Следете не

Автомобили

Tesla Cybertruck се соочува со предизвикот на оштетување на гумите предизвикани од лошиот аеродинамичен дизајн

Објавено пред

на

Најновиот Tesla Cybertruck се испорачува без аеродинамични капаци на тркалата (раткапни), бидејќи нивниот неспецифичен, аголен дизајн предизвикува сериозно оштетување на гумите

Иако раткапните на тркалата на Tesla Cybertruck се дизајнирани да ја подобрат аеродинамичната ефикасност за пет до десет проценти, тестирањето открива дека нивниот ефект врз гумите е спротивен. Не толку евтините модели на возила Tesla Cybertruck, чија цена се движи до 100 илјади американски долари, имаат проблем со раткапните на тркалата, кои се дизајнирани да имаат седум остри агли на самата покривка на тркалото, кои предизвикуваат трошење и оштетување на гумите. Овие оштетувања се видливи на страничните ѕидови на секоја поединечна гума.

Овие спојлери треба да ја зголемат аеродинамичната ефикасност, а растојанието помеѓу нив и гумата е потребно за да може воздухот да влезе природно и да ги излади дисковите на сопирачките. Токму оваа празнина е вистинскиот проблем со абењето на гумите.

За време на првичното тестирање, експертите на Tesla открија дека оваа празнина е навидум нерешлив проблем, а раткапните на тркалата многу често паѓаат од тркалата додека возилото се движи со голема брзина. Обидите да се намали растојанието помеѓу капачето и гумата резултираше со дополнителен проблем, а тоа е послабо ладење на дисковите на сопирачките и уште поголемо абење на гумите.

Како што понатаму наведува ArenaEv, Teslа го признал проблемот и најавил редизајн на аеродинамичните капаци. Практично, постојат две заобиколувања.

Првото е сосема очигледно – извадете ги раткапните од тркалата за да не се оштетат гумите и ладењето на дисковите на сопирачките да остане непроменето. Второто решение е помалку сигурно, но далеку поедноставно – надујте ги гумите малку повеќе за да не се деформираат страничните ѕидови кога ќе дојдат во контакт со патот.

Tesla планира итна дистрибуција на редизајнирани лакови на тркалата за да го реши овој проблем, додека сопствениците на овие, никако евтини возила имаат две тривијални решенија. Очигледно, следните неколку милји, засега, некои од нив ќе возат без навлаки.

Автомобили

Германија има многу строги закони за очила за сонце во автомобилот

Објавено пред

на

Многу малку возачи во Германија ги знаат правилата за носење очила за сонце додека возат. Кога сонцето сјае во лето, многу возачи се свртуваат кон очилата за сонце за да обезбедат подобра видливост, но оваа навика некои возачи може да ги чини многу пари, пишува Fenix ​​Magazine.

Безбедно возење со очила за сонце

Неправилната употреба на очила за сонце во автомобилот не само што може да го оштети вашиот вид туку и да доведе до парични казни. Носењето очила за сонце додека возите е генерално дозволено, па дури и препорачано во многу ситуации. Сепак, постојат одредени критериуми кои мора да се исполнат за очилата за сонце да бидат погодни за употреба во сообраќајот:

Ниво на затемнување: Очилата за сонце треба да имаат максимална нијанса од категорија 3, што одговара на пренос на светлина од 8 до 18 проценти. Оваа нијанса ги штити очите од заслепувачка светлина без заматување на видот.

Вид: Ако имате слаб вид, очилата за сонце мора да имаат соодветна корекција. Без ова прилагодување, постои ризик од казни до 25 евра, бидејќи тоа се смета за прекршување на условите за возење автомобил.

Намалување на отсјај: Поларизираните леќи се особено корисни бидејќи можат да го намалат отсјајот од сјајните површини како што се влажните патишта или други возила.

Пренос на бои: леќите за очила не треба премногу да ги искривуваат боите за да не се мешаат во препознавањето на сообраќајните сигнали и знаци.

Дизајн и вклопување на рамката: Рамката не треба да биде премногу широка или премногу дебела за да не го ограничува периферниот вид. Очилата треба добро да стојат и не треба да се лизгаат од лицето.

Квалитет на леќата: висококвалитетните леќи без изобличување се важни за јасен и остар вид.

Усогласеност со стандардите: Во ЕУ, очилата за сонце мора да го исполнуваат стандардот EN ISO 12312-1 за да се сметаат за безбедни.

Очилата за сонце во автомобилот се ризик

Покрај безбедното користење на очилата, постои уште еден, често заборавен ризик: ризикот од пожар. Според противпожарната служба, оставените очила во автомобилот може да предизвикаат пожар.

Ова се должи на таканаречениот ефект на запалено стакло, во кој сончевата светлина се фокусира преку заоблената леќа на очилата. Доколку ова концентрирано зрачење погоди запалив материјал, може да предизвика пожар, јавуваат германските медиуми.

За очилата за сонце да не прават проблеми, постојат корисни совети кои секој може да ги усвои.

Еве како да ја заобиколите можната забрана за носење очила за сонце во вашиот автомобил:

Користете само очила одобрени за патишта кои ги исполнуваат горенаведените критериуми.
Не оставајте очила за сонце на контролната табла или на други соодветни места во автомобилот за да го избегнете ефектот на стакло што гори

Важно е да се информирате за законските барања за вашите очила да ги задоволат потребните стандарди. Со овие мерки возачите го штитат и своето возило и себеси од можни опасности. Добро избраниот пар очила за сонце може да го направи летото во автомобилот поудобно и во исто време побезбедно, пишуваат германските медиуми.

/Index

Прочитај повеќе...

Автомобили

Совет за возачите: Ваквото запирање на возилото не е добро за сопирачките

Објавено пред

на

Сопирачките не се нешто на што треба да штедите. Исто така, не е добро да не ги одржувате редовно, бидејќи од нив зависи вашата безбедност, како и безбедноста на другите учесници во сообраќајот.

Возејќи по автопат 110-130 км/ч, принудени сте да закочите нагло речиси до застанување и така неколку пати. Што се случува со сопирачките и дали дисковите ќе се деформираат поради оптоварувањето? Одговорите ги дава техничкиот советник на ХАК Марин Морава:

„Можно е да. Споменатиот проблем понекогаш се јавува кај сопирачките кои се купени како „aftermarket“ делови, па во прашање е само квалитетот на материјалите и најчесто овие делови ќе бидат добри за возилата за градско возење и оние што се користат за кратки релации. Проблемите нема да се појават до некое поекстремно сопирање со возилото како што е горенаведениот пример на автопат“.

Не правете го ова додека возите

„По поекстремно урбано сопирање, застанување со возилото и држење на сопирачката притиснато, можно е загреаниот диск да се деформира, бидејќи има помала цврстина на површината и, ако ја држите притисната сопирачката, влошките на дискот може да се притиснат во неа. . Се препорачува да се отпушти педалата на сопирачката доколку возилото е на рамна подлога“, рече Морава.

„Поминувањето со многу жешки дискови низ длабоки барички со вода на тротоарот или одењето во перална за автомобили може да доведе до ненадејно ладење на дисковите, што исто така може да предизвика деформирање на дисковите“, додава тој.

Некои примери на несоодветна грижа за сопирачките

Користење на дискови надвор од дозволената толеранција за измерената ширина на работните површини на сопирачките на дискот и користење истрошени дискови со нови влошки за сопирачките – оваа комбинација често дава лоши резултати. Најдобро е да ги замените дисковите заедно со плочките.

Лоша подготовка и чистење на површината на која е поставен дискот, како и лошо чистење на водилките на плочата на дискот и самиот дебеломер.

Пуштање во употреба на слабо движечка дебеломерна сопирачка што всушност требаше да се замени или сервисира.

Монтажа на делови кои често ги купуваат сопствениците на возила и ги носат на сервис без препорака на дилерот и сервисот. Сопствениците често ги избираат најевтините и несоодветни производи.

Се препорачува да се користат делови кои имаат ознака за потекло, знак за хомологација и ознака за квалитет ОЕМ.

Исто така, се препорачува, доколку самите ги купуваме деловите, да се консултираме со продавачот или сервисниот центар дали купените делови ќе ги задоволат барањата.

Кочниците со ниска цена се генерално за помалку напорни (возење во град) и за возила кои не патуваат долги растојанија.

/Danas

Прочитај повеќе...

Автомобили

Реномираниот „Audi“ го зајакнува партнерството со „SAIC“

Објавено пред

на

Audi дополнително ја интензивира соработката со SAIC и SAIC Volkswagen во договорот за соработка. Audi и SAIC одлучија заеднички да развијат нови модели изградени на платформа специфична за Кина наречена „Напредна дигитализирана платформа“ за следната генерација на премиум интелигентни, поврзани возила (ICV).

Соработката започнува со три модели BEV кои ги покриваат сегментите B и C за брзо да влезат на динамичниот и брзорастечки пазар на електрични возила во Кина.

Заеднички развиените производи ќе ја имаат специјалната ДНК на Audi, со неговиот јасен дизајнерски јазик, супериорно возачко искуство, највисоки стандарди за квалитет и најновата EV технологија, изградена на заеднички развиена платформа, наречена „Напредна дигитализирана платформа“.

Соработката дополнително ќе го прошири портфолиото BEV на Audi во Кина и ќе ја забрза трансформацијата на Audi на најголемиот пазар во светот. Првите три модели на BEV ќе ги покриваат сегментите B и C, што ќе ја подигне понудата на Audi во Кина на ново ниво. Овој модел за соработка му овозможува на Audi значително да го намали времето на пазарот за повеќе од 30%, а првиот модел ќе пристигне на пазарот веќе во 2025 година.

Беше формиран заеднички проектен тим со Фермин Сонеиро од Audi како извршен директор. Сонеира, поранешен шеф на производната линија за електрични модели во сегментот А до Ц во Audi AG, носи 25-годишно долгогодишно искуство во групацијата Volkswagen за управување со партнерството.

Со премиум производи и приспособен екосистем развиен за технолошките групи клиенти во Кина, Audi го надополнува „Vorsprung durch Technik“ и соодветно се надоврзува на својата веќе силна основа за својот иден раст на најголемиот и најбрзо растечки пазар на електрични возила во светот, пренесува Autoblog.rs

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп3 часа

Хороскоп за понеделник (27 мај)

ОВЕН Денес, ќе добивате разни сигнали од луѓе со кои работите и пријатели, па затоа не е изненадувачки што ќе...

Автомобили11 часа

Германија има многу строги закони за очила за сонце во автомобилот

Многу малку возачи во Германија ги знаат правилата за носење очила за сонце додека возат. Кога сонцето сјае во лето,...

Магазин11 часа

Британија размислува за забрана на мобилни телефони за под 16 години: Влијание врз менталното и физичкото здравје

Следната британска влада треба да размисли за законска забрана за мобилни телефони во училиштата и целосна забрана за мобилни телефони...

Магазин15 часа

Microsoft го купува Valve за 16 милијарди долари?

Се појавија гласини дека Мicrosoft подготвува понуда за купување на Valve. Dior, креатор на содржина фокусиран на сферата на игри,...

Хороскоп1 ден

Хороскоп за недела (26 мај)

ОВЕН Ова може да биде интересен ден на работа, бидејќи ќе имате голема помош и некој кој може да делува...

Технологија1 ден

Дали ќе се потврдат гласините дека Microsoft го купува „Valve“ ?

Се појавија гласини дека Microsoft подготвува понуда за купување на Valve. Диор, креатор на содржина фокусиран на сферата на игри,...

Технологија1 ден

Apple направи клон на тетрис во прототип верзија

Во еден момент, Apple направи клон на тетрис на прототип верзија на третата генерација на iPod. Ова покажува дека „Епл“...

Скопје1 ден

При контрола во угостителски објекти во Скопје пронајдена дрога, приведени девет лица

На 23/24.05.2024 од страна на полициски службеници од Единицата за недозволена трговија при СВР Скопје постапено е по план на...

Магазин2 дена

Вештачката интелигенција закана за три милиони работни места во Германија

Со брзото воведување на системи за вештачка интелигенција (AI) во компаниите, многу вработени во Германија мора да се подготват за...

Автомобили2 дена

Совет за возачите: Ваквото запирање на возилото не е добро за сопирачките

Сопирачките не се нешто на што треба да штедите. Исто така, не е добро да не ги одржувате редовно, бидејќи...

НАЈЧИТАНИ