Следете не

Автомобили

Гуми без пумпање

Објавено пред

на

Во план се гуми што немаат воздух и не можат да се дупнат, не ја губат својата форма, не мора да се напумпаат и се отпорни на дупнување. Иако моделот на нив се носи и на обични гуми, овој вид гуми ќе обезбеди побезбедно, поевтино и подолготрајно возење за возачите. Ова го тврдат експертите на француската компанија „Мишелин“, кои работат и истражуваат прототип на нова и револуционерна гума.

Неодамна, но пред две децении „Мишелин“ започна да работи на конструкција на „безвоздушна“ гума за автомобил што е невозможно да се дупне, а комерцијалната реализација на оваа идеја е се поблизу. Како дел од проектот, „Мишелин“ започна со сериско производство на X Tweel гуми „без воздух“ пред неколку години, но досега се користеа на косилки и други комерцијални возила кои се движеа со мала брзина, бидејќи со поголема брзина овие гуми се премногу бучни заради вибрациите што ги создаваат.

Во меѓувреме, Мишелин се здружи со „Џенерал моторс“ за да започнат со тестирање на гуми UPTIS (Unique Puncture-proof Tire System), наменети за патнички автомобили. Овие гуми ќе бидат тестирани на возниот парк на електрични возила „Шевролет Болт“, а резултатите од тестот ќе им помогнат на инженерите во понатамошниот развој и унапредување на технологијата на автомобилските гуми „без воздух“.

Доколку сè се одвива според планот, ЏМ има намера да започне да користи гуми UPTIS на своите патнички автомобили од 2024 година. „Безвоздушните“ автомобилски гуми имаат повеќе предности во однос на конвенционалните гуми, а најважно е што тие не можат да дупнат или да се издишат. Наместо компримиран воздух, гумите ќе имаат флексибилни гумени композити.

Возачите нема да мора да се грижат за притисокот во гумите и дали нивниот гас ќе се носи побрзо поради несоодветен притисок во гумите. Покрај тоа, автомобилите веќе нема да имаат резервна гума во багажникот, што дополнително ќе го намали бројот на произведени гуми и со тоа ќе се намали потрошувачката на енергија и загадувањето на животната средина што се јавува во процесот на изработка на автомобилски гуми.

Дури 200 милиони гуми завршуваат во отпад секоја година, а овој број би бил значително намален со воведување на UPTIS гуми во употреба, тврди производителот.

Повеќе технички детали за структурата на материјалот сè уште не се откриени, бидејќи сè уште е тајната на „Мишелин“. Гуми без воздух се монтираат на обични тркала и не е потребна посебна модификација. Патем, компанијата планира да понуди UPTIS гуми на пазарот во 2024 година.

Дали автомобилската индустрија ќе прифати гуми без воздух бидејќи воздухот е на многу начини совршен материјал за гуми останува да видиме со текот на времето.

Извор: politika
ФОТО: Unsplash

Автомобили

Како Италијанците го спасија Фолксваген пред 60 години

Објавено пред

на

Во раните шеесетти години Фолксваген почна да се шири, но и да се соочува со сериозен недостиг од работници.

Во понеделникот во Волфсбург го одбележаа пристигнувањето на првите гастарбајтери од Италија пред точно 60 години.

Ноќта на 17 јануари 1962 година пристигна воз со околу 100 работници вработени во Фолксваген. По нив следеа значително повеќе сонародници, но и луѓе од други земји, вклучително и од поранешна СФРЈ.

Поради актуелната состојба со коронавирусот, беше организирана само кратка и мала свеченост во близина на споменикот на главната железничка станица. На церемонијата беа присутни сведоци од тоа време, членови на италијанската заедница и претставници на Фолксваген, градот Волфсбург и ИГ Метал.

До крајот на 1962 година, повеќе од 3.100 Италијанци веќе работеа во главната фабрика на Фолксваген. На крајот дојдоа повеќе од 35.000.

Во раните 1960-ти Фолксваген почна да се шири и да се соочува со сериозен недостиг на работна сила. Тој поради политичките околности и затворените граници не можеше да смета на работна сила од Источна Германија или ГДР, а потоа на помош дојдоа Италијанците.

/b92/

Прочитај повеќе...

Автомобили

Европската комисија ќе бара од секоја земја-членка полначи за електрични возила на секои 60 километри автопат

Објавено пред

на

Здружението на европски производители на автомобили смета дека ова е премалку и бара двојни, 7 милиони полначи до 2030 година.

Според големиот пакет мерки претставен од Европската комисија минатата година, наречен „Fit for 55“, земјите-членки ќе бидат обврзани да изградат мрежа на полначи за електрични автомобили низ ЕУ.

На секои 60 километри покрај автопатиштата би се градела по една брза станица за полнење, а на секои 150 километри би се поставувала станица за снабдување со водород за тежок транспорт, пишува порталот Revija HAK.

Оваа регулатива осигурува дека има доволен капацитет на јавни полначи во секоја земја-членка за да се задоволат потребите на поголема флота автомобили со нулта емисија кои ќе излезат на пазарот, објави Европската комисија.
Што би значело тоа? До 2025 година треба да има еден милион полначи, а до 2030 година 3,5 милиони. До 2025 година, 300 kW по локација мора да бидат достапни за полначи покрај автопатите – со најмалку 150 kW, па веројатно два полначи со оваа моќност.

До 2030 година треба да има 600 kW по станица за полнење – односно четири полначи со по 150 kW.

Меѓутоа, сега Здружението на европски производители на автомобили тврди дека е премал и бара 7 милиони полначи до 2030 година. Целта е електричната мобилност да заживее со полни бели дробови, односно јавните полначи да сочинуваат дури 60 отсто од капацитетот.

/Revija HAK/

Прочитај повеќе...

Автомобили

Тесла ги зголемува цените на Full Self Driving

Објавено пред

на

Функцијата на Тесла за „целосно самоуправување“ (FSD) имаше турбулентна историја. Имаше многу проблеми, прво проблеми со софтверски грешки, а потоа и преку надзор од многу регулаторни тела. Исто така, сега автономното возење ќе чини уште повеќе.

Дополнителни 2.000 долари, што се додаваат на не толку малата цена, вкупно 12.000 долари. Ова не е прв пат FSD да поскапи. Во 2020 година, Маск (повторно, на Твитер) објави зголемување на цената од приближно 2.000 долари.

Ова последно зголемување, објасни Маск, ќе важи само во САД. Тој исто така додаде дека „цената на оваа функција ќе се зголемува како што се приближуваме кон издавањето на FSD кодот“. Дали тоа значи дека има планови за уште дополнителни поскапувања, може само да се претпостави. Тесла славно го распушти својот оддел за корпоративни комуникации речиси во исто време кога FSD доби цена од 10.000 долари.

Забележливо е дека купувањето на функцијата „целосно само-возење“ всушност не резултира со автомобил што сам вози. Ова е главно причината зошто сенаторите Марки и Блументал го повикаа FTC да ги истражи Тesla и Маск, меѓу другото, за „преценување на можностите на нивното возило“.

Според едно истражување, само околу 11 отсто од сопствениците на Тесла издвојуваат пари за да ја имаат опцијата FSD и тешко е да се замисли како зголемувањето на финансискиот товар на клиентите може да го промени тој тренд.

/Engadget/

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп2 часа

Хороскоп за понеделник (24 јануари)

ОВЕН Ситуацијата околу вас изгледа многу променлива и тешко е точно да се предвиди нечија реакција или одговор. Подобро е...

Македонија6 часа

СВР Битола со соопштение за пожарот во битолската фабрика за леб

На 23.01.2022 во 17.20 часот во СВР Битола било пријавено дека има пожар во фабрика за леб лоцирана во индустрискиот...

Занимливости11 часа

Кинеска студија открива – „Дали алкохолот може да го намали ризикот од Ковид-19“

Тим кинески научници ја анализираа поврзаноста помеѓу консумирањето различни видови алкохолни пијалоци и ризикот од инфекција со корона. Експертите од...

Скопје16 часа

СВР Скопје издаде 165 казни, 38 за брзина и дури 19 за без возачка

Министерството за внатрешни работи во текот на вчерашниот ден (22.01.2022) продолжи со засилените акциски контроли во областа на сообраќајот. На...

Кичево17 часа

Утре прекин на сообраќај на делницата Кичево-Охрид поради работа на пат – „минирање“

Од АМСМ известува до сите учесници на сообраќајот дека утре на ден 24.01.2022 – понеделник на автопатот Кичево-Охрид ќе се...

На денешен ден24 часа

На денешен ден: 23 јануари

1516.- Почина Фернандо II, крал на Арагон од 1479 година. За време на нивното владеење, Гранада била освоена во 1492...

Хороскоп1 ден

Дневен Хороскоп [23 јануари – недела]

ОВЕН Мирен ден е пред вас и ова темпо одамна не сте го почувствувале. Претходно секогаш брзавте некаде и не...

Скопје1 ден

За утре најавен прекин на електрична енергија во следниве скопски улици и реони

Поради зафати на електродистрибутивната мрежа, утре на ден 23.01.2022 година – недела, ЕВН Скопје ќе работи на терен, така што прекини во...

Македонија1 ден

Доцна вечерва ова се денешните ковид-19 бројки на заболени

Во последните 24 часа направени се 7.219 тестови, а регистрирани се 1.913 нови случаи на КОВИД-19: • Скопје – 888...

Балкан1 ден

Почина Аки Рахимовски

Пејачот на групата Парни ваљак Аки Рахимовски почина на 67-годишна возраст, објавено е на Фејсбук страницата на бендот. „Драги пријатели,...

НАЈЧИТАНИ