Автомобили
САД: Возачите на Tesla учествуваат во несреќи со поголема стапка од возачите од која било друга марка на возила

Возачите на Tesla во САД биле вклучени во сообраќајни несреќи со поголема стапка од возачите на која било друга марка на возила минатата година, според новата студија LendingTree на 30 марки на автомобили.
Истражувачите ги анализирале изјавите на луѓето кои сакале да ги осигураат своите возила и не вклучиле податоци за несреќи или инциденти кои вклучуваат возачи на изнајмување автомобили, изјави портпаролот на LendingTree за CNBC.
Студијата вели: „Тешко е да се заклучи зошто одредени брендови може да имаат повисоки стапки на несреќи од другите. Сепак, постојат индикации дека одредени видови возила привлекуваат поризични возачи од другите“.
Со 24 сообраќајни несреќи на 1.000 возачи во периодот од средината на ноември 2022 година до средината на ноември 2023 година, возачите на Tesla имале најлоша стапка на сообраќајни незгоди во САД, а потоа следат возачите на RAM кои учествувале во околу 23 сообраќајки и возачите на Subaru кои учествувале во околу 21 сообраќајна несреќа. на 1000 возачи во текот на годината.
Спротивно на тоа, возачите на Pontiac, Mercury и Saturn биле вклучени во помалку од 10 несреќи на 1.000 возачи во текот на периодот на студијата.
Наодите на Lending Tree за возачите со највисоки стапки на несреќи и инциденти по бренд на возила го следат американското отповикување на софтверот Autopilot од страна на Tesla што влијае на околу 2 милиони електрични возила на компанијата.
Tesla EV стандардно доаѓа со напреден систем за помош на возачот (ADAS) кој се продава како автопилот. Компанијата, исто така, продава посеопфатни пакети за помош на возачот наречени Подобрен автопилот и опции за целосно самостојно возење (или FSD) во САД. Оние кои плаќаат FSD, исто така, можат да тестираат софтверски карактеристики кои сè уште не се целосно дебагирани на јавните патишта.
Технологијата ADAS на Tesla е наменета да им помогне на возачите при управувањето, забрзувањето и сопирањето.
Двегодишната истрага на Националната управа за безбедност на сообраќајот на патиштата (или NHTSA) покажа дека Autosteer на Tesla, кој е дел од Autopilot и FSD, има безбедносни пропусти што може да предизвикаат „зголемен ризик од несреќа“. NHTSA наведува дека возачите на Tesla можат премногу лесно да го злоупотребат Autosteer на автомобилот и можеби дури и не знаат дали е вклучен или исклучен.
Според поднесоците до федералниот регулатор за безбедност на возилата, Тесла не се согласувал со наодите на NHTSA, но се согласил да спроведе доброволно отповикување на софтверот и вети дека ќе ја подобри безбедноста на Autosteer со „безжична“ надградба. Ажурираниот софтвер ќе ги принуди возачите да посветат поголемо внимание на патот и исто така ќе ги оневозможи возачите да користат Autopilot доколку системите на Tesla откријат неодговорна употреба
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хроника2 дена
Утрово кичевчанец со секира уби татко, неговата мајка е во неконтактибилна состојба
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за понеделник (12 мај)
-
Скопје2 дена
Кривична пријава против турски државјанин за обид за убиство во Скопје, одреден му е притвор
-
Хороскоп3 часа
Хороскоп за вторник (13 мај)
-
Македонија1 ден
МВР ќе поднесе кривична пријава за мачење животни, по видеото истакнато во јавноста
-
Храна9 часа
Истражување покажа со која храна здравите луѓе го започнуваат денот
-
Скопје9 часа
СВР Скопје со акциска за мотоцикли и велосипеди