Автомобили
САД: Возачите на Tesla учествуваат во несреќи со поголема стапка од возачите од која било друга марка на возила
Возачите на Tesla во САД биле вклучени во сообраќајни несреќи со поголема стапка од возачите на која било друга марка на возила минатата година, според новата студија LendingTree на 30 марки на автомобили.
Истражувачите ги анализирале изјавите на луѓето кои сакале да ги осигураат своите возила и не вклучиле податоци за несреќи или инциденти кои вклучуваат возачи на изнајмување автомобили, изјави портпаролот на LendingTree за CNBC.
Студијата вели: „Тешко е да се заклучи зошто одредени брендови може да имаат повисоки стапки на несреќи од другите. Сепак, постојат индикации дека одредени видови возила привлекуваат поризични возачи од другите“.
Со 24 сообраќајни несреќи на 1.000 возачи во периодот од средината на ноември 2022 година до средината на ноември 2023 година, возачите на Tesla имале најлоша стапка на сообраќајни незгоди во САД, а потоа следат возачите на RAM кои учествувале во околу 23 сообраќајки и возачите на Subaru кои учествувале во околу 21 сообраќајна несреќа. на 1000 возачи во текот на годината.
Спротивно на тоа, возачите на Pontiac, Mercury и Saturn биле вклучени во помалку од 10 несреќи на 1.000 возачи во текот на периодот на студијата.
Наодите на Lending Tree за возачите со највисоки стапки на несреќи и инциденти по бренд на возила го следат американското отповикување на софтверот Autopilot од страна на Tesla што влијае на околу 2 милиони електрични возила на компанијата.
Tesla EV стандардно доаѓа со напреден систем за помош на возачот (ADAS) кој се продава како автопилот. Компанијата, исто така, продава посеопфатни пакети за помош на возачот наречени Подобрен автопилот и опции за целосно самостојно возење (или FSD) во САД. Оние кои плаќаат FSD, исто така, можат да тестираат софтверски карактеристики кои сè уште не се целосно дебагирани на јавните патишта.
Технологијата ADAS на Tesla е наменета да им помогне на возачите при управувањето, забрзувањето и сопирањето.
Двегодишната истрага на Националната управа за безбедност на сообраќајот на патиштата (или NHTSA) покажа дека Autosteer на Tesla, кој е дел од Autopilot и FSD, има безбедносни пропусти што може да предизвикаат „зголемен ризик од несреќа“. NHTSA наведува дека возачите на Tesla можат премногу лесно да го злоупотребат Autosteer на автомобилот и можеби дури и не знаат дали е вклучен или исклучен.
Според поднесоците до федералниот регулатор за безбедност на возилата, Тесла не се согласувал со наодите на NHTSA, но се согласил да спроведе доброволно отповикување на софтверот и вети дека ќе ја подобри безбедноста на Autosteer со „безжична“ надградба. Ажурираниот софтвер ќе ги принуди возачите да посветат поголемо внимание на патот и исто така ќе ги оневозможи возачите да користат Autopilot доколку системите на Tesla откријат неодговорна употреба
Автомобили
Renault Mégane се враќа на бензин: повраток кон класиката по ерата на електричните возила
По три години целосна електрификација, Renault повторно го разгледува враќањето на бензинските мотори во своите семејни модели Mégane и Scénic. Според најавите, следната генерација на овие автомобили — која се очекува пред крајот на деценијата — ќе понуди комбинација од електрични и хибридни погонски системи.
Новиот извршен директор на групацијата Renault, Франсоа Провост, изјави дека компанијата работи на стратегија за „повраток на поголемите модели“. Тој додаде дека електричните верзии на Renault 4 и 5 се покажале како успешни, но Mégane и Scénic сè уште се борат со продажбата во сегментот на семејни автомобили.
„Поголемите автомобили се еден од нашите приоритети,“ изјави Провост за Auto Express. „Во следниот среднорочен план, развиваме нова платформа што ќе ја поттикне понудата во Ц-сегментот – во срцето на Европа.“
Новата платформа ќе ги обедини идните генерации на Mégane, Scénic, Austral, Espace и Rafale, кои моментално се достапни само како хибридни модели.
Баланс помеѓу електричен и бензински погон
Renault нема намера да се повлече од електричните возила, но сака да понуди поголема флексибилност за купувачите кои сè уште не се подготвени за целосна електрификација.
„Доколку усвојувањето на електричните автомобили се одвива побавно од очекуваното, ќе го надополниме тоа со решенија како плаг-ин хибриди или системи за продолжен домет,“ изјави Фабрис Камболив, извршен директор на брендот Renault.
Камболив додаде дека е поверојатно Renault да се одлучи за систем сличен на Nissan e-Force, каде што моторот со внатрешно согорување не ги придвижува директно тркалата, туку ја полни батеријата.
Освежување пред новата генерација
До излегувањето на новите модели со мотори со внатрешно согорување, Renault ќе се обиде да ја зголеми продажбата на актуелниот Mégane преку неколку надградби.
Првата е редизајнирана верзија на моделот, која веќе е забележана во тестирање под камуфлажа. Дополнително, можно е зголемување на капацитетот на батеријата — над сегашните 60 kWh со опсег од 468 км.
За споредба, Scénic користи батерија од 87 kWh со автономија до 622 километри, а новиот Nissan Leaf, кој дели технологија со Mégane, нуди батерија од 75 kWh и опсег од околу 600 километри.
Извор: Index
Автомобили
(ВИДЕО) „Tuning Car Show“ во Прилеп доби нова димензија со видеата на тимот од „Autodonia“
Традиционалниот „Tuning Car Show“ во Прилеп дефинитивно е еден од најпрестижните манифестации за сите љубители на автомобилизмот. На 11-ти октомври традиционално се одржа и овогоднинешното издание под покровителство на Општина Прилеп и останатите спонзори.
Вообичаено забележителни се многу видеографи, доста компании кои овој настан знаат и умеат да го пренесат, но токму нас, впечатлив пренос на овој настан ни остави „Autodonia“. Неуморните дечки на чело со Nenad Kaevik. Дечкото е специјализиран за изработка на визуелно импресивни и високо функционални дигитални решенија. Вистински љубеник на автомобилизмот кој успева на секој битен настан да биде прв.
Во оваа прилика од нашиот медиум упатуваме честитка за успешна работа, а вие не чекате уште веднаш посетете го неговиот бизнис инстаграм профил ТУКА – верувајте има што да видите, за повеќе информации за неговата работа и портфолио погледнете ТУКА
Промо видео од „Tuning Car Show“ – Прилеп:
Автомобили
Volvo го прекинува производството на моделот V90 — последниот примерок оди во музеј
По девет години и речиси 250.000 произведени примероци, Volvo официјално го прекина производството на моделите V90 и V90 Cross Country. Со тоа, уште еден од најелегантните каравани на пазарот заминува во историјата.
Класата на каравани веќе подолго време полека исчезнува, заменета со SUV модели кои доминираат во продажбата. Според порталот Carscoops, шведскиот производител Volvo Cars го стави крајот на производството на V90 и неговата надградена верзија V90 Cross Country по речиси една деценија на пазарот. Иако оваа одлука беше најавувана веќе неколку години, за многу љубители на класичните каравани ова е тажен момент.
Volvo го лансираше V90 во 2016 година, а дизајнот доби суптилно освежување во 2020 година. И денес, моделот изгледа модерно и префинето, со типичен скандинавски стил. Во текот на својот животен циклус, V90 понуди богата палета на мотори — од 2.0-литарски турбодизел со 148 коњски сили, до турбополнет и компресорски бензинец со 316 КС, па сè до plug-in хибрид со импресивни 455 КС.
Вкупно беа произведени околу 250.000 примероци, а последниот V90 нема да биде ставен во продажба. Наместо тоа, Volvo го додаде во својата колекција Heritage, каде ќе биде изложен во музејот „Светот на Volvo“ (World of Volvo) во Гетеборг. Таму ќе стои рамо до рамо со легендарни модели како Volvo 145, Volvo 960 и Amazon P220.
Судбината на V90 беше неизвесна веќе подолго време. Кон средината на 2023 година, Volvo објави дека ќе ја прекине продажбата на моделите V90, S90, S60 и V60 на британскиот пазар, во рамките на транзицијата кон SUV возила. Сепак, помалку од една година подоцна, поради зголемената побарувачка, компанијата повторно ги врати V60 и V90 во продажба во Велика Британија.
Со престанокот на производството на V90, моделот V60 останува единствениот караван во понудата на Volvo. Но, бидејќи сегашната генерација е на пазарот од 2018 година, не е сигурно колку долго ќе опстои. Се шпекулира дека Volvo би можел целосно да се збогува со караваните по моделската 2026 година, завршувајќи една славна ера што го направи брендот светски препознатлив.
Извор: BUG
-
Хороскоп2 денаХороскоп за петок (14 ноември)
-
Хороскоп20 часаХороскоп за сабота (15 ноември)
-
Балкан2 денаАвион од типот „AT-802“ попладнево се срушил во близина на Сењ, Хрватска
-
Скопје2 часаЦУК: Двете жени се пронајдени во црн пат помеѓу Долно Количани и Батинци и се во добра здравствена состојба, истите биле државјанки на Македонија
-
Спорт6 часаДриблинг атракции, фудбалски надигрувања и фер плеј. Фудбалски викенд во Кичево, дечињата на „ФК Кичево“ активни во сите генерации
-
Спорт1 денФФМ истакна важни информации за македонските навивачи кои го проследат мечот помеѓу Велс – Македонија
-
Свет1 денАмериканската корпорација „Карлајл“ разгледува можност за купување на нафтениот гигант „Лукоил“ надвор од својата матична земја
-
Спорт1 денМакедонија ремизираше на пријателскиот натпревар против Летонија на „Тодор Проески“
