Автомобили
Volvo ги прекинува седаните и караваните

Отсега, Volvo ексклузивно ќе продава теренци во Велика Британија, бидејќи ги прекина сите свои седани и каравани на тој пазар, пишува Autoblog.
Ова се однесува на седанот Volvo S60, како и караванот Volvo V60 и Volvo V90. Овие моментално сè уште може да се нарачаат, но само претходно конфигурирани од залихите на дилерот.
Најголемиот седан на Volvo, S90, беше повлечен од пазарот во Велика Британија претходно ова лето како дел од пошироката „консолидација“ на гамата на компанијата.
Фабриката во Јужна Каролина каде што Volvo го произведува S60 е во процес на реновирање за производство на електрични теренци за Volvo и неговата сестринска марка Polestar.
Сепак, прекинот на вагонот не влијае на возилата што се испорачуваат преку одделот за специјални возила на Volvo, главно за службите за итни случаи во ОК, како што се различни полициски сили. Овие возила се разликуваат од стандардните модели на клиентите бидејќи, поради нивната намена, комбинираат високи перформанси со пониски внатрешни спецификации, зголемен капацитет на товар и подобрени сопирачки.
Volvo го наведува и ова во соопштението:
„Продолжуваме брзо да ја трансформираме нашата понуда на производи, што значи не само да се движиме кон целосна електрификација, туку и да преминеме кон нови платформи и технологии во сите наши автомобили. Се разбира, ќе мораме да еволуираме и да ја консолидираме нашата линија бидејќи им даваме приоритет на целосно електричните автомобили и да ја направиме оваа технолошка транзиција. „Како резултат на тоа, отстранивме некои модели од линијата на Обединетото Кралство. Тие ги вклучуваат S60, V60 и V90. Побарувачката за нашата постоечка линија SUV продолжува да расте, додека интересот за нашите претстојни се – електричните модели EX30 и EX90 се силни. Во меѓувреме, апетитот за нашите модели на салон и недвижности падна на многу ниско ниво во ОК, што доведе до нашата одлука да ги отстраниме овие модели од продажба во ОК“.
Иднината на моделите на Volvo кои не се SUV долго време беше нејасна. Компанијата се обврза да понуди целосно електрична понуда до 2030 година, со едно ново електрично возило годишно.
Дополнително, Volvo не даде никакви индикации дека директно ќе ги замени своите линии на модели S и V со електрични возила, иако шефот Џим Роуан навести дека таквите модели ќе се вратат.
„Доволно е да се каже, играме низ сите спектри и опсези, а имаме клиенти на кои им требаат различни возила и различни намени за возилата“, рече тој. „Ќе се обидеме да бидеме сигурни дека можеме да доловиме што е можно повеќе од тоа.
Автомобили
Дали знаете по колку време метличките на бришачите стануваат неупотребливи?

• Многу возачи се сетат на бришачите дури кога ќе ги фати силен дожд — и тогаш откриваат дека се веќе бескорисни или дури и опасни.
• Иако нивниот животен век зависи од многу фактори, експертите препорачуваат замена на секои 6 до 12 месеци.
• Во пракса, возачите често чекаат премногу долго — сè додека не се појават траги или нерамномерно чистење на стаклото.
• Изложеноста на сонце, мраз, нечистотија и времето генерално ја оштетува чувствителната гума, поради што таа станува тврдa, кршливa и губи еластичност.
• Според истражување на германскиот клуб ADAC, бришачите треба да се менуваат најдоцна на секои 24 месеци, без оглед колку често се користат.
• Екстремните услови како летната топлина и зимскиот студ значително го скратуваат животниот век. Користење на бришачи на суво или замрзнато стакло дополнително ги оштетува.
• Квалитетот на бришачите е исто така важен: обичните гумени модели се трошат побрзо, додека брендирани како Bosch можат да траат подолго.
• Знаци дека е време за нови бришачи:
-
Оставаат линии и дамки
-
Прескокнуваат по стаклото
-
Испуштаат чудни звуци
-
Гумата е напукната или оштетена
• За подолг век:
-
Редовно чистете ги бришачите и стаклото
-
Користете квалитетна течност за миење
-
Не ги активирајте врз мраз
Извор: Vecernji
Автомобили
ЕУ инвестира 852 милиони евра во фабрики за батерии за електрични возила – еве каде ќе се градат

Европската Унија започнува со значајна инвестиција во иднината на одржливиот транспорт. Европската комисија објави дека преку Фондот за иновации ќе вложи вкупно 852 милиони евра во изградба на шест фабрики за батерии за електрични возила во неколку земји членки на ЕУ.
Целта: декарбонизација и индустриска конкурентност
Овие инвестиции се дел од Индустрискиот акционен план и Договорот за чиста индустрија. Според соопштението од Европската комисија, се работи за клучен чекор кон:
-
Намалување на емисиите на стакленички гасови
-
Намалување на зависноста од увоз на батерии
-
Поттикнување на технолошки развој
-
Создавање на висококвалитетни работни места низ Европа
Кои земји ќе добијат фабрики?
Фабриките ќе бидат изградени во следниве земји:
• Франција
• Германија
• Шведска
• Полска
Сите проекти се очекува да започнат со работа пред 2030 година и ќе придонесат кон создавање на стабилна и одржлива индустриска база на ЕУ.
Што точно се финансира?
Финансирањето ги опфаќа и капиталните и оперативните трошоци на фабриките, со можност дел од средствата да бидат исплатени и пред почетокот на активното работење. Средствата ќе бидат распределени според исполнувањето на клучни проектни пресвртници.
Очекувани резултати до 2040 година
Проектите имаат амбициозна цел:
-
Намалување на емисиите за 91 милион тони CO2
-
Комбиниран производствен капацитет од околу 56 GWh батериски ќелии годишно
Овие фабрики ќе користат иновативни, еколошки прифатливи технологии, што е од суштинско значење за европската стратегија за климатска неутралност и технолошка независност.
Извор: B92
Автомобили
Генијален трик за заштеда на гориво: Сè зависи од едно копче во автомобилот

Во деновите кога температурите достигнуваат и над 40 степени, клима уредите во автомобилите работат со полна моќност. Ова, за жал, значи и значително зголемување на потрошувачката на гориво, што се одразува на вашиот буџет.
Но, постои едноставен и генијален трик кој може да ви помогне да заштедите гориво додека уживате во пријатно разладена кабина.
Клучот е во рециркулацијата на воздухот – еве како функционира
Клима уредот во автомобилот може да лади на два начина: внесувајќи воздух однадвор или рециркулирајќи го воздухот кој веќе е во кабината. Кога климата зема топол воздух однадвор, троши повеќе енергија за да го излади. Од друга страна, со рециркулација, системот го користи веќе изладениот воздух, што значи дека се потребни многу помалку ресурси за одржување на пријатна температура.
Рециркулацијата заштедува гориво до 15%
Со притискање на копчето за рециркулација на воздухот, климата работи поефикасно, бидејќи воздухот во кабината е веќе постуден. Ова може да ја намали потрошувачката на гориво за 10 до 15 проценти, што значи реална заштеда на месечно ниво.
Совет од експертите е оваа функција да ја активирате веднаш штом ќе влезете во автомобилот, особено во најжешките делови од денот. На подолги патувања повремено вклучете свеж воздух однадвор за подобра циркулација, но најголем дел од времето оставете ја рециркулацијата вклучена.
Извор: Telegraf
-
Кичево23 часа
„Кичевчани пеат за Кичево“, дводневна музичка манифестација на градскиот плоштад, незаборавни музички вечери во срцето на Кичево!
-
Кичево2 дена
Во понеделник ЕВН КЕЦ Кичево ќе работи на терен, времено без електрична енергија ќе биде кичевското село Другово
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (26 јули)
-
Култура21 час
(ВИДЕО) Кичевчани помеѓу соговорниците одговараа пред камерите во проектот „Што значи за тебе Македонија“
-
Хроника46 минути
Утрово во близина на кичевското село Црвивци се случила тешка сообраќајна несреќа каде животот го загуби едно лице
-
Македонија17 часа
(ФОТО) „До вас, за вас“ во Охрид привлече големо внимание помеѓу посетителите, одличен настан за подигнување на јавната свест за зголемување на безбедноста во заедницата
-
Хороскоп13 часа
Хороскоп за недела (27 јули)
-
Македонија2 дена
Утре на градскиот плоштад во Охрид, македонската Полиција ќе реализира националната кампања „До вас, за вас“, како форма за приближување на полицијата до граѓаните