Автомобили
Tesla доби 160 милиони долари финансиска поддршка од ЕУ за да ја прошири својата мрежа Supercharger
Средствата ќе бидат искористени за инсталирање и надградба на речиси 7.200 станици за Supercharger. ЕУ обезбедува 352 милиони евра за поддршка на инфраструктурата за зелен транспорт. Tesla добива значителен дел од тие пари. Според листата на проекти на ЕУ, полскиот и италијанскиот оддел на компанијата ќе добијат вкупно 148,72 милиони евра за инсталирање или надградба на 7.198 станици за Supercharger во 22 земји.
Tesla неодамна постави 10.000. на поединечни приклучоци на Supercharger
„Проектот има за цел да постави 6.458 станици за полнење (моќност 250 kW) за лесен товарен транспорт. Станиците ќе бидат инсталирани на 613 локации во 16 земји. Проектот вклучува и инсталирање на нови станици и замена на постојните застарени станици за полнење кои не ги исполнуваат барањата во однос на капацитетот за полнење и достапноста“. Исто така, слични станици ќе бидат инсталирани во полската поделба на Tesla како и во шест други земји.
Крајниот рок за аплицирање за проектот беше 13 април 2023 година. ЕУ ги објави сите успешни понуди. Проектот опфаќа голем дел од Европа. Сепак, сè уште нема многу детали за разграничувањето на новите станици или надградбите. Најголем дел од средствата би можеле да се насочат кон подобрување на полначот Tesla Supercharger V4, кој обезбедува излезна моќност од 350 kW, во споредба со претходниот модел со моќност од 250 kW.
Tesla неодамна постави 10.000 поединечни приклучоци на Supercharger во ЕУ. Исто така, компанијата досега има вкупно 875 станици.
Дистрибуција по водечки земји:
Германија 143, Франција 123, Велика Британија 100, Норвешка 95, Шведска 65, Италија 59, Шпанија 50, Холандија 39, Австрија 27 и Швајцарија 27.
Иако се работи за значителен процент од финансирање на една компанија, одлуката на ЕУ изгледа логична. Други автомобилски компании, вклучувајќи ги Форд, ГМ, Волво и Мерцедес, најавија дека ќе се префрлат на Северноамериканскиот стандард за полнење (NACS) на Тесла. Компаниите постигнаа договори со Tesla за користење на станиците за Supercharger. Тоа значи дека многу возачи ќе можат да пристапат до мрежата на Tesla. На почетокот на 2021 година, Tesla ја отвори својата мрежа за сите клиенти на електрични возила на одредени станици за Supercharger во Холандија, Франција и Норвешка.
ЕУ одобри вкупно 26 проекти. Повеќето од овие проекти се посветени на станици за полнење на електрични возила. Неколку проекти се однесуваат на развој и имплементација на инфраструктура за полнење на водород. „Нашата инвестиција од 352 милиони евра се однесува на инвестицијата за изградба на 12.000 станици за полнење ЕВ, 18 станици за полнење на водород и електрификација на пристаништата и аеродромите, вклучително и пристаништето во Ротердам и 37 шпански аеродроми“, изјави европскиот комесар за транспорт Адина Валеан.
Извор: Engadget
Автомобили
Renault Mégane се враќа на бензин: повраток кон класиката по ерата на електричните возила
По три години целосна електрификација, Renault повторно го разгледува враќањето на бензинските мотори во своите семејни модели Mégane и Scénic. Според најавите, следната генерација на овие автомобили — која се очекува пред крајот на деценијата — ќе понуди комбинација од електрични и хибридни погонски системи.
Новиот извршен директор на групацијата Renault, Франсоа Провост, изјави дека компанијата работи на стратегија за „повраток на поголемите модели“. Тој додаде дека електричните верзии на Renault 4 и 5 се покажале како успешни, но Mégane и Scénic сè уште се борат со продажбата во сегментот на семејни автомобили.
„Поголемите автомобили се еден од нашите приоритети,“ изјави Провост за Auto Express. „Во следниот среднорочен план, развиваме нова платформа што ќе ја поттикне понудата во Ц-сегментот – во срцето на Европа.“
Новата платформа ќе ги обедини идните генерации на Mégane, Scénic, Austral, Espace и Rafale, кои моментално се достапни само како хибридни модели.
Баланс помеѓу електричен и бензински погон
Renault нема намера да се повлече од електричните возила, но сака да понуди поголема флексибилност за купувачите кои сè уште не се подготвени за целосна електрификација.
„Доколку усвојувањето на електричните автомобили се одвива побавно од очекуваното, ќе го надополниме тоа со решенија како плаг-ин хибриди или системи за продолжен домет,“ изјави Фабрис Камболив, извршен директор на брендот Renault.
Камболив додаде дека е поверојатно Renault да се одлучи за систем сличен на Nissan e-Force, каде што моторот со внатрешно согорување не ги придвижува директно тркалата, туку ја полни батеријата.
Освежување пред новата генерација
До излегувањето на новите модели со мотори со внатрешно согорување, Renault ќе се обиде да ја зголеми продажбата на актуелниот Mégane преку неколку надградби.
Првата е редизајнирана верзија на моделот, која веќе е забележана во тестирање под камуфлажа. Дополнително, можно е зголемување на капацитетот на батеријата — над сегашните 60 kWh со опсег од 468 км.
За споредба, Scénic користи батерија од 87 kWh со автономија до 622 километри, а новиот Nissan Leaf, кој дели технологија со Mégane, нуди батерија од 75 kWh и опсег од околу 600 километри.
Извор: Index
Автомобили
(ВИДЕО) „Tuning Car Show“ во Прилеп доби нова димензија со видеата на тимот од „Autodonia“
Традиционалниот „Tuning Car Show“ во Прилеп дефинитивно е еден од најпрестижните манифестации за сите љубители на автомобилизмот. На 11-ти октомври традиционално се одржа и овогоднинешното издание под покровителство на Општина Прилеп и останатите спонзори.
Вообичаено забележителни се многу видеографи, доста компании кои овој настан знаат и умеат да го пренесат, но токму нас, впечатлив пренос на овој настан ни остави „Autodonia“. Неуморните дечки на чело со Nenad Kaevik. Дечкото е специјализиран за изработка на визуелно импресивни и високо функционални дигитални решенија. Вистински љубеник на автомобилизмот кој успева на секој битен настан да биде прв.
Во оваа прилика од нашиот медиум упатуваме честитка за успешна работа, а вие не чекате уште веднаш посетете го неговиот бизнис инстаграм профил ТУКА – верувајте има што да видите, за повеќе информации за неговата работа и портфолио погледнете ТУКА
Промо видео од „Tuning Car Show“ – Прилеп:
Автомобили
Volvo го прекинува производството на моделот V90 — последниот примерок оди во музеј
По девет години и речиси 250.000 произведени примероци, Volvo официјално го прекина производството на моделите V90 и V90 Cross Country. Со тоа, уште еден од најелегантните каравани на пазарот заминува во историјата.
Класата на каравани веќе подолго време полека исчезнува, заменета со SUV модели кои доминираат во продажбата. Според порталот Carscoops, шведскиот производител Volvo Cars го стави крајот на производството на V90 и неговата надградена верзија V90 Cross Country по речиси една деценија на пазарот. Иако оваа одлука беше најавувана веќе неколку години, за многу љубители на класичните каравани ова е тажен момент.
Volvo го лансираше V90 во 2016 година, а дизајнот доби суптилно освежување во 2020 година. И денес, моделот изгледа модерно и префинето, со типичен скандинавски стил. Во текот на својот животен циклус, V90 понуди богата палета на мотори — од 2.0-литарски турбодизел со 148 коњски сили, до турбополнет и компресорски бензинец со 316 КС, па сè до plug-in хибрид со импресивни 455 КС.
Вкупно беа произведени околу 250.000 примероци, а последниот V90 нема да биде ставен во продажба. Наместо тоа, Volvo го додаде во својата колекција Heritage, каде ќе биде изложен во музејот „Светот на Volvo“ (World of Volvo) во Гетеборг. Таму ќе стои рамо до рамо со легендарни модели како Volvo 145, Volvo 960 и Amazon P220.
Судбината на V90 беше неизвесна веќе подолго време. Кон средината на 2023 година, Volvo објави дека ќе ја прекине продажбата на моделите V90, S90, S60 и V60 на британскиот пазар, во рамките на транзицијата кон SUV возила. Сепак, помалку од една година подоцна, поради зголемената побарувачка, компанијата повторно ги врати V60 и V90 во продажба во Велика Британија.
Со престанокот на производството на V90, моделот V60 останува единствениот караван во понудата на Volvo. Но, бидејќи сегашната генерација е на пазарот од 2018 година, не е сигурно колку долго ќе опстои. Се шпекулира дека Volvo би можел целосно да се збогува со караваните по моделската 2026 година, завршувајќи една славна ера што го направи брендот светски препознатлив.
Извор: BUG
-
Хороскоп1 денХороскоп за петок (14 ноември)
-
Хороскоп12 часаХороскоп за сабота (15 ноември)
-
Lifestyle2 денаКолку кафе пиете дневно? Медицината вели дека ова се безбедни количини.
-
Балкан2 денаАвион од типот „AT-802“ попладнево се срушил во близина на Сењ, Хрватска
-
Lifestyle2 денаКако да ја направите вашата правосмукалка да трае подолго и да работи како нова
-
Магазин2 денаPinterest претстави паметен асистент со вештачка интелигенција за пребарување и инспирација
-
Свет21 часАмериканската корпорација „Карлајл“ разгледува можност за купување на нафтениот гигант „Лукоил“ надвор од својата матична земја
-
Спорт1 денМакедонија ремизираше на пријателскиот натпревар против Летонија на „Тодор Проески“
