Автомобили
Список на автомобили кои најмалку јавуваат дефект, ќе ве изненади кој е победник?

Германската организација TUV пред извесно време објави статистика за квалитетот и доверливоста на користените автомобили. Овие бројки се базираат на милиони технички прегледи и даваат одговор кои автомобили најмалку расипуваат.
Во периодот од јули 2020 до јуни 2021 година, TUV изврши технички преглед на 9,6 милиони автомобили. Меѓу нив имало 222 модели, поделени во пет возрасни групи, при што дури 18 отсто од автомобилите имале значителни дефекти кои не ја поминале проверката. Ова е намалување за два отсто во однос на претходната година, пишува српски Курир.
Уделот на автомобилите кои прикажале помали дефекти на техничкиот преглед падна за 0,5 процентни поени на 9,1 отсто. Јоаким Бихлер, генерален директор на ТУВ, вели дека тоа од една страна зборува за подолг век на траење на возилото, а од друга страна, видлива е поврзаноста со пандемијата на корона вирусот, бидејќи сопствениците имале повеќе време да ги одржуваат своите автомобили за време на изолацијата. Во исто време, повеќе помлади користени автомобили останаа на германскиот пазар наместо да се продаваат во странство.
Што се однесува до возрасните групи, резултатот е очекуван – постарите автомобили покажуваат поголема стапка на дефекти. Главниот преглед не го поминале 12,4 отсто од возилата постари од шест години, 17,5 отсто од возилата стари меѓу осум и девет години и 22,8 отсто од возилата стари меѓу десет и единаесет години, покажува статистиката на германската организација.
Просечната старост на еден автомобил во Германија, според Федералната управа за моторен транспорт, моментално е 9,8 години. Во 2011 година просекот бил 8,3 години, а 42 отсто од регистрираните автомобили во моментов се постари од 10 години.
Што се однесува до моделот, победник е Mercedes GLC со стапка на дефект од 1,5 отсто. Веднаш зад него се Mercedes B класа (1,9%) и Volkswagen ti rok (2%). Audi ku two (2,1%) победува во возрасната група од четири до пет години, додека Porsche 911 (3,3%) е најдобар во групата од шест до седум години.
Ауди ТТ се расипува најмалку меѓу возилата стари меѓу осум и девет години.
Според класите на автомобили, победник меѓу најмалите возила е Opel Karl со 3,4 отсто дефекти, додека во класата на мали автомобили најсигурен е Audi A1 (2,9%). Од компактните модели најмалку се расипуваат Mercedes A класа (2,5%), во средната класа Mercedes C класа (2,5%) и миниван Mercedes B класа.
Најлоши резултати во микро класата покажува Hyundai I10 (6,5%), додека во класата на мали автомобили тоа е Seat Ibiza (5,4%). Dacia Logan е најлош во компактната класа (10,4%). Во средната класа тоа е Ford Mondeo со 6,8 отсто, а меѓу теренците Dacia Duster (11,4%). Најлош миниван беше Ford Galaxy (7,5%).
Од друга страна, тука е и статистиката на германскиот автомобилски клуб ADAC.
ADAC состави статистика за дури 109 модели на возила, стари од 3 до 10 години. Проблемите како погрешно наполнето гориво или празен резервоар не беа земени предвид, бидејќи за нив се исклучиво одговорноста на возачите.
Во овој автомобилски клуб посочуваат дека оценките се само насоки. Неславното прво место за несигурност го зазема автомобил од пониската средна класа: 10-годишниот Kia Ceed со стапка на дефект од 52,7 промили.
Треба да се спомене дека поновите Kia се речиси без грешки, но постарите модели имаат многу проблеми. Најчестите дефекти – освен батеријата – се однесуваат на алтернаторот, пумпата за гориво, синџирот за тајминг и свеќичките.
Hyundai i20 покажува сличен модел на неуспеси. Покрај свеќичките, неисправните прекинувачи за палење се исто така одговорни за дефекти во неколку наврати.
Во Seat Alhambra и VW Sharan, дефектите се случија натпросечно практично во сите години – главните причини се рециркулацијата на издувните гасови или вбризгувањето на AdBlue.
Smart Forfour, кој е во продажба од 2015 година, изгледаше лошо благодарение на дефект на батеријата.
Opel Insignia, Nissan Qashqai, Ford S-Max, како и Renault Kangoo имаа многу проблеми. Кангу имаше проблеми со електрична енергија.
Голем број возила Ауди и БМВ немаат сериозни проблеми. На пример, A3, A4, A5, Q3 и Q5 се исклучително сигурни.
BMW Сериите 1, 2, 3, 4, X1, X3, како и Mini се многу сигурни. Веднаш позади, со малку повеќе грешки, се моделите на Mercedes A, CLA, GLA како и C-Class, GLC и GLK.
Извор: b92.net
Автомобили
(ВИДЕО) Toyota најавува надградена верзија на GR „Corolla“, премиерата закажана на есен

Toyota најавува надградена верзија на GR Corolla чија премиера е закажана за наесен. Дотогаш Јапонците прикажуваат камуфлиран развоен прототип. Сепак, направени се некои значајни промени во споредба со обичниот модел. Сега има отвори на хаубата и предните браници, а има и поголемо задно крило.
Се издвојуваат 18-инчните мат црни ковани тркала BBS со гуми 245/40 ZR18 (Michelin Pilot Sport Cup 2 наместо Pilot Sport 4). Тојота забележува дека работела и на 1,6 литарскиот бензински турбо мотор за да извлече поголем вртежен момент, но не открива детали.
Трицилиндричниот мотор има и „уникатно подесување“, иако не се споменуваат дополнителни коњски сили над стандардните 300 КС.
Сè уште нема слика од внатрешноста.
Извор: AutoBlog.rs
Автомобили
Што се случува на пазарот на електрични автомобили во Европа?

На почетокот на 2025 година продолжува силниот раст на продажбата на електрични возила на пазарот на Европската унија. Во првите два месеци од годината, целосно електричните автомобили (BEV) достигнаа пазарен удел од 15,2%, што е значително зголемување во однос на 11,5% во истиот период во 2024 година.
Според податоците на Асоцијацијата на европски производители на автомобили (ACEA), бројот на новорегистрирани BEV модели пораснал за 28,4%, достигнувајќи 255.489 возила. Овој раст е јасен показател за сè поголемото прифаќање на електричната мобилност од страна на европските потрошувачи.
Хибридите доминираат на пазарот
Уште поимпресивен е растот на хибридните електрични возила, кои сега се најчестиот избор кај купувачите, со пазарен удел од 35,2%. Во комбинација со BEV моделите, тие сочинуваат повеќе од половина од целокупниот автомобилски пазар во ЕУ, туркајќи ги традиционалните погони на маргините.
Конвенционалните мотори во пад
Пазарниот удел на бензинските и дизел возила продолжува нагло да опаѓа. Нивниот комбиниран удел е намален на 38,8%, што е голем пад во однос на 48,5% во истиот период минатата година. Според податоците на Review HAK, оваа динамика ја одразува промената на навиките и приоритетите на европските потрошувачи.
Најголемите пазари со рекорден раст
Германија, Белгија и Холандија – три од четирите најголеми пазари на електрични возила во ЕУ – забележаа двоцифрен раст на продажбата. Германија води со пораст од 41%, потоа следи Белгија со 38% и Холандија со 25%. Овие бројки го потврдуваат брзиот премин кон електрификација во најразвиените земји на Унијата.
Пресвртна година за автомобилската индустрија
Тековните трендови укажуваат дека 2025 година може да биде пресвртна точка за автомобилската индустрија во Европа. Првпат се очекува електричните и хибридните модели да заземат над 50% од сите нови регистрации. Овој развој се совпаѓа со климатските цели на Европската унија и планот за постигнување јаглеродна неутралност.
Повеќе опции и подобра инфраструктура
За потрошувачите, ова значи поширок избор на електрични модели, подобрена инфраструктура за полнење и пониски трошоци за користење и одржување. Производителите, пак, интензивно инвестираат во нови електрични платформи и технологии за батерии, прилагодувајќи ги своите стратегии кон иднината без фосилни горива.
Извор: Telegraf
Автомобили
„Шкода“ го претстави својот освежен и подобрен модел на „Ениак“

Škoda претстави подобрени и освежени варијанти на моделот Škoda Enyaq. Според чешкиот производител, тоа е значително подобрување на постоечкиот модел, со помодерен дизајн и напредни технологии.
Овој SUV комбинира карактеристични карактеристики со подобрени аеродинамички решенија, што резултира со подобри перформанси и поефикасно возење. Моделот е базиран на модуларната MEB платформа на Volkswagen Group, која овозможува оптимална распределба на тежината и подобрени карактеристики на возење.
Подобрени перформанси и опсег Надградениот модел доаѓа со повеќе варијанти на батерии, при што најмоќната верзија обезбедува опсег до 500 километри со едно полнење.
Погонската група вклучува различни опции за електрични мотори, давајќи им на клиентите избор помеѓу стандарден и погон на сите тркала. Верзијата Enyaq iV 80 сега нуди 204 КС, додека спортската RS верзија достигнува дури 299 КС, што го прави најмоќниот модел во гамата. Подобрената аеродинамика дополнително ја намалува потрошувачката на енергија и ја зголемува ефикасноста на возењето.
Покрај стандардниот SUV модел, надградената серија го вклучува и Enyaq Coupe, кој се одликува со поелегантна силуета и оптимизирана каросерија. Купе варијантата нуди подолг опсег благодарение на подобрата аеродинамика, додека спортскиот RS модел носи поагресивен дизајн и подобрени перформанси. Со спуштен покрив и динамични линии, Coupe верзијата обезбедува поатрактивна алтернатива на класичниот модел Enyaq.
Напредна дигитализација и внатрешност Кабината на возилото е дополнително подобрена следејќи ги најновите трендови на дигитализација.
Големиот централен екран од 13 инчи овозможува интуитивна контрола на сите функции на возилото, додека таблата со инструменти и инфозабавниот систем сега се уште понапредни.
Внатрешноста користи еколошки материјали, вклучувајќи рециклирани ткаенини и одржливо обработена кожа, со можност за персонализација преку различни дизајнерски пакети.
Škoda Enyaq доаѓа со напредни безбедносни системи, вклучувајќи адаптивна контрола на патувањето, помош за задржување лента и автоматско итно сопирање.
Новите сензори и камери ја подобруваат безбедноста на сите учесници во сообраќајот. Има и напредни системи како автоматско паркирање, head-up дисплеј со зголемена реалност и систем за препознавање сообраќајни знаци.
Системот на батерии поддржува брзо полнење на брзи полначи, при што 80% капацитет може да се наполни за околу 30 минути. Регенеративното сопирање дополнително ја зголемува енергетската ефикасност, додека обновливата енергија се користи во производството на возила, намалувајќи го еколошкиот отпечаток.
Извор: b92.net
-
Временска прогноза2 дена
Ново ажурирање: Доаѓа екстремно ладно време за април, силен северен ветер и снег, невообичаено за овој период од годината
-
Хороскоп21 час
Хороскоп за сабота (5 април)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (4 април)
-
Скопје22 часа
МВР: Дисциплинска постапка за двајца полициски службеници кои лажно тврделе дека возилото „порше“ е службено
-
Скопје1 ден
МВР со соопштение за видеото во Дебар Маало, настанот е од минатиот месец, сопственикот е казнет
-
Магазин1 ден
(ВИДЕО) „Форца Бенд“ го објави својот најнов „свадбарски сплет“, во најава нови авторски песни, сплетови и кавери
-
Скопје2 дена
(ВИДЕО) Лишен и задржан во Полициска станица возачот кој со мопед удри дете и избега, ќе биде поднесена кривична пријава
-
Македонија2 дена
ЦУК преку УХМР објави хидролошка информација за водостоите на реките ширум Македонија