Автомобили
Toyota инвестира 35 милијарди долари во електрични возила на батерии

Јапонската Toyota, еден од најголемите светски производители на автомобили, планира да инвестира 4.000 милијарди јени (35 милијарди долари) во изградба на целосна линија за 30 модели на електрични возила на батерии до 2030 година.
Компанијата, исто така, има намера да ја зголеми продажбата на електрични возила на батерии ширум светот за 3,5 милиони единици годишно до крајот на деценијата, објави денеска извршниот директор Акио Тојода, пренесува CNBC.
Најголем дел од тековната продажба на електрични возила на Тојота се хибриди со комбиниран погон со мотор со внатрешно согорување и електричен мотор на батерии. Електричните возила на батерии имаат мал дел од тековната продажба.
Јапонскиот автомобилски гигант ќе ги зголеми новите инвестиции во технологијата на батерии за 500 милијарди јени (4,4 милијарди долари) на 2,0 трилиони јени (17,6 милијарди долари), соопшти Toyota.
Тоа ќе биде дел од вкупната инвестиција на Toyota од 4,0 трилиони јени во електрични возила со батерии, што ќе вклучува капитални трошоци, како и истражување и развој.
Компанијата планира до 2030 година својот бренд на луксузни електрични возила со батерии, Lexus, да учествува со 100 отсто удел во вкупната продажба на возила на Toyota во Европа, Северна Америка и Кина и во глобалната продажба до 2035 година.
/RTV/
Автомобили
Знаци кои укажуваат на тоа дека автомобилска гума ќе пукне

Пренискиот притисок во гумите обично е знак за проблем. Затоа е најдобро да се проверува на секои две недели, препорачува германскиот авто клуб (ADAC).
Предмети како што се клинци или парчиња скршено стакло, исто така, може да ја оштетат гумата и постепено да ја издишуваат. Абењето и староста го зголемуваат ризикот. Дури и ако нема видливи оштетувања, гумите треба да се менуваат по најмногу осум години.
Како да забележите оштетување на гумите?
Не потпирајте се на системот за следење на притисокот во гумите: во некои случаи, дупната гума со бавно ослободување на воздухот се открива премногу доцна, а системот открива само губење на притисокот од 20 проценти. Тогаш возењето повеќе не е безбедно.
Пред „големата експлозија“ обично има некои знаци кои најавуваат дупната гума. Намалениот притисок во гумите значително го менува однесувањето во возењето: автомобилот се влече налево или надесно, реагира сунѓересто и се ниша при управувањето.
Ако забележите некој од овие сигнали, останете смирени и избегнувајте брзо возење, вклучете ги сите четири индикатори за насока. Запрете го автомобилот што е можно понежно, на најбезбедно место. Не сопирајте ненадејно – ова може да предизвика лизгање на задниот дел.
Автомобили
До 2035 година, дури 80% електрични автомобили

Струјата брза во непознатото
Иако инфраструктурата е сè уште бавна, иако сè уште нема јасна глобална енергетска стратегија, електричните автомобили заземаат сè поголем дел од патиштата.
Во првите пет месеци од годинава на европските пазари, уделот на електричните автомобили продадени во ЕУ, Швајцарија, Исланд, Норвешка и Британија во просек изнесува 11,3%.
Во Холандија електричните автомобили имаат удел од околу 18 отсто, во Шведска 26 отсто. На пример, во Норвешка, тие целосно ги потиснаа пумпите за бензин и дизел и држат неверојатни 79,2 отсто од пазарот.
А електричната мобилност доаѓа и благодарение на стратегијата на производителите кои туркаат нови електрични модели и полека ги игнорираат оние со SUS мотори.
Благодарение на овој факт, многу брзо клиентите нема да имаат премногу избор за купување автомобили на бензин и дизел, додека понудата на електрични автомобили ќе биде навистина луксузна. На пример, Fiat ќе нуди само електрични автомобили од 2027 година.
Mercedes планира да го направи тоа до 2030 година, а VW до 2033 година. Најдоцна до 2035 година, клиентите повеќе нема да имаат премногу избор. Речиси сите автомобили ќе бидат електрични.
Уделот на новите електрични автомобили брзо ќе расте во наредните години. Веќе во 2027 година треба да изнесува 21%, во 2030 година ќе порасне на 56, а во 2035 година треба да изнесува најмалку 80%.
Автомобили
Германија до крајот на годинава планира да ги намали стимулациите за купување електрични автомобили

Германската влада планира да ги намали стимулациите за купување електрични автомобили и да стави крај на стимулациите за купување на plug-in хибридни електрични автомобили на крајот на оваа година.
Набргу по преземањето на функцијата во декември, владата објави дека, почнувајќи од 2023 година, ќе доделува стимулации само за електрични возила кои „демонстративно имаат позитивен ефект врз заштитата на климата“.
Во моментов, купувачите на електрични автомобили имаат право на стимулации до 6.000 евра, а купувачите на plug-in хибриди можат да добијат до 4.500 евра.
Министерството за економија и клима соопшти дека бројот на електрични автомобили на патиштата рапидно расте, а се очекува годинава да ги има околу два милиони.
Тие возила „стануваат сè попопуларни и нема да им требаат владини субвенции во догледна иднина“, рече министерот Роберт Хабек во изјавата.
Владата сака да добие најмалку 15 милиони целосно електрични автомобили на патиштата до 2030 година и да ги зајакне напорите против климатските промени со проширување на употребата на обновлива енергија.
/rs.n1info.com
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за понеделник (15 август)
-
Lifestyle2 дена
(ВИДЕО) Лозано: Дома си е дома, „Ја излези Ѓурѓо“ од многу грла во еден глас ❤️ Кичево!
-
Кичево1 ден
ОВР Кичево: Ноќеска 10 пијани возачи и 1 одземен нерегистриран мотор
-
Македонија11 часа
Соборен рекорд, 47 пребрзо возеле во Кичево, додека на подрачјето на СВР Охрид вкупно 92 возачи надминале дозволена брзина
-
Македонија11 часа
Ова се новите цени на горивата кои ќе стапат на сила од ноќеска
-
Хороскоп2 часа
Хороскоп за вторник (16 август)
-
Спорт1 ден
Академија Пандев со „петарда“ на гости, Силекс ја изненади Шкендија, додека стружани победија во Штип
-
Македонија1 ден
„Се лета“ Тетово-Гостивар, дури 13 возачи движеле над 70 км/ч од дозволеното!