Магазин
Толку од вербата во криптовалутите: компанијата Tesla продаде 75% од залихите на Bitcoin
Се појавија информации дека Tesla има продадено дури 75% од целокупната сегашна понуда на Bitcoin. Како што пренесува порталот TechSpot, оваа компанија навистина ги чувствува негативните последици од инфлацијата во комбинација со падот на цената на оваа криптовалута, па е донесена одлука за продажба на толку голем процент од BTC.
Краткорочна инвестиција
Во текот на минатата година, Tesla инвестираше во Bitcoin со вкупно 1,5 милијарди долари и објави дека од тој момент прифаќа плаќање за купување возила во форма на оваа дигитална валута. Сепак, и тоа беше краткотрајно бидејќи оваа компанија започна да прифаќа BTC во вториот дел од март минатата година само за да ја погази сопствената одлука само 49 дена подоцна во мај. Нешто слично се случува и сега, само по малку подолг временски период.
Имено, компанијата Tesla продаде дури 75% од сите свои пари „акции“ кои ги чуваше во дигиталната валута Bitcoin и во таа прилика преку оваа продажба оствари „профит“ од 936 милиони долари. Во времето кога Tesla инвестираше 1,5 милијарди долари во Bitcoin минатата година, вредноста од 75% беше околу една милијарда и дванаесет милиони долари, па оваа компанија во суштина загуби со инвестирање во оваа дигитална валута. Според извештајот, вредноста на преостанатите акции во сопственост на Tesla е 218 милиони долари.
Која е причината за продажба?
Илон Маск, додека присуствуваше на состанокот на инвеститорите, рече дека компанијата сè уште не продала ниту еден Dogecoin што го поседува, но дека овој потег не треба да се гледа како пресуда за BTC. Тој објасни како Tesla продаде 75% од своите Bitcoin средства најмногу поради проблемите со ликвидноста на сопствената компанија поради исклучувањето на COVIC-19 во Кина и резултирачките проблеми во синџирот на производство што предизвикуваат фабриките во Берлин и Тексас да губат милијарди долари во моментот.
Лош бизнис
Од друга страна, Tesla се уште заработува, но значително помалку отколку во претходниот временски период. Во текот на првиот квартал од тековната година оваа компанија оствари добивка од 3,3 милијарди долари, додека вториот квартал донесе „само“ 2,26 милијарди заработка, што е намалување за 31,5%. Сепак, сето тоа претставува напредок во однос на истите периоди минатата година, што значи дека профитот на оваа компанија расте, но дека проблемите на глобално политичко ниво се уште влијаат на работењето на овој гигант.
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Хороскоп18 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Временска прогноза6 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили8 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт5 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година