Технологија
Samsung го објави рекордниот приход за 2021 година
Консолидираниот приход на Samsung за четвртиот квартал од 2021 година достигна 76,57 трилиони корејски вони (63,7 милијарди долари), објави технолошкиот гигант во својот најнов извештај за заработка. Тоа е квартален рекорд за компанијата. Растот на приходите во тој период главно беше поттикнат од зголемената продажба на нејзините паметни телефони, телевизори и домашни апарати
Оперативната добивка од 13,87 трилиони KRW (11,5 милијарди американски долари) во кварталот што завршува на 31 декември 2021 година беше помал од претходниот квартал. Но, тоа се должеше на бонусите што компанијата им ги даваше на вработените за сезоната.
Компанијата, исто така, објави нов историски приход од 279,6 трилиони KRW (232,5 милијарди долари) за целата 2021 година, заедно со оперативен профит од 51,63 трилиони KRW (42,9 милијарди долари).
Меморискиот бизнис на Samsung, кој вообичаено е најголемиот производител на пари, доживеа пад на приходите од претходниот квартал поради глобалната криза во синџирот на снабдување и благ пад на цените.
Додека побарувачката за мемориски производи остана силна, компанијата вели дека не извршила притисок врз продажбата толку агресивно како што тоа обично го прави откако ги разгледала нивоата на залиха и изгледите на пазарот.
Одделот за меморија објави консолидиран приход од 26,01 билиони KRW (21,6 милијарди долари) и оперативен профит од 8,84 билиони KRW (7,35 милијарди долари) во четвртиот квартал од 2021 година.
Во третиот квартал, генерира 26,41 милијарди KRW (61 милијарди долари) консолидирани приходи и 10,06 милијарди KRW (8,36 милијарди долари) оперативен профит.
Комбинираниот бизнис со мобилна и потрошувачка електроника на Samsung, сега наречен Mobile eXperience или MX, генерира 28,95 трилиони KRW (24 милијарди долари) консолидирани приходи и 2,66 трилиони KRW (2,2 милијарди долари) оперативен профит.
Благиот пораст на приходите главно се должи на големата продажба на нејзините премиум смартфони, односно неговите преклопливи уреди и уреди од серијата Galaxy S. Исто така, компјутерите, таблетите и уредите за носење за време на празничната сезона.
Како и во претходниот квартал, профитабилноста на одделот беше под влијание на маркетиншките напори на Samsung за неговите уреди на преклопување и за лансирање на своите претстојни модели оваа година.
Растот се очекува во 2022 година
Бизнисот со мобилни панели на компанијата забележа зголемување на заработката поради големата побарувачка за нови паметни телефони. Загубите станаа поголеми за бизнисот со големи панели на Samsung. Сепак, поради падот на цените на LCD-екраните и почетните трошоци поврзани со неговите Quantum Dot екрани. Самсунг исто така забележа силна продажба на своите премиум телевизори и телевизори со животен стил. Бизнисот со визуелни екрани забележа помал оперативен профит во споредба со кварталот поради зголемените трошоци за материјали и логистика.
За 2022 година, Самсунг очекува раст во бизнисот со меморија поради поголема побарувачка на сервери и бизнис со панели на екрани отколку новите изданија на паметни телефони.
Сепак, компанијата јасно стави до знаење во својот извештај дека, исто така, очекува проблеми поврзани со СОВИД и други снабдување да продолжат да бидат присутни и да влијаат на нејзиниот бизнис.
И покрај овие ограничувања, тој верува дека неговиот MX бизнис ќе продолжи да носи приходи и раст на профитот поттикнати од новите водечки модели и поголемата продажба на 5G паметни телефони на масовниот пазар. Samsung има настан Unpacked закажан за 9 февруари, каде што ќе го претстави следниот водечки модел од серијата S што ќе ја наследи линијата Galaxy S21.
Извор: Engadget
Технологија
Кичевската корпорација во развој „CvetanskiFootage“со ексклузивен „прашалник“ и мало истражување – Дали работиш или би сакал/а да работиш од дома?
Корпорацијата која потекнува од Кичево, „CvetanskiFootage“ под закрила на „Vangardo Creations“ направи прашалник кое ќе помогне за истражувањето. Одговорете точно на прашалникот кој впрочем се состои од едно прашање: Дали работиш или би сакал/а да работиш од дома?
На овој линк ТУКА, може директно да учествувате и значајно да допринесете во истражувањето на Дарко Цветаноски, млад инфлуенсер и co-сопственик на бренд кој е во ексклузивен развој.
Магазин
Google воведува проверка на возраста во Play Store: што значи ова за корисниците?
Google започна со постепено воведување на нов систем за верификација на возраста во Play Store, сличен на оној што веќе е активен на YouTube.
Новата мерка има за цел да потврди дека корисниците имаат најмалку 18 години пред да преземаат одредени апликации или содржини.
Како ќе функционира новата проверка на возраста
Веста ја сподели познатиот технолошки новинар Артем Русаковски, кој на платформата X (порано Twitter) објави слики од известувањата за верификација на возраста.
Корисниците ќе можат да ја потврдат возраста на неколку начини:
-
Со прикачување личен документ (лична карта, пасош итн.);
-
Со правење селфи за автоматска проверка на идентитет;
-
Преку кредитна картичка (без трошоци – сите привремени наплати се враќаат);
-
Со потврда преку е-пошта, користејќи независен сервис како Verifymy.io.
Воведувањето на системот ќе биде постепено и ќе зависи од регионот.
Во некои земји, корисниците воопшто нема да мораат да поминат низ процесот, додека во други ќе бидат понудени различни методи за потврда. На пример, Verifymy.io сè уште не е достапен насекаде.
Зошто Google воведува проверка на возраста
Според соопштението наменето за програмерите, Google го воведува системот поради нови законски обврски во одредени држави на САД.
Во државите Тексас, Јута и Луизијана стапуваат на сила нови прописи што бараат:
-
Потврда на возраста на корисниците;
-
Родителска согласност за малолетници;
-
Споделување информации за возраста со програмерите на апликации.
Овие закони ќе се применуваат според следниот распоред:
-
Тексас: од 1 јануари 2026 година
-
Јута: од 7 мај 2026 година
-
Луизијана: од 1 јули 2026 година
Google објаснува дека регулативите наметнуваат нови и сложени барања за развивачите, кои ќе треба да понудат различно корисничко искуство во зависност од возраста и да ја известат продавницата за секоја релевантна промена.
Како ова ќе влијае врз корисниците
Со новиот систем, корисниците во некои региони ќе мора да потврдат дека се полнолетни пред да преземаат апликации што содржат:
-
Содржини за возрасни,
-
Игри со купувања во апликацијата,
-
Одредени социјални платформи.
Иако процесот е сличен на оној на YouTube, дел од корисниците изразуваат загриженост за приватноста, особено кога станува збор за прикачување лични документи или биометриски податоци.
Google нагласува дека сите податоци се обработуваат безбедно, во согласност со правилата за заштита на приватноста, и дека тие се користат единствено за потврда на возраста.
Што следува
Во наредните месеци, Play Store постепено ќе воведува задолжителна проверка на возраста во сè повеќе земји.
Корисниците можат да очекуваат дека во иднина почесто ќе треба да ја потврдуваат својата возраст пред инсталирање на апликации со ограничен пристап.
Извор: Android Authority
Магазин
Поевтиниот MacBook на Apple пристигнува во 2026 година – со iPhone чип и цена под 1.000 долари
Apple подготвува нов, поевтин MacBook кој ќе ја прошири понудата на лаптопи на компанијата и ќе биде насочен кон корисници што бараат пристапна, но квалитетна алтернатива. Според најновите информации, овој модел ќе се појави на почетокот на 2026 година.
Apple го менува пристапот – MacBook со iPhone процесор
Гласините за новиот MacBook првпат се појавија во текот на летото, а сега Bloomberg ја потврди веста дека Apple веќе започнал со почетно производство кај своите добавувачи.
Новиот модел ќе користи iPhone SoC (System-on-Chip) наместо традиционалниот Mac процесор, што ќе му овозможи пониска цена и подобра енергетска ефикасност.
И покрај тоа што ќе биде поевтин, лаптопот ќе биде побрз од постариот M1 чип, кој Apple го воведе во 2020 година.
Помал екран и значително пониска цена
Новиот MacBook ќе има LCD екран малку помал од 13,6 инчи, со дизајн што ќе наликува на актуелните модели од серијата Air.
Според изворите, цената ќе биде под 1.000 долари, што е голема промена за Apple — бидејќи досега ниту еден MacBook не се продавал толку евтино.
Со оглед на тоа што Mac Mini во САД чини околу 600 долари, се очекува новиот MacBook да има почетна цена меѓу 700 и 800 долари, позиционирајќи се како директен конкурент на популарните Windows лаптопи од средна класа.
Складирање и достапност
Иако Apple сè уште не открил детали за внатрешната меморија, аналитичарите претпоставуваат дека основниот модел ќе започнува со 256 GB SSD простор.
Повеќе информации се очекуваат до крајот на 2025 година, кога компанијата би можела официјално да го најави овој нов MacBook за масовен пазар.
Извор: Bug
-
Кичево7 часаНа градскиот плоштад во Кичево и оваа година ќе блесне хуманитарниот „Божиќен Базар“ покрај најубавиот украс „Витлеемската Пештера“
-
Кичево13 часа(ФОТО) Д-р Александар Јовановски денеска со свеченост ја презеде функцијата градоначалник на општина Кичево, „За мене како што знаете поделбите не постојат, ќе продолжиме напред заедно“
-
Кичево1 денВо сабота спремете се за третото концертно издание на „Enigma Rock Night Vol.3“ во НУЦК „Кочо Рацин“, на сцената ќе настапат сите локални бендови
-
Хороскоп1 денХороскоп за понеделник (10 ноември)
-
Здравје и убавина1 денОвие шест работи предизвикуваат висок крвен притисок
-
Хороскоп6 часаХороскоп за вторник (11 ноември)
-
Здравје и убавина10 часаДомашен напиток од свежи билки против болки во Бубрезите од бубрежните камења
-
Спорт10 часаАталанта го разреши од должноста досегашниот тренер Иван Јуриќ
