Следете не

Автомобили

Гуми без пумпање

Објавено пред

на

Во план се гуми што немаат воздух и не можат да се дупнат, не ја губат својата форма, не мора да се напумпаат и се отпорни на дупнување. Иако моделот на нив се носи и на обични гуми, овој вид гуми ќе обезбеди побезбедно, поевтино и подолготрајно возење за возачите. Ова го тврдат експертите на француската компанија „Мишелин“, кои работат и истражуваат прототип на нова и револуционерна гума.

Неодамна, но пред две децении „Мишелин“ започна да работи на конструкција на „безвоздушна“ гума за автомобил што е невозможно да се дупне, а комерцијалната реализација на оваа идеја е се поблизу. Како дел од проектот, „Мишелин“ започна со сериско производство на X Tweel гуми „без воздух“ пред неколку години, но досега се користеа на косилки и други комерцијални возила кои се движеа со мала брзина, бидејќи со поголема брзина овие гуми се премногу бучни заради вибрациите што ги создаваат.

Во меѓувреме, Мишелин се здружи со „Џенерал моторс“ за да започнат со тестирање на гуми UPTIS (Unique Puncture-proof Tire System), наменети за патнички автомобили. Овие гуми ќе бидат тестирани на возниот парк на електрични возила „Шевролет Болт“, а резултатите од тестот ќе им помогнат на инженерите во понатамошниот развој и унапредување на технологијата на автомобилските гуми „без воздух“.

Доколку сè се одвива според планот, ЏМ има намера да започне да користи гуми UPTIS на своите патнички автомобили од 2024 година. „Безвоздушните“ автомобилски гуми имаат повеќе предности во однос на конвенционалните гуми, а најважно е што тие не можат да дупнат или да се издишат. Наместо компримиран воздух, гумите ќе имаат флексибилни гумени композити.

Возачите нема да мора да се грижат за притисокот во гумите и дали нивниот гас ќе се носи побрзо поради несоодветен притисок во гумите. Покрај тоа, автомобилите веќе нема да имаат резервна гума во багажникот, што дополнително ќе го намали бројот на произведени гуми и со тоа ќе се намали потрошувачката на енергија и загадувањето на животната средина што се јавува во процесот на изработка на автомобилски гуми.

Дури 200 милиони гуми завршуваат во отпад секоја година, а овој број би бил значително намален со воведување на UPTIS гуми во употреба, тврди производителот.

Повеќе технички детали за структурата на материјалот сè уште не се откриени, бидејќи сè уште е тајната на „Мишелин“. Гуми без воздух се монтираат на обични тркала и не е потребна посебна модификација. Патем, компанијата планира да понуди UPTIS гуми на пазарот во 2024 година.

Дали автомобилската индустрија ќе прифати гуми без воздух бидејќи воздухот е на многу начини совршен материјал за гуми останува да видиме со текот на времето.

Извор: politika
ФОТО: Unsplash

Автомобили

Автомобилите на Tesla конечно се подготвени за македонските патишта, ја добија опцијата за откривање дупки

Објавено пред

на

Фото: Unsplash

Компанијата Tesla започна со испорачување на нова софтверска надградба која, барем теоретски, би можела значително да го подобри квалитетот и удобноста на возењето, како и долговечноста на самото возило. Имено, според информациите на порталот TheVerge, станува збор за напреден систем кој ги користи постоечките системи присутни во автомобилите на Tesla со цел откривање на дупки на патот и прилагодување на суспензијата.

Како работи оваа функција?

Новото ажурирање на софтверот за автомобилите на Tesla, верзија 2022.20, носи функционалност што им овозможува на автомобилите на компанијата да детектираат дупки на патот и соодветно да реагираат на моменталната ситуација во сообраќајот, користејќи ги постоечките системи. Оваа компанија работи на развојот на оваа технологија од 2020 година, но како и сè што е поврзано со Tesla, секогаш е потребно малку (или многу) повеќе време од почетокот на една идеја или презентација пред публиката до нејзината реализација. Ајде само да погледнеме што се случува со Cybertruck.

Овој систем работи така што автомобилот презема информации за дупките од достапните мапи. Со ова, возилото знае дали се приближува до нерамнина, дупка или друг вид на опасност. Покрај тоа, самото возило користи камери за да го скенира патот напред и да ги открие постоечките дупки. После тоа, таа нова информација се додава на дигиталната мапа и се споделува со други возила за и таа да има податоци за локациите на дупките на патот.

 

Инаку, идејата за ваков систем е првично од Google, кој поднел патент во 2015 година. Самата идеја за функционирање беше многу слична и беше сведена на користење на GPS локација и дополнителни сензори на автомобилот. Седум години подоцна, постои и Tesla, која имплементирала таков систем во своите возила преку надградба на софтверот.

Сепак, важно е да се нагласи дека функционирањето на овој систем бара присуство на системот за адаптивна суспензија на возилото на Tesla, па така автомобилите кои ќе можат да ја користат оваа функција се Model S и Model X.

Што носи сè?

За да ја активирате оваа опција, треба да изберете режим на возење „Comfort“ или „Auto“ во поставката „Adaptive Suspension Damping“ во менито. После тоа, возилото само ќе го скенира патот и ќе ги споредува податоците со достапните на мапите.

Што треба теоретски да добијат возачите од овој систем? На прво место, има поудобно и побезбедно возење. Дополнително, адаптивното прилагодување на суспензијата додека возите во ситуации кога автомобилот треба да помине преку дупка на патот ќе го намали негативниот ефект врз самиот автомобил и штетата што може да настане.

Прочитај повеќе...

Автомобили

Како батериите на местата за полнење можат побрзо да го наполнат секое EV

Објавено пред

на

Фото: Unsplash

Немаме доволно енергија на доволно места за да им овозможиме на сите брзо полнење, но ADS-TEC смета дека баферот на батеријата може да го реши тоа.

Инфраструктурата за полнење можеби е поважна за купувањето електрични автомобили отколку за иновациите во самите автомобили: Имањето повеќе места за побрзо полнење може значително да влијае на искуството и перцепцијата на возачите за електричните возила. Но, создавањето на масивна мрежа на изобилство брзо полнење не е тривијален потфат, како што сакаат да истакнат оние што мразат ЕВ: тоа е голем градежен проект речиси со големина на систем на меѓудржавни автопатишта што може да ја надмине достапната моќност во многу области, без разлика колку кабли имате работи или полначи што ги работиш.

„Прашањето всушност не е за комуналната инфраструктура“, рече Џон Тучило, шеф на глобалните корпоративни и владини работи за ADS-TEC Energy. „Навистина се работи за достапната моќност“ што може да се испорача преку сите тие линии и трафостаници. Ако не е доволно да се поддржат голем број приклучоци за брзо полнење, трговските центри, бензинските пумпи и другите партнери ќе бидат заглавени обидувајќи се да ја усогласат нивната побавна технологија за полнење Ниво 2 со растечките очекувања на потрошувачите за брза храна, онлајн нарачки или само Slurpee. Сметањето на возачите да трошат подолго на работата отколку што е потребно за да се прилагодат на побавните времиња на полнење е залог кој губи.

ADS-TEC промовира технологија наречена баферирање на батерии за која вели дека може да ја зголеми моќноста на мрежата на местото на полнење со користење на специјални батерии инсталирани во опремата за полнење што ја поврзувате со вашиот автомобил. Технологијата може брзо да го наполни автомобилот користејќи мрежна струја, што инаку би го поддржало само побавното полнење на ниво 2, што не запали никому косата освен ако не е инсталиран во неговиот дом, сосема поинакво сценарио кога не се применува баферот на батеријата.

„110 киловатите што влегуваат во тампон полначот прават две работи“, рече Тучило: „Тоа создава складирање или енергија во полначот, така што ќе ја зголеми моќта што оди од полначот до [автомобилот]“. технологијата управува со двете задачи на начин што го елиминира времето на застој за да му дозволи на баферот на батеријата да „достигне“. Во видео-интервјуто на Брајан Кули со Џон Тучило, слушнете ја целосната визија за тоа како баферирањето на батериите би ја претворило напрегнатата мрежа во мрежа што е подготвена за какви било електрични возила што можеме да ги фрлиме.

Извор: cnet

Прочитај повеќе...

Автомобили

BMW се префрла на Android Automotive од следната година

Објавено пред

на

Фото: Unsplash

Повеќето возачи со телефони со Android се потпираат на Android Auto во нивните автомобили, се разбира ако е Android Auto поддржан. Постои голема разлика помеѓу проектирање на вашиот паметен телефон на екранот на вашиот автомобил и возило со Android или Android Automotive.

За оние кои не знаат, Android Automotive е комплетен оперативен систем кој се наоѓа на автомобил, додека Android Auto е способноста на вашиот автомобил да проектира функционалност и апликации од вашиот телефон на екранот. Слично како кога имате можност да споделите видео на YouTube на TV или кога TV има оперативен систем Android кој се справува со целиот паметен дел.

Android Automotive станува се попопуларен кај производителите на автомобили, па од 2023 година и BMW ќе се најде на листата на компании кои го поддржуваат. Секако, BMW ќе има своја верзија на корисничкиот интерфејс, која како основа ќе го користи Android Automotive. Ова е голема промена во споредба со претходните Linux верзии на оперативните системи кои сега се инсталирани во автомобилите на BMW од новата генерација.

BMW официјално потврди дека ќе се префрли на Android Automotive, но засега е само познато дека тоа нема да се случи пред март 2023 година, а производителот ќе објави листа на поддржани автомобили.

Главната предност на оперативниот систем Android Automotive е неговата флексибилност и опции за прилагодување. Надвор од вградените апликации на Google како Play Store, Maps и Assistant, не очекувајте BMW веднаш да го прифати изгледот и чувството на Android. Овој производител речиси сигурно ќе направи преодно решение кое нема премногу да отстапува од сегашниот Linux OS.

Исто така, ќе нагласиме дека BMW е една од компаниите која малку поконзервативно пристапи кон соработката со компании како Google. Од летото 2020 година, BMW го претстави Android Auto како опција по долгогодишна поддршка за CarPlay.

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Македонија2 часа

РКЕ денес одлучи цените на горивата да останат непроменети

Малопродажните цени на бензините ЕУРОСУПЕР БС-95 и ЕУРОСУПЕР БС-98, како и на ЕУРОДИЗЕЛ (Д-Е V) и на Екстра лесното масло...

Свет3 часа

Хакери украле податоци на милијарда кинески граѓани

Хакерски напади на сите страни. Звучи сензационално, па дури и малку нереално, но тоа е токму реалноста. Само неколку дена...

Гејминг3 часа

Diablo Immortal сè уште заработува повеќе од милион долари дневно

Досега дури и птиците на гранката знаат дека обожавателите на Diablo воопшто не се задоволни кога станува збор за играта...

Кичево4 часа

Викенд програма @Република 96250

Петок (08/07/2022) во Клуб Република 96250 уживајте во електронските звуци предводени од „Andreja Salpe“ со почеток во 21:00 часот. „The...

Магазин4 часа

TikTok се откажува од своите планови

Додека TikTok изгледа како незапирлива машина за забава, барем еден дел од понудата на компанијата не работи како што се...

Магазин4 часа

PayPal ги прекинува бесплатните Friends & Family плаќања за деловни сметки

PayPal одлучи да ја ограничи функцијата што им овозможува на корисниците да добиваат пари без да плаќаат дополнителни провизии. Од...

Автомобили4 часа

Автомобилите на Tesla конечно се подготвени за македонските патишта, ја добија опцијата за откривање дупки

Компанијата Tesla започна со испорачување на нова софтверска надградба која, барем теоретски, би можела значително да го подобри квалитетот и...

Хроника4 часа

Во близина на авто-камп Струга во охридско езеро, било забележано удавено лице

Вчера на ден 05.07.2022 во 14.50 часот во СВР Охрид  пријавено е дека на плажа во близина на авто-камп кај...

На денешен ден17 часа

6 јули – На денешен ден

1415.- Чешкиот реформатор Јан Хус бил запален како еретик на клада во Констанца за неговото теолошко-полемичко дело „За црквата“. Бил...

Хороскоп18 часа

Денешен Хороскоп (6 јули) – среда

Овен Неискреноста во вашата околина станува неподнослива. Не ја префрлајте вината на другите луѓе бидејќи тие ве лажат само онолку...

НАЈЧИТАНИ