Автомобили
САД: Возачите на Tesla учествуваат во несреќи со поголема стапка од возачите од која било друга марка на возила

Возачите на Tesla во САД биле вклучени во сообраќајни несреќи со поголема стапка од возачите на која било друга марка на возила минатата година, според новата студија LendingTree на 30 марки на автомобили.
Истражувачите ги анализирале изјавите на луѓето кои сакале да ги осигураат своите возила и не вклучиле податоци за несреќи или инциденти кои вклучуваат возачи на изнајмување автомобили, изјави портпаролот на LendingTree за CNBC.
Студијата вели: „Тешко е да се заклучи зошто одредени брендови може да имаат повисоки стапки на несреќи од другите. Сепак, постојат индикации дека одредени видови возила привлекуваат поризични возачи од другите“.
Со 24 сообраќајни несреќи на 1.000 возачи во периодот од средината на ноември 2022 година до средината на ноември 2023 година, возачите на Tesla имале најлоша стапка на сообраќајни незгоди во САД, а потоа следат возачите на RAM кои учествувале во околу 23 сообраќајки и возачите на Subaru кои учествувале во околу 21 сообраќајна несреќа. на 1000 возачи во текот на годината.
Спротивно на тоа, возачите на Pontiac, Mercury и Saturn биле вклучени во помалку од 10 несреќи на 1.000 возачи во текот на периодот на студијата.
Наодите на Lending Tree за возачите со највисоки стапки на несреќи и инциденти по бренд на возила го следат американското отповикување на софтверот Autopilot од страна на Tesla што влијае на околу 2 милиони електрични возила на компанијата.
Tesla EV стандардно доаѓа со напреден систем за помош на возачот (ADAS) кој се продава како автопилот. Компанијата, исто така, продава посеопфатни пакети за помош на возачот наречени Подобрен автопилот и опции за целосно самостојно возење (или FSD) во САД. Оние кои плаќаат FSD, исто така, можат да тестираат софтверски карактеристики кои сè уште не се целосно дебагирани на јавните патишта.
Технологијата ADAS на Tesla е наменета да им помогне на возачите при управувањето, забрзувањето и сопирањето.
Двегодишната истрага на Националната управа за безбедност на сообраќајот на патиштата (или NHTSA) покажа дека Autosteer на Tesla, кој е дел од Autopilot и FSD, има безбедносни пропусти што може да предизвикаат „зголемен ризик од несреќа“. NHTSA наведува дека возачите на Tesla можат премногу лесно да го злоупотребат Autosteer на автомобилот и можеби дури и не знаат дали е вклучен или исклучен.
Според поднесоците до федералниот регулатор за безбедност на возилата, Тесла не се согласувал со наодите на NHTSA, но се согласил да спроведе доброволно отповикување на софтверот и вети дека ќе ја подобри безбедноста на Autosteer со „безжична“ надградба. Ажурираниот софтвер ќе ги принуди возачите да посветат поголемо внимание на патот и исто така ќе ги оневозможи возачите да користат Autopilot доколку системите на Tesla откријат неодговорна употреба
Автомобили
Како да го спречите гадењето при возење?

Неколку остри кривини и многу патници во автомобилот – и еве ги првите симптоми на гадење, особено кај оние што седат на задните седишта.
Гадењето при возење се јавува затоа што центарот за рамнотежа не е усогласен со видот. Со други зборови, движењата на телото и силите што делуваат врз него не се синхронизирани со она што го гледаат очите.
Зошто доаѓа до гадење?
Погледот на патниците најчесто е насочен кон страните на автомобилот, а не кон патот пред нив. Како резултат на тоа, нивниот вестибуларен систем регистрира движење, додека очите гледаат релативно стабилна околина.
На пример, децата на задното седиште го гледаат задниот дел од предното седиште како фиксен хоризонт, но нивниот систем за рамнотежа чувствува дека возилото се движи. Оваа неусогласеност меѓу сетилата доведува до чувство на мачнина.
Кој е најчувствителен?
Децата на возраст од шест до 12 години се особено склони кон гадење, но и многу возрасни можат да имаат сериозни проблеми со оваа појава.
Како да се спречи гадењето при возење?
- Возачите треба да успорат што е можно повеќе на кривините, бидејќи наглите промени во движењето го влошуваат чувството на мачнина.
- Патниците на задното седиште треба да се обидат да гледаат низ шофершајбната, наместо на страните, за да го синхронизираат својот вид со движењата на телото.
Извор: B92
Автомобили
„Шкода“ започнува со производство на новите автомобилски модели „Enyaq“ и „Enyaq Coupé“

Наследникот на третата најпродавана серија на целосно електрични модели во Европа минатата година влезе во производство. Škoda Auto започна со склопување на новиот Enyaq во својата главна фабрика во Млада Болеслав. По целосно новиот Elroq, Enyaq е вториот сериски модел од чешкиот производител на автомобили кој го прифатил дизајнерскиот јазик Modern Solid, кој ги комбинира робусноста, функционалноста и автентичноста.
Новиот Enyaq може да се пофали и со подобрена аеродинамика за поголем опсег, одржливи внатрешни материјали и нови дигитални карактеристики. Производната линија има просечно дневно производство до 300 модели Enyaq.
– „Почетокот на производството на новото семејство Enyaq е многу посебен момент за нашите производствени тимови. Како прв модел на ŠKODA базиран на MEB, неговиот претходник означи голема пресвртница во производството, поставувајќи ја основата за процесите од кои имаме корист денес. Нашироко ги адаптиравме нашите производствени капацитети, што ни овозможи да изградиме целосно електрични возила и моделот Octavia на една производна линија. Производството на новото семејство Enyaq во нашата главна фабрика во Млада Болеслав ја нагласува нашата посветеност на Чешката Република. Ова ја зајакнува нашата посветеност да ја обезбедиме долгорочната иднина на нашите локации, истовремено признавајќи ја нашата одговорност за дополнително зајакнување на улогата на земјата како клучен играч во европската автомобилска индустрија“.
Андреас Дик, член на одборот на Škoda Auto за производство и логистика вели: Новиот Enyaq, базиран на платформата MEB, излегува од најсовремената производствена линија во салата M13 во Škoda Auto во Млада Болеслав, заедно со Octavia и целосно новиот електричен компактен SUV модел, Elroq. Тоа е првата фабрика на Volkswagen Group во Европа каде што моделите ICE и BEV се произведуваат рамо до рамо, што овозможува брзо прилагодување на промените во побарувачката на потрошувачите.
Покрај склопувањето на новите Elroq и Enyaq, фабриката во Млада Болеслав произведува и батериски системи за овие возила базирани на MEB. Погонските батерии произведени таму се инсталирани и во електрични модели од други марки на групацијата Фолксваген.
Наследникот на првиот целосно електричен производствен модел на ŠKODA е достапен со две големини на батерии и три опции за погон, кои обезбедуваат моќност помеѓу 150 kW и 210 kW. Enyaq 60 и Enyaq 85 имаат еден електричен мотор и погон на задните тркала, додека Enyaq 85x додава втор електричен мотор напред за погон на сите тркала.
Благодарение на низата аеродинамички подобрувања – вклучувајќи оптимизирани воздушни завеси, ново дизајнирани тркала и затворен јаз помеѓу ладилникот и решетката – новиот Enyaq постигнува импресивен коефициент на отпор од дури 0,245 за Enyaq и 0,225 за Enyaq Coupé. Ова резултира со продолжен досег од над 590 километри (WLTP) со новото Enyaq Coupé и над 580 километри со новиот Enyaq.
Новиот Enyaq, исто така, доаѓа со уште подарежлива стандардна опрема, вклучувајќи загреани предни седишта, загреан волан, KESSY Advanced со заклучување со отворен пристап и одење, Climatronic во 3 зони, странична асистенција, предвидлива адаптивна контрола на патувањето (pACC) и помошен метеж во сообраќајот. Новите дигитални функции вклучуваат далечинска помош при паркирање и далечинско тренирано паркирање. Внатре, клиентите можат да изберат од шест опции за избор на дизајн, со силен фокус на иновативни, одржливи и издржливи материјали. Повеќе информации за придобивките од електричната мобилност се достапни во информативниот центар за е-мобилност на групацијата Volkswagen, “Enter Electric!”
Извор: Шкода / Skoda
Автомобили
Продажбата на автомобили во ЕУ падна на почетокот на годината

Продажбата на автомобили во Европската унија (ЕУ) бележи пад во јануари 2025 година, согласно податоците на Европската асоцијација на производители на автомобили (ACEA).
Во јануари, во ЕУ се регистрирани 831.000 нови автомобили, што претставува пад од 2,6 отсто во споредба со истиот месец минатата година. Овој пад доаѓа по зголемувањето на продажбата во декември, кога беше забележан раст од 5,1 отсто.
Пад на продажбата во водечките пазари
На водечките пазари во ЕУ, Франција забележа најголем пад од 6,2 отсто во продажбата на нови автомобили. Италија е близу, со пад од 5,8 отсто во бројот на регистрирани нови автомобили. Германија, исто така, бележи пад, но помал – од 2,8 отсто.
Во Шпанија, пак, продажбата на автомобили забележа силен раст од 5,3 отсто.
Продажбата на електрични и хибридни автомобили бележи пораст
Европскиот пазар за електрични автомобили на батерии бележи значителен раст од 34 отсто во јануари 2025 година во споредба со истиот месец минатата година. Овој раст доаѓа по падот од 10,2 отсто забележан во декември 2024 година.
И продажбата на хибридни електрични автомобили порасна за 18,4 отсто.
Пад на продажбата на бензински и дизел автомобили
Во исто време, продажбата на возила на бензин и дизел забележува значителен пад. Возилата на бензин бележат пад од 18,9 отсто, додека продажбата на дизел-автомобили опаѓа за 27 отсто.
Заклучок
Продажбата на автомобили во ЕУ продолжува да се менува, при што зголемувањето на електричните и хибридни возила го покажува трендот на преминување кон поеколошки опции. Сепак, традиционалните автомобили на бензин и дизел продолжуваат да бележат пад, што се очекува да има подолгорочно влијание на индустријата.
Извор: RTCG
-
Кичево2 дена
Утре во Кичево се организира бесплатен преглед на очен притисок, бидете дел и спречете го „тивкиот убиец на видот“ – Глауком
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за вторник (11 март)
-
Македонија20 часа
Штип-Кочани: На место ограничено 80 км/ч возел 151 км/ч – експресно бил приведен од полицијата!
-
Хороскоп6 часа
Дневен Хороскоп (12 март) – среда
-
Македонија2 дена
Дизелот и бензинот со нова намалена цена за литар од ноќеска
-
Lifestyle19 часа
Природно ѓубриво за орхидеи: Кујнски трик за бујно цветање
-
Магазин2 дена
Како правилно да го полните вашиот iPhone за подолг век на батеријата
-
Lifestyle19 часа
Колку чини одгледувањето куче? Најскапи и најевтини раси