Технологија
Samsung го објави рекордниот приход за 2021 година
Консолидираниот приход на Samsung за четвртиот квартал од 2021 година достигна 76,57 трилиони корејски вони (63,7 милијарди долари), објави технолошкиот гигант во својот најнов извештај за заработка. Тоа е квартален рекорд за компанијата. Растот на приходите во тој период главно беше поттикнат од зголемената продажба на нејзините паметни телефони, телевизори и домашни апарати
Оперативната добивка од 13,87 трилиони KRW (11,5 милијарди американски долари) во кварталот што завршува на 31 декември 2021 година беше помал од претходниот квартал. Но, тоа се должеше на бонусите што компанијата им ги даваше на вработените за сезоната.
Компанијата, исто така, објави нов историски приход од 279,6 трилиони KRW (232,5 милијарди долари) за целата 2021 година, заедно со оперативен профит од 51,63 трилиони KRW (42,9 милијарди долари).
Меморискиот бизнис на Samsung, кој вообичаено е најголемиот производител на пари, доживеа пад на приходите од претходниот квартал поради глобалната криза во синџирот на снабдување и благ пад на цените.
Додека побарувачката за мемориски производи остана силна, компанијата вели дека не извршила притисок врз продажбата толку агресивно како што тоа обично го прави откако ги разгледала нивоата на залиха и изгледите на пазарот.
Одделот за меморија објави консолидиран приход од 26,01 билиони KRW (21,6 милијарди долари) и оперативен профит од 8,84 билиони KRW (7,35 милијарди долари) во четвртиот квартал од 2021 година.
Во третиот квартал, генерира 26,41 милијарди KRW (61 милијарди долари) консолидирани приходи и 10,06 милијарди KRW (8,36 милијарди долари) оперативен профит.
Комбинираниот бизнис со мобилна и потрошувачка електроника на Samsung, сега наречен Mobile eXperience или MX, генерира 28,95 трилиони KRW (24 милијарди долари) консолидирани приходи и 2,66 трилиони KRW (2,2 милијарди долари) оперативен профит.
Благиот пораст на приходите главно се должи на големата продажба на нејзините премиум смартфони, односно неговите преклопливи уреди и уреди од серијата Galaxy S. Исто така, компјутерите, таблетите и уредите за носење за време на празничната сезона.
Како и во претходниот квартал, профитабилноста на одделот беше под влијание на маркетиншките напори на Samsung за неговите уреди на преклопување и за лансирање на своите претстојни модели оваа година.
Растот се очекува во 2022 година
Бизнисот со мобилни панели на компанијата забележа зголемување на заработката поради големата побарувачка за нови паметни телефони. Загубите станаа поголеми за бизнисот со големи панели на Samsung. Сепак, поради падот на цените на LCD-екраните и почетните трошоци поврзани со неговите Quantum Dot екрани. Самсунг исто така забележа силна продажба на своите премиум телевизори и телевизори со животен стил. Бизнисот со визуелни екрани забележа помал оперативен профит во споредба со кварталот поради зголемените трошоци за материјали и логистика.
За 2022 година, Самсунг очекува раст во бизнисот со меморија поради поголема побарувачка на сервери и бизнис со панели на екрани отколку новите изданија на паметни телефони.
Сепак, компанијата јасно стави до знаење во својот извештај дека, исто така, очекува проблеми поврзани со СОВИД и други снабдување да продолжат да бидат присутни и да влијаат на нејзиниот бизнис.
И покрај овие ограничувања, тој верува дека неговиот MX бизнис ќе продолжи да носи приходи и раст на профитот поттикнати од новите водечки модели и поголемата продажба на 5G паметни телефони на масовниот пазар. Samsung има настан Unpacked закажан за 9 февруари, каде што ќе го претстави следниот водечки модел од серијата S што ќе ја наследи линијата Galaxy S21.
Извор: Engadget
Магазин
Google го лансира Gemini 3, најпаметната вештачка интелигенција досега
Google ја претстави серијата Gemini 3, за која компанијата тврди дека е нејзиниот најинтелигентен и најмоќен систем со вештачка интелигенција до денес. Ова е и обид да се престигне OpenAI, особено по проблематичниот старт на GPT-5.
Gemini 3 Pro достапен за сите од првиот ден
За прв пат, Google им овозможува на сите корисници директен пристап до својот водечки модел Gemini 3 Pro преку апликацијата Gemini. Моделот е достапен и во пребарувањето за претплатниците. Според Талси Доши, висок директор во Google DeepMind, овој модел ја приближува компанијата кон целта – универзално достапни и корисни информации за сите.
Мултимодална интелигенција од следната генерација
Gemini 3 Pro е нативно мултимодален, што значи дека може истовремено да обработува:
-
текст
-
слики
-
аудио
Google наведува практични примери, како:
-
преведување фотографии од рецепти и нивно претворање во готвач,
-
создавање интерактивни картички од видео предавања,
-
генерирање визуелни списанија и прилагодени интерфејси преку вградените алатки во Canvas и Gemini Labs.
Подобрено пребарување со визуелни елементи
Gemini 3 Pro во AI режимот на Google Search може да прикажува:
-
слики,
-
табели и мрежи,
-
визуелни симулации,
-
комплетни визуелни резимеа по барање на корисникот.
Моделот користи подобрена верзија на техниката за „раздвојување на барања“, со што:
-
комплексните барања ги дели на подзадачи,
-
поефикасно пребарува,
-
подобро ја разбира намерата на корисникот, што го зголемува квалитетот на резултатите.
Google дури го споредува Gemini 3 Pro со ChatGPT, тврдејќи дека нивниот модел е помалку склон кон празни комплименти и дека дава „поконцизни, директни и паметни“ одговори.
Подобрени способности за расудување и агенција
Gemini 3 Pro воведува значајни подобрувања во:
-
расудување,
-
планирање,
-
автоматско извршување задачи.
Ова е основата на новата експериментална функција Gemini Agent, која може да извршува задачи наместо корисникот, како:
-
организирање е-пошта,
-
истражување и резервација патувања,
-
автоматско обработување информации во апликацијата Gemini.
Достапност
-
Gemini 3 Pro е достапен за сите корисници во апликацијата Gemini.
-
Претплатниците на Google AI Pro и Ultra во САД можат да го тестираат и Gemini Agent, како и да го користат Gemini 3 Pro во AI режим со избор на “Thinking” во поставките на моделот.
Извор: PcPress
Технологија
Падот на „Cloudflare“ кој предизвика тотален интернет хаос, се соочил со проблем т.н. „внатрешна деградација на услугата“, претходно паднаа „Азур & Амазон“
Глобалниот провајдер на интернет-инфраструктура „Cloudflare“ денес се соочи со сериозен прекин кој траеше околу три часа, оставајќи милиони веб-страници и апликации недостапни. Меѓу погодените беа и некои од најкористените интернет сервиси. „Cloudflare“ е интернационална компанија специјализирана во cloud-услуги и сајбер безбедност. Таа нуди мрежна инфраструктура, заштита на веб-страници и е-пошта, спречување на протекување податоци и напредни системи за одбрана од дигитални напади.
Денешниот инцидент го докажа тоа „ChatGPT“, мрежата „X“ на „Илон Маск“ и многу други сервиси во еден момент беа офлајн. Се проценува дека „Cloudflare“ поддржува околу 20% од сите веб-страници глобално, што објаснува зошто последиците од прекинот беа толку обемни.
Компанијата често ја опишува својата технологија како „имунолошки систем на интернетот“, бидејќи секојдневно блокира милијарди потенцијални закани додека истовремено го оптимизира протокот на интернет сообраќај. „Cloudflare“, според податоците објавени од „Guardian“, остварува над 500 милиони долари квартален приход и има околу 300.000 клиенти во 125 земји, меѓу кои и Кина.
Современата економија во голема мера се потпира на непречено функционирање на интернет-услугите од банкарство до онлајн купување. Експертите сè почесто предупредуваат дека глобалната инфраструктура станува премногу зависна слични фактори. Последните прекини во „Cloudflare“ следат по слични проблеми кај Amazon AWS и Microsoft Azure. Заедно со „Google Cloud“, овие компании обезбедуваат околу две третини од интернет-инфраструктурата. Според стручњаците, ваквите случувања ја отвораат неопходната дискусија за поголема диверзификација и отпорност на интернет-системите.
Сите се прашуваат што се случи. Од компанијата потврдија на својот сервис дека станувало збор за „внатрешна деградација на услугата“. Поминаа речиси три часа од почетната објава за истрага до потврда дека дефектот е отстранет во 14:42 часот по британско време. Компанијата наведе дека имало проблеми со една од услугите во Лондон, поради што морале привремено да го исклучат локалниот систем за енкрипција.
Забележан бил и необичен пораст на сообраќајот околу 11:20 часот, но причината за тоа сè уште се истражува.
Извор: ksltv.com
Технологија
„Cloudflare“ се соочува со проблеми, голем дел од интернет сајтовите привремено станаа недостапни поради техничка неисправност
Корисниците кои се обидоа да пристапат до платформи како X (поранешен Twitter) или до сајтот за филмски критики Letterboxd беа пречекани со пораки за грешка кои укажуваа дека услугите на Cloudflare не функционираат, па страниците не можат да се прикажат.
Cloudflare претставува клучен дел од интернет инфраструктурата, обезбедувајќи технологии што ја штитат и одржуваат стабилна работата на голем број веб-страници, вклучително и заштита од сајбер напади и гарантирање достапност.
„Cloudflare е информиран и работи на откривање на проблем кој може да влијае на голем број корисници“, објави компанијата во првото ажурирање. „Дополнителни информации ќе бидат споделени кога ќе бидат достапни.“
Дури и Down Detector – страницата што обично ги следи ваквите прекини накратко беше погоден од истиот дефект. Кога конечно се отвори, прикажа голем пораст на пријавени проблеми.
Корисниците најчесто гледаа известување за „внатрешна серверска грешка во Cloudflare мрежата“, со препорака да се обидат повторно по неколку минути.
Проблемите се појавија околу 11:30 по британско време. Иако некои страници понекогаш се вчитуваа по освежување, ситуацијата остана нестабилна. Cloudflare околу 15 минути подоцна потврди дека навистина има дефект.
Наредното ажурирање, објавено по уште 15 минути, само наведе дека истрагата продолжува без да се открие причината или можен рок за решавање.
Бидејќи Cloudflare стои зад инфраструктурата на бројни компании на глобално ниво и најчесто работи во позадина, прекинот погоди широк спектар навидум неповрзани веб-страници. Ситуацијата потсети на сличниот технички инцидент со Amazon Web Services (AWS) претходниот месец.
Предмалку од компанијата го истакнаа следново:
- Нашиот провајдер на портал за поддршка моментално се соочува со проблеми, и како такви, клиентите може да наидат на грешки при прегледување или одговарање на случаи за поддршка. Одговорите на барањата на клиентите не се засегнати, а клиентите сè уште можат да нè контактираат преку разговор во живо (бизнис и претпријатија) преку контролната табла на Cloudflare или преку телефонската линија за итни случаи (претпријатие).
Соработуваме со нашиот провајдер од трета страна за да го разбереме целосното влијание и да го ублажиме овој проблем.
-
Кичево1 ден(ФОТО) Кичево: Се работи во населба „Иванидол“, чекор по чекор до реализација на сите ветувања за подобар по квалитетен живот за сите граѓани
-
Хороскоп23 часаХороскоп за среда (19 ноември)
-
Хороскоп2 денаХороскоп за вторник (18 ноември)
-
Временска прогноза2 денаВо овој момент се формира влажен бран кој носи обилен дожд и невреме!
-
Кичево4 часа„Македонски Завет“ организира хуманитарен концерт во НУЦК „Кочо Рацин“ со културно уметнички друштва и естрадни уметници од Кичево
-
Македонија1 денЦУК: Апелираме за на зголемена внимателност при движење низ улиците каде има проблеми со апсорпцијата на атмосферските и фекалните канализации во урбаните делови на градот
-
Lifestyle1 денКако да го спречите замаглувањето на прозорците со средство што веќе го имате дома
-
Спорт2 денаМилевски: Посакувам да играме само со доверба и уживање во играта, убеден сум дека вистинскиот одговор потоа ќе следи и ќе ја постигнеме нашата цел
