Следете не

Автомобили

Дали ќе ги дочекаме автомобилите на Apple?

Објавено пред

на

Автомобилскиот тим на Apple остана без тројца експерти.

 

Проектот за самоуправувачки автомобил се урива како кула од карти

Проектот на Apple за самоуправувачки автомобил е во големи проблеми откако изгуби тројца клучни инженери во последните недели. По заминувањето на овие експерти, тимот задолжен за проектот за самоуправувачки автомобил почна да се руши како кула од карти.

Ерик Роџерс беше најавен како главен инженер за радарски систем на проектот. Минатата недела, тој се откажа од амбициозниот план на Apple и се пресели во нова компанија за летечки такси Joby Aviation. Алекс Кларабут беше главен инженер за батериски системи на Apple замина и исто така се пресели во нова компанија која развива летечки такси. Stiven Spitery, менаџер за хардверско инженерство, го напушти Apple и се пресели во Archer.

Проектот за самоуправувачки автомобил се спроведува веќе седум години. Овој проект се покажа повеќе како медиумски спектакл, а помалку како сериозен потфат. За седум години проектот создаде бројни скандали и понуди неколку идеи кои веќе се видени во филмовите. Се чини дека овој проект никогаш нема да се реализира.

/Indianexpress/

Автомобили

Фолксваген интегрира вештачка интелигенција

Објавено пред

на

Volkswagen of America, Inc. најави примена на генеративна вештачка интелигенција во рамките на мобилната апликација myVW преку стратешко партнерство со Google Cloud. Volkswagen ги користи способностите за вештачка интелигенција и машинско учење на Google Cloud, како и експертизата на Google Cloud Consulting, за да го лансира новиот виртуелен асистент на Volkswagen myVW и да им обезбеди на сопствениците на возила интуитивен пристап до критичните информации и услуги за возилата.

Новиот генеративен виртуелен асистент со вештачка интелигенција во апликацијата myVW моментално е достапен за сите сопственици на My24 Atlas и Atlas Cross Sport, а возачите можат да пристапат до информации и одговори специфични за нивните возила.

Виртуелниот асистент MyVW ги комбинира податоците за поврзаните автомобили на Volkswagen со моделите Gemini на платформата Vertex AI на Google Cloud за да им обезбеди на корисниците точни информации со мала латентност. Сопствениците на Atlas и Atlas Cross Sport можат да го користат новиот виртуелен асистент преку апликацијата myVW за да ги истражуваат прирачниците на нивните сопственици и да поставуваат прашања како што се: „Како да сменам дупната гума?“ или „Што значи ова дигитално показно светло? Дополнително, корисниците на апликацијата myVW можат да ги користат мултимодалните способности на Gemini за да видат корисни информации и контекст на индикаторските светла со едноставно насочување на камерите на нивните паметни телефони кон контролната табла.

Со комбинацијата на Vertex AI и BigQuery на Google Cloud, Volkswagen може да ги заземјува и подесува моделите Gemini на повеќе извори на податоци, вклучувајќи прирачници за сопственици, ЧПП за клиенти, статии во центарот за помош, официјални видеа на YouTube на Volkswagen и водичи чекор-по-чекор. Volkswagen , исто така, ја искористи експертизата на Google Cloud Consulting за време на процесот на развој на апликации, од дизајн до распоредување. Оваа сеопфатна поддршка осигурува дека апликацијата не само што ги исполнува специфичните законски барања и високите стандарди на Volkswagen , туку обезбедува и иновативно искуство насочено кон корисникот.

Повеќето сопственици на MI20 и поновите возила на Volkswagen ќе можат да го користат новиот виртуелен асистент на Volkswagen во апликацијата myVW почнувајќи од 2025 година. Апликацијата myVW е достапна и во Apple Store и во Google Play Store.

Извор: autotech.news

Прочитај повеќе...

Автомобили

„Volvo“ од серијата 200 денес слави 50 години постоење!

Објавено пред

на

ФОТО: screenshot/youtube

Првиот Volvo од серијата 200 беше претставен во есента 1974 година и до ден денес е синоним за безбедност, квалитет, доверливост и издржливост. Кога дојде време да се заменат моделите од серијата 100 што Volvo ги произведуваше од средината на шеесетите на дваесеттиот век, дизајнерите и инженерите во шведската автомобилска компанија кои ја подготвуваа новата серија 200 не сакаа големо отстапување од концептот на претходната серија, но се потрудија новите модели да одат уште подалеку во сегментот поврзан со безбедноста на патниците, па, меѓу другото, пристигнаа и подобрени програмирани зони за деформација на каросеријата и ремени со три точки на прицврстување.

Јан Вилсгард, кој ја „потпиша“ серијата 100, стоеше и зад дизајнот на новата серија 200, која на купувачите во европските земји од 1974 до средината на 1993 година им беше понудена во неколку каросериски стилови, вклучувајќи ги и другите пазари каде што се продаваше. , го најде својот пат до повеќе од 2,86 милиони клиенти, пишува Klix.ba.

Моделите што се кријат зад ознаките 242, 244 и 245 се напојуваа со сигурни четирицилиндрични бензински мотори со работен волумен од 1,8 до 2,3 литри, а бројот на цилиндри беше откриен со вториот број во трицифрената ознака. Наскоро пристигнаа турбополначи со некои мотори. Третиот број се однесуваше на обликот на телото, па така 242 беше седан со две врати, 244 седан со четири врати, а 245 вагон со пет врати. Од 1983 година, сите верзии ја носеа ознаката 240.

Во комбинација со 2,7-литарски шестцилиндричен мотор развиен од Volvo во соработка со Peugeot и Renault, моделите од серијата 200 се криеја зад ознаките 262, 264 и 265, работниот волумен на споменатиот V6 мотор подоцна беше зголемен на 2,8 литри. Приказната вклучуваше и линиски дизел мотори со пет (D20) и шест цилиндри (D24) кои Volvo ги „позајми“ од Volkswagen.

Без оглед на моторот под долгиот преден капак, силата секогаш се распределувала само на задната оска. Volvo користеше мануелни менувачи со четири и пет брзини, а автоматските менувачи со три и четири брзини беа опционални.

Колку серијата 200 беше популарна ширум светот најдобро потврдува фактот дека таа не престана да се произведува дури и откако Volvo ја претстави новата серија 700 во средината на осумдесеттите, со која требаше да ја испрати серијата 200 во историјата , некои модели од серијата 200 завршија да останат во производство подолго од моделите од серијата 700 кои беа произведени од 1982 до 1992 година, бидејќи последниот темносин вагон од серијата 200 што заврши во Музејот на шведската компанија беше изграден на 14 мај 1993 година. .

Во прилог на квалитетот, доверливоста и издржливоста на серијата 200, на кои многу љубители на шведската компанија помислуваат кога го спомнуваат Volvo, е фактот што тие и денес се на патиштата.

Извор: Klix.ba / Motor1.com

Прочитај повеќе...

Автомобили

Италија е најгласна во барањето ЕУ да ја повлече одлуката за укинување на автомобилите со бензин и дизел

Објавено пред

на

Одлуката на Европа да ја забрани продажбата на нови автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година и понатаму предизвикува критики. Италија, еден од главните партнери на Европската унија, работи на план за поништување на одлуката на Брисел и со тоа да обезбеди континуитет на производството на автомобили на бензин и дизел.

Европа е решена да стави крај на автомобилите со конвенционални мотори. Одлуката за забрана на автомобили со SUS мотори продолжува да предизвикува превирања, контроверзии и многу дебати.

Доколку воспоставената патоказна карта не се промени, забраната за продажба на нови автомобили на бензин и дизел ќе биде воведена во 2035 година. Властите во Брисел гледаат блиска иднина каде единствените опции ќе бидат само електрични автомобили и/или горивни ќелии. Не е јасно дали синтетичкото гориво, познато и како „е-гориво“, дотогаш ќе биде доволно развиено за да биде вистинска и прифатлива алтернатива на традиционалните горива.

Сепак, не сите членки на ЕУ ја делат визијата на Европската комисија. Според информациите објавени од Autonews, Италија работи на план за поништување на одлуката на Европа за постепено укинување на автомобилите со бензин и дизел. Во наредните денови ќе биде претставен официјален предлог за презентирање на ревизијата што ја планира Европската унија во врска со воспоставениот план за забрана на продажба на нови автомобили со мотори SUS.

Италијанскиот министер за индустрија Адолфо Урсо јасно стави до знаење дека е од витално значење да се промени патоказот на Брисел за да се обезбеди опстанок на автомобилите со конвенционални мотори по 2035 година.

„Сметаме дека е апсолутно неопходно да се промени правецот на индустриската политика на ЕУ. Автомобилскиот сектор е оној каде што е најпотребна промена во однос на Зелениот договор“, рече Урсо.

Италија е дел од групата земји од ЕУ кои се противат на таканаречениот Зелен договор на блокот предводен од Европската комисија. План кој треба да се справи со климатските промени и да го спречи загадувањето. Пактот даде бројни предлози, мерки и дејства, како што се напуштање на автомобили со SUS мотори и префрлање на сè на електрична мобилност.

Минатата недела италијанскиот премиер Мелони ја опиша забраната за продажба на автомобили со мотори со внатрешно согорување како „самоуништувачка“, велејќи дека тоа предизвикува преголема штета на европската автомобилска индустрија.

Извор: Seebiz

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп2 часа

Хороскоп за недела (6 октомври)

ОВЕН Обидете се да ги контролирате своите емоции, особено ако веќе не сте сигурни како се чувствувате за поединци. Штом...

Занимливости2 часа

Астрономите очекуваат експлозија на ѕвезда која се случува еднаш на 80 години

Деновиве, најголемите научници од сите вселенски агенции гледаат во темната точка што го чека ударот – ерупцијата на ѕвездата T...

Скопје11 часа

Во понеделник во Скопје посебен режим на сообраќај

СВР Скопје ги известува граѓаните на Скопје дека на 07.10.2024 (понеделник) поради официјална посета на претседателот на Владата на Република...

Кичево13 часа

Во вторник по трет пат во Кичево ќе се одржи „Концерт на млади пијанисти“, кои ќе приредат вистинско уживање во звуците на познатите великани во класичната музика

Во вторник, 08 октомври од 19:30 часот во НУЦК „Кочо Рацин“ во Кичево, по трет пат ќе се одржи „Концерт...

Хороскоп1 ден

Хороскоп за сабота (5 октомври)

Овен Нервозата која доаѓа од вашето професионално окружување влијае на вас личност. Ве очекува период во кој ќе размислувате за...

Спорт1 ден

УЕФА денес соопшти дека најостро го осудува физичкиот напад кон претседателот на Фудбалската федерација на Македонија, повика на брза и темелна истрага

УЕФА најостро го осудува неодамнешниот напад врз претседателот на Фудбалската федерација на Македонија, Муамед Сејдини. Имено како што стои во...

Македонија1 ден

(ФОТО) СВР Охрид спроведе едукативна кампања за дечиња „Мојот пријател полицаец“

Вчера (03.10.2024) Отсекот за превенција при СВР Охрид, почна со реализација на едукативната кампања наменета за најмладите „Мојот пријател полицаец“....

Спорт1 ден

Вардар против Тиквеш, Струга ТЛ против Македонија ЃП, додека Пелистер ќе игра против Детонит во осминафиналето на Купот на Македонија

Денеска во просториите на Фудбалската федерација на Македонија, Комисијата за натпревари ја одржа ждребката со која беа извлечени паровите за...

Магазин1 ден

Еве што нема да има новиот iPhone SE

Веќе знаеме дека Apple подготвува нов модел на iPhone SE, а сега дознаваме уште неколку детали. Нови информации ни носи...

Магазин1 ден

Spotify: Слушање музика дури и без интернет конекција

Квалитетот на животот често е тесно поврзан со количината на музика, па логично е што многумина сметаат на стриминг услуги...

НАЈЧИТАНИ