Автомобили
Tesla работи на развој на роботакси
Tesla претставува роботакси на 8 август, објави Илон Маск на X часа откако Ројтерс објави дека производителот на автомобили се откажува од плановите за производство на евтино EV.
Ројтерс, исто така, објави дека директивата на Маск била да „влезе целосно“ во робот-таксито. Tesla со години ветуваше подостапно EV со цени кои се очекува да започнат од 25.000 долари, а Маск уште во јануари изјави дека е оптимист дека моделот ќе пристигне во втората половина на 2025 година. Како одговор на извештајот, шефот на Tesla твитна дека „Ројтерс (повторно) лаже“.
Ќе видиме како ќе изгледа роботаксито
Тој не појасни кој дел од извештајот е лажен, но со оглед на тоа дека потврдил дека Tesla воведува роботакси, тој најверојатно мислел на тврдењето на новинската организација дека компанијата го повлекла приклучокот за подостапен EV модел. Во моментов најевтиното возило на Tesla е Model 3, но неговите цени почнуваат од 39.000 долари. Ќе биде интересно да се види како компанијата го натера роботаксито да работи со својот систем само за камера – пред неколку години ги исфрли радарите и другите сензори, кои компаниите за роботакси како Waymo ги користат многу, заедно со нивните технологии за помош на возачот.
Извор: Engadget
Автомобили
Најчестите причини зошто автомобилот троши повеќе гориво
Цените на горивото се високи, па повеќето луѓе се трудат да штедат на секој чекор, а еден од нив е преглед на потрошувачката на самото возило.
Ефектите врз потрошувачката на гориво може да бидат сосема различни од случај до случај, објаснува Марин Морава, технички советник во Хрватскиот авто клуб.
Дали е тоа стил на возење, дефект на возилото, што е тесно поврзано со потрошувачката на гориво, несоодветно редовно одржување на возилото или тешки услови во кои се наоѓа возилото? Кои дефекти на возилото можат да влијаат на зголемената потрошувачка на гориво, односно што треба да прегледате?
Несоодветната геометрија на тркалата може да ја зголеми потрошувачката на гориво и да предизвика неправилно абење на гумите, како и намален притисок во гумите.
Системите за довод со турбополначи или атмосферски мотори може да имаат бројни дефекти. Некои од најчестите се оштетените воздушни линии на страната со висок притисок на турбополначот, што резултира со протекување на компримиран воздух или секундарно внесување на воздух кога се оштетени воздушните линии на страната со низок притисок на доводот.
Исто така има нечистотија или неисправни сензори на доводот или неправилна работа на одредени актуатори во доводот и голем број други можни проблеми
Неисправниот издувен систем може да ја зголеми потрошувачката на гориво поради слабата пропустливост на издувните гасови во одреден дел од издувниот систем каде што тоа не е пожелно.
На пример, ова може да се случи на издувниот колектор на моторот, така што секундарниот воздух се влече од околината, што може лошо да влијае на мешавината гориво-воздух, бидејќи сензорите во издувната цевка влијаат на смесата.
Исто така, поставувањето на несоодветни делови во издувните гасови може да влијае на зголемената потрошувачка на гориво.
Системот за вбризгување гориво, исто така, може да биде причина за голем број проблеми од неправилна испорака на гориво до подготовка на гориво за вбризгување. Истрошените и затнати инјектори може негативно да влијаат на потрошувачката на гориво, како и голем број други делови во системот за вбризгување.
Системот за ладење на моторот може да има проблеми со подигање на работната температура на моторот, а причината може да биде неисправен термостат. Недоволно ладен мотор има поголема потрошувачка на гориво. Неисправниот сензор за температура на моторот може да резултира и со зголемена потрошувачка на гориво поради неточни вредности за системот за палење и вбризгување.
Истрошената механика на моторот, нискиот коефициент на компресија на моторот, истрошените врвови на брегастата осовина, неправилниот клиренс на вентилите, разните наслаги на нечистотија во доводните канали и вентилите и седиштата на вентилите може да влијаат на потрошувачката на гориво.
Постојат голем број фактори кои сепак можат да предизвикаат зголемена потрошувачка на гориво на возилото, а би било добро да се консултираме со сервисен центар за други проблеми што може да се појават на нашето возило.
Пред посериозна анализа на проблемите што се појавија, треба да проверите дали сите сервисни работи се извршени редовно, бидејќи дури и нередовното одржување може да влијае на потрошувачката на гориво, па затоа е препорачливо да се промени:
моторно масло и филтер за масло
филтер за воздух на моторот
филтер за гориво
свеќички или неисправни грејачи на моторот кај дизел моторите
масло за автоматски менувач
Има и други неопходни активности кои производителот ги планира за таа марка и модел на возило.
Зголемената потрошувачка на гориво може да се појави и поради условите за возење:
Стартувај-стоп возење, градско возење…
Кратките возења до пет километри со временско задоцнување до следниот старт од три до осум часа (секогаш ладен мотор) може да ја зголемат потрошувачката до 50 проценти од наведените податоци.
Тешки макадамски патишта и ридови, лоша инфраструктура
Поладна средина во која се наоѓа возилото
Дополнителна маса, полно возило со патници и багаж, плус приколка
Зголемување на отпорот на воздухот при движење на возилото поради носачите на покривот со кутии или велосипеди – сите овие додатоци ќе ја зголемат потрошувачката на гориво.
Несоодветниот стил на возење има најголемо влијание врз зголемената потрошувачка
Несоодветниот стил на возење може да има најголемо влијание врз зголемената потрошувачка на гориво, а кај поновите возила, различните асистенции се корисни кои сигнализираат кога е идеално да се сменат брзините во однос на брзината на возилото и брзината на моторот.
Општо земено, на таблата со инструменти се појавуваат икони за upshift или downshift. Дури и кај новите генерации возила, можно е користење на копчето Eco, по што се чувствува дека моторот забрзува побавно и во зависност од опремата, кога возилото е запрено, може самостојно да го исклучи моторот со палење. /Стоп функција.
Секако, тука е и еко возењето, со кое можете сами да влијаете на потрошувачката, со вашиот стил на возење.
Спецификациите за потрошувачка на гориво на производителот за возило честопати тешко се постигнуваат во пракса според NEDC или малку пореалниот циклус на мерење VLTP, и обично е добар резултат ако отстапиме од него за 15 до 30 проценти од наведената потрошувачка, известува Индекс.hr.
Извор: N1Info
Автомобили
Револуција: Создаден прототип на нова батерија за електрични автомобили
Европските научници тврдат дека постигнале значителен напредок во батериите за електричните автомобили.
Прототипот развиен во Белгија ветува значително поголема енергетска густина и поголем опсег, сето тоа со помали трошоци за производство.
Новата литиум-метална батерија, развиена со помош на Швајцарскиот федерален институт за тестирање и истражување на материјали, може драматично да го подобри опсегот на електрични автомобили.
Прототипот, кој е произведен во Белгија, нуди 1070 Wh/L, што е за 20% поголема од густината на енергијата што ја постигнуваат денешните батерии.
Во новата батерија течниот електролит се заменува со цврст материјал, што овозможува поголема ефикасност. Оваа иновација наскоро би можела да ги направи конвенционалните литиум-јонски батерии застарени и да ја подигне електромобилноста на ново ниво.
Развојот беше сè само не едноставен – беа потребни години истражување во рамките на проектот на ЕУ SOLIDIFY за да се најдат вистинските материјали и технологии. Напредокот е постигнат преку оптимизирани техники за обложување и структурни иновации, бидејќи батеријата SOLIDIFY користи густа катода од никел, манган и кобалт со висока енергетска густина, како и литиум-метална анода и цврст електролитски сепаратор со тенок профил.
Новата батерија може да се произведува на собна температура и се прилагодува на постоечките производни линии. Со проценети трошоци помали од 150 евра за kW/h, тоа е и финансиски атрактивна технологија на иднината која наскоро би можела да стане реалност.
Автомобили
Tesla ќе го произведува моделот Y со шест седишта во Кина
Tesla планира да произведе варијанта со шест седишта на својот најпродаван електричен автомобил Model Y во Кина, објави Ројтерс, цитирајќи два анонимни извори запознаени со ова прашање.
Според извештаите, производството на оваа варијанта на електричното возило би можело да започне на крајот на 2025 година.
ТеTesla сла побара од добавувачите да се подготват за двоцифрено зголемување на производството на Model Y во неговата фабрика во Шангај, рече еден од изворите.
Американската компанија го претстави Model Y во 2020 година и неодамна го реконструираше во рамките на проектот наречен „Juniper“.
Оваа варијанта ќе има пет седишта и ќе биде лансирана на почетокот на 2025 година, а не оваа година како што првично беше планирано, изјави друг извор на британската агенција.
Американскиот производител на електрични автомобили Tesla во јули објави дека неговиот профит во вториот квартал на 2024 година паднал за 45 отсто на годишно ниво на 1,5 милијарди долари поради слабата продажба на возила.
Резултатите најверојатно ќе го зголемат притисокот врз Tesla и нејзиниот извршен директор Илон Маск да најдат нови начини да растат и да заработат пари, објави тогаш NYT.
Tesla се соочува со се пожестока конкуренција, како на американскиот пазар, така и надвор од неа, а проблем е и забавениот раст на интересот на потрошувачите за електричните возила.
/B92
-
Хороскоп22 часа
Хороскоп за четврток (19 септември)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (18 септември)
-
Македонија3 часа
РЕК Осломеј, Битола и ТЕЦ Неготино добија ново раководство
-
Кичево6 часа
(ФОТО) Министерот за одбрана Владо Мисајловски денес ја посети кичевската касарна ,,Чеде Филиповски – Даме’’
-
Lifestyle10 часа
Експертите потврдија: Ова е официјално најздравиот зеленчук во светот
-
Магазин1 ден
Дали користите инкогнито? Може да ви се случи оваа чудна ситуација
-
Автомобили10 часа
Најчестите причини зошто автомобилот троши повеќе гориво
-
Спорт1 ден
Младата фудбалска репрезентација на Македонија до 15 години запиша уште една победа во одлична игра на предводниците на Исени