Автомобили
Tesla Cybertruck се соочува со предизвикот на оштетување на гумите предизвикани од лошиот аеродинамичен дизајн
Најновиот Tesla Cybertruck се испорачува без аеродинамични капаци на тркалата (раткапни), бидејќи нивниот неспецифичен, аголен дизајн предизвикува сериозно оштетување на гумите
Иако раткапните на тркалата на Tesla Cybertruck се дизајнирани да ја подобрат аеродинамичната ефикасност за пет до десет проценти, тестирањето открива дека нивниот ефект врз гумите е спротивен. Не толку евтините модели на возила Tesla Cybertruck, чија цена се движи до 100 илјади американски долари, имаат проблем со раткапните на тркалата, кои се дизајнирани да имаат седум остри агли на самата покривка на тркалото, кои предизвикуваат трошење и оштетување на гумите. Овие оштетувања се видливи на страничните ѕидови на секоја поединечна гума.
Овие спојлери треба да ја зголемат аеродинамичната ефикасност, а растојанието помеѓу нив и гумата е потребно за да може воздухот да влезе природно и да ги излади дисковите на сопирачките. Токму оваа празнина е вистинскиот проблем со абењето на гумите.
За време на првичното тестирање, експертите на Tesla открија дека оваа празнина е навидум нерешлив проблем, а раткапните на тркалата многу често паѓаат од тркалата додека возилото се движи со голема брзина. Обидите да се намали растојанието помеѓу капачето и гумата резултираше со дополнителен проблем, а тоа е послабо ладење на дисковите на сопирачките и уште поголемо абење на гумите.
Како што понатаму наведува ArenaEv, Teslа го признал проблемот и најавил редизајн на аеродинамичните капаци. Практично, постојат две заобиколувања.
Првото е сосема очигледно – извадете ги раткапните од тркалата за да не се оштетат гумите и ладењето на дисковите на сопирачките да остане непроменето. Второто решение е помалку сигурно, но далеку поедноставно – надујте ги гумите малку повеќе за да не се деформираат страничните ѕидови кога ќе дојдат во контакт со патот.
Tesla планира итна дистрибуција на редизајнирани лакови на тркалата за да го реши овој проблем, додека сопствениците на овие, никако евтини возила имаат две тривијални решенија. Очигледно, следните неколку милји, засега, некои од нив ќе возат без навлаки.
Автомобили
Кога е најдобро време да го продадете вашиот автомобил?
Неколку фактори влијаат на тоа дали добивате пари за вашиот автомобил колку што очекувате. Еве што велат експертите.
При продажба на половно возило, еден од најважните податоци за потенцијалниот купувач е километражата.
Генерално, се верува дека автомобилите почнуваат да се расипуваат на околу 200.000 километри, што би значело дека се стари приближно 10 години, пренесува N1 Словенија.
Како што велат од Словенечкиот автомобилски сојуз, најдобро е да се продаде пловечки автомобил пред поголеми сервиси или некои предвидени големи трошоци за поправка.
Ако сакате да добиете добри пари за вашиот автомобил, најдобро е да почнете да размислувате да го продадете некаде околу 120.000 километри, вели Петер Кавчиќ од словенечкиот АМЗС.
Сепак, тој додава дека ако редовно го одржувате вашето возило, километражата не е толку важна – тоа, секако, значи дека го одржувате како што ви препишал производителот.
Покрај километражата, на тоа колку пари би можеле да добиете за вашиот автомобил може да влијае и годишното време – најдобро е да го продадете во март, април и мај. Од друга страна, не толку поволни месеци се јули, август и декември.
Автомобили
Автомобилскиот бренд „Форд“ во иднина ќе се фокусира на најпрофитабилни модели на пазарот, Фарли убеден дека може против најпродаваните светски брендови
Извршниот директор на Ford, Џим Фарли, даде неколку бомбастични изјави за време на едно неодамнешно интервју за „Car Magazine“. Farley го најави доаѓањето на Ford Explorer во Европа, а зборуваше и за иднината на марката.
– „Излегуваме од здодевниот бизнис со автомобили и влегуваме во легендарниот бизнис со автомобили“, изјави Фарли за весникот, всушност мислеше дека Форд промени дел од својата постава за да се фокусира на мал број најпрофитабилни модели.
Така Ford ќе се ослободи од моделот Focus, а неодамна го прекинаа производството на моделите Fiesta, Flex, C-Max за обични и хибридни модели, како и производството на Taurus.
Сите овие модели имаа нешто заедничко: Тие беа поевтиниот дел од понудата на Ford, но во исто време беа прилично скапи за сегментот во кој припаѓаат. Се чини дека, како што правеше претходно, Ford сега ќе се обиде да им пристапи на побогатите клиенти.
– „Можеме да се натпреваруваме против Порше со Мустангот – тоа е најпродаваното спортско купе во светот. Ќе инвестираме во тој бренд и ќе бидеме посилни, како пример за насоката во која треба да се развиваат патничките автомобили Форд, Фарли го спомена Raptor – овој модел беше претставен во 2010 година како премиум верзија на F-150, а сега тоа е начинот на кој Форд треба да се развива во иднина“, меѓудругото истакна директорот, пренесува b92.net
Автомобили
Фолксваген интегрира вештачка интелигенција
Volkswagen of America, Inc. најави примена на генеративна вештачка интелигенција во рамките на мобилната апликација myVW преку стратешко партнерство со Google Cloud. Volkswagen ги користи способностите за вештачка интелигенција и машинско учење на Google Cloud, како и експертизата на Google Cloud Consulting, за да го лансира новиот виртуелен асистент на Volkswagen myVW и да им обезбеди на сопствениците на возила интуитивен пристап до критичните информации и услуги за возилата.
Новиот генеративен виртуелен асистент со вештачка интелигенција во апликацијата myVW моментално е достапен за сите сопственици на My24 Atlas и Atlas Cross Sport, а возачите можат да пристапат до информации и одговори специфични за нивните возила.
Виртуелниот асистент MyVW ги комбинира податоците за поврзаните автомобили на Volkswagen со моделите Gemini на платформата Vertex AI на Google Cloud за да им обезбеди на корисниците точни информации со мала латентност. Сопствениците на Atlas и Atlas Cross Sport можат да го користат новиот виртуелен асистент преку апликацијата myVW за да ги истражуваат прирачниците на нивните сопственици и да поставуваат прашања како што се: „Како да сменам дупната гума?“ или „Што значи ова дигитално показно светло? Дополнително, корисниците на апликацијата myVW можат да ги користат мултимодалните способности на Gemini за да видат корисни информации и контекст на индикаторските светла со едноставно насочување на камерите на нивните паметни телефони кон контролната табла.
Со комбинацијата на Vertex AI и BigQuery на Google Cloud, Volkswagen може да ги заземјува и подесува моделите Gemini на повеќе извори на податоци, вклучувајќи прирачници за сопственици, ЧПП за клиенти, статии во центарот за помош, официјални видеа на YouTube на Volkswagen и водичи чекор-по-чекор. Volkswagen , исто така, ја искористи експертизата на Google Cloud Consulting за време на процесот на развој на апликации, од дизајн до распоредување. Оваа сеопфатна поддршка осигурува дека апликацијата не само што ги исполнува специфичните законски барања и високите стандарди на Volkswagen , туку обезбедува и иновативно искуство насочено кон корисникот.
Повеќето сопственици на MI20 и поновите возила на Volkswagen ќе можат да го користат новиот виртуелен асистент на Volkswagen во апликацијата myVW почнувајќи од 2025 година. Апликацијата myVW е достапна и во Apple Store и во Google Play Store.
Извор: autotech.news
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за четврток (10 октомври)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (9 октомври)
-
Кичево2 дена
Кичевчанец додека го шетал своето куче бил нападнат од глутница кучиња скитници
-
Кичево2 дена
(ФОТО) Вечерва во преполна сала се одржа третиот по ред „Концерт на млади пијанисти“ во Кичево, аплауз и честитки до сите учесници, кои им претстои богата музичка кариера
-
Свет14 часа
(ВИДЕО) Жителите во областа Тампа добија порака „Преземете акција да ги заштитите вашите животи“
-
Македонија1 ден
На малопродажните објекти авто-плинот со нова покачена цена за литар
-
Кичево21 час
Утре во ЦК „Кочо Рацин“- Кичево ќе се одржи X-тата јубилејна младинска керамичка работилница
-
Автомобили1 ден
Кога е најдобро време да го продадете вашиот автомобил?