Технологија
Шокантна измама во „Google Maps“: 10.000 лажни профили „демнеле“ жртви
Гугл откри шокантна измама на својата популарна апликација „Google Maps“, во која се вклучени повеќе од 10.000 лажни деловни профили. Измамниците користеле софистицирани техники за да ги измамат корисниците и да добијат финансиска добивка преку лажни деловни огласи. Компанијата реагираше брзо, ги елиминираше овие нелегитимни профили и најави правна постапка против сите вклучени во оваа глобална измама.
Измамата започнала кога една браварска компанија од Тексас пријавила дека на Google Maps има лажен бизнис кој се претставувал како нивен. Овој случај беше само врвот на ледениот брег.
Откако Google го истражуваше извештајот, беше откриено дека стотици измамници ширум светот користат Google Maps за да поставуваат лажни деловни профили, особено во индустриите кои нудат итни услуги, како што се бравари, влечење и поправки.
– „Овој тип на измама е сериозна закана за довербата што корисниците ја даваат во нашата платформа. Кога добиваме извештаи, вложуваме голем напор за да ги идентификуваме и отстраниме сите слични лажни огласи“, рече Халима Делејн Прадо, генерален советник на Google.
Истрагата спроведена од Google откри дека измамниците не се само локални, туку се мрежни низ целиот свет. Во многу случаи, овие мрежи ги користеа социјалните медиуми како Фејсбук за да шират лажни информации и да создадат илузија на популарност и доверба во нивните „деловни профили“.
На пример, еден од триковите беше објавување реклами на групи на Фејсбук, оценување на лажни компании со пет ѕвездички за да се создаде лажна слика за квалитетот на нивните услуги. Овој систем потоа се пренесува на прегледите на Google, што го отежнува идентификувањето на измамниците.
„Овие измамници стануваат сè пософистицирани. Мрежите за измами го користат секој можен канал за да стигнат до своите цели“, рече Прадо.
Google брзо реагираше, отстранувајќи повеќе од 10.000 лажни деловни профили. Сепак, компанијата не застана тука. Во следните месеци, Google ќе продолжи да спроведува ригорозни мерки против измамниците, вклучително и правни дејствија против сите кои учествувале во оваа измама. Компанијата јасно стави до знаење дека нема да толерира доведување на корисниците во заблуда или нарушување на интегритетот на нејзините услуги.
„Со оглед на тоа што овие измами можат да имаат сериозно влијание врз нашите корисници, решивме да ги преземеме сите неопходни правни чекори за да го заштитиме интегритетот на нашите платформи“, нагласи Прадо.
Како што забележа Google, најголемиот број на лажни огласи се концентрирани во оние индустрии кои нудат услуги потребни во итни и стресни ситуации.
Браварите, водоводџиите, службите за влечење и другите „услуги за итни случаи“ често се мета на измамници бидејќи луѓето, кога ќе се најдат во такви околности, често немаат време да ги потврдат информациите. Ова им овозможува на измамниците да поставуваат лажни профили и брзо да обезбедат профит.
– „Веројатно сте слушнале за лажни реклами за бравари кои тврдат дека се во вашата област, но нивната измама доаѓа со скриени трошоци или лоши услови. Иако многу од овие услуги се потребни веднаш, корисниците треба да бидат претпазливи и да ги проверат информациите“, советува Прадо.
– Додека Google работи на елиминирање на измамите, корисниците можат да преземат одредени чекори за да се заштитат од лажни деловни профили: Проверете ги прегледите: Обрнете внимание на прегледите што изгледаат премногу совршени, бидејќи измамниците често објавуваат лажни позитивни критики.
Контактирајте со компанијата пред да вработите: Пред да ангажирате услуга, проверете дали компанијата навистина постои и дали нивните информации се точни.
Внимавајте на непрофесионалните практики: лажните деловни профили често користат агресивни маркетинг техники или нереални цени за да привлечат корисници.
Google останува посветен на обезбедување точни и корисни информации за корисниците, а борбата против измамата на Google Maps и другите платформи е приоритет. Компанијата се надева дека, преку проактивна акција и соработка со законодавците, ќе може да создаде побезбеден онлајн простор за сите корисници.
Во меѓувреме, корисниците треба да бидат внимателни и секогаш да ги проверуваат информациите пред да се одлучат за одредени услуги, особено во итни случаи, пренесува kurir.rs
Магазин
Pinterest претстави паметен асистент со вештачка интелигенција за пребарување и инспирација
Pinterest ја претстави новата функција Pinterest Assistant – дигитален асистент со вештачка интелигенција кој им помага на корисниците полесно да откријат идеи за облека, мебел и други инспиративни стилови преку апликацијата. Овој асистент ги користи податоците од активноста на корисниците – зачувани пинови, табли и пребарувања – за да понуди персонализирани препораки што одговараат на нивниот вкус и естетика.
Асистент што го разбира вкусот на корисникот
За разлика од класичното пребарување, кое бара прецизно внесени поими, Pinterest Assistant е создаден да разбере описни и разговорни барања. На пример, ако напишете „перници што одговараат на мојата дневна соба“, асистентот ќе ги анализира вашите постоечки пинови и ќе ви предложи идеи што се совпаѓаат со вашиот стил – како да имате личен декоратор во апликацијата.
Асистентот поддржува и гласовно пребарување, овозможувајќи им на корисниците да зборуваат наместо да пишуваат. Вештачката интелигенција потоа го анализира аудиото и го поврзува со визуелна содржина за да прикаже најрелевантни резултати – приближувајќи го процесот на откривање инспирација кон реалното искуство на купување и дизајнирање.
Решение за натрупаната вештачка содржина
Pinterest ја претставува оваа функција во момент кога корисниците се жалат на зголемената количина слики создадени од вештачка интелигенција. За да го намали тоа, платформата веќе воведе означување на ваквата содржина, како и опција за прилагодување на количината што ја гледате. Pinterest Assistant, иако не е директен филтер, може да помогне на оние што сакаат поавтентични и реални резултати.
Асистентот е моментално достапен во бета верзија во САД за корисници над 18 години, а поширокото воведување се очекува во следните недели и месеци.
Извор: Engadget
Магазин
Вашиот WhatsApp станува неосвоив – новата функција целосно ги блокира непознатите контакти
WhatsApp воведува нова безбедносна функција што им овозможува на корисниците целосна заштита од спам и потенцијални измами. Новата опција, наречена „Strict Account Settings“, е моментално во тест фаза за Android и iOS, а наскоро ќе биде достапна за сите.
Функцијата делува како „екстремна заштита“, овозможувајќи целосно блокирање на линкови, фотографии, видеа и повици од непознати контакти. Со тоа, се ограничува пристапот до чувствителни поставки на сметката, што ја прави апликацијата речиси непробојна за напаѓачи и измамници.
Според описот на WhatsApp, новата опција е првенствено наменета за корисници кои се под активен напад или чиј број и уред биле компромитирани.
Сепак, и за секојдневните корисници функцијата може да биде корисна – особено за елиминирање на спам пораките и несаканите групни разговори. „Строгите поставки на сметката“ можат да се комбинираат со другите безбедносни алатки, како што се Advanced Security Tools на Android или Stolen Device Protection на iPhone, за уште посилна заштита.
WhatsApp ја тестира оваа функција веќе неколку недели, а нејзиното јавна објава се очекува во наредниот период.
Извор: Blic
Магазин
YouTube наградува лајкови со забавни анимации
ouTube воведе нова интерактивна функција – копчето „Ми се допаѓа“ сега може да ве награди со кратка, забавна анимација секогаш кога ќе лајкувате одредено видео.
Оваа функција беше најавена уште во средината на октомври како дел од серија ажурирања на интерфејсот на платформата, чија цел е подобро и поинтерактивно корисничко искуство.
20 различни анимации според жанрот на видеото
Моментално се достапни околу 20 различни анимации, прилагодени на жанрот на видеото што го гледате.
-
Ако е во прашање автомобилско или тркачко видео, копчето „Ми се допаѓа“ ќе се претвори во вртечка гума со чад.
-
Кај едукативните видеа, иконата накратко станува сијалица, симбол на нова идеја.
-
За видеа со кучиња и мачки, има посебни анимации со животинска тема — иако засега нема ништо за видеа со бебиња.
Корисникот Андреас Сторм на платформата X (порано Twitter) сподели две кратки видеа во кои се прикажани сите 20 анимации, што беше забележано и од Android Authority.
Новата функција е уште еден обид на YouTube да ги поттикне корисниците на поголема интеракција и да внесе дополнителна забава во секојдневното користење на платформата.
Извор: TheVerge
-
Хороскоп22 часаХороскоп за недела (16 ноември)
-
Хороскоп2 денаХороскоп за сабота (15 ноември)
-
Скопје1 денЦУК: Двете жени се пронајдени во црн пат помеѓу Долно Количани и Батинци и се во добра здравствена состојба, истите биле државјанки на Македонија
-
Спорт1 денДриблинг атракции, фудбалски надигрувања и фер плеј. Фудбалски викенд во Кичево, дечињата на „ФК Кичево“ активни во сите генерации
-
Спорт8 часа(ЖИВО) У17: Македонија – Русија во вториот контролен меч, кичевчанецот Војчески во стартниот состав
-
Временска прогноза1 денОд вторник следува промена на времето во Македонија
-
Спорт1 час(ФОТО) У17: Русија поуспешна од Македонија во вториот контролен меч, одигран денес во Струмица
-
Македонија2 часаПоради сообраќајка прекин во сообраќај кај Валандово
