Автомобили
Tesla го забележа првиот годишен пад на испораките во историјата

Оваа вест предизвика пад на цената на акцијата за околу седум отсто.
Помали бројки и во Европа
Tesla го забележа првиот годишен пад на испораките во историјата. Вкупниот број на испораки за 2024 година изнесува околу 1,78 милиони, додека компанијата испорача 1,81 милиони возила во 2023 година. Акциите на компанијата по објавувањето паднаа за цели седум отсто, но подоцна закрепнаа неколку проценти.
Оваа вест доаѓа по слични вести од првиот квартал на 2024 година, иако тогаш падот беше ограничен на само еден квартал. Четвртиот квартал покажа благ пораст на испораките, со 495.000 оваа година во споредба со 484.000 во 2023 година. Сепак, аналитичарите предвидуваа поцврст финиш на годината, очекувајќи испораки во четвртиот квартал во опсег од 506.000 возила.
Бројките се исто така помали во Европа, која забележа пад од 14 проценти во 2024 година во споредба со претходната година, според Европската асоцијација на производители на автомобили.
Можни причини за падот
Нема конкретна причина зошто Tesla почна да забележува пад на испораките, но постојат голем број на можни фактори:
- Компанијата допрва треба да произведе EV прифатлив за поширок буџет, наместо да се фокусира на често критикуваните амбиции за Cybertruck и роботи за такси.
- Според Патрик Џорџ, главен уредник на InsideEVs, Cybertrucks веќе се натрупуваат на пазарот на половни автомобили.
- Tesla повеќе не се соочува со монопол на пазарот за електрични возила, туку со жестока конкуренција од нови ривали како Rivian, како и од традиционалните производители како BMW, GM, Hyundai и Volkswagen.
- Конечно, тука е и влијанието на Илон Маск, кое предизвикува мешани реакции.
Извор: Engadget
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (22 мај)
-
Хороскоп15 часа
Хороскоп за петок (23 мај)
-
Временска прогноза2 дена
Попоски истакна дека најмалку до првата седмица од јуни месец ќе имаме слично време, можеби и со пониски температури
-
Македонија2 дена
Приведен измамник: Преку фејсбук страница продавал наводно благословени предмети
-
Спорт21 час
(ВИДЕО) „Кралевите“ и навивачите по 13 години и освоени сите титули се простуваат од Лука Модриќ, кој најави заминување од Реал Мадрид
-
На денешен ден1 ден
Времеплов: На денешен ден (22 мај)
-
Спорт2 дена
Флик останува во Барса до 2027 година
-
Занимливости1 ден
5 уреди што трошат струја дури и кога не ги користите