Автомобили
Tesla повеќе не е најголем продавач на електрични автомобили
Иако продажбата на групацијата на Илон Маск во четвртиот квартал ги надмина проценките, таа за прв пат падна зад својот кинески ривал.
Tesla беше престигнат од кинескиот BID (BYD) како најголем светски производител на електрични возила
Американската групација продаде 484.000 автомобили во четвртиот квартал, повеќе отколку што прогнозираа 473.000 аналитичари, но не доволно за да ја задржи титулата откако BID објави рекордна продажба на возила на батерии од 526.000 во истиот период.
Додека растот на кинеската компанија поддржана од Ворен Бафет главно е постигнат дома, БИД го заострува својот фокус на изнаоѓање нови странски пазари, вклучително и Европа.
Успехот на BID во „бркањето“ на Tesla, исто така, ја истакнува борбата на наследни производители на автомобили од САД, Европа, Јапонија и Кореја да се прилагодат на брзо менување на преференциите на потрошувачите за поевтини, попаметни електрични возила.
Во соопштението објавено во Кина, групата со седиште во Шенжен се нарече себеси „светски шампион“ за „возила со нова енергија“ откако забележа вкупна годишна продажба од повеќе од три милиони во 2023 година за своите возила – кои исто така вклучуваат приклучоци ( plug- во) хибридни автомобили.
Годишната продажба на Tesla беше 1,81 милиони возила во 2023 година, додека BID испорача 1,58 милиони целосно електрични автомобили.
БИД е основан од Ванг Чуанфу, поранешен универзитетски професор, во средината на 1990-тите. Откако се фокусираше на производството на батерии за полнење, вклучително и за мобилни телефони, компанијата се прошири во автомобилската индустрија во раните 2000-ти.
Раниот успех на кинеската групација ја поттикна Бафет Беркшир Хатавеј да инвестира во компанијата во 2008 година. И покрај годините на потпирање на постоечката индустриска технологија, BID се фокусираше на отстранување на трошоците од производствениот процес.
По долгогодишна државна поддршка и внимателно индустриско планирање од страна на Пекинг, кинеските производители на автомобили сега ја спроведуваат контролата на нивната земја врз производството на речиси секој ресурс, материјал и компонента што се користат за производство на електрични возила
Вертикално интегрираната структура на BID – ги контролира рудниците и произведува батерии и чипови – им завидува на странските ривали додека глобалната автомобилска индустрија се оддалечува од моторите со внатрешно согорување.
На крајот на минатата година, шест од најпродаваните EV модели во Кина, најголемиот светски автомобилски пазар, беа автомобили BID, според Automobilita, консултантска компанија со седиште во Шангај. Додека уделот на BID во продажбата се прошири на повеќе од 35 проценти, Tesla „се мачеше“ да остане во чекор со лансирањето на производи од кинеските ривали, додаде консултантската куќа.
Автомобили
Големи промени за возачите: Екраните влегуваат во историјата?
Mobis и Zeiss објавија дека развиваат систем за вградување во нови возила веќе во 2027 година, а демонстрациите на прототиповите веќе се во тек. Дали ветробранското стакло може да стане нешто како екран на проектор кој ќе ги замени класичните екрани во автомобилите? Добавувачот на делови на Hyundai и технички експерт Hyundai Mobis смета дека тоа е возможно. Филијалата на корејскиот конгломерат објави оваа недела дека се здружува со германскиот оптички гигант Zeiss за развој на холографски дисплеј на шофершајбната.
Додека тековните head-up дисплеи често прикажуваат релативно едноставни информации, како инструкции за брзина и навигација, системот на кој работат двете компании ќе вклучува опции за забава, аудио контроли, видеа, па дури и игри.
На приложената фотографија, во внатрешноста не постои класичен „infotainment“ екран. Сè е пренесено на шофершајбната, пренесува HAK Review.
Автомобили
BMW: Забраната за возила на бензин и дизел во ЕУ не е реална
Планот на Европа да ја забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година ќе доведе до масовно намалување на нејзината автомобилска индустрија.
Планот на Европа ефикасно да ја забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година ќе доведе до „масовно намалување“ на нејзината автомобилска индустрија. BMW предупредува дека континентот не е подготвен да ги напушти бензинските и дизел моторите. Во исто време, компанијата посочи дека плановите на ЕУ веќе не се реални и дека субвенциите за електрични возила се неодржливи.
Моторот со внатрешно согорување долго време е камен-темелник на европскиот индустриски пејзаж, играјќи витална улога во неговата производствена способност. Технологијата не само што ги создаде BMW, Mercedes, туку и создаде голем синџир на снабдување на мали и средни претпријатија кои произведуваат критични компоненти, од клипови до издувни системи.
Таа индустрија е загрозена, особено кога производителите на автомобили се префрлаат на електрични модели кои бараат помалку и различни влезови. Промената се покажува како предизвик за европската автомобилска индустрија , која се бори да се справи со крајот на државните субвенции и интензивирањето на конкуренцијата од кинеските производители на електрични возила како што е BYD.
Забраната може да го погоди срцето на европската автомобилска индустрија. Мерките ќе доведат до масовно намалување на индустријата како целина.
Извор: techcentral.co.za
Автомобили
BYD повлекува речиси 100.000 електрични возила
BYD повлекува речиси 100.000 електрични возила (ЕВ) во еден од своите ретки потези за повлекување. Производителот на нови енергетски возила (НЕВ) ќе повлече 96.714 возила „Dolphin“ и „Iuan Plus“ во Кина почнувајќи од 30 септември 2024 година, поради опасност од пожар , се вели во денешното соопштение на кинеската државна управа за регулирање на пазарот (SAMR).
Повлекувањето се состои од две групи, извршени од два оперативни субјекти на BYD. BYD Auto Industri Co Ltd ќе повлече вкупно 87.762 ЕВ „Dolphin“ и „Iuan Plus“ произведени помеѓу 4 февруари 2023 година и 26 декември 2023 година.
BYD Auto Co Ltd ќе повлече вкупно 8.952 единици Yuan Plus EV произведени помеѓу 2 ноември 2022 година и 19 јуни 2023 година.
Поради процесот на производство на контролерот за електричен серво волан CEPS, кондензаторот на контролната табла кај некои возила опфатени со ова повлекување може да развие микропукнатини, се вели во соопштението.
За време на користењето на возилото, микропукнатините на кондензаторот може да се прошират и да предизвикаат краток спој, што може да доведе до прегревање и горење на кондензаторот или дури и пожар , се вели во соопштението.
BYD ќе им дозволи на овластените дилери бесплатно да ги доградат повлечените возила со пломби за изолација на контролорот за да се елиминира потенцијалната безбедносна опасност .
BYD е најголемиот производител на NEV во Кина , кој продаде рекордни 373.083 NEVs во август, што претставува раст од 35,97 проценти и 8,97 проценти повеќе отколку во јули. Во периодот јануари-август BYD продаде 2.328.449 возила NEV, што е зголемување за 29,92 отсто во однос на истиот период од претходната година.
За разлика од честите повлекувања на Tesla (NASDAQ: TSLA) , вклучително и софтверски проблеми, потезите за повлекување се невообичаени за локалните кинески производители на електрични возила . Последното отповикување на BYD беше на 30 април, кога компанијата повлече 16.666 ЕВ Seagull во Кина поради софтверски проблем што може да предизвика камерата за рикверц да не се прикажува.
Извор: autotech.news
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (23 октомври)
-
Кичево2 дена
Во ЈЗУ Општа Болница Кичево недостигал ехо апарат, случајот бил пријавен во МВР
-
Lifestyle2 дена
Кој е нормалниот крвен притисок според возраста?
-
Хороскоп6 часа
Хороскоп за четврток (24 октомври)
-
Временска прогноза21 час
До крајот на месецот стабилно време, но со ниски утрински температури и магла по котлините
-
Македонија7 часа
Викендов започнува зимското сметање на време, сонцето ќе заоѓа порано и деновите стануваат значително пократки
-
Македонија22 часа
Денес е 23-ти октомври, ден на Македонската Револуционерна Организација
-
Автомобили18 часа
BMW: Забраната за возила на бензин и дизел во ЕУ не е реална