Технологија
Според „Кореа тајмс“ реномираниот „Samsung“ повторно на тронот, додека „Apple“ повеќе не е водечки производител на телефони
Samsung Electronics ја врати водечката позиција во глобалната продажба на паметни телефони само пет месеци откако му ја отстапи на Apple. За потсетување, Apple го зазеде глобалното прво место во продажбата на паметни телефони во септември 2023 година, а последователната анализа на целата година ја потврди нејзината позиција. Сепак, според Korea Times, Samsung сега го вратил тронот. Врз основа на податоците за февруари 2024 година, публикацијата известува дека Samsung постигнал удел од 20% од глобалниот пазар.
Во истиот месец, Apple зазеде 18% од пазарот. Apple продаде 17,41 милиони iPhone, додека Samsung продаде 19,69 милиони смартфони.
Но, како што е наведено од Apple Insider, ниту Samsung ниту Apple всушност не можат да се пофалат дека се број еден, барем не предолго, имајќи предвид дека таа позиција често се менува. Овие промени најмногу се поврзуваат со лансирањето на нови уреди, кои, логично, поттикнуваат скокови во продажбата.
Така, првото место на Apple во септември 2023 година се должи на лансирањето на серијата iPhone 15, а Samsung победи во февруари поради лансирањето на најновата серија Galaxy S24. Korea Times објави дека Samsung досега има продадено 6,53 милиони телефони Galaxy S24 на глобално ниво.
Сепак, преземањето на првата позиција од страна на Apple во текот на 2023 година може да биде позначајно. Имено, Samsung во текот на целата година најчесто има предност пред Apple бидејќи продава многу повеќе различни модели на смартфони по различни нивоа на цени.
Но, генерално, продажбата на паметни телефони опаѓа ширум светот, особено во Кина. Apple се уште беше на врвот на топ листите во Јапонија според најновите податоци од март оваа година, но и тој пазар се намали.
Извор: b92.net
Магазин
Фантастични резултати на Samsung во првиот квартал
Samsung Electronics, најголемиот светски производител на мемориски чипови, објави дека оперативниот профит скокнал за 932,8% во првиот квартал.
Аналитичарите на Citi на 5 април рекоа дека гледаат предност во бизнисот со NAND флеш мемориите на Samsung во однос на побарувачката за компјутери со вештачка интелигенција, повторувајќи го нивниот рејтинг за „купување“ на компанијата.
Јужнокорејскиот електронски гигант забележа рекордни загуби во 2023 година, бидејќи индустријата се оддалечи од падот на побарувачката по Ковид.
Samsung Electronics во вторникот соопшти дека оперативниот профит во првиот квартал скокнал за 932,8 отсто бидејќи цените на мемориските чипови се вратиле поради оптимизмот за вештачката интелигенција.
Еве ги резултатите од првиот квартал на Samsung наспроти проценките на LSEG:
Приход: 71,92 трилиони корејски вони (околу 52,3 милијарди долари), наспроти 71,04 трилиони корејски вони
Оперативен профит: 6,61 трилиони корејски вони наспроти 5,94 трилиони корејски вони
Приходите на Samsung за кварталот што завршува во март скокнаа за 12,81% во однос на претходната година, додека оперативната добивка скокна за 932,8% во истиот период.
Бројките беа во согласност со насоките на компанијата претходно овој месец, каде што Самсунг рече дека оперативниот профит во кварталот јануари-март веројатно се зголемил на 6,6 трилиони корејски вони, што е за 931% повеќе од пред една година. Компанијата очекуваше приход во првиот квартал од 71 трилиони вони.
Јужнокорејскиот електронски гигант забележа рекордни загуби во 2023 година, бидејќи индустријата се оддалечи од падот на побарувачката по Ковид.
„Компанијата оствари консолидиран приход од 71,92 трилиони KRW благодарение на силната продажба на водечкиот паметен телефон Galaxy S24 и повисоките цени на полупроводниците за меморија. Оперативната добивка се искачи на 6,61 трилиони KRW бидејќи Меморискиот бизнис се врати на профитабилноста со решавање на побарувачката за производи со висока додадена вредност“, се вели во соопштението на Samsung Electronics во вторникот.
Аналитичарите на Citi рекоа дека гледаат предност за бизнисот со NAND флеш меморија на Samsung како резултат на побарувачката за компјутери со вештачка интелигенција. Во белешката од 5 април, тие го повторија својот рејтинг за „купување“ на компанијата со целна цена од 120.000 вони – 56% нагоре од цената на затворањето во понеделникот од 76.700 вони.
NAND е уште еден основен мемориски чип заедно со DRAM.
„Очекуваме складирањето (HDD) да биде следното тесно грло во пресметките со вештачка интелигенција, особено во обуката за вештачка интелигенција, и предвидуваме дека Samsung Electronics ќе биде еден од клучните корисници на моментумот во побарувачката на SSD за обука за вештачка интелигенција“, велат аналитичарите на Citi .
/SeeBiz
Магазин
Доаѓаат реклами на стартното мени на Windows 11
Мicrosoft ја истражува идејата за поставување реклами во вашето мени за почеток на Windows 11. Да бидеме конкретни, сака да постави реклами за апликации што можете да ги најдете во продавницата на Microsoft во делот препорачано мени.
Можев да те слушнам како воздивнуваш од пораз ако претходно си го користел Windows 10 – постариот оперативен систем исто така прикажува реклами во менито Start, а тие се и за апликации што може да ги преземете. Во моментов, Microsoft ќе прикажува реклами во оваа верзија само ако сте во САД и ако сте Windows Insider на бета каналот. Нема да ги видите ако не сте бета тестер или ако користите уред управуван од организација.
Сè уште е можно блокирање на реклами
Она што е важно е дека можете целосно да ги оневозможите рекламите. За да го направите ова, само одете во Персонализација во Поставки, а потоа исклучете ја „Прикажи препораки за совети, промоции на апликации и повеќе“ во делот „Start“. Како и секој друг експеримент на Microsoft, тој можеби никогаш нема да достигне пошироко ширење, но можеби ќе сакате да се сеќавате на чекорите споменати погоре, бидејќи компанијата има историја на вградување реклами во своите десктоп платформи.
Минатата година, Microsoft исто така постави експериментални промотивни места за своите услуги како што е OneDrive во менито што се појавува кога ќе кликнете на слика на профилот.
Извор: Engadget
Технологија
Никогаш доста, популарниот YouTube тестира нов формат на реклами
YouTube заработува најголем дел од своите пари од реклами што се прикажуваат за време на видеата. Ова, се разбира, им пречи на корисниците, но рекламите се причината поради која услугата е достапна. Има алтернативи, но потребно е да се плати, па некои корисници одлучија да користат апликации за блокирање реклами.
Google веќе некое време се обидува да им стави крај, па за таквите корисници содржината е целосно забавена, а единствено решение е деинсталирањето на блокаторите на реклами.
Рекламите, очигледно, не се популарни и поради тоа, новата опција што ја тестира YouTube веројатно нема да им се допадне на корисниците.
Како што неодамна објавија, компанијата започна со тестирање на нова форма на реклами кои се прикажуваат на екраните кога корисниците не гледаат или паузираат клипови.
Во моментов, ова е достапно за ТВ и се активира кога корисниците паузираат видео на YouTube. Кога ќе кликнат на пауза, видеото се намалува и до него се појавува реклама.
Она што особено беше истакнато од компанијата Google е дека се работи за рекламен формат кој не ги вознемирува корисниците додека гледаат видео, бидејќи се појавува само кога ја паузираат содржината.
Меѓутоа, доколку корисниците паузираат видео затоа што поради некоја причина сакаат да го исклучат звукот, сигурно нема да им се допадне доколку веднаш по кликнувањето на пауза се појави ново видео со реклама и звук.
Првите резултати во текот на тест периодот се позитивни, велат од Google, па не треба да се чудите ако го прошират тестирањето и на други уреди, односно ако официјално го воведат овој формат на реклами.
Извор: vesti-online.com
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (29 април)
-
Хороскоп14 часа
Хороскоп за вторник (30 април)
-
Кичево2 дена
Хуманитарен турнир во мал фудбал, сала „Христо Узунов“, населба Иванидол во организација на кичевскиот Црвен Крст
-
Македонија21 час
РКЕ: Од ноќеска нови цени на горивата, дизелот и бензинот 98 со намалена цена за литар
-
Филм22 часа
Вечерва за прв пат во НЦУК „Кочо Рацин“ – Кичево, анимираниот детски филм „Смрдушковци“
-
Свет22 часа
Во оваа земја се забрануваат уреди од технологија за продажба кои ќе содржат лесни лозинки од типот „admin“ или „123456“
-
Магазин1 час
Доаѓаат реклами на стартното мени на Windows 11
-
Технологија21 час
Никогаш доста, популарниот YouTube тестира нов формат на реклами