Следете не

Автомобили

Список на автомобили кои најмалку јавуваат дефект, ќе ве изненади кој е победник?

Објавено пред

на

Германската организација TUV пред извесно време објави статистика за квалитетот и доверливоста на користените автомобили. Овие бројки се базираат на милиони технички прегледи и даваат одговор кои автомобили најмалку расипуваат.

Во периодот од јули 2020 до јуни 2021 година, TUV изврши технички преглед на 9,6 милиони автомобили. Меѓу нив имало 222 модели, поделени во пет возрасни групи, при што дури 18 отсто од автомобилите имале значителни дефекти кои не ја поминале проверката. Ова е намалување за два отсто во однос на претходната година, пишува српски Курир.

Уделот на автомобилите кои прикажале помали дефекти на техничкиот преглед падна за 0,5 процентни поени на 9,1 отсто. Јоаким Бихлер, генерален директор на ТУВ, вели дека тоа од една страна зборува за подолг век на траење на возилото, а од друга страна, видлива е поврзаноста со пандемијата на корона вирусот, бидејќи сопствениците имале повеќе време да ги одржуваат своите автомобили за време на изолацијата. Во исто време, повеќе помлади користени автомобили останаа на германскиот пазар наместо да се продаваат во странство.

Што се однесува до возрасните групи, резултатот е очекуван – постарите автомобили покажуваат поголема стапка на дефекти. Главниот преглед не го поминале 12,4 отсто од возилата постари од шест години, 17,5 отсто од возилата стари меѓу осум и девет години и 22,8 отсто од возилата стари меѓу десет и единаесет години, покажува статистиката на германската организација.

Просечната старост на еден автомобил во Германија, според Федералната управа за моторен транспорт, моментално е 9,8 години. Во 2011 година просекот бил 8,3 години, а 42 отсто од регистрираните автомобили во моментов се постари од 10 години.

Што се однесува до моделот, победник е Mercedes GLC со стапка на дефект од 1,5 отсто. Веднаш зад него се Mercedes B класа (1,9%) и Volkswagen ti rok (2%). Audi ku two (2,1%) победува во возрасната група од четири до пет години, додека Porsche 911 (3,3%) е најдобар во групата од шест до седум години.

Ауди ТТ се расипува најмалку меѓу возилата стари меѓу осум и девет години.

Според класите на автомобили, победник меѓу најмалите возила е Opel Karl со 3,4 отсто дефекти, додека во класата на мали автомобили најсигурен е Audi A1 (2,9%). Од компактните модели најмалку се расипуваат Mercedes A класа (2,5%), во средната класа Mercedes C класа (2,5%) и миниван Mercedes B класа.

Најлоши резултати во микро класата покажува Hyundai I10 (6,5%), додека во класата на мали автомобили тоа е Seat Ibiza (5,4%). Dacia Logan е најлош во компактната класа (10,4%). Во средната класа тоа е Ford Mondeo со 6,8 отсто, а меѓу теренците Dacia Duster (11,4%). Најлош миниван беше Ford Galaxy (7,5%).

Од друга страна, тука е и статистиката на германскиот автомобилски клуб ADAC.

ADAC состави статистика за дури 109 модели на возила, стари од 3 до 10 години. Проблемите како погрешно наполнето гориво или празен резервоар не беа земени предвид, бидејќи за нив се исклучиво одговорноста на возачите.

Во овој автомобилски клуб посочуваат дека оценките се само насоки. Неславното прво место за несигурност го зазема автомобил од пониската средна класа: 10-годишниот Kia Ceed со стапка на дефект од 52,7 промили.

Треба да се спомене дека поновите Kia се речиси без грешки, но постарите модели имаат многу проблеми. Најчестите дефекти – освен батеријата – се однесуваат на алтернаторот, пумпата за гориво, синџирот за тајминг и свеќичките.

Hyundai i20 покажува сличен модел на неуспеси. Покрај свеќичките, неисправните прекинувачи за палење се исто така одговорни за дефекти во неколку наврати.

Во Seat Alhambra и VW Sharan, дефектите се случија натпросечно практично во сите години – главните причини се рециркулацијата на издувните гасови или вбризгувањето на AdBlue.

Smart Forfour, кој е во продажба од 2015 година, изгледаше лошо благодарение на дефект на батеријата.

Opel Insignia, Nissan Qashqai, Ford S-Max, како и Renault Kangoo имаа многу проблеми. Кангу имаше проблеми со електрична енергија.

Голем број возила Ауди и БМВ немаат сериозни проблеми. На пример, A3, A4, A5, Q3 и Q5 се исклучително сигурни.

BMW Сериите 1, 2, 3, 4, X1, X3, како и Mini се многу сигурни. Веднаш позади, со малку повеќе грешки, се моделите на Mercedes A, CLA, GLA како и C-Class, GLC и GLK.

Извор: b92.net

Автомобили

Како безбедно да возите во магла: Најважните правила и грешки што мора да ги избегнувате

Објавено пред

на

Фото: Cassiano K. Wehr @ unsplash
Фото: Cassiano K. Wehr @ unsplash

Возењето во магла е едно од најопасните искуства на патиштата. Намалената видливост, лизгавиот коловоз и непредвидливото однесување на другите возачи го зголемуваат ризикот од сообраќајни несреќи и верижни судири. Затоа, правилното прилагодување на брзината, навременото користење на светлата и зголеменото внимание се од клучно значење.

Прво правило: Овозможете навремено и безбедно кочење

Без разлика дали има дожд, снег или густа магла, најважно е да возите со брзина што овозможува навремено сопирање. Преголемата брзина во услови на магла е најчеста причина за опасни верижни судири.

Кога се вклучуваат светлата за магла?

Светлата за магла се користат само кога видливоста е значително намалена. Ако вашиот автомобил е опремен со нив, задолжително вклучете ги – и предните и задните – за другите да ве забележат навреме.

Што да избегнувате:

  • Никогаш не користете долги светла. Тие се рефлектираат од честичките од маглата и ја намалуваат видливоста.

  • Не се потпирајте само на дневни светла. Тие не се доволни при густа магла.

Во исклучително слаба видливост, некои возачи ги користат и „четирите трепкачи“. Иако не е забрането, ова треба да се прави само доколку се движите со многу мала брзина или сте во опасност да не бидете забележани.

Возење во магла во град: Полесно, но не и безопасно

Возењето во град со магла е поедноставно бидејќи има повеќе светлосни извори, хоризонтална сигнализација и пониски брзини. Сепак:

  • Пешаците се речиси невидливи во магла.

  • Намалете ја брзината за да можете навремено да координирате маневри.

  • Останете во вашата лента и држете се поблиску до обележувањата на патот.

Возење во магла на отворен пат: Зголемена опасност

На отворен пат ситуацијата е далеку поопасна. Тука брзината е најголемиот непријател.

Најважните правила:

  • Прилагодете се на брзината на другите возила.

  • Никогаш не се обидувајте да престигнувате. Ова е екстремно опасно во магла.

  • Вклучете ги предните и задните светла за магла.

  • Повремено користете ги бришачите – маглата остава нечистотија и капки на стаклото.

  • Следете ја десната страна од патот – светлата за магла ја осветлуваат и служат како ориентација.

Не заборавајте: задните светла за магла мора да се исклучат штом видливоста ќе се подобри, бидејќи можат да ги заслепат возачите зад вас.

Возење на автопат во магла: Висок ризик и строги правила

Брзините на автобahn веднаш паѓаат во услови на магла – 130 км/ч стануваат невозможни и опасни.
При возење на автопат во магла:

  • Бидете особено внимателни зад камиони – нивните стоп-светла често се валкани.

  • Никогаш не запирајте на лента! Ризикот некој да удри во вас е огромен.

  • Ако мора да запрете, искористете бензинска пумпа или станица за одмор.

Дали воопшто треба да тргнете на пат?

Ако веќе самата помисла на магла ви предизвикува стрес, можеби најдобро е да го одложите патувањето. Кога маглата е густа, ризикот е многу висок, дури и за искусни возачи.

Извор: 021

Прочитај повеќе...

Автомобили

Германија очекува огромен скок: Еве колку нови електрични автомобили ќе пристигнат во 2026 година

Објавено пред

на

Фото: Michael Fousert @ unsplash
Фото: Michael Fousert @ unsplash

Германија во 2026 година ќе забележи значителен раст на електричната мобилност. Според проценките на Националното здружение на автомобилската индустрија (VDA), следната година ќе бидат регистрирани околу 693.000 нови чисто електрични автомобили.

Ова претставува раст од околу 30% во споредба со проценката за претстојната година.

Електрични и plug-in модели: Вкупно над еден милион нови регистрации

VDA соопшти дека заедно со plug-in хибридите, вкупниот број на новорегистрирани електрични возила во Германија во 2026 година ќе ја надмине границата од еден милион.

Податоци по категории:

  • 693.000 чисто електрични автомобили (BEV) – +30% раст

  • 286.000 plug-in хибриди (PHEV) – околу 5% пад во продажбата

Како стојат прогнозите меѓу организациите?

Прогнозата на VDA е малку пониска од онаа на Меѓународното здружение на производители на моторни возила (OICA), кое очекува околу 740.000 нови електрични автомобили во Германија во 2026 година.

И двете прогнози го земаат предвид истиот услов:

– Владата мора да ги спроведе планираните субвенции за приватните купувачи.

Без овие финансиски стимулации, растот би можел значително да забави.

Каков е поширокиот пазар на автомобили?

За целокупниот автомобилски пазар, VDA предвидува умерен раст од околу 2%, што би довело до околу 2,99 милиони регистрирани возила во 2026 година.

И покрај растот, бројката е далеку под рекордот од 2019 година, кога беа регистрирани 3,6 милиони нови автомобили.

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Автомобили

„Tesla“ постави нов рекорд во продажба на електрични автомобили во Норвешка

Објавено пред

на

ФОТО: Unsplash.com @ Charlie Deets

Според најновите податоци објавени од Yahoo! Finance, Tesla постави нов рекорд на норвешкиот пазар на електрични автомобили. Американскиот гигант во електромобилноста продаде повеќе возила во текот на оваа година отколку кој било друг бренд во историјата на земјата во рамките на една календарска година, дополнително зацврстувајќи ја својата водечка позиција на најелектрифицираниот автомобилски пазар во светот.

Како што пренесува Autonet.hr, главниот двигател на овој успех е Model Y, кој бележи значителен раст во Норвешка продажбата е зголемена за 34,6 проценти од почетокот на годината. Само во ноември се регистрирани 6.215 возила од овој производител, што го подигна вкупниот број продадени автомобили од јануари до ноември на 28.606. Со тоа е урнат претходниот рекорд кој го држеше Volkswagen во 2016 година, кога беа продадени 26.575 возила, според статистиката на Норвешката патна федерација.

Овој резултат добива уште поголемо значење ако се земе предвид фактот дека електричните автомобили минатиот месец сочинувале дури 97,6 проценти од сите новорегистрирани возила во земјата. Тоа е дел од стратешката цел на Норвешка постепено да го елиминира продажниот удел на бензинските и дизел-возилата до 2025 година. Благодарение на долгорочните државни стимулации, Tesla одамна го препозна норвешкиот пазар како клучен и таму е присутна повеќе од десет години, правејќи ја земјата еден од нејзините најважни пазари надвор од Северна Америка.

Иако резултатите во Норвешка се поволни за Илон Маск, ситуацијата во остатокот од Европа е далеку помалку оптимистична. На глобално ниво, се предвидува пад на испораките од околу 7 проценти оваа година, додека европската продажба до октомври се намали за речиси 30 проценти. Во Шведска, пак, регистрациите на Tesla паднаа за 59 проценти во ноември на годишно ниво, а Данска забележа намалување од 49 проценти.

Извор: Yahoo! Finance

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Кичево6 часа

Во ОВР Кичево вчера било пријавено непознато лице, кое направило обид на сила да влезе во семејна куќа на постара жена

На 10.12.2025 во 00:00 часот во ОВР Кичево, 49-годишен маж од Кичево пријавил дека на 09.12.2025 околу 23:40 часот едно...

Спорт6 часа

ФФМ: Центарот за едукација објавува конкурс за лица кои ќе се стекнат со тренерски лиценци

Центарот за едукација при Фудбалската федерација на Македонија (ФФМ) објавува конкурс за прием на нови кандидати за тренерски лиценци. Конкурсот...

Фото: Steven Ungermann @ unsplash Фото: Steven Ungermann @ unsplash
Lifestyle9 часа

Без оцет, без сода бикарбона: Оваа евтина состојка навистина го отпушува мијалникот

Затнат одвод полн со маснотии? Постојно клокотење и вода што не се исцедува? Постојно се препорачува сода бикарбона и оцет,...

Фото: roya ann miller @ unsplash Фото: roya ann miller @ unsplash
Lifestyle9 часа

Луѓето научиле да користат оган многу порано отколку што се мислеше

Археолозите открија најрани докази за намерно палење оган во Барнам, Сафолк (источна Англија), стари околу 400.000 години, што значително ја...

Фото: Cassiano K. Wehr @ unsplash Фото: Cassiano K. Wehr @ unsplash
Автомобили9 часа

Како безбедно да возите во магла: Најважните правила и грешки што мора да ги избегнувате

Возењето во магла е едно од најопасните искуства на патиштата. Намалената видливост, лизгавиот коловоз и непредвидливото однесување на другите возачи...

Фото: Onur Binay @ unsplash Фото: Onur Binay @ unsplash
Магазин9 часа

Грешка што многумина ја прават: Лошите навики при полнење ја уништуваат батеријата на телефонот

Правилното полнење на паметниот телефон може значително да го продолжи животниот век на батеријата, да ја подобри издржливоста и да...

Фото: Solen Feyissa @ unsplash Фото: Solen Feyissa @ unsplash
Магазин9 часа

ChatGPT ќе се интегрира со Apple Health: Што значи тоа за корисниците?

ChatGPT наскоро би можел да стане дел од екосистемот на Apple Health, носејќи понапредни можности за анализа на здравствени податоци...

Македонија10 часа

МВР со детали за нападот во редакцијата „Инфомакс“, напаѓачот бил лице претходно спроведувано во Психијатриска болница

Полициски службеници од ПС Кисела Вода го лишија од слобода Г.С. (43) од Скопје, веднаш по добиената пријава на 10.12.2025...

Македонија11 часа

Приведен навивач од Словачка, на 10 други не им беше дозволен влез во државата поради агресивно и недолично однесување во авион за време на лет и по слетувањето

На 10.12.2025 околу 20:30 часот во СВР Скопје, од службите на Меѓународен аеродром Скопје и од Регионалниот центар за гранични...

Временска прогноза11 часа

Снег нема ни на повидок, продолжува периодот под влијание на Антициклон во Македонија

Под влијание на висок воздушен притисок (Антициклон) и на стабилна и сува воздушна маса во Македонија продолжува долгиот период на...

НАЈЧИТАНИ