Технологија
Пребарувачот „Bing“ зачудувачки расте

Бинг надмина 100 милиони дневни активни корисници еден месец откако го лансираше својот чет-бот со вештачка интелигенција, според Јусуф Мехди, потпретседател на Мајкрософт за модерниот живот, пребарување и уреди.
Тој рече дека компанијата е целосно свесна дека сè уште е само „мал, нискоцифрен играч на пазарот“, но имаше време кога Бинг дури и не беше дел од разговорот. Сега, откако технолошкиот гигант ја објави својата верзија од следната генерација, дури и оние кои не ја користеле во минатото се потпираат на него за своите пребарувања: Мехди истакна дека една третина од дневните активни корисници на Bing се нови во прелистувачот.
Покрај зголемувањето на бројките, Мајкрософт очигледно ужива во зголемен ангажман бидејќи повеќе луѓе вршат повеќе пребарувања. Компанијата го припишува ова на растот на користењето на Edge, веројатно потпомогнато од додавањето на вештачката интелигенција за разговор на Bing како нова функција. Исто така, се вели дека воведувањето на неговиот модел со вештачка интелигенција Prometheus ги направи резултатите од пребарувањето на Bing порелевантни, така што луѓето повеќе го користат – или барем се обидуваат – прелистувачот.
Во моментов, околу една третина од корисниците на Bing користат вештачка интелигенција за разговор за нивните прашања секој ден. Во просек, Microsoft гледа три разговори по сесија, со над 45 милиони разговори од воведувањето на новиот Bing. Понатаму, во 15 проценти од сите сесии за разговор, луѓето користеле Bing за да генерираат нова содржина. Лансирањето на четботот за вештачка интелигенција на Bing на мобилен, исто така, го однесе прелистувачот на ново ниво на популарност и доведе до шесткратно зголемување на бројот на дневни активни корисници.
Со интегрирање на чет-бот со вештачка интелигенција во Bing претходно оваа година, Мајкрософт му го даде на својот прелистувач оружјето што му е потребно за да се натпреварува со Google. Дополнително, Google има планови да лансира сопствен чет-бот и ја претстави вештачката интелигенција за разговор наречен Bard минатиот месец. Бард објави дезинформации за време на своето неофицијално деби, но Google работи со вработените за да ги подобри одговорите на четботот пред да се појави во живо.
/engadged
Магазин
Elden Ring ја надмина бројката од 30 милиони продадени копии

Импресивен успех за акциското RPG од FromSoftware
Од своето објавување во февруари 2022 година, Elden Ring постојано бележи растечки интерес и популарност меѓу гејмерите ширум светот. Во првите неколку недели од излегувањето, играта успеа да достигне повеќе од 12 милиони продадени примероци – бројка што јасно го најави нејзиниот долгорочен успех.
Сега, нешто повеќе од три години подоцна, ова популарно акциско RPG официјално ја надмина границата од 30 милиони продадени копии глобално. Тоа ја позиционира како најуспешниот наслов во историјата на јапонското студио FromSoftware, кое е познато по сериите како Dark Souls и Sekiro.
Компанијата зад издавањето на играта, Bandai Namco, заедно со FromSoftware, го одбележаа овој успех со благодарност до заедницата на играчи преку објава на социјалните мрежи.
Dearest Tarnished, we are profoundly thankful for your lasting devotion.
May your path be forever guided by the Grace of Gold.#ELDENRING pic.twitter.com/3oMfkVpFWU— ELDEN RING (@ELDENRING) April 28, 2025
Покрај тоа, гејмерската заедница со нетрпение го очекува следниот чекор – новите наслови поврзани со Elden Ring, меѓу кои и потенцијалниот спиноф наречен Nightreign, кој треба дополнително да го прошири светот на играта.
Фото: Unsplash: Glenn Carstens-Peters
Технологија
„Google“ со бесплатен „AI Premium“ план за студентите со времетраење од една година

Google одлучи да им олесни на студентите – барем технички. Компанијата објави дека сите студенти кои ќе се пријават може да добијат бесплатен пристап до планот на Google One AI Premium за една година, кој вклучува Gemini Advanced, помошникот за вештачка интелигенција во Google Workspace и додатоци како Gemini Live.
Gemini Advanced, простор за складирање од 2 ТБ и повеќе експериментални алатки – сето тоа со адреса .edu
Инаку, овој план чини 20 долари месечно, а сега е потполно бесплатен за секој што:
- Имаат адреса за е-пошта .edu
- Имаат 18 години или постари
- Да се пријават до 30 јуни 2025 година.
- По пријавувањето, корисниците ќе имаат пристап до AI Премиум планот до јули 2026 година. Во тој момент ќе треба повторно да го потврдат својот студентски статус, но дотогаш – нема дополнителни обврски.
Покрај напредните функционалности на вештачката интелигенција, планот вклучува и:
- NotebookLM за анализа на документи
- Изматете за уредување слики и видео
- 2 ТБ простор на Google Drive, што е повеќе од корисно за студентски живот полн со PDF-датотеки
Ова ќе ја премести вештачката интелигенција од „интересна новина“ во неопходна алатка, која може да има негативно влијание врз развојот на критичкото размислување – дури и ако ги оправда милијардите што Google ги инвестира во истражување на вештачката интелигенција.
За оние кои не се заинтересирани за вештачката интелигенција – дополнителниот бесплатен простор за складирање секако не е лоша причина да се регистрирате, пренесува „Engadged“
Извор: Engadged
Фото: Pawel Czerwinski / unsplash.com
Социјални мрежи
Инстаграм има нова функција која се нарекува „Blend“ нејзината цел е да го направи гледањето и споделувањето на содржината на „Reels“ уште позабавно.

Ако сакате да испраќате клипови од „Reels“ на вашите пријатели на Инстаграм, можеби ќе ви се допадне новата функција што ја воведува оваа апликација. Оваа нова функција се нарекува „Blend“, а нејзината цел е да го направи гледањето и споделувањето на содржината на Reels уште позабавно.
Бленд се наоѓа во вашите пораки на Инстаграм. Кога ќе започнете мешавина со некого, без разлика дали тоа е приватен или групен разговор, добивате специјален извор на клипови на Reels што комбинира предлози засновани на активностите и интересите на сите учесници во тој разговор.
За да започнете, доволно е да повикате пријател или повеќе од порака. Кога некој ќе прифати покана, автоматски се креира Blend. Секоја мешавина е единствена за специфичен разговор, што значи дека можете да имате повеќе мешавини со различни луѓе.
Доводот се освежува секој ден, но исто така и кога некој од групата сподели нови макари. Интересно е тоа што секој клип ќе биде означен со името на личноста на која конкретно му била препорачана таа содржина – на тој начин ќе знаете на кого „помислил“ Инстаграм би му се допаднало.
Како да се користи Blend?
Отворете ја апликацијата Instagram и одете во ДМ. Изберете го разговорот каде што сакате да започнете Blend. Допрете ја иконата Blend во горниот десен агол на екранот.
Сите учесници во разговорот ќе добијат покана, а кога некој ќе ја прифати, Бленд почнува да работи. Важно е да се запамети дека предлозите на Reels за корисниците влегуваат во Blend само кога ќе ја прифатат поканата за учество.
Секогаш можете повторно да го отворите Blend со внесување на тој разговор и допирање на истата икона Blend на врвот. Се разбира, сите стандардни алатки – лајк, коментар и споделување – сè уште се достапни ако сакате да направите клип да се истакне уште повеќе.
Новата опција веќе започна да се шири кај корисниците ширум светот, па проверете дали е достапна за вас.
Извор: b92.net
Фото: Claudio Schwarz / unsplash.com
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за петок (9 мај)
-
Хороскоп8 часа
Хороскоп за сабота (10 мај)
-
Македонија2 дена
На ГП Блато албански државјанин ставил пари во патни исправи, бил лишен од слобода
-
Хроника21 час
МВР со детали за убиството во Штип, приведени биле и помагачи на сторителот
-
Скопје15 часа
Посебен режим на сообраќај во Скопје во недела