Технологија
Пребарувачот „Bing“ зачудувачки расте

Бинг надмина 100 милиони дневни активни корисници еден месец откако го лансираше својот чет-бот со вештачка интелигенција, според Јусуф Мехди, потпретседател на Мајкрософт за модерниот живот, пребарување и уреди.
Тој рече дека компанијата е целосно свесна дека сè уште е само „мал, нискоцифрен играч на пазарот“, но имаше време кога Бинг дури и не беше дел од разговорот. Сега, откако технолошкиот гигант ја објави својата верзија од следната генерација, дури и оние кои не ја користеле во минатото се потпираат на него за своите пребарувања: Мехди истакна дека една третина од дневните активни корисници на Bing се нови во прелистувачот.
Покрај зголемувањето на бројките, Мајкрософт очигледно ужива во зголемен ангажман бидејќи повеќе луѓе вршат повеќе пребарувања. Компанијата го припишува ова на растот на користењето на Edge, веројатно потпомогнато од додавањето на вештачката интелигенција за разговор на Bing како нова функција. Исто така, се вели дека воведувањето на неговиот модел со вештачка интелигенција Prometheus ги направи резултатите од пребарувањето на Bing порелевантни, така што луѓето повеќе го користат – или барем се обидуваат – прелистувачот.
Во моментов, околу една третина од корисниците на Bing користат вештачка интелигенција за разговор за нивните прашања секој ден. Во просек, Microsoft гледа три разговори по сесија, со над 45 милиони разговори од воведувањето на новиот Bing. Понатаму, во 15 проценти од сите сесии за разговор, луѓето користеле Bing за да генерираат нова содржина. Лансирањето на четботот за вештачка интелигенција на Bing на мобилен, исто така, го однесе прелистувачот на ново ниво на популарност и доведе до шесткратно зголемување на бројот на дневни активни корисници.
Со интегрирање на чет-бот со вештачка интелигенција во Bing претходно оваа година, Мајкрософт му го даде на својот прелистувач оружјето што му е потребно за да се натпреварува со Google. Дополнително, Google има планови да лансира сопствен чет-бот и ја претстави вештачката интелигенција за разговор наречен Bard минатиот месец. Бард објави дезинформации за време на своето неофицијално деби, но Google работи со вработените за да ги подобри одговорите на четботот пред да се појави во живо.
/engadged
Магазин
Facebook го оживува „poke“: старата функција со нов живот за младата публика

Facebook повторно ја враќа во фокус една од своите најстарите и најпрепознатливи функции – „poke“, виртуелното „боцкање“ што некогаш беше симбол на мрежата. По години на речиси целосно исчезнување, „poke“ се враќа во модернизирана форма, насочена кон помладите корисници.
Иако „poke“ никогаш не беше целосно укинат, интересот за него со текот на времето исчезна. Сега, со ново копче на профилите и посебна страница (facebook.com/pokes), функцијата повторно добива видливост. Корисниците можат да „боцкаат“ пријатели, да гледаат кој ги „турнал“ и да ја следат статистиката на меѓусебни интеракции.
Системот наликува на гејмифицирани елементи од апликации како Snapchat и TikTok, каде што бројките и континуитетот на интеракции стануваат мотивација за корисниците да останат активни.
Со секое ново „poke“, бројачот се зголемува, а Facebook воведе и икони за награда – како пламен или емотиконот „100“ – за да го одржи интересот. Ова е јасен обид на компанијата да ја зголеми интеракцијата и времето што младите го поминуваат на платформата.
Ова не е првпат Meta да се обиде да ја врати старата функција. Во март 2024 година, страницата за „poke“ беше направена полесна за пронаоѓање, што резултираше со зголемување на користењето за 13 пати.
Иако Facebook никогаш не објасни јасно што значи „poke“, токму оваа двосмисленост ја направи опцијата забавна и мистериозна. Некои ја користеа за флерт, други за да привлечат внимание, а дел едноставно за игра.
Истражувања покажаа дека Snapchat „streaks“ предизвикуваат голем ангажман, а Meta сега се обидува да применува сличен модел преку Facebook poke, иако останува да се види дали ќе достигне слична популарност.
И покрај огромните приходи, Facebook се соочува со предизвик – младите корисници ја користат платформата сè помалку. Компанијата проба различни иницијативи, од програмата “Facebook Campus” за студенти (укината во 2022) до редизајн насочен кон Gen Z. Сега „poke“ добива шанса да стане дел од таа стратегија, комбинирајќи носталгија и модерни трендови.
Со враќањето на Facebook poke, Meta сака да ја оживее едноставната, но заразна интеракција од раните денови на мрежата – и да го привлече вниманието на генерациите кои пораснаа со TikTok и Snapchat.
Извор: TechCrunch
Магазин
YouTube укинува Premium Family сметки надвор од заедничко домаќинство

YouTube го следи примерот на Netflix и Disney+, воведувајќи построги правила за користење на Premium Family пакетите. Компанијата почна да испраќа известувања до корисници кои го користат планот од различни локации, со што практично се ограничува споделувањето на сметки надвор од исто домаќинство.
Известувања и рок од 14 дена
Корисниците кои не се на иста адреса со „менаџерот на семејството“ (лицето што го активирало планот) добиваат известување дека нивното членство ќе биде паузирано за 14 дена. Во пораката јасно е наведено дека оваа практика е во спротивност со условите за користење.
Иако ова правило отсекогаш постоело, YouTube сега за прв пат почнува сериозно да го спроведува. Целта е очигледна – да се намали споделувањето на сметки и да се зголеми бројот на индивидуални претплати.
Нема „средна опција“ како кај Netflix
За разлика од Netflix, кој понуди можност за додавање на дополнителни членови за мала доплата, YouTube засега нема вакво решение. Исклучените корисници имаат само две опции:
-
да преминат на индивидуална Premium претплата, или
-
целосно да се откажат од услугата.
Што следува?
Не е познато дали YouTube во иднина ќе воведе поблаги модели или нови пакети за корисници кои сакаат да останат дел од истото „семејство“ без да делат ист дом. Во моментов, условот е јасен – сите членови на Premium Family мора да живеат во исто домаќинство.
Извор: Streberi
Социјални мрежи
Корисниците во повеќе европски земји, како и кај нас пријавија потешкотии при користење на „Google, Gmail“ и останатите сервиси

Корисниците во повеќе европски земји, особено во Југоисточна Европа, Турција и Кавказ, се соочуваат со сериозни потешкотии при користење на услугите на „Google“, како што се „Gmail, YouTube, пребарувачот, Google Maps“ и други.
Првичните пријави за проблеми почнаа да се појавуваат на „Downdetector“ и социјалните мрежи од земјите од Југоисточна Европа, а набрзо потоа стигнаа извештаи и од Турција и Кавказкиот регион. За среќа овој проблем се чини дека е веќе надминат и се е вратено во нормала.
Прекини беа забележани во вкупно 24 држави, меѓу кои Македонија, Србија, Турција, Грција, Бугарија и Романија. Сепак и во САД и Западна Европа се регистрирани помали потешкотии.
Причината за прекинот засега останува непозната, а од Google сè уште нема официјален коментар.
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (10 септември)
-
Македонија2 дена
МВР со детали за тешката сообраќајка со мотоцикли на магистралниот пат Гостивар-Кичево вчера
-
Кичево52 минути
ЕВН: Времен прекин на електрична енергија утре во следните кичевски места
-
Хороскоп11 часа
Хороскоп за четврток (11 септември)
-
Македонија20 часа
(ФОТО) Полицијата на РЦ Запад уапси двајца скопјани, кај нив се најдени шприцеви со течност и дрога
-
Кичево4 часа
Денес е 11-ти септември – Ден на ослободувањето на град Кичево, далечната 1943, пред 82 години станува првоослободениот град во Македонија
-
Македонија2 дена
Од вечерва поскапуваат горивата, ова е новата цена за литар
-
Спорт2 дена
Англиската репрезентација со четири победи вечерва со фаворитски статус во Белград пред Србија