Следете не

Автомобили

Škoda испорача 926.600 возила на клиентите ширум светот во 2024 година

Објавено пред

на

Чешкиот производител на автомобили ги зголеми испораките на возила за 6,9% во споредба со 2023 година. Најпродавани модели беа Octavia (215.700 возила; + 12,4% на годишно ниво), Kamiq (126.000; + 8,2%) и Fabia, кои забележаа најголем процентен раст од годишно ниво (117.100; + 24,1). % )

Škoda бележи раст првенствено на европските пазари, со најголем апсолутен раст во Германија, Турција, Велика Британија, Полска и Шпанија. Побарувачката на клиентите за целосно електричниот модел Enyaq остана силна, со испорачани 79.500 единици (-2,6% на годишно ниво)

Влегување во 2025 година со најмладото и најсеопфатното портфолио досега: продажбата на ЕВ ќе биде поттикната од новиот целосно електричен компактен SUV Elroq и неодамна лансираниот нов Enyaq, додека SUV Kylaq ќе го поддржи растот во Индија

– Škoda Auto постигна одлични перформанси во 2024 година, испорачувајќи 926.600 возила на клиентите ширум светот – зголемување од 6,9% во споредба со претходната година и покрај многу динамичното пазарно опкружување. Германија остана најголемиот пазар на компанијата со испорачани 187.100 возила, што претставува зголемување од 29.200 автомобили во споредба со 2023 година. Значителен апсолутен раст е забележан и во Турција (8.600), Обединетото Кралство (8.400), Полска (7.500) и Шпанија (6.200). Редизајнираната Octavia го задржа статусот на најпродаван модел на марката Škoda, со испорачани 215.700 единици (+12,4%). И покрај зголемената конкуренција и забавувањето на побарувачката за целосно електрични возила низ индустријата, серијата Enyaq го привлече вниманието на купувачите. Škoda продолжи со глобално ажурирање на салоните во согласност со својот нов корпоративен идентитет, трансформирајќи повеќе од 230 салони до денес. Влегувајќи во 2025 година, брендот е подготвен за понатамошен раст со своето најмладо и најсеопфатно портфолио на производи досега, кое опфаќа 12 серии на модели. Тука спаѓаат целосно електричниот и достапен SUV Elroq, новиот, популарен Enyaq и компактниот теренец Kylaq, кои треба да ја зголемат продажбата на индискиот пазар.

– „Возбудливо е да се види позитивниот одговор на клиентите што резултираше со раст на нашите пратки во 2024 година и покрај нестабилното пазарно опкружување. Со нови или освежени модели во нашето портфолио, благодарен сум на сите мои колеги во Škoda кои ги дизајнираат, градат и продаваат нашите автомобили, како и на секојдневните истражувачи и нивните семејства кои ги прават дел од нивниот живот. Нашите клучни европски пазари се силни благодарение на извонредниот дизајн, напредната безбедност и другите карактеристики и секогаш нудат нешто повеќе во секој модел. Во основата на овие предности е нашата стратегија да им понудиме на клиентите избор на погонски единици во оваа ера на транзиција: бензински и дизел мотори со внатрешно согорување, благи и plug-in хибриди и целосно електрични модели. Нашиот успех во испораката во 2024 година е најдобрата подготовка што можеме да ја имаме за уште една предизвикувачка година и следната фаза на раст на нашата стратегија за интернационализација во Индија, АСЕАН и Блискиот Исток. Додека се подготвуваме да прославиме 130 години постоење оваа година, Škoda Auto е на вистинскиот пат“.

Клаус Зелмер, извршен директор на Škoda Auto

„Во 2024 година, забележавме раст од 6,9% на глобалните испораки на годишно ниво, главно поттикнат од нашето проширено и ажурирано портфолио. Постапивме особено добро на нашите клучни пазари во Западна и Источна Европа. Гледајќи ја нашата палета на модели, нашата ажурирана Octavia и новата генерација модели Superb и Kodiaq постигнаа значителни зголемувања. Целосно електричното семејство Enyaq го продолжи своето успешно патување во 2024 година со речиси 80.000 испораки ширум светот, заземајќи ги првите места во регистрациите на електрични возила на неколку европски пазари. Дополнително, повеќе од 20.000 нарачки за нашиот нов електричен компактен SUV Elroq беа примени до крајот на годината. Во однос на оптимизирање на корисничкото искуство, интензивно работевме на подобрување на апликацијата MyŠkoda и дополнително проширување на нашите дигитални услуги како што се Pay to Park и Pay to Fuel. Воведувањето на нашето глобално освежување на салоните продолжи додека го прикажуваме нашиот нов корпоративен идентитет во над 230 салони до денес.

Мартин Јан, член на одборот на Škoda Auto за продажба и маркетинг

„Континуираната силна побарувачка за нашите модели е основата на нашата долгорочна финансиска стабилност, што ни овозможува да ги направиме потребните инвестиции во иднината на компанијата и да ја обезбедиме нашата долгорочна конкурентност. Нашата примарна цел е дополнително да ја подобриме ефикасноста и продуктивноста и да продолжиме со успешната имплементација на нашата програма Next Level Efficiency+. Овој пристап е неопходен за решавање на тековните задачи и предизвици кои претстојат, како што се построги даноци за емисиите во Европа. Ќе продолжиме да имаме корист од блиската соработка во рамките на групацијата Volkswagen и да ги максимизираме синергиите со Core Brand Group“.

Škoda Auto испорачува до клиентите во 2024 година (во единици, заокружено, по модел; +/- во проценти во споредба со 2023 година):

Škoda Octavia 215.700; +12,4%

Škoda Kamiq 126.000; +8,2%

Škoda Fabia 117.100; +24,1%

Škoda Kodiaq 114.500; +8,1%

Škoda Karoq 109.400; +9,3%

Škoda Enyaq 79.500; -2,6%

Škoda Superb 72.800; +7,9%

Škoda Scala 56.300; -10,0%

Škoda Kushaq 19.300; -27,4%

Škoda Slavia 16.000; -19,6%

Извор: Skoda

Автомобили

Продажбата на BYD во Европа скокна, најавена е силна експанзија

Објавено пред

на

Фото: Michael Förtsch @ unsplash
Фото: Michael Förtsch @ unsplash

Кинескиот производител на електрични и хибридни возила BYD планира значително да ја прошири својата продажна мрежа во Европа до крајот на 2026 година, изјави директорката за европскиот пазар, Марија Грација Давино.

Според Давино:

  • до крајот на 2025 година BYD ќе има 1.000 продажни места во Европа,

  • до крајот на 2026 година бројката ќе биде двојно поголема.

Таа нагласува дека компанијата мора да го засили своето присуство за да биде конкурента и поблиску до европските потрошувачи. BYD веќе има долгорочна стратегија за европскиот пазар и моментално е присутен во 29 држави.

Фабрики во Унгарија и Турција – Шпанија главен кандидат за третата фабрика

Според Давино, експанзијата на еден зрел пазар како Европа бара:

  • знаење,

  • инвестиции,

  • ресурси,

  • посветеност.

Моменталните планови на BYD вклучуваат:

  • производство на електрични возила во Унгарија,

  • изградба на фабрика во Сегед, која треба да стартува до крајот на годината,

  • планирана фабрика во Турција со производство од околу 500.000 возила годишно во 2026 година.

Шпанија се истакнува како главен кандидат за третата фабрика, поради:

  • релативно ниски трошоци за производство,

  • развиена мрежа на зелена енергија.

BYD размислува за производство на батерии во Европа

Специјалниот советник на BYD, Алфредо Алтавила, откри дека компанијата размислува да произведува батерии во Европа, како дел од стратегијата за локализација.

Тој изјави:

  • Нема смисла да се произведуваат автомобили во Европа, а батериите да се носат од Кина.“

BYD сè уште одлучува дали следниот чекор да биде:

  • нова фабрика за склопување возила,

  • или фабрика за батерии,

додека главен фокус останува стартувањето на производството во Унгарија.

Алтавила додаде дека изборот на нова локација зависи од:

  • цената на енергијата,

  • локалните услови за инвестиции,

  • соработката со властите.

BYD бележи силен раст во продажбата во Европа

Од јануари до септември, BYD продаде 80.807 возила во Европа – повеќе од трипати повеќе во споредба со истиот период лани.

Овој раст е резултат на:

  • пошироката понуда на целосно електрични модели,

  • воведувањето хибридни возила на европскиот пазар.

Извор: Blic

Прочитај повеќе...

Автомобили

Подгответе го вашиот автомобил за зима: Пет клучни чекори за безбедно возење во студените месеци

Објавено пред

на

Фото: Michael Heuser @ unsplash
Фото: Michael Heuser @ unsplash

Со доаѓањето на постудените месеци, важно е вашиот автомобил да биде технички подготвен за новите, поопасни услови на патиштата. Правилната подготовка значително ја зголемува вашата безбедност и ја намалува можноста за незгоди.

1. Гуми

  • Заменете ги летните гуми со зимски, бидејќи под 7°C зимските гуми имаат далеку подобро прилепување и пократко растојание на запирање од летните.

  • Размислете за набавка на синџири за гуми, особено доколку патувате на подолги релации или преку планински превои.

  • Синџирите се препорачува да се користат при повеќе од 5 cm снег на коловозот.

2. Батерија

  • Во зима ќе ги користите светлата, грејачите и другата опрема многу повеќе, што дополнително ја оптоварува батеријата.

  • Проверката на акумулаторот пред почетокот на студените денови е клучна; заменете го доколку покажува знаци на слабеење.

  • Интересен податок: 85% од дефектите кај возилата се поврзани со акумулаторот или алтернаторот.

3. Антифриз

  • Антифризот ја намалува точката на замрзнување на течноста во системот за ладење и спречува корозија.

  • Недоволна количина може да доведе до замрзнување на течноста, што може да предизвика сериозни оштетувања како пукање на моторниот блок.

  • Проверете ја концентрацијата и долејте доколку е потребно.

4. Бришачи

  • Во услови на дожд, снег и намалена видливост, исправните бришачи се клучни.

  • Менувајте ги најмалку еднаш годишно и секогаш проверувајте ги пред зимата.

  • Користете зимска течност за миење на шофершајбната, која подобро ги отстранува мразот и солта.

5. Сè друго

  • Ако можете, чувајте го автомобилот во гаража или под церада за заштита од мраз и снег.

  • Проверете дали има вода во резервоарот (од летна кондензација), бидејќи може да предизвика проблеми со горивниот систем.

  • Проверете ги сите сијалици и опремете се со:

    • средства против замрзнување за брави

    • препарати за заштита на дихтунзи

    • лопата

    • сол

    • стругалка за мраз

Извор: RadioSA

Прочитај повеќе...

Автомобили

(ВИДЕО) BMW „M340i xDrive 50 Jahre Edition“ одбележува 50 годишнина од почеток на продажбата

Објавено пред

на

ФОТО: Unsplash.com @ Borui Wang

BMW ја одбележува 50-годишнината од почетокот на продажбата на својата легендарна Серија 3 со специјално издание на моделот M340i xDrive, наречено 50 Jahre Edition. Овој јубилеен модел е инспириран од петте претходни генерации на Серија 3 E21, E30, E36, E46 и E90 и враќа карактеристични нијанси на боја поврзани со секоја од нив.

Цената на ограниченото издание започнува од 76.375 долари, што е за околу 11.500 долари повисоко од стандардниот M340i xDrive. Иако звучи многу, BMW смета дека ексклузивните детали и опционалните пакети го оправдуваат порастот.

Серијата 3 веќе половина век претставува еден од најпродаваните модели на брендот. Првпат беше претставена во јули 1975 година на Олимпискиот стадион во Минхен, а оттогаш помина низ седум генерации, стекнувајќи статус на еден од најпознатите спортски седани. Во чест на овој јубилеј, BMW го создаде специјалното 50 Jahre Edition, кое ја истакнува историјата преку избор на ретро бои.

Внатрешноста е внимателно усогласена со надворешните нијанси. За прв пат на американскиот пазар, моделот доаѓа со опција за проширена Merino кожа.

  • Ruby Red Metallic се комбинира со ентериер во боја на слонова коска и црвени сопирачки шепи.
  • Boston Green Metallic и Avus Blue Metallic доаѓаат со тапацир Tartufo и сини шепи.
  • Carbon Black Metallic е споен со црна внатрешност и црни шепи.
  • Sparkling Graphite Metallic се нуди со Tartufo ентериер и црвени сопирачки шепи.
  • За жал, досега BMW објави фотографии само од варијантата во Avus Blue Metallic.

Покрај специјалните бои, моделот доаѓа и со Shadowline пакет адаптивни LED светла, затемнети декоративни елементи, карбонски заден спојлер, M Performance издувен систем и ексклузивни амблеми кои ја означуваат неговата јубилејна природа.

Погледнете ја одличната рецензија од „DPCcars“ на јутјуб:

Иако изгледа посебно, механички моделот останува идентичен со стандарниот M340i xDrive. Разликата е во опремата и визуелните детали, кои ја зголемуваат цената. Со избор на сите карбонски и кожни опции, разликата во цена меѓу двете верзии дополнително се намалува.

BMW се уште не открива точно колку примероци од 50 Jahre Edition ќе бидат произведени ниту колку ќе бидат наменети за американскиот пазар, но се очекува бројката да биде ограничена на неколку стотици возила. Производството веќе започна, а првите испораки се предвидени за првиот квартал од 2026 година.

Извор: caranddriver.com

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп3 часа

Хороскоп за вторник (25 ноември)

ОВЕН Денот на работното место тече во добра комуникација со соработниците и воспоставување на нови договори. Ве очекува финансиска добивка....

Македонија14 часа

16 годишник од Охрид извршил обљуба врз 12 годишно девојче, видеото стигнало до уценувач

На 24.11.2025 во 10:00 часот, полициски службеници од СВР Охрид лишија од слобода 16-годишник од Охрид поради сомнение дека на...

Хроника15 часа

Едногодишно бебе почина во кичевската болница, било донесено во тешка здравствена состојба, реанимација и медицинската помош не помогнале

На 23.11.2025 во 22:10 часот во ОВР Кичево е пријавено дека на детското одделение при Општата болница во Кичево во...

Македонија16 часа

Се вози во „алкохолизирана“ состојба, МВР презеде мерки врз возачи на кои им е констатирано дека возеле под дејство на алкохол

На 23.11.2025 во 23:00 часот во с.Ратавица, пробиштипско, полициски службеници од Полициската станица Пробиштип го лишија од слобода Н.В.(20) од...

Хороскоп1 ден

Хороскоп за понеделник (24 ноември)

ОВЕН Марс сепак го зголемува вашиот стрес, бидејќи неговата главна идеја е да работите побрзо – ако се притиснете на...

Кичево2 дена

Ноќеска во кичевски објект едно лице извршило напад врз малолетник, потоа и на неговиот татко

На 23.11.2025 година во 01:30 часот, во ОВР Кичево е пријавено дека, во угостителски објект лоциран на булеварот „Ослободување“ во...

Хороскоп2 дена

Хороскоп за недела (23 ноември)

ОВЕН Повеќето денови ќе бидете многу емотивни и склони кон промени во расположението. Исклучително е важно да се држите до...

Хороскоп3 дена

Хороскоп за сабота (22 ноември)

ОВЕН Иако вашите очекувања не се преголеми, денес е неповолен ден за вас, па тешко дека ќе успеете да остварите...

Спорт3 дена

Утре во Кичево, „ФК Напредок“ го дочекува „ФК Џепчиште“ во третата македонска фудбалска лига запад во претпоследното коло од есенскиот дел

Утре сабота (22.11) со почеток од 13:00ч на градскиот стадион во Кичево, домашната екипа на „ФК Напредок“ го дочекува „ФК...

Македонија3 дена

Поради обилен дожд, на подрачјето од Општина Ресен се поплавени над 50 куќи и магацински простории

Поради обилните врнежи, на подрачјето на Општина Ресен дошло до излевање на Болнска и Источка река во селата Царев Двор...

НАЈЧИТАНИ