Автомобили
Познатата компанија за седишта „Recaro“ банкнотира, уште еден голем снабдувач на автомобилската индустрија исто така е во криза

Стечајот на позната компанија за производство на седишта беше изненадување и за вработените. Без разлика дали сте во автомобил, во авион или можеби некаде сосема неочекувано, веројатно во одреден момент сте седнале на седиштето на Recaro. Сега Recaro Automotive поднесе барање за стечај.
Како што пишува Automobilwoche, барањето за стечај на познатата компанија за производство на седишта беше изненадување за вработените, како и за IG Metall, големиот синдикат на чадори. Веста се појави на 29 јули во Германија во окружниот суд во Еслинген.
„Што значи ова за 215-те вработени во Recaro Automotive GmbH во Кирххајм не е јасно“, велат од синдикатот, според Automobilwoche.
„Очекуваме да се исцрпат сите опции за да се обезбедат работни места и да се најде одржливо решение.
Работничкиот совет, исто така, го изрази своето разочарување, бидејќи „работната сила помогна да се одржи компанијата економски стабилна“ со тоа што се согласи на доцнење на платите.
Разочарани сме и се чувствуваме предадени од раководството“, изјави претседателот на работничкиот совет Франк Боковиќ.
Во моментов, пријавата за стечај се однесува само на Recaro Automotive. Ова значи дека авионските седишта, канцелариските столчиња и седиштата за бебиња засега не се засегнати.
Recaro Automotive не е единствениот главен снабдувач на автомобилската индустрија кој моментално известува за финансиски проблеми. Долго воспоставениот производител на тркала BBS исто така поднесе барање за стечај во локалниот суд во Ротвеил. Компанијата наводно престанала да плаќа плати за мај и јуни.
BBS беше во неволја неколку пати во текот на последната деценија, особено во 2007, 2010, 2020 и 2023 година.
ISH Management Services ја купи BBS Automotive GmbH пред ова поднесување, во кое се вели во соопштението: „Никогаш нема да ги изневериме луѓето кои чекореа по овој пат со нас. Никогаш нема да се откажеме од брендот BBS, кој за нас е еден од Најголемите германски брендови во светот имаме план и сме решени да го спроведеме“.
Според Auto Motor Sport, договорот за пренос на правата на брендот и дистрибуцијата бил завршен во јуни 2024. И овде синдикатот IG Metall бил целосно изненаден и наводно збунет од однесувањето на раководството.
Покрај понудата на автомобилскиот резервен пазар, BBS во текот на годините испорача тркала на голем број производители на автомобили, вклучувајќи ги Порше, БМВ, Мерцедес-Бенц и други.
Извор: b92.net
Автомобили
Дали знаете по колку време метличките на бришачите стануваат неупотребливи?

• Многу возачи се сетат на бришачите дури кога ќе ги фати силен дожд — и тогаш откриваат дека се веќе бескорисни или дури и опасни.
• Иако нивниот животен век зависи од многу фактори, експертите препорачуваат замена на секои 6 до 12 месеци.
• Во пракса, возачите често чекаат премногу долго — сè додека не се појават траги или нерамномерно чистење на стаклото.
• Изложеноста на сонце, мраз, нечистотија и времето генерално ја оштетува чувствителната гума, поради што таа станува тврдa, кршливa и губи еластичност.
• Според истражување на германскиот клуб ADAC, бришачите треба да се менуваат најдоцна на секои 24 месеци, без оглед колку често се користат.
• Екстремните услови како летната топлина и зимскиот студ значително го скратуваат животниот век. Користење на бришачи на суво или замрзнато стакло дополнително ги оштетува.
• Квалитетот на бришачите е исто така важен: обичните гумени модели се трошат побрзо, додека брендирани како Bosch можат да траат подолго.
• Знаци дека е време за нови бришачи:
-
Оставаат линии и дамки
-
Прескокнуваат по стаклото
-
Испуштаат чудни звуци
-
Гумата е напукната или оштетена
• За подолг век:
-
Редовно чистете ги бришачите и стаклото
-
Користете квалитетна течност за миење
-
Не ги активирајте врз мраз
Извор: Vecernji
Автомобили
ЕУ инвестира 852 милиони евра во фабрики за батерии за електрични возила – еве каде ќе се градат

Европската Унија започнува со значајна инвестиција во иднината на одржливиот транспорт. Европската комисија објави дека преку Фондот за иновации ќе вложи вкупно 852 милиони евра во изградба на шест фабрики за батерии за електрични возила во неколку земји членки на ЕУ.
Целта: декарбонизација и индустриска конкурентност
Овие инвестиции се дел од Индустрискиот акционен план и Договорот за чиста индустрија. Според соопштението од Европската комисија, се работи за клучен чекор кон:
-
Намалување на емисиите на стакленички гасови
-
Намалување на зависноста од увоз на батерии
-
Поттикнување на технолошки развој
-
Создавање на висококвалитетни работни места низ Европа
Кои земји ќе добијат фабрики?
Фабриките ќе бидат изградени во следниве земји:
• Франција
• Германија
• Шведска
• Полска
Сите проекти се очекува да започнат со работа пред 2030 година и ќе придонесат кон создавање на стабилна и одржлива индустриска база на ЕУ.
Што точно се финансира?
Финансирањето ги опфаќа и капиталните и оперативните трошоци на фабриките, со можност дел од средствата да бидат исплатени и пред почетокот на активното работење. Средствата ќе бидат распределени според исполнувањето на клучни проектни пресвртници.
Очекувани резултати до 2040 година
Проектите имаат амбициозна цел:
-
Намалување на емисиите за 91 милион тони CO2
-
Комбиниран производствен капацитет од околу 56 GWh батериски ќелии годишно
Овие фабрики ќе користат иновативни, еколошки прифатливи технологии, што е од суштинско значење за европската стратегија за климатска неутралност и технолошка независност.
Извор: B92
Автомобили
Генијален трик за заштеда на гориво: Сè зависи од едно копче во автомобилот

Во деновите кога температурите достигнуваат и над 40 степени, клима уредите во автомобилите работат со полна моќност. Ова, за жал, значи и значително зголемување на потрошувачката на гориво, што се одразува на вашиот буџет.
Но, постои едноставен и генијален трик кој може да ви помогне да заштедите гориво додека уживате во пријатно разладена кабина.
Клучот е во рециркулацијата на воздухот – еве како функционира
Клима уредот во автомобилот може да лади на два начина: внесувајќи воздух однадвор или рециркулирајќи го воздухот кој веќе е во кабината. Кога климата зема топол воздух однадвор, троши повеќе енергија за да го излади. Од друга страна, со рециркулација, системот го користи веќе изладениот воздух, што значи дека се потребни многу помалку ресурси за одржување на пријатна температура.
Рециркулацијата заштедува гориво до 15%
Со притискање на копчето за рециркулација на воздухот, климата работи поефикасно, бидејќи воздухот во кабината е веќе постуден. Ова може да ја намали потрошувачката на гориво за 10 до 15 проценти, што значи реална заштеда на месечно ниво.
Совет од експертите е оваа функција да ја активирате веднаш штом ќе влезете во автомобилот, особено во најжешките делови од денот. На подолги патувања повремено вклучете свеж воздух однадвор за подобра циркулација, но најголем дел од времето оставете ја рециркулацијата вклучена.
Извор: Telegraf
-
Хороскоп1 ден
Празничен Хороскоп (2 август)
-
Хороскоп6 часа
Хороскоп за недела (3 август)
-
Кичево11 часа
(ФОТО) Вчера официјално заврши дводневниот музички настан во Кичево, каде домашните музички имиња беа дел од одличните гала вечери!
-
Култура1 ден
122 години „Илинден“ – Честит именден на сите кои го носат името Илија, Илчо, Илинка, Илина, Иле…
-
Македонија17 часа
Запленета поголема количина брендирана стока без документација, лишено од слобода едно лице
-
Мобилни уреди1 ден
Се чини дека 5000 mAh батерија на современите телефони не е доволна