Автомобили
Приходите на Tesla се повисоки од лани

Заработката на Tesla во првиот квартал од 2022 година ги надмина очекувањата на аналитичарите.
Приходите на компанијата растат
Заработката по акција беше 3,22 долари наспроти очекуваните 2,26 долари. Приходите се 18,76 милијарди долари во споредба со очекуваните 17,80 милијарди долари. Акциите на компанијата пораснаа за повеќе од 5 отсто. Приходите од автомобилската индустрија достигнаа 16,86 милијарди долари, што е за 87 отсто повеќе во однос на истиот период лани. Бруто маржите во автомобилската индустрија скокнаа на 32,9 отсто. Tesla објави бруто добивка од 5,54 милијарди долари во својот главен сегмент. Регулаторните заеми изнесуваат 679 милиони американски долари приход од автомобилската индустрија за кварталот.
Претходно овој месец, компанијата објави 310.048 испораки на возила за првиот квартал, што е најблиската проценка за продажба објавена од компанијата. Возилата Model 3 и Model Y учествуваа со 95 проценти или 295.324 испораки во периодот што заврши на 31 март 2022 година. Информациите за заработката доаѓаат во време на веста за понудата на извршниот директор Илон Маск да го преземе Твитер, платформа за социјални медиуми на која се потпира со години за да ја промовира Tesla и неговиот јавен имиџ.
Маск неодамна не зборуваше за повиците за заработка, односно за финансиските резултати на Tesla. Сепак, овој пат тој рече дека планира да го стори тоа. Tesla неодамна отвори две нови фабрики, една во Германија и една во Остин, Тексас, а извршниот директор се појави на двата свечености на отворањето.
Инвестициите во овие огромни нови погони се дел од напорите на Tesla да го локализира производството, да ги намали трошоците и да ја подобри брзината на дистрибуција на возила од фабриките до клиентите на големите пазари низ Азија и Европа.
Извор: CNBC
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
Автомобили
(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.
Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за понеделник (28 април)
-
Кичево2 дена
(ВИДЕО) КУД „Рацин“ Кичево во полна сала вчера го реализираше традиционалниот „Велигденски концерт“ на песни и ора „Писмо дојде“
-
Хороскоп12 часа
Хороскоп за вторник (29 април)
-
Македонија21 час
Од ноќеска поскапуваат нафтените деривати, ова е новата цена!
-
Спорт2 дена
ФФМ со експресно соопштение ја извести јавноста во врска со случајот ФК Гостивар
-
Здравје и убавина2 дена
Мувлата на овошјата може да доведе до несакани последици по здравјето на човекот
-
Скопје2 дена
СВР Скопје изрече 96 санкции, 41 од нив биле за возење со брзина поголема од дозволената
-
Магазин19 часа
„Сите за Кочани – Трчаме заедно!“ – „Денот на Европа“ со хуманитарна трка во седум македонски градови, наменета за погодените од трагедијата во Кочани