Автомобили
Совет за возачите: Ваквото запирање на возилото не е добро за сопирачките

Сопирачките не се нешто на што треба да штедите. Исто така, не е добро да не ги одржувате редовно, бидејќи од нив зависи вашата безбедност, како и безбедноста на другите учесници во сообраќајот.
Возејќи по автопат 110-130 км/ч, принудени сте да закочите нагло речиси до застанување и така неколку пати. Што се случува со сопирачките и дали дисковите ќе се деформираат поради оптоварувањето? Одговорите ги дава техничкиот советник на ХАК Марин Морава:
„Можно е да. Споменатиот проблем понекогаш се јавува кај сопирачките кои се купени како „aftermarket“ делови, па во прашање е само квалитетот на материјалите и најчесто овие делови ќе бидат добри за возилата за градско возење и оние што се користат за кратки релации. Проблемите нема да се појават до некое поекстремно сопирање со возилото како што е горенаведениот пример на автопат“.
Не правете го ова додека возите
„По поекстремно урбано сопирање, застанување со возилото и држење на сопирачката притиснато, можно е загреаниот диск да се деформира, бидејќи има помала цврстина на површината и, ако ја држите притисната сопирачката, влошките на дискот може да се притиснат во неа. . Се препорачува да се отпушти педалата на сопирачката доколку возилото е на рамна подлога“, рече Морава.
„Поминувањето со многу жешки дискови низ длабоки барички со вода на тротоарот или одењето во перална за автомобили може да доведе до ненадејно ладење на дисковите, што исто така може да предизвика деформирање на дисковите“, додава тој.
Некои примери на несоодветна грижа за сопирачките
Користење на дискови надвор од дозволената толеранција за измерената ширина на работните површини на сопирачките на дискот и користење истрошени дискови со нови влошки за сопирачките – оваа комбинација често дава лоши резултати. Најдобро е да ги замените дисковите заедно со плочките.
Лоша подготовка и чистење на површината на која е поставен дискот, како и лошо чистење на водилките на плочата на дискот и самиот дебеломер.
Пуштање во употреба на слабо движечка дебеломерна сопирачка што всушност требаше да се замени или сервисира.
Монтажа на делови кои често ги купуваат сопствениците на возила и ги носат на сервис без препорака на дилерот и сервисот. Сопствениците често ги избираат најевтините и несоодветни производи.
Се препорачува да се користат делови кои имаат ознака за потекло, знак за хомологација и ознака за квалитет ОЕМ.
Исто така, се препорачува, доколку самите ги купуваме деловите, да се консултираме со продавачот или сервисниот центар дали купените делови ќе ги задоволат барањата.
Кочниците со ниска цена се генерално за помалку напорни (возење во град) и за возила кои не патуваат долги растојанија.
/Danas
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за вторник (13 мај)
-
Кичево21 час
„ЕВН Кичево“ денес на терен, следните кичевски села ќе бидат без електродистрибуција во домаќинствата
-
Спорт2 часа
(ФОТО) Фудбалерите на „ФК Кичево“ – Матески и Димоски денес дебитираа за националниот дрес на мечот Македонија – Словенија до 14 години
-
Македонија13 часа
Полиција на „РЦ Запад“ во засилена акциска најде букови дрва спремни за транспорт, без документација
-
Храна1 ден
Истражување покажа со која храна здравите луѓе го започнуваат денот
-
Скопје1 ден
СВР Скопје со акциска за мотоцикли и велосипеди
-
Магазин11 часа
Започнува летната сезона 2025, време е да го резервирате вашиот одмор, а „Минт (ЈК Травел)“ – Кичево ги има најдобрите понуди за вас
-
Хороскоп24 минути
Хороскоп за среда (14 мај)