Магазин
Речиси три милијарди луѓе во светот не користат интернет
Бројот на интернет корисници ширум светот рапидно расте. Генерално, земјите со повеќе население имаат тенденција да имаат повеќе корисници на интернет, но тоа не е правило.
Клучните статистички показатели се дека од 59,9 до 68,3 отсто од светската популација е онлајн, а Кина е единствената земја во светот со повеќе од една милијарда корисници, пишува Политика.
Една четвртина од корисниците на Интернет живеат во Источна Азија и Северна Европа, т.е. Нордиските земји имаат највисока стапка на користење на Интернет (97,4 проценти), а повеќе од 90 проценти од населението на САД користи Интернет.
Јужноафриканците поминуваат најмногу време на интернет во светот, во просек по девет часа и 38 минути дневно, пренесува специјализираниот портал „Мреж“ и наведува дека не е изненадување што поради својата огромна популација, Кина води во светот во бројот на корисници на Интернет – три од четири лица (околу 74 проценти) во таа земја го користат секој ден.
Индија е на второ место, со нешто помалку од половина од нејзиното население (49,15 отсто) што користи интернет, што е 692 милиони луѓе. На трето место се САД со 311,3 милиони корисници (од 331,9 милиони жители), т.е. 93 отсто од населението.
Експертите не очекуваат нешто да се промени на ова поле во скоро време и Азија како континент ќе продолжи да води во однос на корисниците на интернет бидејќи глобалната бројка продолжува да расте.
Северна Европа има највисока стапка на интернет покриеност во светот, 97,4 отсто, а Источна Африка најниска, само 23,1. Како што се истакнува во извештајот, различни извори наведуваат различни бројки на интернет корисници во светот, па се споменува дека има меѓу 4,8 милијарди и 5,47 милијарди луѓе, т.е. помеѓу 59,9 и 68,3 отсто од светската популација на интернет. Според податоците на „Data Report“, бројот на корисници на интернет е зголемен на глобално ниво за околу два пати од 2013 година.
Во исто време, некои од најголемите корисници во светот се државјани на Бразил, Филипини, Аргентина и Колумбија, кои се онлајн во просек повеќе од девет часа. Според последните податоци, 56,9 отсто од пристапот до содржините на Интернет доаѓа од мобилни уреди, а останатите 43,1 отсто од компјутери. Интересен факт е дека огромното мнозинство (84,9 проценти) од луѓето кои живеат во Чешка пристапуваат на Интернет преку компјутер. Во исто време, вкупно седум од 10-те земји со најголем број жители кои пристапуваат на интернет преку компјутер се наоѓаат во Европа.
/PcPress
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза10 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп21 час
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили11 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт9 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година
-
Магазин8 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација