Автомобили
Следниве грешки најчесто се одговорни за сообраќајни несреќи во зима: брзината не е единствениот проблем, на снегот важат други правила

Возењето во зима понекогаш може да биде опасно, а во тие моменти важно е да го зголемите вниманието, а понекогаш и да ја намалите брзината на возење.
„Најбрзиот начин да се стигне до таму е полека“, гласи една мудра изрека која е добро да се запамети кога временските услови го отежнуваат патот по кој тргнавте.
Дури и ако мислите дека сте исклучително добар возач, на мразот важат сосема различни правила. А добар возач е тешко да го контролира своето возило бидејќи растојанието за сопирање е поголемо.
Она што дефинитивно можете да го направите за да избегнете судир со возилото пред вас е да држите пошироко растојание од вообичаеното.
Ова се најчестите грешки што ги прават возачите во зимски услови на патишта:
Брзо возење
Кога врне или врне снег, не е лоша идејата да се забави, без оглед на знаците за ограничување на брзината. Бавното возење може да биде фрустрирачко, но тоа е единствениот начин да се задржи контролата над возилото.
Не треба да одиме во крајности и да возиме премногу бавно бидејќи ако возиме многу побавно од другите возила, на другите ќе им биде тешко да се прилагодат и шансите за судир се поголеми.
„Манично“ возење: Кога ќе се смени семафорот, спуштете ја малку сопирачката, оставете го возилото да тргне пред повторно да удрите во гасот. Не се тркајте од семафор до семафор со нагли забрзувања и нагло сопирање, на овој начин го „уништувате“ горивото. Наместо тоа, фатете го моментумот на возилото и користете ги оптималните обртаи за да заштедите бензин (или дизел). Самото сопирање не е дејство кое троши дополнително гориво, проблемот е што се користи за да се намали растојанието помеѓу вашето возило и ситуацијата во која ќе треба да застанете.
Автомобилот не е подготвен за зимски временски услови
Возилото на ладно време бара дополнително внимание бидејќи и најмал проблем може да предизвика голема штета доколку не се реши навреме. Редовниот сервис на возилата пред почетокот на зимата е приоритет за сите сериозни возачи.
Исчистете го вашето возило од снег и мраз пред да возите
Возењето со снег на автомобил е казниво. Додека возите, снегот и мразот од вашиот автомобил може да летаат на друго возило и да предизвикаат штета или дури и несреќа.
Постои уште една опасност. Ако не го исчистите возилото од снег пред да возите, другите возачи можеби нема да можат јасно да ве видат кога успорувате и би можеле да ве удрат.
Состојбата на гумите на автомобилот
Доколку веќе неколку сезони не сте ги смениле гумите на вашиот автомобил, потребно е да ја проверите длабочината на „слојот на шарите“. Сè што е под четири милиметри ве става во ризик и треба да купите нови зимски гуми.
Покрај гумите, еднаш месечно се проверува и притисокот. Пониските температури предизвикуваат пад на притисокот, што резултира со послабо држење на гумите.
Возење во зимска облека
Опасноста лежи во тоа што зимската облека ви го отежнува движењето и гледањето во сообраќајот, додека зимските чевли со дебел ѓон нема да ви дадат добро чувство за педалата за гас, кочницата и спојката и нема да можете да реагирате доволно брзо во случај да е потребно.
Недоволно растојание помеѓу возилата
На влажен и прекриен пат со мраз, растојанието за сопирање станува подолго, па затоа е подобро да се држи поголемо растојание од вообичаеното.
Важно е да обрнете внимание на она што се случува зад вас. Најчестите несреќи во зима се случуваат кога некој ќе ве удри одзади.
/N1Info
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Кичево2 дена
Во семеен стан во блокот на Ламели во Кичево доцна вечерва избувнал пожар
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (8 мај)
-
Хороскоп22 часа
Хороскоп за петок (9 мај)
-
Македонија1 ден
На ГП Блато албански државјанин ставил пари во патни исправи, бил лишен од слобода
-
Хроника12 часа
МВР со детали за убиството во Штип, приведени биле и помагачи на сторителот
-
Скопје5 часа
Посебен режим на сообраќај во Скопје во недела