Магазин
TikTok е најбрзо растечкиот извор на вести за возрасни во ОК
7% од возрасните ја користат апликацијата за вести, а речиси половина се свртуваат кон TikTokers наместо конвенционалните извори на вести
Социјалната видео платформа е најбрзо растечкиот извор на вести за возрасни во ОК, при што речиси половина од луѓето што ја користат за тековни работи се свртуваат кон TikToker наместо конвенционалните новински организации за нивните вести, покажува новото истражување.
TikTok го користат 7% од возрасните за вести, според британското тело за надзор на комуникациите Офком, што е зголемување од 1% во 2020 година. Растот првенствено е поттикнат од младите корисници, на возраст од 16 до 24 години.
Годишниот извештај на Ofcom покажа дека за тинејџерите на возраст од 12 до 15 години, Инстаграм ги победи BBC One и BBC Two како најпопуларен извор на вести меѓу тинејџерите, а веднаш по него следат TikTok и YouTube.
Студијата на Ofcom покажа дека новинските организации сега треба да се натпреваруваат со TikTokers кои не се новинари. За оние кои консумираат вести на TikTok, нивниот главен извор се другите луѓе што ги следат (44%), потоа пријателите и семејството (32%), а потоа следат новинските организации (24%).
TikTok има повеќе од милијарда корисници ширум светот и е во сопственост на кинеската технолошка компанија ByteDance. Неговата моќ како извор на вести дојде до израз за време на војната во Украина, кога Белата куќа извести за 30 влијателни TikTokers кои правеа содржини за војната, пишува британски Гардијан.
И покрај растот на TikTok во ОК како извор на вести, се чини дека заостанува зад САД. Една четвртина од возрасните Американци велат дека секогаш користат TikTok за да добиваат вести, а речиси половина од возрасните милениумци и Gen Z во САД – оние помлади од 41 и под 25 години – го покажуваат истото, според аналитичката компанија Forrester Research.
Исто така, имаше предупредувања дека платформата била подложна на дезинформации за време на конфликтот, со примери кои вклучуваат клипови од видео игри кои се претставуваат како вистинска воена снимка, а имало и случаи кога се појавиле снимки кои сугерираат дека Русија се подготвува за нуклеарен напад.
Портпаролот на TikTok рече дека платформата е место каде што „милиони луѓе доаѓаат да се забавуваат и учат“, додавајќи: „Сакаме секој што користи TikTok да има пристап до добри и точни информации, поради што нашите упатства на заедницата јасно покажуваат дека не дозволуваме штетни дезинформации“.
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза12 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили14 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт11 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Магазин11 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година