Магазин
TikTok сега дозволува 10-минутни видеа
Во понеделникот, некои корисници на TikTok беа пречекани со најава дека ќе можат да поставуваат видеа до 10 минути. Во изјава за The Verge, TikTok потврдува дека ажурирањето се одвива на глобално ниво.
„Денес, возбудени сме што почнуваме да ја воведуваме можноста за прикачување видеа со времетраење до 10 минути, што се надеваме дека ќе ослободи уште повеќе креативни можности за нашите создавачи ширум светот“.
TikTok првично го продолжи ограничувањето од 1 минута на 3 минути минатиот јули. Со продолжување на дозволеното време по видео на TIkTok, брендот се надева дека ќе види уште поголем ангажман од своите корисници – што пак може да резултира со повисоки приходи од реклами.
Одреден број корисници веќе можеа да прикачат петминутни видеа на платформата, но со најновото ажурирање на TikTok, секој ќе може да поставува подолги видеа. Иако оваа промена може да привлече повеќе корисници и да го зголеми целокупниот ангажман, останува да се види дали подолгите видеа ќе функционираат добро со алгоритмот „For You“ на TikTok.
Во интервју за The Verge, консултантот за социјални медиуми и индустриски аналитичар Мет Навара вели дека видеото со подолг формат генерално е полесно да се заработи и ги задржува корисниците подолго. Навара објаснува дека TikTok треба да открие како да вгради подолги видеа во својата платформа. „Тие би можеле да размислат за посветени картички за содржини со подолг формат бидејќи не се вклопуваат добро во вертикална вест со пократки видеа низ кои луѓето се навикнати да поминуваат со голема брзина“.
TikTok creeping in on YouTube territory
I can now upload videos up to 10 minutes long pic.twitter.com/P2Mbf4ygWV
— Matt Navarra (@MattNavarra) February 28, 2022
/benchmark.rs/
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза11 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп22 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили12 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт10 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Магазин9 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година