Автомобили
САД: Возачите на Tesla учествуваат во несреќи со поголема стапка од возачите од која било друга марка на возила

Возачите на Tesla во САД биле вклучени во сообраќајни несреќи со поголема стапка од возачите на која било друга марка на возила минатата година, според новата студија LendingTree на 30 марки на автомобили.
Истражувачите ги анализирале изјавите на луѓето кои сакале да ги осигураат своите возила и не вклучиле податоци за несреќи или инциденти кои вклучуваат возачи на изнајмување автомобили, изјави портпаролот на LendingTree за CNBC.
Студијата вели: „Тешко е да се заклучи зошто одредени брендови може да имаат повисоки стапки на несреќи од другите. Сепак, постојат индикации дека одредени видови возила привлекуваат поризични возачи од другите“.
Со 24 сообраќајни несреќи на 1.000 возачи во периодот од средината на ноември 2022 година до средината на ноември 2023 година, возачите на Tesla имале најлоша стапка на сообраќајни незгоди во САД, а потоа следат возачите на RAM кои учествувале во околу 23 сообраќајки и возачите на Subaru кои учествувале во околу 21 сообраќајна несреќа. на 1000 возачи во текот на годината.
Спротивно на тоа, возачите на Pontiac, Mercury и Saturn биле вклучени во помалку од 10 несреќи на 1.000 возачи во текот на периодот на студијата.
Наодите на Lending Tree за возачите со највисоки стапки на несреќи и инциденти по бренд на возила го следат американското отповикување на софтверот Autopilot од страна на Tesla што влијае на околу 2 милиони електрични возила на компанијата.
Tesla EV стандардно доаѓа со напреден систем за помош на возачот (ADAS) кој се продава како автопилот. Компанијата, исто така, продава посеопфатни пакети за помош на возачот наречени Подобрен автопилот и опции за целосно самостојно возење (или FSD) во САД. Оние кои плаќаат FSD, исто така, можат да тестираат софтверски карактеристики кои сè уште не се целосно дебагирани на јавните патишта.
Технологијата ADAS на Tesla е наменета да им помогне на возачите при управувањето, забрзувањето и сопирањето.
Двегодишната истрага на Националната управа за безбедност на сообраќајот на патиштата (или NHTSA) покажа дека Autosteer на Tesla, кој е дел од Autopilot и FSD, има безбедносни пропусти што може да предизвикаат „зголемен ризик од несреќа“. NHTSA наведува дека возачите на Tesla можат премногу лесно да го злоупотребат Autosteer на автомобилот и можеби дури и не знаат дали е вклучен или исклучен.
Според поднесоците до федералниот регулатор за безбедност на возилата, Тесла не се согласувал со наодите на NHTSA, но се согласил да спроведе доброволно отповикување на софтверот и вети дека ќе ја подобри безбедноста на Autosteer со „безжична“ надградба. Ажурираниот софтвер ќе ги принуди возачите да посветат поголемо внимание на патот и исто така ќе ги оневозможи возачите да користат Autopilot доколку системите на Tesla откријат неодговорна употреба
Автомобили
Утре во Прилеп ќе се одржи традиционалниот „Авто слалом“, учество ќе земе шампионот од Кичево, Кристијан Бојоски!

Утре (недела), 1-ви јуни со почеток од 11:00ч, град Прилеп повторно ќе биде домаќин на традиционалното државно првенство на Македонија во „Авто слалом“ со возила „Олд тајмери“ и „Јанг тајмери“ во организација на Национална Федерација за историски возила на Македонија која припаѓа во семејството на „FIVA“ – Fédération Internationale des Véhicules Anciens и „Класика Прилеп“ поддржано од Министерство за Спорт.
На наше огромно задоволство и под наше медиумско покровителство свое учество ќе земе нашиот кичевчанец, поранешен шампион и долгогодишен искусен учесник Кристијан Бојоски со својот модифициран „Опел Кадет“, кој долги години е миленик на прилепската публика, а владее голема поддршка и од нашиот град Кичево.
Инаку да потсетиме лани Кристијан Бојоски се натпреваруваше во класа 3 заедно со уште 11 учесници, рекорден број во таа категорија. Бојоски заврши на четвртата позиција со извозено време 1:40
Бидете дел и заедно да навиваме за кичевчанецот кој благодарение на пријателите и спонзорите кои здружено помагаат првично во техничката спремност, а тука не смее да се заборави поддршката на „Adler“, успешно плови по автомобилистичките води.
Имено да потсетиме, во октомври 2023, Бојоски го извози најдоброто време во класата „олд тајмери“ и се закити со пехар и медалја.
Настанот е на официјалната локација пред „Палма Шоп“ во Центарот на градот. Истиот беше закажан за 11-ти мај, но доби нов датум 1-ви јуни поради санација на делови од патеката, тогаш истакнаа од организацијата.
Со среќа на сите учесници!
Автомобили
„BMW“ во својата палета на електрични автомобили ќе го истакне својот модел „i4 M60“, со неверојатни 593 коњски сили

Помина нешто повеќе од една година откако BMW направи освежување на Серија 4 Gran Coupe и електричниот модел i4. Сепак, спортската верзија i4 M50 тогаш не доби технички промени. Таа продолжи да се нуди со истата M Performance поставка која развива 536 коњски сили и 795 њутн-метри вртежен момент. Неколку месеци подоцна, BMWBLOG објави информации дека се подготвува помоќна верзија – i4 M60. Сега, иако неофицијално, таа верзија се појави на холандската страница на BMW.
Новата i4 M60 веќе е наведена меѓу понудените модели, иако сè уште не може да се конфигурира. Интересно е што i4 M50 сè уште стои во понудата, но тоа веројатно ќе се промени наскоро. Новиот модел носи 593 коњски сили, што е за 57 КС повеќе од претходниот. Вртежниот момент останува ист – 795 њутн-метри.
Поради дополнителната сила, i4 M60 е побрз – од 0 до 100 км/ч стигнува за 3,7 секунди, што е за 0,2 секунди побрзо од M50. Максималната брзина останува ограничена на 225 км/ч. Покрај подобрените перформанси, има и други новитети кај оваа верзија, која е најпродаван BMW M модел последниве три години.
Според податоците од холандскиот сајт на BMW, новиот i4 M60 има автономија од 432 до 551 километар според WLTP стандардот. Иако минималниот дострел е помал од претходната верзија (469 км), максималниот сега е поголем (513 км порано). Батеријата и натаму има капацитет од 81,1 kWh, со максимално полнење на 205 kW со еднонасочна струја.
Новата верзија троши малку повеќе енергија – од 21 до 16,6 kWh на 100 км, додека старата верзија имаше потрошувачка од 19,7 до 17,9 kWh. Исто така, автомобилот е малку полесен – намален е за 5 килограми, па сега тежи 2.285 кг.
Брзината на полнење исто така е подобрена. За само 10 минути, може да се добие енергија за 141 до 185 километри, додека кај претходниот модел тоа беше 135 до 175 километри. Бидејќи BMW веќе ги подновува своите веб-страници со новиот модел, целосното претставување на i4 M60 најверојатно ќе се случи многу наскоро.
Извор: bmwblog.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
-
Кичево2 дена
(ФОТО) Кога молкот стана глас, а гласот – сила: Кичево денес гласно ја кажа приказната на жените
-
Кичево2 дена
Кичевчани со мирен собир ќе оддадат почит за Отец Партениј, за неговите 30 години посветени во монашкиот живот
-
Хороскоп2 дена
Месечен Хороскоп (јуни 2025)
-
Хороскоп21 час
Хороскоп за понеделник (2 јуни)
-
Кичево21 час
ТППЕ Кичево вечерва спречи поголем пожар на дива депонија помеѓу кичевските села Мидинци и Зајас
-
Македонија1 ден
Бигорскиот Манастир за прв пат се огласи во јавноста по јавните собири
-
Спорт24 часа
(ФОТО) „Градско дерби“, фудбалско надигрување, многу голови и фер плеј – Фудбалот е најубавиот спорт на светот!
-
Македонија1 ден
На место каде е дозволено 60 км/ч, службеници од БПС Гостивар на радар сопреле возач кој „летал“ со 145 км/ч