Автомобили
Во Велика Британија гигантот Хонда го претстави новиот редизајниран модел „HR-V e:HEV“

Honda го претстави редизајнираниот HR-V e:HEV за европскиот пазар во Велика Британија. Иако претставениот модел е со волан на десната страна, веднаш ќе биде проследен со верзија со волан на левата страна за останатите европски пазари. Ова се случува со причина: Велика Британија е донекаде домашна база на Honda во нашиот дел од светот, и се разбира тоа е пазар со волан од десната страна, исто како и Јапонија.
Европскиот HR-V останува достапен исклучиво со хибридниот погон e:HEV, според jutarnji.hr
Визуелно, автомобилот не се промени многу од сегашниот модел кој дебитираше во 2021 година. Врвот е редизајнираната маска, која му дава на HR-V малку помоќен изглед. Предниот браник има ревидирани долни дози, додека светлата имаат потемна внатрешност и свежа LED графика. Honda исто така ја збогати палетата на бои, додавајќи три нови нијанси: Sage Green, Seaded Blue и Urban Grey.
Тука е и новата опрема Advance Style Plus позиционирана на врвот на гамата за HR-V. Добива фиксен панорамски стаклен покрив, повеќе детали во боја на каросеријата, кристално црна решетка и различен сет од 18-инчни алуминиумски тркала.
Во внатрешноста, автомобилот ја има истата 7-инчна табла со инструменти и 9-инчна инфозабава. Сепак, долниот дел од централната конзола е дотеран, што овозможува полесен пристап до преградата за безжично полнење на мобилниот и ја подобрува ергономијата. Автомобилот доби и подобра звучна изолација. Најдобриот дел од ентериерот, задните „магични седишта“ кои можат да се подесуваат и преклопуваат на различни начини, остануваат дел од стандардната опрема. Безбедносната опрема е подобрена.
Хибридниот погонски систем e:HEV се состои од познатиот 1,5-литарски i-VTEC бензински мотор, два електрични мотори, постојано променлива трансмисија и литиум-јонска батерија. Комбинираната моќност е 131 КС и се пренесува на задните тркала.
Продажбата на ревидираната Honda HR-V e:HEV во Европа ќе започне овој месец. Цените ќе бидат објавени подоцна.
Извор: jutarnji.hr
Автомобили
Дали знаете по колку време метличките на бришачите стануваат неупотребливи?

• Многу возачи се сетат на бришачите дури кога ќе ги фати силен дожд — и тогаш откриваат дека се веќе бескорисни или дури и опасни.
• Иако нивниот животен век зависи од многу фактори, експертите препорачуваат замена на секои 6 до 12 месеци.
• Во пракса, возачите често чекаат премногу долго — сè додека не се појават траги или нерамномерно чистење на стаклото.
• Изложеноста на сонце, мраз, нечистотија и времето генерално ја оштетува чувствителната гума, поради што таа станува тврдa, кршливa и губи еластичност.
• Според истражување на германскиот клуб ADAC, бришачите треба да се менуваат најдоцна на секои 24 месеци, без оглед колку често се користат.
• Екстремните услови како летната топлина и зимскиот студ значително го скратуваат животниот век. Користење на бришачи на суво или замрзнато стакло дополнително ги оштетува.
• Квалитетот на бришачите е исто така важен: обичните гумени модели се трошат побрзо, додека брендирани како Bosch можат да траат подолго.
• Знаци дека е време за нови бришачи:
-
Оставаат линии и дамки
-
Прескокнуваат по стаклото
-
Испуштаат чудни звуци
-
Гумата е напукната или оштетена
• За подолг век:
-
Редовно чистете ги бришачите и стаклото
-
Користете квалитетна течност за миење
-
Не ги активирајте врз мраз
Извор: Vecernji
Автомобили
ЕУ инвестира 852 милиони евра во фабрики за батерии за електрични возила – еве каде ќе се градат

Европската Унија започнува со значајна инвестиција во иднината на одржливиот транспорт. Европската комисија објави дека преку Фондот за иновации ќе вложи вкупно 852 милиони евра во изградба на шест фабрики за батерии за електрични возила во неколку земји членки на ЕУ.
Целта: декарбонизација и индустриска конкурентност
Овие инвестиции се дел од Индустрискиот акционен план и Договорот за чиста индустрија. Според соопштението од Европската комисија, се работи за клучен чекор кон:
-
Намалување на емисиите на стакленички гасови
-
Намалување на зависноста од увоз на батерии
-
Поттикнување на технолошки развој
-
Создавање на висококвалитетни работни места низ Европа
Кои земји ќе добијат фабрики?
Фабриките ќе бидат изградени во следниве земји:
• Франција
• Германија
• Шведска
• Полска
Сите проекти се очекува да започнат со работа пред 2030 година и ќе придонесат кон создавање на стабилна и одржлива индустриска база на ЕУ.
Што точно се финансира?
Финансирањето ги опфаќа и капиталните и оперативните трошоци на фабриките, со можност дел од средствата да бидат исплатени и пред почетокот на активното работење. Средствата ќе бидат распределени според исполнувањето на клучни проектни пресвртници.
Очекувани резултати до 2040 година
Проектите имаат амбициозна цел:
-
Намалување на емисиите за 91 милион тони CO2
-
Комбиниран производствен капацитет од околу 56 GWh батериски ќелии годишно
Овие фабрики ќе користат иновативни, еколошки прифатливи технологии, што е од суштинско значење за европската стратегија за климатска неутралност и технолошка независност.
Извор: B92
Автомобили
Генијален трик за заштеда на гориво: Сè зависи од едно копче во автомобилот

Во деновите кога температурите достигнуваат и над 40 степени, клима уредите во автомобилите работат со полна моќност. Ова, за жал, значи и значително зголемување на потрошувачката на гориво, што се одразува на вашиот буџет.
Но, постои едноставен и генијален трик кој може да ви помогне да заштедите гориво додека уживате во пријатно разладена кабина.
Клучот е во рециркулацијата на воздухот – еве како функционира
Клима уредот во автомобилот може да лади на два начина: внесувајќи воздух однадвор или рециркулирајќи го воздухот кој веќе е во кабината. Кога климата зема топол воздух однадвор, троши повеќе енергија за да го излади. Од друга страна, со рециркулација, системот го користи веќе изладениот воздух, што значи дека се потребни многу помалку ресурси за одржување на пријатна температура.
Рециркулацијата заштедува гориво до 15%
Со притискање на копчето за рециркулација на воздухот, климата работи поефикасно, бидејќи воздухот во кабината е веќе постуден. Ова може да ја намали потрошувачката на гориво за 10 до 15 проценти, што значи реална заштеда на месечно ниво.
Совет од експертите е оваа функција да ја активирате веднаш штом ќе влезете во автомобилот, особено во најжешките делови од денот. На подолги патувања повремено вклучете свеж воздух однадвор за подобра циркулација, но најголем дел од времето оставете ја рециркулацијата вклучена.
Извор: Telegraf
-
Кичево2 дена
(ГАЛЕРИЈА) Музичките имиња од Кичево го исполнија плоштадот до последно место, во првата музичка манифестација, вечерва финале од дводневниот спектакл „Кичевчани пеат за Кичево“
-
Хороскоп2 дена
Месечен Хороскоп (август)
-
Хороскоп18 часа
Празничен Хороскоп (2 август)
-
Култура17 часа
122 години „Илинден“ – Честит именден на сите кои го носат името Илија, Илчо, Илинка, Илина, Иле…
-
Мобилни уреди24 часа
Се чини дека 5000 mAh батерија на современите телефони не е доволна
-
Македонија5 часа
Запленета поголема количина брендирана стока без документација, лишено од слобода едно лице