Следете не

Автомобили

Škoda испорача 926.600 возила на клиентите ширум светот во 2024 година

Објавено пред

на

Чешкиот производител на автомобили ги зголеми испораките на возила за 6,9% во споредба со 2023 година. Најпродавани модели беа Octavia (215.700 возила; + 12,4% на годишно ниво), Kamiq (126.000; + 8,2%) и Fabia, кои забележаа најголем процентен раст од годишно ниво (117.100; + 24,1). % )

Škoda бележи раст првенствено на европските пазари, со најголем апсолутен раст во Германија, Турција, Велика Британија, Полска и Шпанија. Побарувачката на клиентите за целосно електричниот модел Enyaq остана силна, со испорачани 79.500 единици (-2,6% на годишно ниво)

Влегување во 2025 година со најмладото и најсеопфатното портфолио досега: продажбата на ЕВ ќе биде поттикната од новиот целосно електричен компактен SUV Elroq и неодамна лансираниот нов Enyaq, додека SUV Kylaq ќе го поддржи растот во Индија

– Škoda Auto постигна одлични перформанси во 2024 година, испорачувајќи 926.600 возила на клиентите ширум светот – зголемување од 6,9% во споредба со претходната година и покрај многу динамичното пазарно опкружување. Германија остана најголемиот пазар на компанијата со испорачани 187.100 возила, што претставува зголемување од 29.200 автомобили во споредба со 2023 година. Значителен апсолутен раст е забележан и во Турција (8.600), Обединетото Кралство (8.400), Полска (7.500) и Шпанија (6.200). Редизајнираната Octavia го задржа статусот на најпродаван модел на марката Škoda, со испорачани 215.700 единици (+12,4%). И покрај зголемената конкуренција и забавувањето на побарувачката за целосно електрични возила низ индустријата, серијата Enyaq го привлече вниманието на купувачите. Škoda продолжи со глобално ажурирање на салоните во согласност со својот нов корпоративен идентитет, трансформирајќи повеќе од 230 салони до денес. Влегувајќи во 2025 година, брендот е подготвен за понатамошен раст со своето најмладо и најсеопфатно портфолио на производи досега, кое опфаќа 12 серии на модели. Тука спаѓаат целосно електричниот и достапен SUV Elroq, новиот, популарен Enyaq и компактниот теренец Kylaq, кои треба да ја зголемат продажбата на индискиот пазар.

– „Возбудливо е да се види позитивниот одговор на клиентите што резултираше со раст на нашите пратки во 2024 година и покрај нестабилното пазарно опкружување. Со нови или освежени модели во нашето портфолио, благодарен сум на сите мои колеги во Škoda кои ги дизајнираат, градат и продаваат нашите автомобили, како и на секојдневните истражувачи и нивните семејства кои ги прават дел од нивниот живот. Нашите клучни европски пазари се силни благодарение на извонредниот дизајн, напредната безбедност и другите карактеристики и секогаш нудат нешто повеќе во секој модел. Во основата на овие предности е нашата стратегија да им понудиме на клиентите избор на погонски единици во оваа ера на транзиција: бензински и дизел мотори со внатрешно согорување, благи и plug-in хибриди и целосно електрични модели. Нашиот успех во испораката во 2024 година е најдобрата подготовка што можеме да ја имаме за уште една предизвикувачка година и следната фаза на раст на нашата стратегија за интернационализација во Индија, АСЕАН и Блискиот Исток. Додека се подготвуваме да прославиме 130 години постоење оваа година, Škoda Auto е на вистинскиот пат“.

Клаус Зелмер, извршен директор на Škoda Auto

„Во 2024 година, забележавме раст од 6,9% на глобалните испораки на годишно ниво, главно поттикнат од нашето проширено и ажурирано портфолио. Постапивме особено добро на нашите клучни пазари во Западна и Источна Европа. Гледајќи ја нашата палета на модели, нашата ажурирана Octavia и новата генерација модели Superb и Kodiaq постигнаа значителни зголемувања. Целосно електричното семејство Enyaq го продолжи своето успешно патување во 2024 година со речиси 80.000 испораки ширум светот, заземајќи ги првите места во регистрациите на електрични возила на неколку европски пазари. Дополнително, повеќе од 20.000 нарачки за нашиот нов електричен компактен SUV Elroq беа примени до крајот на годината. Во однос на оптимизирање на корисничкото искуство, интензивно работевме на подобрување на апликацијата MyŠkoda и дополнително проширување на нашите дигитални услуги како што се Pay to Park и Pay to Fuel. Воведувањето на нашето глобално освежување на салоните продолжи додека го прикажуваме нашиот нов корпоративен идентитет во над 230 салони до денес.

Мартин Јан, член на одборот на Škoda Auto за продажба и маркетинг

„Континуираната силна побарувачка за нашите модели е основата на нашата долгорочна финансиска стабилност, што ни овозможува да ги направиме потребните инвестиции во иднината на компанијата и да ја обезбедиме нашата долгорочна конкурентност. Нашата примарна цел е дополнително да ја подобриме ефикасноста и продуктивноста и да продолжиме со успешната имплементација на нашата програма Next Level Efficiency+. Овој пристап е неопходен за решавање на тековните задачи и предизвици кои претстојат, како што се построги даноци за емисиите во Европа. Ќе продолжиме да имаме корист од блиската соработка во рамките на групацијата Volkswagen и да ги максимизираме синергиите со Core Brand Group“.

Škoda Auto испорачува до клиентите во 2024 година (во единици, заокружено, по модел; +/- во проценти во споредба со 2023 година):

Škoda Octavia 215.700; +12,4%

Škoda Kamiq 126.000; +8,2%

Škoda Fabia 117.100; +24,1%

Škoda Kodiaq 114.500; +8,1%

Škoda Karoq 109.400; +9,3%

Škoda Enyaq 79.500; -2,6%

Škoda Superb 72.800; +7,9%

Škoda Scala 56.300; -10,0%

Škoda Kushaq 19.300; -27,4%

Škoda Slavia 16.000; -19,6%

Извор: Skoda

Автомобили

Последните десет години овие популарни автомобилски брендови скокнале неверојатни 68 отсто за нивната куповна цена

Објавено пред

на

Драматичниот скок на цените на новите автомобили во Европа открива загрижувачки тренд кој може да го промени начинот на кој купуваме возила. Според најновото истражување на водечката европска платформа „AutoScout24“, просечната цена на 10-те најпопуларни автомобили е зголемена за неверојатни 68% во последните десет години. Додека во 2014 година просечната цена беше 14.236 евра, денес за истата гама возила треба да платиме дури 23.977 евра.

Овој пораст далеку ја надминува стапката на инфлација која во истиот период изнесуваше 19,4 отсто. Експертите предупредуваат дека ова е само почеток на трендот што може да го отежне пристапот до нови возила за граѓаните со просечни примања.

Една од клучните промени на пазарот е доминацијата на SUV моделите, кои практично ги изместија малите градски автомобили. Ако ги споредиме најпродаваните модели, гледаме драстична промена – додека во 2014 година купувачите најчесто избираа компактни модели како Volkswagen Golf или Renault Clio, денес моделите како Peugeot 2008 или Volkswagen T-Roc се во водство. Прогнозите се уште подраматични – се очекува теренците да учествуваат со повеќе од 60 проценти од сите нови регистрации во наредните години.

Анализата покажува дека неколку фактори влијаеле на ваквиот драстичен скок на цените. Строгите еколошки и безбедносни прописи во ЕУ, зголемените цени на суровините и покомплексната логистика се само некои од причините зошто новите автомобили станаа практично недостапни за просечниот купувач. Посебно загрижува фактот што производителите се повеќе го напуштаат производството на мали и достапни модели, фокусирајќи се на поголеми и технолошки понапредни автомобили со повисоки профитни маржи.

– Портпаролот на „AutoScout24“ предупредува дека регулативите за емисиите на CAFE дополнително ќе ги зголемат цените. Производителите се принудени да продаваат повеќе електрични возила за да ги надоместат трошоците за производство на конвенционални автомобили, што создава маѓепсан круг на пораст на цените. Ако ги споредиме цените на поединечните модели, разликата е очигледна – Dacia Sandero во 2014 година чинеше 7.900 евра, додека денес чини 13.490 евра. Уште подраматичен пример е Toyota Corolla, чија цена достигна 25.000 евра, што ја прави практично недостапна за просечниот купувач, пренесува telegraf.rs

Прочитај повеќе...

Автомобили

BMW M5 E60 го слави својот 20-ти роденден

Објавено пред

на

Можеби најдобриот BMW M5 на сите времиња оваа година го слави својот 20-ти роденден. Во тоа време, тој беше најбрзиот сериски седан во светот. До денес, тоа е едно од најпознатите достигнувања на спортската дивизија на BMW M, кое никогаш нема да се повтори.

Можете ли да замислите ако еден голем производител на автомобили денес одлучи да инсталира атмосферски 10-цилиндричен мотор кој не се „плаши“ од високи вртежи? И подоцна да се примени истата идеја за голем семеен вагон врз основа на тоа? Ако им се восхитувате на спортските Баварци, несомнено веќе знаете за што зборуваме.

Марката од Минхен официјално објавува дека оваа година се одбележуваат 20 години од лансирањето на четвртата генерација на BMW M5. Веројатно сите го знаеме по неговата внатрешна ознака E60 од првата деценија на новиот милениум, кога стана првиот седан во светот со мотор со десет цилиндри. Фабриката беше јасно инспирирана од тркачката програма на BMW Sauber F1 Team за време на нејзиниот развој.

BMW M5 E60 првпат се појави на пазарот во почетокот на 2005 година, а најголемата предност досега е неговиот мотор. По својот претходник, E39, со мотор со осум цилиндри, марката реши да го зголеми бројот на цилиндрите за уште два, давајќи му на светот бучен мотор што ви ја крева косата при максимални вртежи.

Срцето на четвртата „М-петка“ беше атмосферскиот 5.0 литарски V10 S85B50 бензински мотор со 373 kW (507 КС) при 7.750 вртежи во минута. Овој технички скапоцен камен беше претставен во официјалните материјали за печатот дури и во расклопена состојба, но подоцнежните искуства на сопственикот покажаа дека има проблеми. Најчестиот проблем беше лошото подмачкување. Знаеме дека сопствениците го „растегнаа“ на високи вртежи, но имаше многу што ретко го менуваа маслото.

За жал, во Европа немавме многу избор, бидејќи кај нас BMW M5 E60 се продаваше исклучиво со седумстепен роботски менувач SMG Drivelogic. Во Северна Америка, сепак, клиентите можеа да изберат и класичен шест-брзински мануелен менувач. Со традиционалниот погон на задните тркала, овој M5 сакаше да лебди.

Во моментот на неговото лансирање, BMW M5 E60 беше најбрзиот сериски седан во светот. Основната максимална брзина беше само 250 km/h, но ако доплатите за M Driver’s Package, ќе добиете суперавтомобил со четири седишта со максимална брзина од 305 km/h и забрзување од 0 до 100 km/h за 4,1 секунда.

Потоа го мина познатиот Нирбургринг за 8 минути и 13 секунди. А оние кои се сеќаваат на тоа ќе се сетат дека професионалната германска возачка Сабине Шмиц често ја возела таму како „ринг такси“ кога земала туристи.

BMW M5 E60 првично беше произведен како седан, но од пролетта 2007 година е достапен и како семеен вагон. Денес, M5 Touring е реткост, бидејќи фабриката произведе само 1.025 примероци, додека во исто време беа произведени 19.523 стандардни седани.

Извор: Klix.ba

Прочитај повеќе...

Автомобили

Произведен последниот VW Arteon, додека VW од неодамна исто така го прекина и популарниот „VR-6“ мотор по речиси 34 години производство

Објавено пред

на

Еден од најубавите модерни модели на Фолксваген официјално повеќе го нема. Откако прекина лифтбекот на Arteon во 2023 година, вагонот исто така се пензионира. Никогаш не се продаваше во Америка, попрактичниот Shooting Brake беше направен во фабриката во Оснабрик, додека обичниот модел излезе од производната лента во Емден. VW изгради речиси 190.000 единици во текот на осум години на производство за „седан“ и пет за моделот со долг покрив.

– Портпаролот на VW, Андреас Г. Шлајт, ја сподели тажната вест на својот профил на LinkedIn. Пропаѓањето на Arteon Shooting Brake е поместено за една година. Во 2024 година, Мартин Хубе, портпарол на Arteon, Passat, Touareg и претстојниот ID.2 ни кажа дека вагонот ќе биде укинат во 2026 година. Сепак, фабриката во Оснабрик веќе престана да го прави стилскиот семеен автомобил.

VW ќе продолжи да го гради својот единствен кабриолет во истата фабрика каде што е направена поубавата, полуксузна алтернатива Passat Variant. Конечниот T-Roc Cabriolet ќе биде склопен во средината на 2027 година. Што се случува со растението после тоа? Неговата судбина не е решена, но VW вели дека ги истражува опциите „за поинаква употреба на страницата“.

– VW имаше намера да изгради уште поубав и поскап автомобил кој ќе се наоѓа над Arteon. Во средината на 2022 година беше откриен активен прототип на втората генерација на Phaeton. Да беше во производство, водечкиот автомобил ќе беше долг околу 208,6 инчи (5,3 метри), приближно со иста големина како најновата BMW Серија 7. О, и германскиот производител на автомобили сакаше да набие мотор W-12 под хаубата. Дизелгејт се случи, а VW на крајот реши да го прекине проектот.

Освен што ги прекина автомобилите што ги спомнавме, VW неодамна се поздрави и со својот VR-6 мотор по речиси 34 години производство, пренесува motor1.com

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Автомобили29 секунди

Škoda испорача 926.600 возила на клиентите ширум светот во 2024 година

Чешкиот производител на автомобили ги зголеми испораките на возила за 6,9% во споредба со 2023 година. Најпродавани модели беа Octavia...

Кичево2 часа

Познато времето на спуштање на светиот Крст во Кичево, како и распоредот за претстојниот празник „Богојавление Водици 2025“

Се известуваат сите оние православни верници кои сакаат да земат учество во извлекувањето на Светиот Крст од осветените води во...

Македонија9 часа

Дизелот од ноќеска поскапува за 2 денари, додека бензините остануваат со иста цена

Малопродажната цена на ЕУРОДИЗЕЛ (Д-Е V), се зголемува за 2,00 ден/лит, во однос на малопродажната цена утврдена со одлуката за...

На денешен ден21 час

На денешен ден – 16 јануари

1778.- Франција ја призна независноста на Соединетите Држави за време на американската војна за независност од британското колонијално владеење (1775-83)....

Временска прогноза22 часа

Стабилизација и целосно разведрување, но со многу ниски ноќни и утрински температури, нови снежни врнежи за сега на повидок после големиот празник Богојавление „Водици“

Од овој петок, па за време на викендот ќе имаме стабилизирање и целосно разведрување на времето во Македонија, и истото...

Хороскоп22 часа

Хороскоп за четврток (16 јануари)

ОВЕН Можеби се премногу посветени на некои ситни обврски и проблеми, па ги занемарувате оние крупните. Може да очекувате пријатна...

Спорт23 часа

Македонската ракометна репрезентација со „реми“ го започна големото натпреварување, испуштивме голема победа против Унгарците, но одиме понатаму!

Репрезентацијата на Македонија го постигна првиот бод на Светското првенство, бидејќи во првиот осминафинален натпревар ремизираше со Унгарија 27:27. Во...

Автомобили1 ден

Последните десет години овие популарни автомобилски брендови скокнале неверојатни 68 отсто за нивната куповна цена

Драматичниот скок на цените на новите автомобили во Европа открива загрижувачки тренд кој може да го промени начинот на кој...

Скопје1 ден

Скопјанка пријавила дека машко лице ја допирало по телото

На 14.01.2025 во 22.00 часот во СВР Скопје, 18 – годишна девојка од Скопје пријавила дека во влез од станбена...

Lifestyle1 ден

Најдобрите утрински навики за здрав почеток на денот, тврдат кардиолозите

Утринските навики се важни за подобро расположение и мотивација. Тие исто така може да имаат различни здравствени придобивки и може...

НАЈЧИТАНИ