 година и го чувал во совршена состојба.
Автомобилот е придвижуван од 2,1 литарски четирицилиндричен турбо мотор кој развива околу 280 КС и е поврзан со петстепен мануелен менувач и диференцијал со ограничено лизгање.
За разлика од стандардниот модел 924, овој модел има алуминиумски каросериски панели, интегриран заштитен кафез, пластично странично и задно стакло, 16-инчни тркала Фукс, суспензија Билштајн и сопирачки во стилот 930 турбо.
Најочигледните промени во надворешноста се фиксни фарови, отвор за проветрување на капакот на моторот и пошироки колкови. Во внатрешноста има седишта моделирани според оние во 935, спортски ремени, а задното седиште, звучниот систем, сончевиот покрив и климатизацијата се отстранети за да се намали тежината.
Автомобилот е во совршена состојба, помина помалку од илјада километри.
Извор: Klix.ba
Cover фото: autodius.com
Автомобили
(ВИДЕО) Audi го претстави својот нов продукт, станува збор за моделот „Q6 e-tron Sportback“
Новиот Audi Q6 e-tron Sportback доаѓа како купе, но во SUV варијанта, што е се попопуларен сегмент кај купувачите на автомобили. Од Audi велат дека дизајнот на овој модел е „понапреден и поспортски“ од неговиот претходник и дека конкретно ги таргетирале оние возачи за кои дизајнот е голем фактор при одлучувањето кој автомобил да го купат следно.
Дизајнот, инаку, црпи инспирација од моделот Audi TT Coupe, но е редизајниран од A-столбот па наваму, што значи дека Sportback е за 37 mm понизок од SUV варијантата.
Со меѓуоскино растојание од 2.899 mm, електричниот Q6 e-tron Sportback има капацитет на багажникот од 511 литри, а кога седиштата се спуштени, тоа се зголемува до 1.373 литри. Исто така, се наведува дека може да повлече и до 2.400 килограми во најсилната верзија.
Внатрешноста е исполнета со панорамски дисплеј и за возачот и за патниците, а од Audi велат дека идејата била внатрешноста да биде „интимна“, но и „насочена кон корисниците“.
Се вели и дека ова е „шампионот“ во серијата Q6 со досег што може да биде до 656 километри со едно полнење. За ова е заслужна батеријата од 100 kWh, додека моќноста се движи од 306 до 489 КС.
Електричниот мотор во моделот со погон на задните тркала има 306 КС и забрзува од 0 до 100 km/h за 6,6 секунди. Кога станува збор за Q6 Sportback e-tron quattro, тоа време е 5,9 секунди. Конечно, Audi SQ6 Sportback e-tron има два електромотори со комбинирана моќност од 489 КС, а 100 km/h достигнува за 4,3 секунди.
Цената за основниот модел започнува од 65.900 евра, додека за најмоќната верзија Audi SQ6 Sportback e-tron треба да биде 96.200 евра.
Извор: b92.net
Автомобили
Како да го продолжите животниот век на вашиот акумулатор?
Често се слушаат тврдења дека акумулаторите траат колку што е гаранцијата плус неколку месеци.
Сепак, факт е дека многу акумулатори траат уште неколку години по истекот на гаранцијата, која обично трае 36-40 месеци.
Во продолжение, ќе споделиме совети за продолжување на животниот век на вашиот акумулатор, без разлика дали станува збор за нов или веќе користен.
Поголем акумулатор – повеќе штета отколку корист
Не купувајте акумулатор со значително поголем капацитет од оној што го препорачува производителот на автомобилот. Тоа само го скратува неговиот животен век.
Ако ставите акумулатор со преголем капацитет (изразен во Ah), системот за полнење можеби нема да може доволно да го наполни, бидејќи не е дизајниран за таква големина.
Идеално, акумулаторот треба да се полни до 100%. Ако не е доволно наполнет, може да се спушти до 60%-65% од капацитетот, што предизвикува хемиски промени кои трајно го оштетуваат.
Совет: Купувајте само акумулатори што ги препорачува производителот на вашето возило.
Не заборавајте да обрнете внимание и на струјата за ладен старт, изразена во ампери (A). Поголема струја за ладен старт е пожелна, но не треба да се претерува.
Навремено проверувајте го акумулаторот
Можете да го проверите акумулаторот во специјализирани сервиси, без разлика дали гаранцијата сè уште важи или не. Овие сервиси располагаат со уреди за тестирање што можат да предупредат на потенцијални проблеми.
Доколку сакате, можете сами да измерите напон со униметар, но имајте предвид дека напонот сам по себе не е секогаш доволен показател за состојбата.
Чести причини за краток век на акумулаторот
- Проблеми со полнењето: На пример, неисправен алтернатор.
- Паразитски струи: Уреди што трошат струја додека автомобилот е исклучен.
- Ретки или кратки возења: Особено во зима, кога акумулаторот тешко се полни.
- Корозија на терминалите: Лошите контакти го зголемуваат отпорот и предизвикуваат проблеми.
Совети за правилно одржување
- Периодично полнење: Дури и кога акумулаторот изгледа во ред, препорачливо е да го надополнувате неколку пати годишно.
- Паметни полначи: Инвестирајте во квалитетен полнач, кој ќе го одржува акумулаторот оптимално наполнет.
Ако автомобилот не се вози долго време:
Извадете го минусниот терминал за да го забавите празнењето. Но, имајте предвид дека акумулаторот и понатаму ќе се празни со текот на времето.
Во зима:
Извадете го акумулаторот од автомобилот и чувајте го на умерено ладно место. Проверувајте го напонот на секои два месеца и дополнете го доколку е потребно.
Избегнувајте грешки што го оштетуваат акумулаторот:
- Не користете електрични уреди (радио, фарови) додека моторот е исклучен.
- Избегнувајте чести кратки патувања.
- Редовно проверувајте дали акумулаторот е добро прицврстен.
Што ако акумулаторот се испразни?
Наполнете го што е можно поскоро. Ако остане празен подолго време, ќе претрпи трајни оштетувања. Полна батерија издржува многу пониски температури, додека празна може да замрзне и да се оштети.
Важно: Никогаш не стартувајте автомобил со замрзнат акумулатор – прво одмрзнете го и наполнете го.
Со правилно одржување и внимание, животниот век на акумулаторот може значително да се продолжи, дури и над гаранцијата.
Извор: B92
Автомобили
Истражување: Возачите најзадоволни од овие автомобилски брендови
-
Фчерашни новости1 ден
Хороскоп за петок (22 ноември)
-
Кичево1 ден
Во пресрет на новогодишните празници „Intellect Education“ од Кичево организира „Новогодишна магична работилница“ – каде со креативноста на вашите деца ќе создаваат производи
-
Временска прогноза5 часа
Ладниот бран се поблиску до нашата држава, ова се последните метео вести
-
Хороскоп50 минути
Хороскоп за сабота (23 ноември)
-
Временска прогноза15 часа
Попоски: Продолжува силниот ветер (90 км/ч), врнежи од дожд, а утре снег
-
Спорт1 ден
Грујоски главен во Струмица, Ставрев ќе суди во Скопје – ова се судиите кои ќе ја делат правдата во 15-то коло во првата македонска фудбалска лига в недела
-
Култура2 дена
Денеска е Св.Архангел Михаил, на помош празникот на војводата на сите ангели!
-
Временска прогноза1 ден
Од утре нашиот регион ќе биде под дождлив бран уште од претпладне, додека истиот ќе се проширува и во вечерните часови – ова се најновите метео информации