Автомобили
Tesla повлекува 362.758 возила поради софтверски проблеми
Tesla повлекува 362.758 возила опремени со експериментален софтвер за помош на возачот. Tesla ќе изврши ажурирање на софтверот преку воздух за да ги реши проблемите, се вели во известувањето за отповикување.
Нови проблеми за FSD системот на Tesla
Системот FSD Beta може да предизвика опасност во одредени ситуации што може да дозволи „возилото да го надмине ограничувањето на брзината или да вози низ раскрсниците на нелегален или непредвидлив начин“. Тоа го зголемува ризикот од несреќа, се вели во извештајот за отповикување на веб-страницата на американската Национална управа за безбедност на сообраќајот на автопати.
Системот FSD Beta, исто така, може да има проблеми да реагира соодветно „на промените во објавените ограничувања на брзината“, се вели во известувањето.
Групата на засегнати возила вклучува голем број автомобили Tesla. Model S и Model X кои се произведуваат од 2016 година. Model 3 произведен во 2017 година и Model Y произведен во 2020 година.
Извршниот директор Илон Маск и обожавателите на Tesla се спротивставија на користењето на терминот „отповикување“ за безбедносни пропусти или проблеми што може да се поправат со ажурирања на софтверот што се прават преку воздух. Маск напиша на Твитер: „Зборот „повик“ за надградби на софтвер преку воздух е сосема погрешен!
Tesla им дозволува на илјадници возачи да тестираат нови и недовршени функции за помош на возачот на јавните патишта во САД преку програмата FSD Beta. Технологијата не го прави Tesla EV автономно, ниту безбедно да се вози без човек зад воланот подготвен да сопира или да управува во секое време.
Трошоците за софтверот FSD се 15.000 долари
Само сопствениците на Tesla кои имаат инсталиран премиум систем за помош на возачот FSD во нивните автомобили можат да се приклучат на програмата FSD Beta. Таа опција сега чини 15.000 долари однапред или 199 долари месечно во САД.
FSD Beta најдобро може да се опише како куп нови функции кои сè уште не се целосно функционални. Главната атракција е „автоматското возење по градските улици“. Оваа опција му овозможува на возилото автоматски да се движи во сложени урбани средини, иако има мали недостатоци.
Tesla никогаш не откри колку луѓе купуваат или се претплатиле на премиум програмата FSD. Во последниот повик за заработка на компанијата, Илон Маск рече: „Сега ја претставивме целосната бета верзија за самостојно возење за градските улици на приближно 400.000 клиенти во Северна Америка. Ова е огромна пресвртница за автономија. FSD Beta е единствениот начин на кој секој корисник може навистина да ја тестира најновата автономија на AI.
Според комуникациите помеѓу NHTSA и Tesla, системот претставува нешто многу поедноставно: „функција за помош на возачот SAE Ниво 2 која може да обезбеди поддршка за управување и сопирање/забрзување на возачот под одредени оперативни ограничувања“.
Во извештајот за повлекување на безбедноста се вели: „Возачот е одговорен за работата на возилото секогаш кога функцијата е вклучена. Возачот мора постојано да ја следи функцијата и да интервенира (управува, кочи или забрзува) по потреба за одржување на безбедното работење на возилото.
Извор: CNBC
Автомобили
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
Правилното одржување на автомобилот во зимските месеци е клучно за заштита на каросеријата од сол, нечистотија и ниските температури. Германскиот автомобилски клуб ADAC објави неколку важни совети за негата на автомобилите во зима, посебно кога станува збор за миењето.
Термички шок и оштетување на лакот
Кога водата во автопералната, загреана на 10–30 °C, доаѓа во контакт со металните делови на автомобилот изложени на екстремно ниски температури, може да дојде до термички шок. Овој шок може да предизвика оштетување на површината, особено на места каде што лакот е веќе оштетен или надополнет. Иако овие оштетувања може да не бидат веднаш видливи, тие имаат долгорочни последици врз каросеријата.
Ризик од замрзнување
При екстремно ниски температури, зголемен е ризикот од замрзнување на:
- Водата во бравите
- Гумените заптивки, што може да доведе до нивно пукање и загуба на функционалност.
Затоа, ADAC препорачува миење на автомобилите само при поблаги температури или во загреани перални.
Совети за одржување на автомобилот во зима
- Миење на поблаги температури – Избегнувајте миење на автомобилот кога температурите се екстремно ниски.
- Загреани перални – Користете перални кои обезбедуваат затоплена околина за да се спречи термичкиот шок.
- Сушење на критичните делови – По миењето, избришете и исушете ги деловите како што се бравите и гумените заптивки.
- Користење специјални производи за нега – Нанесете гумени производи за одржување за да спречите пукање или замрзнување на заптивките.
Правилната зимска нега може значително да го продолжи векот на автомобилот, зачувувајќи ја неговата функционалност и изглед.
Извор: Phoenix
Автомобили
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
Еден од најпознатите мотори во историјата на автомобилската индустрија, VR6, официјално заминува во историјата. На 12 декември, Volkswagen го заврши производството на овој мотор, со што се стави крај на 34 години постоење и употреба во бројни модели на компанијата.
Историја и употреба на VR6
Моторот VR6 првпат беше претставен во 1991 година на саемот за автомобили во Женева. Од тогаш, тој беше вградуван во широк спектар на модели на Volkswagen, меѓу кои:
- Passat, Corrado, Touareg, Phaeton, Transporter, Sharan, CC и Beetle.
- Беше користен и од други брендови во групацијата Volkswagen, како што се Porsche Cayenne, Audi Q7, Seat Leon и Skoda Superb.
- Дури и Mercedes-Benz го користеше VR6 во моделот Vito, прилагодувајќи го за нивните потреби.
За време на своето производство, VR6 моторот беше произведен во импресивни 1,87 милиони единици, станувајќи симбол на иновацијата и технолошката напредност на Volkswagen.
Еколошки стандарди и крајот на VR6
Поради зголемените еколошки барања, производството на VR6 беше прекинато во Европа уште во средината на 2010-тите. Сепак, производството продолжи за северноамериканскиот и кинескиот пазар. Зголемениот притисок за намалување на емисиите на гасови и потребата за поекономични решенија го принудија Volkswagen да се насочи кон мотори со четири цилиндри.
Модерните четирицилиндрични мотори не само што ги исполнуваат строгите еколошки стандарди, туку и се компатибилни со модуларните платформи на компанијата, овозможувајќи нивна широка употреба во различни модели.
Крај на една ера
Завршувањето на производството на VR6 претставува значајна пресвртница за Volkswagen. Компанијата сега се фокусира на развој на поекономични, пофлексибилни технологии и електрични возила. Сепак, за љубителите на класичните автомобили, VR6 останува симбол на иновацијата и моќта на моторите од претходните децении.
Извор: Telegraf
Автомобили
Lamborghini го одложи првиот електричен модел до 2029 година
Иако Lamborghini со ентузијазам го промовира својот хибриден суперспортски автомобил Revuelta, нивниот прв целосно електричен модел, Lanzador, нема да биде подготвен за производство пред 2029 година.
Причини за одложувањето
Се претпоставува дека падот на побарувачката за електрични автомобили е клучната причина за одложувањето. Lamborghini се приклучува на листата на компании кои решија да ги одложат своите електрични модели, поради нестабилноста на пазарот и долгорочните предизвици.
Изјава на извршниот директор
Првиот човек на компанијата, Стефан Винкелман, потврди дека концептот на електричниот GT четирисед Lanzador, претставен минатата година, нема да започне со сериско производство пред 2029 година, што е 12 месеци одложување според првичните планови.
Во изјавата, Винкелман додаде дека компанијата сè повеќе размислува за употреба на синтетички горива, бидејќи верува дека суперспортските автомобили на електричен погон немаат долг рок на одржливост.
Поглед кон иднината
Дополнителна јасност околу иднината на индустријата и стратегијата на Lamborghini се очекува по конечната одлука на Европската унија за забрана на производство и продажба на возила со мотори со внатрешно согорување (ICE).
Извор: Index
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (19 декември)
-
Хороскоп19 часа
Хороскоп за петок (20 декември)
-
Кичево23 часа
Утре ќе се изведуваат градежни работи на патот кон „Крушино“ – с.Кнежино, за таа цел ќе има времен прекин на сообраќај додека не се завршат активностите
-
Временска прогноза1 ден
Детали за новиот студен бран кој доаѓа од утре, посебно внимание за тие кои ќе патуваат преку македонските превои
-
Македонија1 ден
МВР: Не отварајте сомнителни линкови и датотеки прикачени во е-маил пораки и не споделувајте лични податоци со непознати лица!
-
Култура2 дена
Пред нас е големиот празник Св.Никола, светоцот заштитник на децата, сиромашните и работниците, за многу години најчестата слава во македонските домови!
-
Свет2 дена
Јапонската ракета „Каирос“ откажа неколку минути по полетувањето
-
Спорт2 дена
Вчера во ФФМ се одржа работилница за финансиски критериуми во клупско лиценцирање