Автомобили
Тесла автомобил: го дели светот?

Џон Наутон, блогер, го сподели своето искуство за поседување автомобил Tesla.
„Гардијан“ пренесе приказна напишана од Џон Натон за неговото искуство со поседување автомобил Тесла. Во текот на 2020 година, овој искусен новинар купил автомобил Tesla. Прво што забележал кај ова возило е промената во однесувањето на соседот кон него. „Секој кој поседува автомобил Tesla го поддржува Илон Маск и треба да биде приземјен.
Сопственикот на Tesla се сеќава дека во текот на 2005 година, разумните Германци во одела му се смееле на кретенот што прави електричен автомобил. Зарем не знаеше дека производството на автомобили е резервирано за BMW, Mercedes, Ford, General Motors, Toyotu и дека само тие се безбедни затоа што го поминаа поголемиот дел од еден век смислувајќи како да го направат тоа профитабилно во големи размери? Секако, тој може да прави скапи играчки како момците во Силиконската долина – но не и автомобил?
Исмејувачкиот скептицизам овој новинар го потсетува на 2007 година, кога Apple го лансираше iPhone. Тоа е време кога Nokia владее со светот и пазарот на мобилни телефони се смета за зрел. Можеме да додадеме дека тие имаа многу сличен став кон појавата на TikTok до пред неколку години.
Tesla не само што го промени пазарот, со појавата на мотор кој не работи на внатрешно согорување, туку го промени и продажниот модел. Во текот на минатата година беа произведени еден милион возила и сите беа продадени. Има листи на чекање. Нема препродавачи – постои само однос производител-купувач.
Сепак, пропустот во бизнисот на Tesla е занемарувањето на грижата. Tesla не успеа да ја увиди потребата од „грижа“ за автомобил. Така, нема служби кои можат да вршат поправки на лице место. Како резултат на тоа, сопствениците на возилата на Tesla се соочуваат со кошмарот на дефект и повик до центарот за повици. Автомобилите на Tesla имаат грешки многу често, но тие може да се поправат.
Од друга страна, централизираната услуга е прецизно насочена кон корекција на грешките во иднина. Никој не очекуваше дека првите модели нема да имаат грешки. Но, повеќе простор за корекции ќе ги продлабочи, игнорира и растера тие грешки. Токму централизираниот начин на водење бизнис во дебагирањето е тој што го позиционира Mask за ефикасни модели во иднина.
Извор: Гардијан
Автомобили
Golf повеќе не е број 1, но VW сè уште гори во Европа

И покрај фактот што по неколку децении неговиот модел повеќе не е европски бестселер, Volkswagen останува неприкосновен лидер на Стариот континент.
Според последните податоци кои ги објави Jato Dynamics, минатата година на европскиот пазар (30 земји) се регистрирани 11,3 милиони нови автомобили. Тоа е најниската бројка од 1985 година, а во споредба со 2019 година (пред пандемијата), падот е неверојатни 29 проценти.
И додека најбараниот модел беше Peugeot 208, што се однесува до марките, Volkswagen се уште е на врвот, а по него се Toyota и двете германски премиум марки Mercedes и BMW.
Во 2022 година, Volkswagen продаде речиси 1,2 милиони возила во Европа (тоа значи само марката, а не целата групација VW), додека Toyota изби на одличното второ место со испорачани 766.000 автомобили.
Интересно е што на позициите 3 и 4 се две премиум марки, Mercedes и BMW, со по околу 650.000 продадени возила во 2022 година.
Листата на првите пет ја заокружува споменатиот Peugeot, кој минатата година на клиентите во Европа им испорача околу 624.000 автомобили.
Погледнете ја листата на топ 15 најбарани автомобилски марки во Европа:
Автомобили
Електричниот Audi RS6 ќе пристигне следната година

Гласините беа точни, бидејќи во Инголштад потврдија дека следната година ќе пристигне верзијата на Audi RS6 со електричен погон.
Шефот на одделот за дизајн на Audi, Марк Лихте, потврди дека првиот електричен Audi RS6 ќе биде базиран на моделот A6 e-tron, но, според легендарното име што ќе го носи, ќе има препознатлива форма на каросеријата на караванот, пошироко тркало. поголеми бандажи и значително поголема моќност.
Лихте рече и дека шефовите на Audi се ентузијасти за скиците на првиот RS6 кој ќе се движи само со електрични мотори, а се споменува дека одговорот на Audi на слично замисленото Porsche Taycan Sport Turismo ќе има повеќе од 700 коњски сили и ќе биде оптимална комбинација на перформанси и практичност.
Во Инголштад не се откажуваат од планот според кој Audi веќе нема да произведува автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2026 година, но Лихте потврди дека во одделот на Audi Sport на големо ги подготвуваат последните неколку „бензински“ RS модели кои ќе биде спектакуларно.
Извор: Klix.ba
Автомобили
Изгледа дека електричните автомобили не се толку исплатливи

Во Македонија сè уште не полетале електричните автомобили. Одвреме-навреме на нашите патишта можете да видите хибрид или автомобил Тесла, но не можеме да кажеме дека тоа е честа појава. Од друга страна, во нешто поразвиените, да не зборуваме за побогатите земји, електричните автомобили се сè попопуларни и сопствениците се повеќе избираат да ги заменат традиционалните автомобили со електрични модели.
Има многу причини за тоа, од загадување на животната средина, до перформанси, до профитабилност. Сепак, новите макроекономски услови се одразија на цената на традиционалните горива, но и на електричната енергија, што доведе до интересен пресврт, пренесува FoxBusiness.
Електричните автомобили се во неволја
За прв пат по години, на сопствениците на традиционални автомобили им чини помалку гориво (електрична енергија) отколку сопствениците на електрични автомобили. Како што цените на горивото полека се нормализираат, цените по километар се на страната на традиционалните автомобили, вели аналитичарот на консултантската компанија Anderson Economic Group AEG.
Трошоците за возење 100 милји во автомобил на бензин/дизел се намалија за повеќе од 2 долари во октомври, ноември и декември 2022 година. половина од денот.
Анализата на трошоците на AEG ги разгледа основните енергетски трошоци за бензин, дизел и електрична енергија, како и патните такси, дополнителни трошоци направени од пумпи или полначи за електрични возила и трошоците за возење до пумпата. Трошоците се пресметани за возила кои надминуваат 20.000 километри годишно.
Бензинот и дизелот попрофитабилни
Анализата покажа дека во четвртиот квартал од 2022 година, типичниот возач на автомобил од средна класа во САД плаќал околу 7 долари гориво за својот автомобил за 100 километри возење. Тоа беше околу 20 центи поевтино од она што го плаќаше возачот на електричен автомобил од средна класа за струја за полнење на своето возило дома, и околу 2 долари помалку од она што го плаќаат возачите на електрични автомобили кога ги полнат своите возила на брзи полначи на пумпите.
Тажната вистина е дека, освен ако не возите скапи луксузни електрични автомобили, губите пари секој пат кога ќе полните во споредба со автомобилите на бензин/дизел, велат експертите.
/Benchmark
-
Хроника2 дена
ТАЖНА ВЕСТ: Почина доајенот на македонската музика, маестро Милан Завков, нашата прва хармоника, музички виртуоз, творец и изведувач..
-
Хороскоп22 часа
Хороскоп за среда (8 февруари)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (7 февруари)
-
Свет7 часа
(ВИДЕО) Сириско момче истакна видео до под урнатините, „незнам дали ќе преживеам или умрам“, страшни снимки од земјотресот во Турција и Сирија
-
Магазин1 ден
Дали ќе плаќаме за верификација на сметката и за Instagram и за Facebook?
-
Свет2 дена
(ВИДЕО) Бројот на загинати во земјотресот кој ја погоди Турција и Сирија достигна над 2,720 луѓе и 13,580 повредени…
-
Видео7 часа
Кој подобро ја слуша мама? Тиктокерка сними како им дава наредби на синот и кучето, видеото стана хит
-
Магазин1 ден
Продажбата на конзолата PS5 надмина 32 милиони единици