Автомобили
Воланот на Tesla се распаѓа по 40.000 километри ФОТО

Денес, дури и најевтините автомобили имаат управувачи кои ќе траат неколку години и најмалку 100.000 километри пред да почнат да се распаѓаат.
Дури ни кога станува збор за Tesla со најновиот „јарем“ волан.
Така барем навестуваат бројните објави на социјалните мрежи, каде некои сопственици, разочарани од квалитетот, објавија фотографии од воланот по неколку десетици илјади километри.
Tesla Model S Long Range опремен со „иновативен“ волан по поминати помалку од 40.000 километри покажа волан на кој веќе паднале три парчиња.
Популарниот TikToker jf.okai објави дека неговиот волан брзо се распаѓа по само 20.000 извозени километри. Најекстремниот случај го објави Твитер профилот Meet Kevin кој изјави дека истите работи ги доживеал по само 6.500 поминати километри.
only 12,000 miles on my Plaid Model S and this is already happening? @Tesla @elonmusk pic.twitter.com/mlz2tdZKdu
— jf.okay (@therealjfokay) August 23, 2022
Во моментов на социјалните мрежи има бројни дискусии на оваа тема. Така, приврзаниците на Tesla вината ја префрлаат на корисниците, изјавувајќи дека за сè се виновни нивните пороци. Така, утврдено е дека еден корисник бил фатен додека возел под дејство на алкохол, при што констатирале дека распаѓањето на површината на воланот е поради контаминација на површината со алкохол.
My Plaid Model S with just 12,000 miles. This is only 3 days after the very first TINY mark became visible. It keeps getting bigger and bigger every time i drive. @elonmusk @Tesla pic.twitter.com/3fDwhg1FsY
— jf.okay (@therealjfokay) August 26, 2022
Други гледаат пообјективни причини во прекумерната употреба на средства за дезинфекција, наведувајќи примери на луѓе чии дланки многу се потат, додека третина го гледаат проблемот во претерано долгите нокти. Според многумина, најдобро е да користите ракавици за возење. Малку неочекувано во денешно време за нов автомобил од оваа цена. Да кажеме и дека Tesla нема ПР служба, па до објавувањето не добивме никакво официјално соопштение
Автомобили
(ВИДЕО) „BMW XM“ изненади на тестот на еден престижен настан за автомобили

Шпански специјализиран сајт го тестираше BMW XM, првиот независен модел М, но и најтешкиот сериски BMW во продажба од 2.800 килограми. Станува збор за чудовиште кое привлекува внимание со своите огромни димензии, но и со својата моќ. И сето тоа мора да биде динамично убедливо.
Очекувано, XM падна на „тестот за избегнување ирваси“ со референтни 77 km/h. Но, затоа одлично се снајде при малку пониски 74 km/h, а тест возачот нагласи дека и по губењето на тракцијата, XM се однесува многу предвидливо и никогаш не влегува во доменот на опасен маневар.
– „Сè на сè, реакциите не се разликуваа многу од оние опишани во другите обиди: малку лебдење, чисти и релативно брзи движења и високо чувство на сигурност“, морам да признаам дека згрешив за првиот впечаток што го добив по првиот обид, реков дека ќе ми биде потешко да поминам меѓу конусите, но вистината е дека беше доста лесно – истакна водителот на настанот.
„XM“ особено се истакна во возењето во слалом. Тест опсегот беше поминат за 22,9 секунди, што е побрзо од значително помалиот и полесен Audi RS3 Sportback. Впрочем, може да се заклучи дека во однос на динамиката на возење, BMW не разочара.
/b92.net
Автомобили
Голема промена од следната година – Volvo се откажува од дизелите

Volvo ќе го прекине производството на автомобили со дизел мотори веќе во 2024 година, како дел од планот да стане целосно електричен бренд до 2030 година. Така, Volvo станува првиот голем производител кој целосно ги напуштил дизел моторите, а пред четири години овие мотори го заземаа најголемиот дел од продажбата на компанијата.
На почетокот на овој месец, Volvo тивко ги исфрли дизел моделите од својата понуда во ОК, а тамошните клиенти можат да избираат помеѓу електрични и хибридни автомобили. Сепак, ситуацијата е непроменета на другите пазари каде шведската компанија сè уште нуди автомобили со дизел погон. Сепак, тоа ќе се промени на почетокот на следната година, што значи дека Volvo ќе стане првиот голем производител кој целосно ќе ги отфрли дизелите.
Моторите со внатрешно согорување немаат иднина
Volvo долго време ја сигнализираше својата намера да ги исфрли дизелите од својата постава, па дури и го отфрли развојот на мотори со внатрешно согорување во компанија наречена Aurobay, заедничко вложување со кинеската мајка Geely.
Шведската компанија го продаде својот удел во Aurobay минатата година, коментирајќи дека повеќе нема да троши „ниту едно евро“ за развој на нови мотори со внатрешно согорување.
Побарувачката за дизели опаѓа
Дека станува збор за радикална трансформација говори и фактот што Volvo го претстави својот прв електричен автомобил дури во 2019 година, кога повеќето од автомобилите што шведската компанија ги продаваше во Европа имаа дизел мотор. Во меѓувреме, побарувачката за дизел автомобили драстично опадна поради еколошките грижи и високите емисии на азотни оксиди на дизел моторите, сериозен проблем во урбаните области.
Директорот на шведската компанија, Џим Роуан, изјави дека „електричните погонски системи се иднината“, додавајќи дека Volvo е „целосно фокусиран на создавање широк спектар на премиум, електрични автомобили кои можат да испорачаат сè што клиентите очекуваат од Volvo“.
Доаѓаат нови електрични модели
Volvo ќе ги понуди новите, целосно електрични SUV модели EX30 и EX90 во наредните месеци. Овие два автомобили се само дел од трансформацијата кон бренд кој ќе произведува исклучиво електрични возила, но и кон пошироката цел Volvo да стане климатски неутрална компанија до 2040 година.
Според извршниот директор на шведскиот бренд, индустриските и политичките лидери мора да испорачаат „значајни политики и акции“ за борба против климатските промени.
/Nova
Автомобили
(ВИДЕО) „Ducati“ и „Lamborghini“ имаа што да покажат околу безбедност во сообраќајот

Има се повеќе и повеќе предности за поврзување на системот за позиционирање помеѓу мотоцикл и автомобил. Тоа го покажа демонстрацијата на „Ducati“ на Демо настанот организиран во „Lausitzring“ во покровителство на „CMC“ (Connected Motorcycle Consortium).
Инаку „CMC“ е меѓународна асоцијација основана во 2016 година која ги обединува водечките производители на мотоцикли со цел да ги интегрираат возилата на две тркала во новите системи за поврзување на учесниците во сообраќајот.
Со цел да ги покаже предностите од примената на V2V технологијата, Ducati се здружи со Lamborghini и во пракса покажа ситуации во кои го прави сообраќајот значително побезбеден. Изборот падна на трите најопасни сценарија, и тоа претекнување со слаба видливост за мотоциклистот, налетување на раскрсница со слаба видливост и истовремено вртење лево на раскрсницата кога видливоста на мотоциклот е слаба.
Во сите три случаи дефинирани од авторите како IMA (Помош за движење на вкрстување), LTA (помош за свртување лево) и DNPW (Предупредување за не поминување), возачите добиваат информации за опасноста од ситуацијата и потребата да се напуштат одреден маневар. Учесниците во сообраќајот поврзани со ова предупредување избегнуваат влегување во опасни ситуации, што го прави возењето многу побезбедно.
/autoblog.rs
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за вторник (26 септември)
-
Хороскоп3 часа
Хороскоп за среда (27 септември)
-
Македонија1 ден
Од вечерва горивата со намалена цена за литар, ова е новата цена
-
На денешен ден21 час
На денешен ден (26 септември)
-
Спорт1 ден
Ова е составот на Украина кој ќе биде на располагање и на мечот против Македонија во Прага закажан за 14 октомври, истакна Ребров
-
Магазин2 дена
Facebook сега ви овозможува да креирате повеќе лични профили
-
Магазин2 дена
На првиот тест за издржливост, iPhone 15 Pro покажа дека не е толку отпорен и покрај титаниумскиот дизајн
-
Спорт11 часа
Познати осминафиналистите за Купот на Македонија, додека теренот на ФК Башкими суспендиран за натпревари