Автомобили
Tesla повлекува 362.758 возила поради софтверски проблеми
Tesla повлекува 362.758 возила опремени со експериментален софтвер за помош на возачот. Tesla ќе изврши ажурирање на софтверот преку воздух за да ги реши проблемите, се вели во известувањето за отповикување.
Нови проблеми за FSD системот на Tesla
Системот FSD Beta може да предизвика опасност во одредени ситуации што може да дозволи „возилото да го надмине ограничувањето на брзината или да вози низ раскрсниците на нелегален или непредвидлив начин“. Тоа го зголемува ризикот од несреќа, се вели во извештајот за отповикување на веб-страницата на американската Национална управа за безбедност на сообраќајот на автопати.
Системот FSD Beta, исто така, може да има проблеми да реагира соодветно „на промените во објавените ограничувања на брзината“, се вели во известувањето.
Групата на засегнати возила вклучува голем број автомобили Tesla. Model S и Model X кои се произведуваат од 2016 година. Model 3 произведен во 2017 година и Model Y произведен во 2020 година.
Извршниот директор Илон Маск и обожавателите на Tesla се спротивставија на користењето на терминот „отповикување“ за безбедносни пропусти или проблеми што може да се поправат со ажурирања на софтверот што се прават преку воздух. Маск напиша на Твитер: „Зборот „повик“ за надградби на софтвер преку воздух е сосема погрешен!
Tesla им дозволува на илјадници возачи да тестираат нови и недовршени функции за помош на возачот на јавните патишта во САД преку програмата FSD Beta. Технологијата не го прави Tesla EV автономно, ниту безбедно да се вози без човек зад воланот подготвен да сопира или да управува во секое време.
Трошоците за софтверот FSD се 15.000 долари
Само сопствениците на Tesla кои имаат инсталиран премиум систем за помош на возачот FSD во нивните автомобили можат да се приклучат на програмата FSD Beta. Таа опција сега чини 15.000 долари однапред или 199 долари месечно во САД.
FSD Beta најдобро може да се опише како куп нови функции кои сè уште не се целосно функционални. Главната атракција е „автоматското возење по градските улици“. Оваа опција му овозможува на возилото автоматски да се движи во сложени урбани средини, иако има мали недостатоци.
Tesla никогаш не откри колку луѓе купуваат или се претплатиле на премиум програмата FSD. Во последниот повик за заработка на компанијата, Илон Маск рече: „Сега ја претставивме целосната бета верзија за самостојно возење за градските улици на приближно 400.000 клиенти во Северна Америка. Ова е огромна пресвртница за автономија. FSD Beta е единствениот начин на кој секој корисник може навистина да ја тестира најновата автономија на AI.
Според комуникациите помеѓу NHTSA и Tesla, системот претставува нешто многу поедноставно: „функција за помош на возачот SAE Ниво 2 која може да обезбеди поддршка за управување и сопирање/забрзување на возачот под одредени оперативни ограничувања“.
Во извештајот за повлекување на безбедноста се вели: „Возачот е одговорен за работата на возилото секогаш кога функцијата е вклучена. Возачот мора постојано да ја следи функцијата и да интервенира (управува, кочи или забрзува) по потреба за одржување на безбедното работење на возилото.
Извор: CNBC
Автомобили
Renault Mégane се враќа на бензин: повраток кон класиката по ерата на електричните возила
По три години целосна електрификација, Renault повторно го разгледува враќањето на бензинските мотори во своите семејни модели Mégane и Scénic. Според најавите, следната генерација на овие автомобили — која се очекува пред крајот на деценијата — ќе понуди комбинација од електрични и хибридни погонски системи.
Новиот извршен директор на групацијата Renault, Франсоа Провост, изјави дека компанијата работи на стратегија за „повраток на поголемите модели“. Тој додаде дека електричните верзии на Renault 4 и 5 се покажале како успешни, но Mégane и Scénic сè уште се борат со продажбата во сегментот на семејни автомобили.
„Поголемите автомобили се еден од нашите приоритети,“ изјави Провост за Auto Express. „Во следниот среднорочен план, развиваме нова платформа што ќе ја поттикне понудата во Ц-сегментот – во срцето на Европа.“
Новата платформа ќе ги обедини идните генерации на Mégane, Scénic, Austral, Espace и Rafale, кои моментално се достапни само како хибридни модели.
Баланс помеѓу електричен и бензински погон
Renault нема намера да се повлече од електричните возила, но сака да понуди поголема флексибилност за купувачите кои сè уште не се подготвени за целосна електрификација.
„Доколку усвојувањето на електричните автомобили се одвива побавно од очекуваното, ќе го надополниме тоа со решенија како плаг-ин хибриди или системи за продолжен домет,“ изјави Фабрис Камболив, извршен директор на брендот Renault.
Камболив додаде дека е поверојатно Renault да се одлучи за систем сличен на Nissan e-Force, каде што моторот со внатрешно согорување не ги придвижува директно тркалата, туку ја полни батеријата.
Освежување пред новата генерација
До излегувањето на новите модели со мотори со внатрешно согорување, Renault ќе се обиде да ја зголеми продажбата на актуелниот Mégane преку неколку надградби.
Првата е редизајнирана верзија на моделот, која веќе е забележана во тестирање под камуфлажа. Дополнително, можно е зголемување на капацитетот на батеријата — над сегашните 60 kWh со опсег од 468 км.
За споредба, Scénic користи батерија од 87 kWh со автономија до 622 километри, а новиот Nissan Leaf, кој дели технологија со Mégane, нуди батерија од 75 kWh и опсег од околу 600 километри.
Извор: Index
Автомобили
(ВИДЕО) „Tuning Car Show“ во Прилеп доби нова димензија со видеата на тимот од „Autodonia“
Традиционалниот „Tuning Car Show“ во Прилеп дефинитивно е еден од најпрестижните манифестации за сите љубители на автомобилизмот. На 11-ти октомври традиционално се одржа и овогоднинешното издание под покровителство на Општина Прилеп и останатите спонзори.
Вообичаено забележителни се многу видеографи, доста компании кои овој настан знаат и умеат да го пренесат, но токму нас, впечатлив пренос на овој настан ни остави „Autodonia“. Неуморните дечки на чело со Nenad Kaevik. Дечкото е специјализиран за изработка на визуелно импресивни и високо функционални дигитални решенија. Вистински љубеник на автомобилизмот кој успева на секој битен настан да биде прв.
Во оваа прилика од нашиот медиум упатуваме честитка за успешна работа, а вие не чекате уште веднаш посетете го неговиот бизнис инстаграм профил ТУКА – верувајте има што да видите, за повеќе информации за неговата работа и портфолио погледнете ТУКА
Промо видео од „Tuning Car Show“ – Прилеп:
Автомобили
Volvo го прекинува производството на моделот V90 — последниот примерок оди во музеј
По девет години и речиси 250.000 произведени примероци, Volvo официјално го прекина производството на моделите V90 и V90 Cross Country. Со тоа, уште еден од најелегантните каравани на пазарот заминува во историјата.
Класата на каравани веќе подолго време полека исчезнува, заменета со SUV модели кои доминираат во продажбата. Според порталот Carscoops, шведскиот производител Volvo Cars го стави крајот на производството на V90 и неговата надградена верзија V90 Cross Country по речиси една деценија на пазарот. Иако оваа одлука беше најавувана веќе неколку години, за многу љубители на класичните каравани ова е тажен момент.
Volvo го лансираше V90 во 2016 година, а дизајнот доби суптилно освежување во 2020 година. И денес, моделот изгледа модерно и префинето, со типичен скандинавски стил. Во текот на својот животен циклус, V90 понуди богата палета на мотори — од 2.0-литарски турбодизел со 148 коњски сили, до турбополнет и компресорски бензинец со 316 КС, па сè до plug-in хибрид со импресивни 455 КС.
Вкупно беа произведени околу 250.000 примероци, а последниот V90 нема да биде ставен во продажба. Наместо тоа, Volvo го додаде во својата колекција Heritage, каде ќе биде изложен во музејот „Светот на Volvo“ (World of Volvo) во Гетеборг. Таму ќе стои рамо до рамо со легендарни модели како Volvo 145, Volvo 960 и Amazon P220.
Судбината на V90 беше неизвесна веќе подолго време. Кон средината на 2023 година, Volvo објави дека ќе ја прекине продажбата на моделите V90, S90, S60 и V60 на британскиот пазар, во рамките на транзицијата кон SUV возила. Сепак, помалку од една година подоцна, поради зголемената побарувачка, компанијата повторно ги врати V60 и V90 во продажба во Велика Британија.
Со престанокот на производството на V90, моделот V60 останува единствениот караван во понудата на Volvo. Но, бидејќи сегашната генерација е на пазарот од 2018 година, не е сигурно колку долго ќе опстои. Се шпекулира дека Volvo би можел целосно да се збогува со караваните по моделската 2026 година, завршувајќи една славна ера што го направи брендот светски препознатлив.
Извор: BUG
-
Хороскоп1 денХороскоп за петок (14 ноември)
-
Временска прогноза2 денаПопоски: Следната седмица ќе имаме чести и обилни врнежи од дожд проследени со повремено силен јужен ветер
-
Lifestyle2 денаКолку кафе пиете дневно? Медицината вели дека ова се безбедни количини.
-
Балкан1 денАвион од типот „AT-802“ попладнево се срушил во близина на Сењ, Хрватска
-
Lifestyle2 денаКако да ја направите вашата правосмукалка да трае подолго и да работи како нова
-
Занимливости2 денаМрсната коса бара секојдневна грижа и одржување
-
Магазин2 денаPinterest претстави паметен асистент со вештачка интелигенција за пребарување и инспирација
-
Хороскоп57 минутиХороскоп за сабота (15 ноември)
