Автомобили
Пристигна новиот Audi RS3 со 400 „коњи“ ФОТО
Foto: Audi promo
Германскиот производител објави фотографии и технички детали за новата најмоќна верзија на неговиот компактен модел.
Со онлајн премиерата на RS3 Sportback и RS3 Sedan, Audi ја заокружи понудата на новата генерација A3.
Двата автомобили имаат уште поагресивен дизајн во споредба со нивните претходници, а под хаубата сè уште има 5-цилиндарски 2,5-литарски турбо бензинец.
Надворешниот дизајн се одликува со нови LED „потпис“ светла и светла за сопирачките, како и големи дефлектори на воздухот на предниот браник.
Посебно уживање се темните 19-инчни алуминиумски тркала со гуми Pirelli P Zero Trofeo R.
Како што доликува на ваков модел, задниот дел на возилото е украсен со масивен дифузер и големи завршетоци на издувниот систем на RS Sport.
Од друга страна, внатрешноста е подобрена со алкантара и спортски црвени детали, а контролната табла е целосно дигитализирана со два екрани, 12,3-инчен дисплеј на таблата со инструменти и централен екран на 10,2-инчен мултимедијален систем.
Под хаубата се наоѓа 2,5-литарски TFSI со пет цилиндри што во RS3 Sportback и Sedan произведува точно 400 коњски сили (294 kW), достапни од 5.600-7.000 вртежи во минута.
Максималниот вртежен момент е 500 Nm и му е достапен на возачот 2.250-5.600 вртежи во минута. Тоа е за 20 Nm повеќе од претходната генерација.
Силата се пренесува на сите 4 тркала преку напредна автоматизација со 7-брзински менувач со двојна спојка.
Од Audi наведуваат дека и двете верзии RS3 забрзуваат од 0 до 100 за 3,8 секунди, што е за 0,3 секунди подобро од генерацијата во заминување.
Максималната брзина е електронски ограничена на 250 на час, но ограничувањето може да се зголеми на 280, па дури и на 290 км на час, во случај на опционален пакет RS Dynamic.
Новиот Audi RS3 пристигнува во европските салони во август. Препорачаната почетна цена е 60 000 евра за Sportback, или 62 000 евра за варијантата Sedan.
Автомобили
(ФОТО) Произведен последниот легендарен „Bizzarrini 5300 GT“ revival едиција
Две години откако беше првично најавен, серијата Bizzarrini 5300 GT Revival Edition заврши. Последниот произведен примерок беше обоен во зелена Verde Bosco Ventiquatro, за да одговара на наградуваниот оригинал во сопственост на американски колекционер, користејќи го истиот процес што му го даде на Bizzarrini црвената Rosso Corsa користена за победникот на Ле Ман во 1965 година во својата класа.
Според Klix.ba, Bizzarrini 5300 GT е придвижуван од 5,3-литарски V8 мотор, кој развива повеќе од 400 КС, а односот сила-тежина е споредлив со современите суперавтомобили.
– „Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival има за цел повторно да го претстави брендот Bizzarrini во елитата на автомобилскиот свет. Откако го комплетиравме првиот автомобил пред 24 месеци, неуморно работевме за да испорачаме автентични и совршени модели на Revival до најстрасните колекционери на автомобили во светот. Стигнавме до крајот на ова поглавје и подготвени сме за следново, а ова изгледа како уште еден значаен чекор на нашиот пат. Побарувачката за овој автомобил и интересот за нашите идни планови е токму реакцијата што чувствуваме дека брендот Bizzarrini, поврзан со еден од најголемите автомобилски инженери и дизајнери на сите времиња, навистина ја заслужува. Нашето внимание сега е свртено кон развојот на моделот Џото, да испорачаме автомобил повеќе од достоен за ценетиот назив“, изјави Сајмон Базби, директор на Bizzarrini.
Извор: Topgear.com
Автомобили
Toyota напредува со solid-state батериите за електричните возила
Toyota напредува во развојот на батерии за електрични возила.
Во трката за продолжување на животниот век и безбедноста на EV батериите, Toyota доаѓа со најсовремено решение: solid-state батерии. Подготвени да ја надминат долговечноста на традиционалните литиум-јонски батерии, овие иновативни извори на енергија се очекува да ја редефинираат издржливоста и ефикасноста на електричните возила. Оваа ветувачка технологија сигнализира голем скок напред во потрагата по одржлив и сигурен електричен транспорт.
Развојот на батериите на Toyota означува напредок во EV технологијата и потенцијално го продолжува животниот век на батеријата над сегашните 8-10 години на стандардните литиум-јонски батерии. Нудејќи поголема густина на енергија, побрзо полнење и поголема безбедност, овие батерии би можеле драстично да ја зголемат привлечноста на електричните возила бидејќи ветуваат дека ќе траат повеќе од 15 години. Овој потег ја претставува посветеноста на Toyota за иновации во создавањето на потрајно и поефикасно складирање на енергија за иднината на електричната мобилност.
Батериите во цврста состојба се менувач на играта за складирање енергија, елиминирајќи го течниот електролит што се наоѓа во конвенционалните батерии и прифаќајќи алтернатива во цврста состојба. Овој револуционерен дизајн ги минимизира ризиците како што е истекување на електролит и нуди стабилност што може значително да го продолжи животниот век на батеријата. Додека Toyota останува цврсто отворена за точниот животен век на своите батерии во цврста состојба, индустриските аналитичари предвидуваат импресивна издржливост од над 15 години, на голема возбуда на ентузијастите на ЕВ.
Примената на овие батерии не е само технички триумф, туку и стратешки маневар во понатамошното прифаќање на електрични возила на глобално ниво. Како што истражувањето и развојот продолжуваат да цветаат, а индустриските гиганти како Toyota го водат патот, иднината во која доминираат еластични и робусни електрични возила брзо се наближува.
Извор: ytech.news
Автомобили
Volkswagen инвестира 2,5 милијарди евра во Кина
Volkswagen ќе инвестира 2,5 милијарди евра во проширување на производствениот и иновациски центар во кинескиот град Хефеи.
Центарот Хефеи ќе и помогне на компанијата да донесе технологии на кинескиот пазар за 30 отсто побрзо и да произведува целосно електрични возила, изјави членот на управниот одбор на Volkswagen Group Кина, Ралф Брандштатер.
VW се подготвува да произведе два модели на брендот Volkswagen во Кина, кои ги развива во соработка со кинескиот партнер XPENG, објавија вчера, додавајќи дека производството треба да започне во 2026 година.
На крајот на 2022 година, Volkswagen ја загуби „титулата“ на најпродавана марка на автомобили во Кина, која беше узурпирана од домашниот производител на електрични возила BYD. Германската компанија најави голем број нови модели во електрификацијата на кинеското портфолио за да го врати изгубениот удел на најголемиот светски автомобилски пазар.
/SeeBiz
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за петок (19 април)
-
Кичево1 ден
ОУ Д-р „Владимир Полежиноски“ од Кичево оваа недела ќе биде домаќин на гости од Романија и Полска, додека утре ќе се одржи „Safe Spot Festival“
-
Култура11 часа
Кичевчанецот Зоран Стефаноски го претстави својот нов соло проект наречен Fly Above
-
Кичево1 ден
(ФОТО) Министерот за внатрешни работи Тошковски денес го посети ОВР Кичево, ПО Осломеј и Зајас
-
Балкан49 минути
Водителката Бојана Јанковиќ пронајдена мртва во нејзиниот стан, жалната вест силно одекна во Србија, колегите и блиските се простуваат од неа
-
Кичево1 час
(ВИДЕО) Конечно во етер „Spring Waltz“ на Лука Лазарески од Кичево, големиот виртуоз на пијано за кој допрва времето доаѓа..
-
Хроника1 ден
Вчера во кумановско се случила тешка сообраќајна несреќа, жител од Куманово се здобил со тешки телесни повреди костатирани во комплексот клиники „Мајка Тереза“ во Скопје.
-
Lifestyle11 часа
Дали витаминот Д може да го запре процесот на стареење?