Следете не

Автомобили

Škoda испорача 926.600 возила на клиентите ширум светот во 2024 година

Објавено пред

на

Чешкиот производител на автомобили ги зголеми испораките на возила за 6,9% во споредба со 2023 година. Најпродавани модели беа Octavia (215.700 возила; + 12,4% на годишно ниво), Kamiq (126.000; + 8,2%) и Fabia, кои забележаа најголем процентен раст од годишно ниво (117.100; + 24,1). % )

Škoda бележи раст првенствено на европските пазари, со најголем апсолутен раст во Германија, Турција, Велика Британија, Полска и Шпанија. Побарувачката на клиентите за целосно електричниот модел Enyaq остана силна, со испорачани 79.500 единици (-2,6% на годишно ниво)

Влегување во 2025 година со најмладото и најсеопфатното портфолио досега: продажбата на ЕВ ќе биде поттикната од новиот целосно електричен компактен SUV Elroq и неодамна лансираниот нов Enyaq, додека SUV Kylaq ќе го поддржи растот во Индија

– Škoda Auto постигна одлични перформанси во 2024 година, испорачувајќи 926.600 возила на клиентите ширум светот – зголемување од 6,9% во споредба со претходната година и покрај многу динамичното пазарно опкружување. Германија остана најголемиот пазар на компанијата со испорачани 187.100 возила, што претставува зголемување од 29.200 автомобили во споредба со 2023 година. Значителен апсолутен раст е забележан и во Турција (8.600), Обединетото Кралство (8.400), Полска (7.500) и Шпанија (6.200). Редизајнираната Octavia го задржа статусот на најпродаван модел на марката Škoda, со испорачани 215.700 единици (+12,4%). И покрај зголемената конкуренција и забавувањето на побарувачката за целосно електрични возила низ индустријата, серијата Enyaq го привлече вниманието на купувачите. Škoda продолжи со глобално ажурирање на салоните во согласност со својот нов корпоративен идентитет, трансформирајќи повеќе од 230 салони до денес. Влегувајќи во 2025 година, брендот е подготвен за понатамошен раст со своето најмладо и најсеопфатно портфолио на производи досега, кое опфаќа 12 серии на модели. Тука спаѓаат целосно електричниот и достапен SUV Elroq, новиот, популарен Enyaq и компактниот теренец Kylaq, кои треба да ја зголемат продажбата на индискиот пазар.

– „Возбудливо е да се види позитивниот одговор на клиентите што резултираше со раст на нашите пратки во 2024 година и покрај нестабилното пазарно опкружување. Со нови или освежени модели во нашето портфолио, благодарен сум на сите мои колеги во Škoda кои ги дизајнираат, градат и продаваат нашите автомобили, како и на секојдневните истражувачи и нивните семејства кои ги прават дел од нивниот живот. Нашите клучни европски пазари се силни благодарение на извонредниот дизајн, напредната безбедност и другите карактеристики и секогаш нудат нешто повеќе во секој модел. Во основата на овие предности е нашата стратегија да им понудиме на клиентите избор на погонски единици во оваа ера на транзиција: бензински и дизел мотори со внатрешно согорување, благи и plug-in хибриди и целосно електрични модели. Нашиот успех во испораката во 2024 година е најдобрата подготовка што можеме да ја имаме за уште една предизвикувачка година и следната фаза на раст на нашата стратегија за интернационализација во Индија, АСЕАН и Блискиот Исток. Додека се подготвуваме да прославиме 130 години постоење оваа година, Škoda Auto е на вистинскиот пат“.

Клаус Зелмер, извршен директор на Škoda Auto

„Во 2024 година, забележавме раст од 6,9% на глобалните испораки на годишно ниво, главно поттикнат од нашето проширено и ажурирано портфолио. Постапивме особено добро на нашите клучни пазари во Западна и Источна Европа. Гледајќи ја нашата палета на модели, нашата ажурирана Octavia и новата генерација модели Superb и Kodiaq постигнаа значителни зголемувања. Целосно електричното семејство Enyaq го продолжи своето успешно патување во 2024 година со речиси 80.000 испораки ширум светот, заземајќи ги првите места во регистрациите на електрични возила на неколку европски пазари. Дополнително, повеќе од 20.000 нарачки за нашиот нов електричен компактен SUV Elroq беа примени до крајот на годината. Во однос на оптимизирање на корисничкото искуство, интензивно работевме на подобрување на апликацијата MyŠkoda и дополнително проширување на нашите дигитални услуги како што се Pay to Park и Pay to Fuel. Воведувањето на нашето глобално освежување на салоните продолжи додека го прикажуваме нашиот нов корпоративен идентитет во над 230 салони до денес.

Мартин Јан, член на одборот на Škoda Auto за продажба и маркетинг

„Континуираната силна побарувачка за нашите модели е основата на нашата долгорочна финансиска стабилност, што ни овозможува да ги направиме потребните инвестиции во иднината на компанијата и да ја обезбедиме нашата долгорочна конкурентност. Нашата примарна цел е дополнително да ја подобриме ефикасноста и продуктивноста и да продолжиме со успешната имплементација на нашата програма Next Level Efficiency+. Овој пристап е неопходен за решавање на тековните задачи и предизвици кои претстојат, како што се построги даноци за емисиите во Европа. Ќе продолжиме да имаме корист од блиската соработка во рамките на групацијата Volkswagen и да ги максимизираме синергиите со Core Brand Group“.

Škoda Auto испорачува до клиентите во 2024 година (во единици, заокружено, по модел; +/- во проценти во споредба со 2023 година):

Škoda Octavia 215.700; +12,4%

Škoda Kamiq 126.000; +8,2%

Škoda Fabia 117.100; +24,1%

Škoda Kodiaq 114.500; +8,1%

Škoda Karoq 109.400; +9,3%

Škoda Enyaq 79.500; -2,6%

Škoda Superb 72.800; +7,9%

Škoda Scala 56.300; -10,0%

Škoda Kushaq 19.300; -27,4%

Škoda Slavia 16.000; -19,6%

Извор: Skoda

Автомобили

Фолксваген продаде 1,5 милиони електрични автомобили и најави поевтини модели

Објавено пред

на

Фото: Aidan Hancock @ unsplash

Фолксваген постигна нов историски успех во преминот кон електрична мобилност – електричниот автомобил со сериски број 1.500.000 од семејството ID беше свечено предаден во фабриката во Емден.

Станува збор за црн ID.7 Tourer Pro со домет до 606 километри. Првите модели ID беа испорачани во септември 2020 година, а само пет години подоцна Фолксваген е лидер во статистиката за регистрации на електрични возила – не само во Германија, туку и во цела Европа.

ID.7 Tourer во првата половина на 2025 година беше најпродаваниот електричен автомобил на германскиот пазар.

Фабриката во Емден – целосно електрична
Фолксваген инвестираше повеќе од една милијарда евра за да ја трансформира фабриката во Емден во ексклузивен погон за електрични автомобили. Заедно со фабриките во Цвикау и Дрезден, ова е единствената фабрика на VW во светот што е целосно посветена на електрични модели.

Нови, поевтини модели од ID семејството
Фолксваген најави дека наскоро ќе понуди и поевтини електрични автомобили за пошироката публика:

  • ID.2all – компактен модел со цена под 25.000 евра (очекуван во 2026 година)

  • ID.Every – основен модел за околу 20.000 евра (очекуван во 2027 година)

„Целта е јасна – електромобилноста мора да биде достапна за сите, прифатлива по цена, сигурна и одржлива,“ изјави Мартин Сандер од Фолксваген.

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Автомобили

Што знаеме за легендарниот „BMW E21“ кој ги освои сите симпатии на експертите и купувачите

Објавено пред

на

ФОТО: Unsplash.com @ Miłosz Klinowski

Првата BMW Серија 3 (E21), претставена во 1975 година, создаде сосема нова класа на возила и стана најпродаваниот премиум автомобил на своето време. Оваа прва генерација означи пресвртница во автомобилската индустрија и ги постави темелите за најуспешната линија на модели во историјата на брендот.

Револуција во дизајн и концепт

  • Прв BMW со сосема нов систем за означување на моделите: 316, 318, 320, 320i
  • Дизајн од легендарниот Пол Брак
  • Спортска лимузина со 3 врати, луксузен ентериер, и кокпит ориентиран кон возачот – нешто невидено дотогаш

BMW вложи 35 милиони германски марки во развојот на наследникот на Серијата 02 – најголемата инвестиција на компанијата дотогаш.
Ризикот се исплатеше: E21 ги освои и експертите и купувачите.


Зошто E21 стана легенда?

✔️ Прв BMW со каросерија дизајнирана со зони на гужвање (пасивна безбедност)
✔️ Нов кокпит свртен кон возачот – подоцна станува заштитен знак на брендот
✔️ Спортска суспензија + висококвалитетен ентериер – комбинација без конкуренција
✔️ Моторна гама:
    🔹 1.6 (90 КС)
    🔹 1.8 (98 КС)
    🔹 2.0 (109 КС)
    🔹 2.0i (125 КС) – користен и во DTM трките


Шестцилиндричниот момент – 1977

Во 1977 година пристигнаа легендарните шестцилиндрични мотори:

  • 320/6 и 323i
  • До 143 КС
  • Максимална брзина: 190 км/ч

Феноменален пазарен успех

📊 Резултатите не изостанаа:

  • Најпродаван модел: 320i (31% од продажбата)
  • 77% од купувачите ги навеле перформансите како главна причина за купување
  • 2/3 од сопствениците рекле дека би купиле BMW повторно

До крајот на производството во 1983 година, беа произведени точно:

1.364.039 примероци,
од кои 4.595 беа кабриолет верзијата Baur – дотогаш незабележан успех во историјата на BMW.


Накратко:

E21 не беше само првата Серија 3.
Тоа беше автомобилот што ја редефинираше целата премиум класа – и засекогаш го промени BMW.

Извор: BMW automotive

Прочитај повеќе...

Автомобили

Рекордна продажба на електрични возила во Европа

Објавено пред

на

Фото: Michael Fousert @ unsplash

Западна Европа забележа рекорден број на нови регистрации на електрични автомобили во вториот квартал. Речиси 600.000 електрични возила на батерии (BEV) се појавија на патиштата помеѓу април и јуни, што е јасен знак за закрепнување на продажбата, која претходно растеше побавно од очекуваното.

Пристапноста како клуч за успех

  • Рекордната испорака, за која се предвидува дека ќе биде надмината во тековниот квартал, е резултат на појавата на попристапни модели на пазарот.

  • Според автомобилскиот аналитичар од Берлин, Матијас Шмит, ова е пресвртница бидејќи електричните возила конечно стануваат подостапни и попривлечни за приватните купувачи, а не само за корпоративниот сектор.

Раст поттикнат од европски и кинески производители

  • Европските компании како Stellantis и Renault воведуваат модели со пониска цена за да привлечат поширока публика и да ги исполнат регулативите на ЕУ за емисии.

  • Развојот на мрежата за полнење низ Европа го намалува стравот кај возачите дека нема да најдат станица за време на патување.

  • Продажбата на кинески електрични возила, особено на BYD, расте значително и се натпреварува со Tesla за глобалното лидерство. Во моментов, едно од десет електрични возила во Европа е произведено во Кина.

Субвенции како дополнителен стимул

  • Во Франција повторно се воведува шема за социјален лизинг.

  • Владата на Велика Британија обезбедува субвенции до 3.750 фунти за одредени модели.

  • Сепак, попустот е ограничен на автомобили со цена под 37.000 фунти, што ги исклучува Tesla и дел од кинеските модели како BYD.

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Магазин1 час

Nintendo Switch 2 поставува нов рекорд: продадени над 6 милиони конзоли за помалку од еден месец

Импресивен почеток за новата генерацијаNintendo во својот последен квартален извештај објави дека Switch 2 е продаден во 5,82 милиони примероци...

Хороскоп14 часа

Хороскоп за четврток (21 август)

ОВЕН Денес ќе бидете стимулирани на различни начини. Ќе бидете фасцинирани од се што блеска, па внимавајте да не ги...

Кичево22 часа

Непланиран времен прекин на електрична енергија во кичевските села Вранештица, Цер, Кладник и околината

Од „ЕВН Дистрибуција“ информираат дека има непланиран дефект на електрична енергија во кичевските села Вранештица, Цер, Кладник и околината. Веројатно...

Спорт1 ден

Фудбалската репрезентација на Македонија до 16 години убедливо ја победи Црна Гора на пријателскиот меч одигран вчера на „Билјанини Извори“ во Охрид

Македонската фудбалска репрезентација до 16 години забележа убедлива победа од 3:0 против селекцијата на Црна Гора на пријателскиот натпревар кој...

Македонија1 ден

УЈП: Фирми во Македонија не исплатиле плати и придонеси на своите вработени

Голем број компании не ги испочитуваа законските обврски за јули. УЈП испрати опомени. Според податоците на Управата за јавни приходи...

Кичево1 ден

Претставници од КУД „Бисер“ – Кичево се натпреваруваат за најубава народна носија на фестивалот во Полска, да им дадеме македонска поддршка

Меѓународниот фестивал на фолклорот на планинските предели кој се одржува во Закопане во срцето на Полските Карпати, на платото во...

Храна1 ден

Направете домашен кечап – без хемикалии и адитиви

Кечапот е еден од најчестите додатоци на трпезата – совршено се комбинира со помфрит, бургери, печени компири и многу други...

Магазин1 ден

Серијата Xiaomi 16 носи големи промени и два Pro модели

Премиум серијата паметни телефони на Xiaomi досега секогаш се состоеше од три модели – основен, Pro и Ultra. Првите два...

Магазин1 ден

Кога треба да ги замените HDMI каблите?

HDMI 2.1 носи значителни предности во однос на HDMI 2.0 – поголема брзина, подобар звук и можност за 4K на...

Lifestyle1 ден

Зошто е корисно да испиеме чаша вода веднаш по будењето?

Водата е најважниот извор на живот и сочинува околу 60% од нашето тело. Редовната хидратација е клучна за добро здравје,...

НАЈЧИТАНИ