Магазин
Twitter ја прекина политиката за дезинформации за корона
Долгогодишните напори на Twitter за борба против дезинформациите за коронавирусот завршуваат, барем засега.
Twitter почна да се занимава со дезинформации за короната во јануари 2020 година
Компанијата престана да ја спроведува својата политика за дезинформација за коронавирус на 23 ноември. Сè уште не е јасно дали Twitter ќе ги врати сите сметки што беа забранети поради ширење дезинформации како дел од планираната амнестија што ја објави Маск. Сепак, тоа покажува дека компанијата повеќе нема да ги блокира корисниците или да брише содржина што вклучува невистини за коронавирусот или вакцините.
Twitter започна да се занимава со дезинформации за корона во јануари 2020 година, бидејќи вирусот почна да се шири на глобално ниво. Оттогаш, Twitter забрани над 11.200 сметки, одбрани над 97.600 примери на лажна содржина. Хирургот со индиско потекло Вивек Мурти ја посочи политиката на Twitter како пример за тоа како другите технолошки платформи можат да се борат против лажните медицински вести.
Маск постојано го изразува своето противење на забраните и некои безбедносни мерки што се користат во борбата против коронавирусот. Тесла им пркоси на пандемиските исклучувања со тоа што ги одржува фабриките отворени и покрај мерките.
Исто така, Маск изјави за време на повикот за заработка во април 2020 година дека таквите мерки всушност претставуваат „присилно затворање на луѓе“. Маск ја поддржува вакцинацијата, но во исто време се противи на воведување мерки против корона вирусот.
Twitter отпушти голем број луѓе кои беа посветени на откривање на несоодветна и забранета содржина. Маск отпушти тим посветен на борбата против материјалот за сексуална злоупотреба на деца (CSAM) како дел од отпуштањата. Тој го намали тимот од приближно 20 вработени на помалку од 10 луѓе.
Twitter сега би можел да наиде на правни проблеми бидејќи со закон често се бара да отстрани штетни материјали. Законот за безбедност на Интернет во Велика Британија им дозволува на регулаторите да ги казнуваат компаниите доколку не ги отстранат навредливите содржини брзо.
Отпуштањата се големи. Twitter сега има ограничена можност да се брани од ботови и други лажни сметки. Twitter се бореше да ги намали и регулира вестите што ги прикриваат спамовите за кинеските протести откако Маск го отпушти антипропагандниот тим на Twitter.
Извор: Engadget
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза10 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп21 час
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили11 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт9 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година
-
Магазин8 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација