Следете не

Автомобили

Тесла автомобил: го дели светот?

Објавено пред

на

Џон Наутон, блогер, го сподели своето искуство за поседување автомобил Tesla.

„Гардијан“ пренесе приказна напишана од Џон Натон за неговото искуство со поседување автомобил Тесла. Во текот на 2020 година, овој искусен новинар купил автомобил Tesla. Прво што забележал кај ова возило е промената во однесувањето на соседот кон него. „Секој кој поседува автомобил Tesla го поддржува Илон Маск и треба да биде приземјен.

Сопственикот на Tesla се сеќава дека во текот на 2005 година, разумните Германци во одела му се смееле на кретенот што прави електричен автомобил. Зарем не знаеше дека производството на автомобили е резервирано за BMW, Mercedes, Ford, General Motors, Toyotu и дека само тие се безбедни затоа што го поминаа поголемиот дел од еден век смислувајќи како да го направат тоа профитабилно во големи размери? Секако, тој може да прави скапи играчки како момците во Силиконската долина – но не и автомобил?

Исмејувачкиот скептицизам овој новинар го потсетува на 2007 година, кога Apple го лансираше iPhone. Тоа е време кога Nokia владее со светот и пазарот на мобилни телефони се смета за зрел. Можеме да додадеме дека тие имаа многу сличен став кон појавата на TikTok до пред неколку години.

Tesla не само што го промени пазарот, со појавата на мотор кој не работи на внатрешно согорување, туку го промени и продажниот модел. Во текот на минатата година беа произведени еден милион возила и сите беа продадени. Има листи на чекање. Нема препродавачи – постои само однос производител-купувач.

Сепак, пропустот во бизнисот на Tesla е занемарувањето на грижата. Tesla не успеа да ја увиди потребата од „грижа“ за автомобил. Така, нема служби кои можат да вршат поправки на лице место. Како резултат на тоа, сопствениците на возилата на Tesla се соочуваат со кошмарот на дефект и повик до центарот за повици. Автомобилите на Tesla имаат грешки многу често, но тие може да се поправат.

Од друга страна, централизираната услуга е прецизно насочена кон корекција на грешките во иднина. Никој не очекуваше дека првите модели нема да имаат грешки. Но, повеќе простор за корекции ќе ги продлабочи, игнорира и растера тие грешки. Токму централизираниот начин на водење бизнис во дебагирањето е тој што го позиционира Mask за ефикасни модели во иднина.

Извор: Гардијан

Автомобили

Toyota ја менува стратегијата: Зголемено производство во Кина до крајот на деценијата

Објавено пред

на

Toyota, јапонскиот автомобилски гигант, планира значително да го зголеми своето производство во Кина, со цел да ги врати изгубените позиции на најголемиот светски пазар за автомобили. Според три извори, компанијата планира да произведува најмалку 2,5 милиони возила годишно до крајот на деценијата, со можност оваа бројка да достигне и три милиони возила.

Промена во стратегијата

Оваа амбициозна цел сигнализира значајна промена во стратегијата на Toyota, која во последниве години беше потисната од домашни играчи како BYD, што брзо го зазедоа кинескиот пазар и почнаа агресивно да се прошируваат на странските пазари.

Зголемено производство

Планираното зголемување на производството во Кина би претставувало раст од 63% во однос на рекордните 1,84 милиони возила произведени во 2022 година. Во 2023 година, Toyota произведе 1,75 милиони возила во Кина. Компанијата веќе ги информирала своите добавувачи за оваа цел, испраќајќи јасна порака дека планира да ги зајакне своите односи со азискиот гигант за да обезбеди континуирано снабдување.

Подготовка за локализирано производство

„Со оглед на интензивната конкуренција на кинескиот пазар, ние постојано разгледуваме различни иницијативи“, соопштија од Toyota, истакнувајќи дека имаат намера да произведуваат „се подобри и подобри автомобили“ за кинеските купувачи.

За да ја зголеми ефикасноста, Toyota сака да постигне поблиска соработка меѓу своите производствени и продажни одделенија во Кина. Компанијата ќе работи со кинеските партнери за да го оптимизира производството и да ги задоволи преференциите на локалните потрошувачи.

Фокус на електрични возила

Toyota, исто така, има намера да го пренесе развојот на технологијата за електрични автомобили на своите работници во Кина. Според двајца извори, оваа стратегија ќе им овозможи на компанијата да ги искористи локалните знаења и искуства, што е од клучно значење за подобро разбирање на преференциите на кинеските потрошувачи.

Оваа нова стратегија на Toyota би можела да и помогне на компанијата да се врати во трката на кинескиот пазар, кој станува сè поконкурентен и доминиран од домашните производители на електрични возила.

Извор: The Wall Street Journal

Прочитај повеќе...

Автомобили

Audi и новите трендови: Зошто повеќе нема забавни автомобили?

Објавено пред

на

Audi не планира да враќа спортски автомобили како TT и R8, кои веќе се минато за брендот. Наместо тоа, фокусот е на профитабилните SUV модели, бидејќи пазарните трендови покажуваат дека теренците продолжуваат да доминираат. Ако ја посетите германската веб-страница на Audi, ќе најдете 12 различни SUV модели, од компактниот Q2 до луксузниот Q8, во бензински, дизел, хибридни и електрични верзии. Но, вистинските спортски автомобили се исчезнати од понудата.

Зошто Audi се откажува од спортските автомобили?

Падот на продажбата на спортски автомобили и порастот на популарноста на теренците се главните причини зошто Audi не планира да лансира нови спортски модели. Според Питер Страдвијк, продукт менаџер на Audi Australia, компанијата ги следи глобалните трендови и ја прилагодува својата понуда според побарувачката.

„Теренците продолжуваат да растат во последните години и тоа е насоката во која се движиме,“ вели Страдвијк. Некои модели, како дериватите Sportback на одредени SUV модели, имаат одредени спортски карактеристики, но тоа не е исто како да имате TT или R8.

Промени во моделите: Крај за купе и кабриолет варијантите

Новата генерација на A5, која е наследник на моделот A4, нема да има купе верзија со две врати. Тоа значи дека Audi веќе не нуди ниту купе ниту кабриолет, по затворањето на производството на A3 Cabriolet пред неколку години. Во меѓувреме, Audi планира да ја претстави следната генерација на Q5 Sportback на крајот на овој месец, кој ќе биде поскап и помалку практичен дериват на Q5.

SUV моделите на тест

Не сите SUV модели на Audi ќе опстанат. Компактниот Q2 се повлекува од пазарот по само една генерација. Компанијата планира да ја продаде својата фабрика во Брисел и да го прекине производството на Q8 E-Tron поради слабата продажба.

Во меѓувреме, Audi се здружи со кинеската компанија SAIC за лансирање на нов бренд во Кина, со три електрични модели кои ќе бидат достапни од 2025 година. Логиката налага дека барем еден од овие модели ќе биде SUV, иако првиот концепт изгледа како голем караван.

Економската ситуација го диктира правецот

Според Џеф Манеринг, директор на Audi Australia, компанијата е претпазлива во вложувањата во нови проекти поради економските предизвици во 2024 година. Тековните конфликти на Блискиот Исток и Украина дополнително влијаат на бизнисот. Audi моментално бележи пад на продажбата од 10,9% до септември, што го отежнува инвестирањето во спортски автомобили од мала серија.

Мерките за штедење кои ги спроведува Volkswagen Group — матичната компанија на Audi — значат дека спортските автомобили нема да бидат приоритет. Audi сега се фокусира на модели кои носат поголем профит, што значи дека иднината на брендот ќе биде исполнета со SUV и електрични возила.

Извор: Carsales

Прочитај повеќе...

Автомобили

Возачите на Volvo EV почнуваат да ги користат суперполначите на Tesla

Објавено пред

на

Возачите на електричните возила на Volvo наскоро ќе можат да ги користат Tesla Superchargers на повеќе од 17.800 станици низ САД и Канада. Ова значително ќе го олесни наоѓањето станици за полнење, иако Volvo веќе нуди пристап до десетици илјади брзи полначи.

Полнење преку апликацијата Volvo Cars и Google Maps

Почнувајќи од 18 ноември, сопствениците на Volvo EV ќе можат да ги лоцираат и користат Tesla Superchargers преку апликацијата Volvo Cars или вградената Google Maps. Полнењето и плаќањето ќе бидат овозможени директно преку апликацијата, што ќе обезбеди дополнителна погодност за корисниците.

Потребен е адаптер NACS

Сепак, постои мал предизвик за сопствениците на постарите модели на Volvo EV. За да се користат Tesla Superchargers и другите полначи според North American Charging Standard (NACS), ќе биде потребен адаптер. Овој адаптер чини 230 долари и ќе може да се нарача од овластените дилери на Volvo. Испораките започнуваат на 18 ноември, но адаптерите за моделот EX30 ќе бидат достапни подоцна.

Бесплатен адаптер за новите модели

Volvo планира да го вклучува адаптерот како стандардна опрема при купување на новите модели како што се EX90 водечки SUV, EX40 и EC40, почнувајќи од верзиите кои ќе излезат во 2025 година.

Поддршка за Tesla Supercharger и NACS

Volvo објави во јуни 2023 година дека ќе ги поддржи Tesla Supercharger и NACS, што го прави еден од многуте производители кои се залагаат за унифициран стандард за полнење на електрични возила во Северна Америка.

Ова е значаен чекор кон поедноставување на инфраструктурата за полнење и подобрување на искуството на сопствениците на електрични возила.

Извор: Engadget

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Македонија28 минути

Намалена видливост поради магла на превоите Стража, Плетвар, Ѓавато..

Сообраќајот на државните патишта се одвива непречено, по претежно влажни коловози, на некои повисоки места со наместа остатоци од кашест снег на коловозот по интервенција...

Технологија3 часа

Зошто е важно секогаш на време да го ажурирате вашиот оперативен систем на компјутерот

Сите сме биле во таква ситуација – се појавува известување за Windows Update и кликнуваме „Потсети ме подоцна“. Но, може...

Спорт6 часа

Минимална но заслужена победа против Летонија, Серафимов со неговиот деби-гол го потврди првото место, во недела завршен меч против Ф.Острови на „Тодор Проески“

Македонската фудбалска репрезентација ја победи Летонија вчера со 1:0 во претпоследниот натпревар од групната фаза на Лигата на нации и...

Македонија7 часа

СВР Охрид денес реализираше превентивна кампања за безбедно патување во зима

СВР Охрид, преку Отсекот за превенција, денеска (15.11.2024) ја реализира превентивната сообраќајна кампања „Биди подготвен за безбедно патување во зима“....

Магазин9 часа

Google Maps брише сè: Имате уште малку време, еве како да ги зачувате вашите податоци

Google Maps се подготвува да направи промени во својата функција за следење локација, што значи дека претходната историја на локации...

Временска прогноза10 часа

Викенд временска прогноза, ќе имаме и сонце но ќе биде ладно

До крајот на денешниот петочен ден во Македонија ќе имаме претежно облачно и студено време со умерен, повремено засилен ветер...

Хороскоп22 часа

Хороскоп за петок (15 ноември)

ОВЕН Доколку се занимавате со приватен бизнис, пред вас е период кој носи мало олеснување. Може да се каже дека...

Спорт23 часа

Серафимов со „деби-гол“ и носи предност на Македонија на „Тодор Проески“ од 1:0 против Летонија

Никола Серафимов (25) и носи водство од 1:0 на македонската репрезентација против Летонија на гратски, топката дојде до него на...

Спорт24 часа

По првото полувреме Македонија – Летонија без голови, Алими ја имаше најсериозната шанса за гол во финишот на првото полувреме

По првите 45 минути Македонија 0:0 Летонија со само еден прецизен удар на македонската репрезентација од 8 обиди, најсериозен беше...

Мобилни уреди1 ден

Следната година ќе биде клучна помеѓу ривалите „Samsung“ и „iPhone“, еве што знаеме..

Следната година паметните телефони ќе се натпреваруваат во категоријата „ултра тенки“ уреди. Гласините велат дека и Samsung и Apple планираат...

НАЈЧИТАНИ