Следете не

Автомобили

Škoda испорача 926.600 возила на клиентите ширум светот во 2024 година

Објавено пред

на

Чешкиот производител на автомобили ги зголеми испораките на возила за 6,9% во споредба со 2023 година. Најпродавани модели беа Octavia (215.700 возила; + 12,4% на годишно ниво), Kamiq (126.000; + 8,2%) и Fabia, кои забележаа најголем процентен раст од годишно ниво (117.100; + 24,1). % )

Škoda бележи раст првенствено на европските пазари, со најголем апсолутен раст во Германија, Турција, Велика Британија, Полска и Шпанија. Побарувачката на клиентите за целосно електричниот модел Enyaq остана силна, со испорачани 79.500 единици (-2,6% на годишно ниво)

Влегување во 2025 година со најмладото и најсеопфатното портфолио досега: продажбата на ЕВ ќе биде поттикната од новиот целосно електричен компактен SUV Elroq и неодамна лансираниот нов Enyaq, додека SUV Kylaq ќе го поддржи растот во Индија

– Škoda Auto постигна одлични перформанси во 2024 година, испорачувајќи 926.600 возила на клиентите ширум светот – зголемување од 6,9% во споредба со претходната година и покрај многу динамичното пазарно опкружување. Германија остана најголемиот пазар на компанијата со испорачани 187.100 возила, што претставува зголемување од 29.200 автомобили во споредба со 2023 година. Значителен апсолутен раст е забележан и во Турција (8.600), Обединетото Кралство (8.400), Полска (7.500) и Шпанија (6.200). Редизајнираната Octavia го задржа статусот на најпродаван модел на марката Škoda, со испорачани 215.700 единици (+12,4%). И покрај зголемената конкуренција и забавувањето на побарувачката за целосно електрични возила низ индустријата, серијата Enyaq го привлече вниманието на купувачите. Škoda продолжи со глобално ажурирање на салоните во согласност со својот нов корпоративен идентитет, трансформирајќи повеќе од 230 салони до денес. Влегувајќи во 2025 година, брендот е подготвен за понатамошен раст со своето најмладо и најсеопфатно портфолио на производи досега, кое опфаќа 12 серии на модели. Тука спаѓаат целосно електричниот и достапен SUV Elroq, новиот, популарен Enyaq и компактниот теренец Kylaq, кои треба да ја зголемат продажбата на индискиот пазар.

– „Возбудливо е да се види позитивниот одговор на клиентите што резултираше со раст на нашите пратки во 2024 година и покрај нестабилното пазарно опкружување. Со нови или освежени модели во нашето портфолио, благодарен сум на сите мои колеги во Škoda кои ги дизајнираат, градат и продаваат нашите автомобили, како и на секојдневните истражувачи и нивните семејства кои ги прават дел од нивниот живот. Нашите клучни европски пазари се силни благодарение на извонредниот дизајн, напредната безбедност и другите карактеристики и секогаш нудат нешто повеќе во секој модел. Во основата на овие предности е нашата стратегија да им понудиме на клиентите избор на погонски единици во оваа ера на транзиција: бензински и дизел мотори со внатрешно согорување, благи и plug-in хибриди и целосно електрични модели. Нашиот успех во испораката во 2024 година е најдобрата подготовка што можеме да ја имаме за уште една предизвикувачка година и следната фаза на раст на нашата стратегија за интернационализација во Индија, АСЕАН и Блискиот Исток. Додека се подготвуваме да прославиме 130 години постоење оваа година, Škoda Auto е на вистинскиот пат“.

Клаус Зелмер, извршен директор на Škoda Auto

„Во 2024 година, забележавме раст од 6,9% на глобалните испораки на годишно ниво, главно поттикнат од нашето проширено и ажурирано портфолио. Постапивме особено добро на нашите клучни пазари во Западна и Источна Европа. Гледајќи ја нашата палета на модели, нашата ажурирана Octavia и новата генерација модели Superb и Kodiaq постигнаа значителни зголемувања. Целосно електричното семејство Enyaq го продолжи своето успешно патување во 2024 година со речиси 80.000 испораки ширум светот, заземајќи ги првите места во регистрациите на електрични возила на неколку европски пазари. Дополнително, повеќе од 20.000 нарачки за нашиот нов електричен компактен SUV Elroq беа примени до крајот на годината. Во однос на оптимизирање на корисничкото искуство, интензивно работевме на подобрување на апликацијата MyŠkoda и дополнително проширување на нашите дигитални услуги како што се Pay to Park и Pay to Fuel. Воведувањето на нашето глобално освежување на салоните продолжи додека го прикажуваме нашиот нов корпоративен идентитет во над 230 салони до денес.

Мартин Јан, член на одборот на Škoda Auto за продажба и маркетинг

„Континуираната силна побарувачка за нашите модели е основата на нашата долгорочна финансиска стабилност, што ни овозможува да ги направиме потребните инвестиции во иднината на компанијата и да ја обезбедиме нашата долгорочна конкурентност. Нашата примарна цел е дополнително да ја подобриме ефикасноста и продуктивноста и да продолжиме со успешната имплементација на нашата програма Next Level Efficiency+. Овој пристап е неопходен за решавање на тековните задачи и предизвици кои претстојат, како што се построги даноци за емисиите во Европа. Ќе продолжиме да имаме корист од блиската соработка во рамките на групацијата Volkswagen и да ги максимизираме синергиите со Core Brand Group“.

Škoda Auto испорачува до клиентите во 2024 година (во единици, заокружено, по модел; +/- во проценти во споредба со 2023 година):

Škoda Octavia 215.700; +12,4%

Škoda Kamiq 126.000; +8,2%

Škoda Fabia 117.100; +24,1%

Škoda Kodiaq 114.500; +8,1%

Škoda Karoq 109.400; +9,3%

Škoda Enyaq 79.500; -2,6%

Škoda Superb 72.800; +7,9%

Škoda Scala 56.300; -10,0%

Škoda Kushaq 19.300; -27,4%

Škoda Slavia 16.000; -19,6%

Извор: Skoda

Автомобили

Најпродаваните автомобилски брендови во Европа: Шкода се искачува, азиските брендови ограничени во Топ 10

Објавено пред

на

Фото: Val Vesa @ unsplash
Фото: Val Vesa @ unsplash

Продажбата на нови автомобили во Европа продолжува да расте, покажуваат податоците на Европската асоцијација на производители на моторни возила (ACEA). Во првите десет месеци од годината, пазарот забележал стабилен раст и јасна доминација на европските производители.

Клучни резултати за европскиот автомобилски пазар

  • Во ЕУ се регистрирани 8.974.026 нови автомобили, што е раст од 1,4% во споредба со истиот период во 2024 година.

  • Во Европа (ЕУ + ЕФТА + Велика Британија) продадени се 11.020.514 автомобили, што претставува раст од 1,9%.

  • Пазарот покажува дека само два азиски бренда се во Топ 10, додека европските производители продолжуваат да доминираат.

Водечки брендови во продажбата на автомобили во Европа

  • Volkswagen е апсолутен лидер со 1.017.781 продадени автомобили, што означува раст од 5,3% (во 2024: 966.942).

  • Toyota се позиционира на второто место со 616.104 автомобили, но бележи пад од 6,3% во споредба со минатата година.

  • Škoda го зазема третото место со 601.963 продадени возила, што е значителен раст од 10,6% и јасен показател за нејзиниот подем.

  • Renault е четврти со 545.923 возила (+7,2%).

  • BMW следува со 531.047 автомобили (+4,2%).

  • Peugeot бележи 469.322 продадени возила (-2,0%).

Завршен пласман во Топ 10

  • Dacia — 465.879 автомобили (+5,9%)

  • Mercedes-Benz — 460.666 автомобили (+2,0%)

  • Audi — 428.839 возила (-1,2%)

  • Hyundai — 349.790 автомобили (-2,2%)

Овие бројки покажуваат стабилен европски пазар каде традиционалните брендови продолжуваат да го држат приматот, додека Škoda прави значителен пробив, а азиските производители се соочуваат со ограничен раст во најсилниот автомобилски регион во светот.

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Автомобили

Како да заштедите гориво во зима: Експертски совети за правилен притисок во гумите

Објавено пред

на

Фото: Mae Dulay @ unsplash
Фото: Mae Dulay @ unsplash

Редовната проверка и одржување на правилниот притисок во гумите во текот на зимскиот период е една од најбрзите, најевтините и најефикасните мерки за намалена потрошувачка на гориво и побезбедно возење.

Со падот на температурите, многу возачи ја забораваат оваа едноставна, но клучна проверка.

Зошто студот го намалува притисокот во гумите?

  • Студот предизвикува контракција на воздухот во гумата.

  • Ова доведува до намален притисок, полошо прилепување, побрзо абење и повисока потрошувачка на гориво (5–10%).

  • За секои –5°C, гумата губи приближно 0,07 бари.

Колку често треба да се проверува притисокот?

Експертите препорачуваат:

  • Најмалку еднаш месечно.

  • Во нај студените месеци – на секои две недели.

  • Особено после многу студени ноќи или пред долги патувања.

  • Притисокот се проверува кога гумите се ладни (автомобилот стоел 2 часа или возел <3 km).

Превисок притисок – исто така опасен

Во зима обично се додаваат околу 0,2 бари, но само внимателно и во согласност со препораките од производителот.

Последици од премногу напумпани гуми:

  • Нерамномерно абење

  • Намален контакт со патот

  • Поголем пренос на удари и вибрации

  • Оштетување на структурата на гумата

Последици од низок притисок

Нискиот притисок е уште поопасен:

  • Оштетување на внатрешноста на гумата

  • Забрзано абење

  • Полоша контрола врз возилото

  • Подолго растојание за сопирање

  • Полошо држење во кривини

  • Поголем ризик од дупната гума

Заклучок

Редовната проверка на притисокот во гумите во текот на зимата е:

  • Брза

  • Евтина

  • Критична за безбедноста

  • Ефикасна за намалување на потрошувачката на гориво

Извор: Mondo

Прочитај повеќе...

Автомобили

Регистрациите на нови автомобили во ЕУ пораснаа за 5,8% во октомври: Еве кои се најсилните пазари

Објавено пред

на

Фото: Nabeel Syed @ unsplash
Фото: Nabeel Syed @ unsplash

Шпанија предничи со рекордeн раст на електрични возила од 90,1%

Во Европската Унија во октомври биле регистрирани 916.609 нови патнички автомобили, што претставува раст од 5,8% во однос на истиот месец минатата година, објави Здружението на европски производители на автомобили (ACEA).

Раст на најголемите пазари

Три од четирите водечки европски пазари бележат годишен раст:

  • Шпанија: +15,9%

  • Германија: +7,8%

  • Франција: +2,9%

  • Италија: –0,5% (единствен пад)

Електричните автомобили со најголем скок

Сегментот на електрични возила на батерии (BEV) бележи раст од 38,6% на ниво на ЕУ.

Најголеми зголемувања по земји:

  • Шпанија: +90,1%

  • Франција: +63,2%

  • Германија: +47,7%

Пазарен удел по тип на возила во октомври

  • Хибриди (HEV): 34,5%

  • Бензинци: 24,8%

  • Електрични – BEV: 18,9%

  • Plug-in хибриди: 10,5%

  • Дизел: 8,1%

Податоци за периодот јануари–октомври 2025

  • Регистрациите на нови автомобили пораснале за 1,4% на годишно ниво.

  • Уделот на електрични возила достигнал 16,4%.

  • Продадени се 1.473.447 BEV автомобили — раст од 25,7% во споредба со истиот период лани.

Најголемите пазари за електрични автомобили

Четирите водечки пазари —
Германија, Франција, Белгија и Холандија — учествуваат со 62% од сите BEV регистрации во ЕУ во првите десет месеци од 2025 година.

Извор: Blic

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп24 секунди

Хороскоп за вторник (2 декември)

ОВЕН Не се прикажува? ( Повеќе инфо ) Може да очекувате поддршка од соработниците кои се со вас. Деловното поле...

Кичево5 часа

КК „Баскет Кичево“ започнува со тренинзи по термини во спортска сала, стани и ти дел од вистинска спортска приказна со искусни тренери

КК „Баскет Кичево“ носи вистинска свежина во кошарката. Имено, по првично комплетирање на тимот, започнува со официјални тренинзни по термини,...

Македонија7 часа

ЈП за Државни патишта со санација на потпорниот ѕид и заштита кај Бигорскиот Манастир

Јавното претпријатие за државни патишта успешно реализираше проект за санација на потпорниот ѕид и заштита на регионалниот пат Р1202 во...

Македонија9 часа

Повторно паѓа цената на дизелот, бензините остануваат со иста цена за источен литар на бензинските станици ширум Македонија

Малопродажните цени на бензините ЕУРОСУПЕР БС-95 и ЕУРОСУПЕР БС-98 не се менуваат, односно остануваат на исто ниво како што биле...

Спорт9 часа

ФФМ: Благодарност до селекторот Милевски, време е за нов импулс и свежа енергија во националниот тим, до 25 декември Македонија ќе има нов селектор

На денешната седница, Управниот одбор на Фудбалската федерација на Македонија (ФФМ) донесе одлука да не го продолжи договорот со селекторот...

Фото: Yosuke Ota @ unsplash Фото: Yosuke Ota @ unsplash
Магазин11 часа

Понекогаш е наједноставното најдобро: Печени компири со ореви и кромид

Овој рустикален рецепт комбинира три совршени текстури: крцкава печена кора, нежна внатрешност и ароматични крцкави ореви. Кромидот или празот додаваат...

Фото: Val Vesa @ unsplash Фото: Val Vesa @ unsplash
Автомобили11 часа

Најпродаваните автомобилски брендови во Европа: Шкода се искачува, азиските брендови ограничени во Топ 10

Продажбата на нови автомобили во Европа продолжува да расте, покажуваат податоците на Европската асоцијација на производители на моторни возила (ACEA)....

Фото: Solen Feyissa @ unsplash Фото: Solen Feyissa @ unsplash
Магазин11 часа

ChatGPT конечно престанува да ги користи непотребните цртички

ChatGPT долго време ги игнорираше дел од упатствата што му ги задаваат корисниците. Иако многумина бараа да не користи долги...

Фото: Timothy Hales Bennett @ Unsplash Фото: Timothy Hales Bennett @ Unsplash
Магазин11 часа

Социјалните мрежи влегуваат во ера на поделби, а Facebook и понатаму опстојува

И покрај годините шпекулации дека корисниците масовно го напуштаат, Facebook останува една од најстабилните платформи. Според ново истражување на истражувачкиот...

Фото: Jonas Leupe @ unsplash Фото: Jonas Leupe @ unsplash
Магазин11 часа

Google ги заострува правилата за Android апликациите што трошат премногу батерија

Google воведува нови правила со цел подобро управување со потрошувачката на батеријата кај Android апликациите. Компанијата најави дека наскоро ќе...

НАЈЧИТАНИ