Следете не

Автомобили

Toyota GR DKR Hilux T1 + за рели Дакар

Објавено пред

на

Toyota Gazoo Racing го претстави Toyota GR DKR Hilux T1 + сосема нов тркачки автомобил за релито Дакар 2022. Сосема нов дизајн сега излезе од фазата на прототип, но ќе продолжи да се развива и усовршува во неделите пред релито Дакар коe започнува на почетокот на јануари следната година во Саудиска Арабија.

Придвижуван од 3,5-литарски твин-турбо V6 мотор (V35A Production Engine) добиен од новиот Toyota Land Cruiser 300 GR Sport, новиот GR DKR Hilux T1 + има повеќе вртежен момент при ниски вртежи од неговиот претходник, иако вкупната тежина на автомобилот според прописите е зголемена на 2000 кг. Перформансите на новиот мотор се регулирани со правилата поставени од FIA и како таков нуди моќност од 298 kW (405 КС) и приближно 660 Nm. Менувачот е 6-брзински секвенцијален на Садев, погон на сите тркала со три диференцијали и 215 mm Ceramic Twin Plate куплунгот, пренесува Tportal.hr.

Благодарение на најсовремената производствена верзија на твин турбо моторот Land Cruiser 300 V6, тимот можеше да работи со серискиот мотор. Се користат стандардни турбополначи на Тојота, како и стандарден интеркулер. Ориентацијата на интеркулерот мораше да се измени за тркачки автомобил, но самиот дел останува стандарден, бидејќи е исклучително ефикасен.
Toyota GR DKR Hilux T1 +

Автомобилот има и зголемен систем на патна суспензија од 280 mm на 350 mm, што му овозможува на возачот максимално да ги искористи новите гуми од 37 инчи (940 mm). Ширината на гумата исто така е зголемена од 245 mm на 320 mm. Гумите се BF Goodrich All-terrain T / A KDR2.

Новите 17-инчни алуминиумски тркала Method Race Wheels ќе ги истакнат поголемите гуми на новиот автомобил. Овие тркала беа составен дел од развојот на T1 + и тимот одлучи да ги остави тркалата во нивната природна алуминиумска завршница, бидејќи нуди предност во однос на топлинското зрачење, односно ладењето.

Димензиите на новиот GR DKR Hilux T1 + се следните: должина 4810 mm, ширина 2300 mm, висина 1890 mm и меѓуоскино растојание 3140 mm.

Под каросеријата, Hilux го задржа истиот распоред со централно монтиран мотор кој се користи од Дакар 2016 година. Автомобилот сега носи само две резервни гуми наместо трите што се користеа во минатото, поради промена во прописите за категоријата Т1 +.

Новиот автомобил има најнов надворешен дизајн кога станува збор за боите, што е во склад со оној што се користи во WEC и WRC. Како таква, новата Toyota GR DKR Hilux, која исто така ќе се натпреварува во 2022 FIA World Rally-Raid шампионат, е очигледно дел од линијата на тркачки автомобили на Toyota Gazoo Racing за Светскиот шампионат. Иконскиот натпис GR сега е прифатен од сите три тима на Светскиот шампионат, иако Дакар Хилукс е дел од семејството Газо Рејсинг долги години. Овој натпис служи и за зајакнување на врската помеѓу тркачките автомобили на Тојота и возбудливите друмски автомобили кои го носат истиот натпис.

За Дакар 2022, тимот ќе понуди четири целосно нови GR DKR T1 + верзии на Hilux, со Катарецот Насер Ал-Атијах и Французинот совозач Матје Баумел кои ќе го предводат Toyota Gazoo Racing. Победниците на релито Дакар 2019 повторно ќе го имаат Жиниел де Вилиер (победник на Дакар 2009) за тимски колега, а Јужноафриканецот ќе биде во партнерство со совозачот Денис Марфи за изданието на трката во 2022 година.

Јужноафриканците Хенк Латеган и Брет Камингс ќе се вратат на релито Дакар, со цел да ја покажат својата брзина по откажувањето во текот на 5-тата фаза од релито Дакар 2021 година. Последниот болид во составот ќе го возат Шамер Варијава и совозачот Дани Стасен, од Јужна Африка.

Тимот ќе спроведе последен тест во Јужна Африка додека ги подготвува автомобилите за транспорт во Саудиска Арабија на почетокот на декември. Конечната рута за Дакар 2022 допрва треба да биде објавена, но се очекува теренот да биде сличен на оној од 2020 и 2021 година.

/tportal.hr/
Фото: Toyota Gazoo Racing

Автомобили

(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

Објавено пред

на

ФОТО: screenshot/youtube/DPCcars

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.

Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.

Прочитај повеќе...

Автомобили

„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Објавено пред

на

ФОТО: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.

Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.

За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.

Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.

Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.

Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.

Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com

Прочитај повеќе...

Автомобили

(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Објавено пред

на

ФОТО: screenshot/youtube/planetcarnews

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.

Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.

Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs

Погледнете во продолжение за што станува збор:

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Мобилни уреди14 минути

Како да го продолжите векот на батеријата на вашиот мобилен уред

Многумина од нас имаат навика да ги оставаат телефоните на полнач преку ноќ, за да можеме да го започнеме денот...

Хороскоп49 минути

Хороскоп за петок (16 мај)

ОВЕН Денес е поволен ден за вас. Ќе добиете добри резултати од некоја ваша неодамна завршена работа. Вашето здравје ќе...

Скопје2 часа

МВР со детали во врска со информацијата за поставена бомба во салата Јане Сандански

Денеска (15.05.2025) во 18.49 часот непознато лице телефонски се јавило во СВР Скопје и рекло дека во салата “Јане Сандански”...

Македонија4 часа

(ВИДЕО) МВР со апел за матурантите, на матурска прослава без автомобил!

„На матурска прослава без автомобил!“, „Без конзумирање алкохол!“, Без користење наркотични средства!“, „Без нарушување на јавниот ред и мир!“ Сообраќајната...

Македонија10 часа

Дизелот од ноќеска поскапува, ова е новата цена

Малопродажната цена на ЕУРОДИЗЕЛ (Д-Е V), се зголемува за 2,00 ден/лит, во однос на малопродажната цена утврдена со одлуката за...

Кичево11 часа

Денес кичевчани по трет пат ќе протестираат за дивата депонија, долгогодишен проблем кој се наоѓа речиси до живеалиштата

Денес пред општинската зграда во Кичево ќе се одржи третиот протест за настанатата дива депонија која тлее доста време и...

Хороскоп1 ден

Хороскоп за четврток (15 мај)

ОВЕН Можеби сите информации што ги имате не секогаш претставуваат сигурни критериуми, но без големи предизвици, нема поголема деловна афирмација....

Кичево1 ден

Културна и вселенска магија во Кичево – Финале од проектот „Interstellar Expressions“

По успешно реализирани три креативни работилници, следува финалниот настан, кој ќе биде круна на целиот процес. Делата на сите учесници...

Македонија1 ден

Измена на режим на сообраќај, пат Охрид-Кичево поради поставување сообраќајна сигнализација и сообраќајна опрема

СВР Охрид ја известува јавноста дека, поради поставување сообраќајна сигнализација и сообраќајна опрема на автопатот во изградба Охрид-Кичево, поставена е...

Магазин1 ден

iOS 18.5 пристигна: Еве што е ново во најновото ажурирање за iPhone

Apple ја објави новата верзија на својот мобилен оперативен систем – iOS 18.5, која донесува неколку практични подобрувања, нови функционалности...

НАЈЧИТАНИ