Технологија
Руски хакерски групи украле најмалку 50 милиони лозинки во првите седум месеци од 2022 година преку малициозен софтвер
Руски хакерски групи околу 34 на број украле најмалку 50 милиони лозинки во првите седум месеци од 2022 година користејќи малициозен софтвер за крадење информации како RedLine и Racoon.
Украдените лозинки се главно лозинки за сметки на Steam и Roblox, лозинки за сметки на Amazon и PayPal, но и информации за плаќање и крипто паричници.
Покрај лозинките, овие групи украле 2,11 милијарди колачиња, 113.204 криптопаричници и 103.150 платежни картички. Групите се управуваат преку Telegram.
Пазарната вредност на украдените податоци се проценува на околу 5,8 милиони долари, според извештајот на фирмата за сајбер безбедност Group-IB со седиште во Сингапур.
Најголем дел од жртвите се во САД, а потоа следат Бразил, Индија, Германија, Индонезија, Филипините, Франција, Турција, Виетнам и Италија. Вкупно, повеќе од 890.000 уреди во 111 земји беа заразени во наведениот временски период.
Групата-IB рече дека неколку групи учествувале во операцијата Класискам.
Овие групи, кои се активни на Телеграм и имаат околу 200 членови во просек, се хиерархиски организирани и се состојат од администратори и работници, а вторите се одговорни за дистрибуција на малициозен софтвер.
Инфекциите се случуваат на лажни веб-страници кои служат како мамки кои изгледаат како сајтови на познати компании. На овој начин, жртвите се намамени да преземаат малициозни датотеки. Врските до таквите веб-локации се вградени во видео прегледите на YouTube за популарни игри и лотарии за социјални медиуми.
„Администраторите обично им даваат на работниците RedLine и Racoon во замена за некои од украдените податоци или пари“, велат од компанијата. „Некои групи користат три малициозен софтвер во исто време, додека други имаат само еден.
По успешната инфекција, сајбер-криминалците ги продаваат украдените информации на темната мрежа.
Group-IB ја нагласува клучната улога што ја игра Telegram во овозможувањето низа криминални активности, вклучително и користењето за објавување ажурирања на производи, обезбедување поддршка за клиентите и ексфилтрација на податоци од компромитирани уреди.
„Популарноста на шемите кои вклучуваат малициозен софтвер за крадење податоци може да се објасни со ниската бариера за влез“, објаснува Group-IB. „Почетниците не треба да имаат напредно техничко знаење бидејќи процесот е целосно автоматизиран и единствената задача на работникот е да создаде датотека со малициозен софтвер во ботот на Telegram и да го насочи сообраќајот кон него.
/b92
Социјални мрежи
Внимавајте, се шири „спам“ порака преку „Viber“, не одговарајте на пораката, бидејќи може да бидете измамени
Предмалку претседателот на комисијата на Агенцијата за електронски комуникации г-дин Орце Симов на својата социјална мрежа предупреди дека се шири „спам“ порака преку апликацијата за комуникација „Viber“
– Ви стигнува порака на „Viber“ од корисник со име „Support“, во која е изнесено тврдење дека два уреди го користат вашиот број на „Viber“. За да бидете заштитени бараат да им го испратите верификациониот број кој ќе го добиете на СМС. Не правете го тоа. Доколку го направите тоа, некоја од вашите кориснички сметки на некој сервис (емаил, социјална мрежа) на Интернет ќе биде превземена од страна на тие злонамерни лица кои ја имаат испратено „Viber“ пораката – заврши г-дин Симов
И преку нашиот сервис, апелираме за поголемо внимание и доколку наидете на ваква или идентична „спам“ порака, не ја отворајте или направете „report“ до „Viber“, со цел да останат безбедни вашите приватни работи во вашиот мобилен уред.
Магазин
Google тестира нов начин за работа со повеќе апликации на Android таблети
Google започна со тестирање на нова функција што им овозможува на корисниците на Android таблети да отвораат апликации во мали лебдечки прозорци. Оваа можност, која засега е достапна само во тест-верзијата Android Canary, претставува значаен чекор кон поудобно користење на таблетите за истовремена работа со повеќе задачи.
Како функционира новата опција
Според првичните информации, корисниците ќе можат да ја извлечат иконата на апликацијата од лентата со задачи и да ја повлечат до аголот на екранот. На тој начин, апликацијата ќе се отвори во мал подвижен прозорец над останатите, без потреба да се активира режимот со поделен екран.
Оваа функција во моментов ја тестираат само ограничен број корисници во Android Canary, но Google планира во наредните месеци да ја направи достапна и за поширока јавност.
Поголема флексибилност при користење
Google веќе има воведено можност за поделен екран, но новата опција овозможува уште полесно управување со повеќе апликации одеднаш. Така, корисниците ќе можат да одговорат на порака, да прегледаат документ или да пуштат видео – без да мора да ја прекинат работата во друга апликација.
Новата функција се очекува да биде дел од следното големо ажурирање на Android системот, кое ќе пристигне на таблети како Google Pixel Tablet и други уреди со големи екрани.
Google најавува дека ќе продолжи да ги усовршува своите решенија за полесно и поефикасно користење на уредите, како за работа, така и за секојдневна употреба.
Извор: Android Authority
Магазин
Apple Maps наскоро ќе прикажува реклами – нов начин на монетизација
Apple планира да воведе реклами во својата апликација Apple Maps, што значи дека корисниците наскоро ќе можат да гледаат платени локации додека пребаруваат карти и насоки. Овој потег е дел од пошироката стратегија на компанијата да ги монетизира своите апликации и услуги, надвор од традиционалната продажба на хардвер и софтвер.
Како ќе функционираат рекламите во Apple Maps
Рекламите ќе се прикажуваат кога корисниците ќе бараат одредени локации или категории, како на пример „кафе“ или „ресторани“. Во резултатите ќе се појави спонзорирана локација на врвот од листата, означена како платено место.
Apple нагласува дека приватноста на корисниците нема да биде нарушена – компанијата нема да ја следи нивната историја на движење за персонализирање на рекламите. Наместо тоа, тие ќе се прикажуваат врз основа на моменталното пребарување и локација, задржувајќи ја препознатливата политика за приватност на Apple.
Нов извор на приходи и можности за бизнисите
Воведувањето реклами би можело да донесе нови приходи за Apple, но и да им овозможи на мали бизниси и локални продавници да се промовираат директно во рамки на платформата што ја користат милиони луѓе секој ден.
Експертите сметаат дека ова е логичен чекор со оглед на растечката конкуренција од Google Maps и Waze, како и на брзиот раст на пазарот на дигитално рекламирање.
Кога ќе започне воведувањето
Новата функција се очекува да биде тестирана најпрво во САД, а потоа и глобално, во текот на следните неколку месеци. Корисниците може да забележат мали измени во интерфејсот на апликацијата како што ќе се спроведува тестирањето.
За сега, Apple Maps останува целосно бесплатна апликација, а додавањето реклами нема да влијае на нејзината основна функционалност за навигација и пребарување.
Извор: Android Authority
-
Хороскоп2 денаХороскоп за вторник (4 ноември)
-
Хороскоп19 часаХороскоп за среда (5 ноември)
-
Хроника21 часД-р Лазаров: Страшна и трагична сообраќајка на Плетвар, внимавајте по патиштата луѓе, две лица загинаа, другите се борат за живот
-
Кичево1 денВечерва во НУЦК „Кочо Рацин“ ќе се одржи целовечерен концерт на Ансамблот „Македонија“, бидете дел и уживајте
-
Lifestyle1 денКако брзо да го отпушите одводот без хемикалии: трик со топла вода и течност за садови
-
Магазин1 денApple Maps наскоро ќе прикажува реклами – нов начин на монетизација
-
Социјални мрежи4 часаВнимавајте, се шири „спам“ порака преку „Viber“, не одговарајте на пораката, бидејќи може да бидете измамени
-
Спорт1 денВо „Лига Ц“, Унгарија, Азербејџан и Андора се противниците на Македонската женска фудбалска репрезентација за квалификациите за светското првенство во Бразил
