Следете не

Автомобили

Tesla повеќе не е најголем продавач на електрични автомобили

Објавено пред

на

Иако продажбата на групацијата на Илон Маск во четвртиот квартал ги надмина проценките, таа за прв пат падна зад својот кинески ривал.

Tesla беше престигнат од кинескиот BID (BYD) како најголем светски производител на електрични возила

Американската групација продаде 484.000 автомобили во четвртиот квартал, повеќе отколку што прогнозираа 473.000 аналитичари, но не доволно за да ја задржи титулата откако BID објави рекордна продажба на возила на батерии од 526.000 во истиот период.

Додека растот на кинеската компанија поддржана од Ворен Бафет главно е постигнат дома, БИД го заострува својот фокус на изнаоѓање нови странски пазари, вклучително и Европа.

Успехот на BID во „бркањето“ на Tesla, исто така, ја истакнува борбата на наследни производители на автомобили од САД, Европа, Јапонија и Кореја да се прилагодат на брзо менување на преференциите на потрошувачите за поевтини, попаметни електрични возила.

 

Во соопштението објавено во Кина, групата со седиште во Шенжен се нарече себеси „светски шампион“ за „возила со нова енергија“ откако забележа вкупна годишна продажба од повеќе од три милиони во 2023 година за своите возила – кои исто така вклучуваат приклучоци ( plug- во) хибридни автомобили.

Годишната продажба на Tesla беше 1,81 милиони возила во 2023 година, додека BID испорача 1,58 милиони целосно електрични автомобили.

БИД е основан од Ванг Чуанфу, поранешен универзитетски професор, во средината на 1990-тите. Откако се фокусираше на производството на батерии за полнење, вклучително и за мобилни телефони, компанијата се прошири во автомобилската индустрија во раните 2000-ти.

Раниот успех на кинеската групација ја поттикна Бафет Беркшир Хатавеј да инвестира во компанијата во 2008 година. И покрај годините на потпирање на постоечката индустриска технологија, BID се фокусираше на отстранување на трошоците од производствениот процес.

По долгогодишна државна поддршка и внимателно индустриско планирање од страна на Пекинг, кинеските производители на автомобили сега ја спроведуваат контролата на нивната земја врз производството на речиси секој ресурс, материјал и компонента што се користат за производство на електрични возила

Вертикално интегрираната структура на BID – ги контролира рудниците и произведува батерии и чипови – им завидува на странските ривали додека глобалната автомобилска индустрија се оддалечува од моторите со внатрешно согорување.

На крајот на минатата година, шест од најпродаваните EV модели во Кина, најголемиот светски автомобилски пазар, беа автомобили BID, според Automobilita, консултантска компанија со седиште во Шангај. Додека уделот на BID во продажбата се прошири на повеќе од 35 проценти, Tesla „се мачеше“ да остане во чекор со лансирањето на производи од кинеските ривали, додаде консултантската куќа.

Автомобили

Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година

Објавено пред

на

За 11 месеци од оваа година Европејците регистрирале 522.013 нови автомобили „Дачиа“, два отсто повеќе отколку во истиот период во 2023 година.

Извештајот на Европската асоцијација на производители на автомобили (ACEA) за бројот на регистрации на нови автомобили во ноември оваа година покажува дека марката Dacia продала 49.352 автомобили, односно 4,8 отсто повеќе отколку во ноември 2023 година.

Благодарение на овој раст, кој се одвива во позадина на општ пазарен пад, пазарниот удел на Dacia се зголеми од 4,4 отсто во ноември 2023 година на 4,7 отсто во 11-тиот месец од 2024 година, според Klix.ba.

Истовремено, растот во последниот месец доведе до зголемување на продажбата на Dacia во периодот јануари – ноември од 511.994 единици во 2023 година на 522.013 во 2024 година. Два процентни поени раст во споредба со првите 11 месеци од оваа година го зголемија годишниот пазарен удел на Dacia на 4,4 проценти.

Благодарение на постојаниот раст, овој пазарен удел на Dacia го надминува оној на брендовите како што се: Opel, Citroen, Fiat, Kia, Hyundai, Ford или Volvo.

Најбарани марки на европскиот пазар за 11 месеци од тековната година се: Volkswagen (1.258.324 продадени автомобили), Toyota (849.628), BMW (707.527), Škoda (700.748) и Renault (626.719).

Извор: ACEA / Klix.ba

Прочитај повеќе...

Автомобили

Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)

Објавено пред

на

Правилното одржување на автомобилот во зимските месеци е клучно за заштита на каросеријата од сол, нечистотија и ниските температури. Германскиот автомобилски клуб ADAC објави неколку важни совети за негата на автомобилите во зима, посебно кога станува збор за миењето.

Термички шок и оштетување на лакот

Кога водата во автопералната, загреана на 10–30 °C, доаѓа во контакт со металните делови на автомобилот изложени на екстремно ниски температури, може да дојде до термички шок. Овој шок може да предизвика оштетување на површината, особено на места каде што лакот е веќе оштетен или надополнет. Иако овие оштетувања може да не бидат веднаш видливи, тие имаат долгорочни последици врз каросеријата.

Ризик од замрзнување

При екстремно ниски температури, зголемен е ризикот од замрзнување на:

  • Водата во бравите
  • Гумените заптивки, што може да доведе до нивно пукање и загуба на функционалност.

Затоа, ADAC препорачува миење на автомобилите само при поблаги температури или во загреани перални.

Совети за одржување на автомобилот во зима

  1. Миење на поблаги температури – Избегнувајте миење на автомобилот кога температурите се екстремно ниски.
  2. Загреани перални – Користете перални кои обезбедуваат затоплена околина за да се спречи термичкиот шок.
  3. Сушење на критичните делови – По миењето, избришете и исушете ги деловите како што се бравите и гумените заптивки.
  4. Користење специјални производи за нега – Нанесете гумени производи за одржување за да спречите пукање или замрзнување на заптивките.

Правилната зимска нега може значително да го продолжи векот на автомобилот, зачувувајќи ја неговата функционалност и изглед.

Извор: Phoenix

Прочитај повеќе...

Автомобили

Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години

Објавено пред

на

Еден од најпознатите мотори во историјата на автомобилската индустрија, VR6, официјално заминува во историјата. На 12 декември, Volkswagen го заврши производството на овој мотор, со што се стави крај на 34 години постоење и употреба во бројни модели на компанијата.

Историја и употреба на VR6

Моторот VR6 првпат беше претставен во 1991 година на саемот за автомобили во Женева. Од тогаш, тој беше вградуван во широк спектар на модели на Volkswagen, меѓу кои:

  • Passat, Corrado, Touareg, Phaeton, Transporter, Sharan, CC и Beetle.
  • Беше користен и од други брендови во групацијата Volkswagen, како што се Porsche Cayenne, Audi Q7, Seat Leon и Skoda Superb.
  • Дури и Mercedes-Benz го користеше VR6 во моделот Vito, прилагодувајќи го за нивните потреби.

За време на своето производство, VR6 моторот беше произведен во импресивни 1,87 милиони единици, станувајќи симбол на иновацијата и технолошката напредност на Volkswagen.

Еколошки стандарди и крајот на VR6

Поради зголемените еколошки барања, производството на VR6 беше прекинато во Европа уште во средината на 2010-тите. Сепак, производството продолжи за северноамериканскиот и кинескиот пазар. Зголемениот притисок за намалување на емисиите на гасови и потребата за поекономични решенија го принудија Volkswagen да се насочи кон мотори со четири цилиндри.

Модерните четирицилиндрични мотори не само што ги исполнуваат строгите еколошки стандарди, туку и се компатибилни со модуларните платформи на компанијата, овозможувајќи нивна широка употреба во различни модели.

Крај на една ера

Завршувањето на производството на VR6 претставува значајна пресвртница за Volkswagen. Компанијата сега се фокусира на развој на поекономични, пофлексибилни технологии и електрични возила. Сепак, за љубителите на класичните автомобили, VR6 останува симбол на иновацијата и моќта на моторите од претходните децении.

Извор: Telegraf

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Магазин3 часа

Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди

Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека...

Магазин3 часа

YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност

YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата...

Магазин3 часа

Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како

Дали ви пречи кога осветленоста на екранот на вашиот iPhone автоматски се менува? Ова може да биде резултат на автоматските...

Магазин3 часа

Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација

Јапонскиот универзитет во Кјото и градежната компанија Каџима го започнаа истражувањето за создавање на лунарно живеалиште кое ќе генерира вештачка...

Спорт3 часа

Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ

Во “Хилтон” денес се одржа вонредното собрание на ФФМ, каде единствен кандидат беше г-дин Масар Омерагиќ, со мандат до 2025...

Временска прогноза5 часа

Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот

Многу длабок циклонски систем кој ќе биде со центар над Средоземјето, и во центарот на овој циклон воздушниот притисок ќе...

Автомобили6 часа

Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година

За 11 месеци од оваа година Европејците регистрирале 522.013 нови автомобили „Дачиа“, два отсто повеќе отколку во истиот период во...

Хороскоп16 часа

Хороскоп за недела (22 декември)

ОВЕН Обрнете внимание на новите професионални можности за да го проширите вашето знаење и да ја подобрите вашата севкупна позиција....

Технологија22 часа

YouTube во поход по „клик-бејт“ наслови и почетни слики

По неодамнешната акција против блокаторите на реклами и таканаречената „онлајн имиграција“, YouTube најави нов чекор во својата борба против погрешните...

Социјални мрежи23 часа

„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година

Ја затвораат апликацијата најмалку една година. Албанскиот премиер Еди Рама денес најави дека владата ќе ја затвори социјалната мрежа „ТикТок“...

НАЈЧИТАНИ