Автомобили
Tesla бара од добавувачите да ја избегнуваат Кина

Поради ескалацијата на геополитичките ризици, Tesla наводно бара од своите добавувачи да започнат со производство на компоненти и делови надвор од Кина и Тајван веќе во 2025 година.
Според извештајот на Nikkei News од 23 мај, цитирајќи извори од синџирот на снабдување, добавувачите на печатени кола, панели и електронски контролери за моделите што се продаваат надвор од Кина неодамна добиле барања од Tesla да ги избегнуваат Кина и Тајван. Како причина се наведуваат растечките геополитички ризици во поширокиот кинески регион пред претседателските избори во САД. Целта на овој потег е да се создадат алтернативни извори на снабдување за пазарите надвор од Кина за да се избегнат прекини во синџирот на снабдување.
Наводно, добавувач на Tesla со седиште во Тајван открил дека Tesla сака сите компоненти да бидат OOC, OOT, што значи „надвор од Кина“ и „надвор од Тајван“. Наводно се надеваат дека овој предлог ќе може да се имплементира во нови проекти следната година. Се вели дека Tesla го направил ова барање пред американската влада да ги зголеми тарифите за кинеските електрични автомобили четири пати на 100%.
Извештајот на Nikkei News, исто така, укажува дека Tesla разговарала за ова прашање со добавувачи во Јапонија, Јужна Кореја и други азиски земји. Извор на добавувач на компоненти, цитиран во истиот извештај, спомна дека неговата компанија одговорила на барањето на Tesla со проширување на производството во Тајланд. Изворот тврди дека за многу купувачи како што е Tesla, стратегијата „Кина плус еден“ – која вклучува диверзификација на инвестиции надвор од Кина и во други земји – вклучува и избегнување на Тајван.
Извештајот продолжува да цитира извори, што укажува дека американските производители на автомобили како што се Џенерал Моторс и Форд, исто така, им наложуваат на своите добавувачи да истражат преместување на нивните производни линии за електроника од Кина и Тајван. Сепак, тие официјално не поднеле барања слични на оние на Tesla.
Извор: autotech.news
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (12 мај)
-
Хороскоп15 часа
Хороскоп за вторник (13 мај)
-
Кичево11 часа
„ЕВН Кичево“ денес на терен, следните кичевски села ќе бидат без електродистрибуција во домаќинствата
-
Македонија2 дена
МВР ќе поднесе кривична пријава за мачење животни, по видеото истакнато во јавноста
-
Македонија3 часа
Полиција на „РЦ Запад“ во засилена акциска најде букови дрва спремни за транспорт, без документација
-
Храна20 часа
Истражување покажа со која храна здравите луѓе го започнуваат денот
-
Скопје20 часа
СВР Скопје со акциска за мотоцикли и велосипеди
-
На денешен ден11 часа
На денешен ден – 13 мај