Автомобили
Tesla повеќе не е најголем продавач на електрични автомобили

Иако продажбата на групацијата на Илон Маск во четвртиот квартал ги надмина проценките, таа за прв пат падна зад својот кинески ривал.
Tesla беше престигнат од кинескиот BID (BYD) како најголем светски производител на електрични возила
Американската групација продаде 484.000 автомобили во четвртиот квартал, повеќе отколку што прогнозираа 473.000 аналитичари, но не доволно за да ја задржи титулата откако BID објави рекордна продажба на возила на батерии од 526.000 во истиот период.
Додека растот на кинеската компанија поддржана од Ворен Бафет главно е постигнат дома, БИД го заострува својот фокус на изнаоѓање нови странски пазари, вклучително и Европа.
Успехот на BID во „бркањето“ на Tesla, исто така, ја истакнува борбата на наследни производители на автомобили од САД, Европа, Јапонија и Кореја да се прилагодат на брзо менување на преференциите на потрошувачите за поевтини, попаметни електрични возила.
Во соопштението објавено во Кина, групата со седиште во Шенжен се нарече себеси „светски шампион“ за „возила со нова енергија“ откако забележа вкупна годишна продажба од повеќе од три милиони во 2023 година за своите возила – кои исто така вклучуваат приклучоци ( plug- во) хибридни автомобили.
Годишната продажба на Tesla беше 1,81 милиони возила во 2023 година, додека BID испорача 1,58 милиони целосно електрични автомобили.
БИД е основан од Ванг Чуанфу, поранешен универзитетски професор, во средината на 1990-тите. Откако се фокусираше на производството на батерии за полнење, вклучително и за мобилни телефони, компанијата се прошири во автомобилската индустрија во раните 2000-ти.
Раниот успех на кинеската групација ја поттикна Бафет Беркшир Хатавеј да инвестира во компанијата во 2008 година. И покрај годините на потпирање на постоечката индустриска технологија, BID се фокусираше на отстранување на трошоците од производствениот процес.
По долгогодишна државна поддршка и внимателно индустриско планирање од страна на Пекинг, кинеските производители на автомобили сега ја спроведуваат контролата на нивната земја врз производството на речиси секој ресурс, материјал и компонента што се користат за производство на електрични возила
Вертикално интегрираната структура на BID – ги контролира рудниците и произведува батерии и чипови – им завидува на странските ривали додека глобалната автомобилска индустрија се оддалечува од моторите со внатрешно согорување.
На крајот на минатата година, шест од најпродаваните EV модели во Кина, најголемиот светски автомобилски пазар, беа автомобили BID, според Automobilita, консултантска компанија со седиште во Шангај. Додека уделот на BID во продажбата се прошири на повеќе од 35 проценти, Tesla „се мачеше“ да остане во чекор со лансирањето на производи од кинеските ривали, додаде консултантската куќа.
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Кичево1 ден
Во семеен стан во блокот на Ламели во Кичево доцна вечерва избувнал пожар
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за четврток (8 мај)
-
Хороскоп8 часа
Хороскоп за петок (9 мај)
-
Македонија2 дена
(ФОТО) СВР Охрид одржа свеченост по повод 7-ми мај „Денот на Полицијата“
-
Гејминг2 дена
(ВИДЕО) Излезе новиот трејлер на популарната и долгоочекувана „GTA VI“
-
Македонија2 дена
Малолетник од Блаце украл мотор, па експресно бил пронајден од Полицијата
-
Спорт2 дена
ФФМ со интензивна постапка за утврдување на неправилностите од мечот помеѓу Кожуф и Башкими
-
Македонија14 часа
На ГП Блато албански државјанин ставил пари во патни исправи, бил лишен од слобода