Автомобили
„Volvo“ од серијата 200 денес слави 50 години постоење!

Првиот Volvo од серијата 200 беше претставен во есента 1974 година и до ден денес е синоним за безбедност, квалитет, доверливост и издржливост. Кога дојде време да се заменат моделите од серијата 100 што Volvo ги произведуваше од средината на шеесетите на дваесеттиот век, дизајнерите и инженерите во шведската автомобилска компанија кои ја подготвуваа новата серија 200 не сакаа големо отстапување од концептот на претходната серија, но се потрудија новите модели да одат уште подалеку во сегментот поврзан со безбедноста на патниците, па, меѓу другото, пристигнаа и подобрени програмирани зони за деформација на каросеријата и ремени со три точки на прицврстување.
Јан Вилсгард, кој ја „потпиша“ серијата 100, стоеше и зад дизајнот на новата серија 200, која на купувачите во европските земји од 1974 до средината на 1993 година им беше понудена во неколку каросериски стилови, вклучувајќи ги и другите пазари каде што се продаваше. , го најде својот пат до повеќе од 2,86 милиони клиенти, пишува Klix.ba.
Моделите што се кријат зад ознаките 242, 244 и 245 се напојуваа со сигурни четирицилиндрични бензински мотори со работен волумен од 1,8 до 2,3 литри, а бројот на цилиндри беше откриен со вториот број во трицифрената ознака. Наскоро пристигнаа турбополначи со некои мотори. Третиот број се однесуваше на обликот на телото, па така 242 беше седан со две врати, 244 седан со четири врати, а 245 вагон со пет врати. Од 1983 година, сите верзии ја носеа ознаката 240.
Во комбинација со 2,7-литарски шестцилиндричен мотор развиен од Volvo во соработка со Peugeot и Renault, моделите од серијата 200 се криеја зад ознаките 262, 264 и 265, работниот волумен на споменатиот V6 мотор подоцна беше зголемен на 2,8 литри. Приказната вклучуваше и линиски дизел мотори со пет (D20) и шест цилиндри (D24) кои Volvo ги „позајми“ од Volkswagen.
Без оглед на моторот под долгиот преден капак, силата секогаш се распределувала само на задната оска. Volvo користеше мануелни менувачи со четири и пет брзини, а автоматските менувачи со три и четири брзини беа опционални.
Колку серијата 200 беше популарна ширум светот најдобро потврдува фактот дека таа не престана да се произведува дури и откако Volvo ја претстави новата серија 700 во средината на осумдесеттите, со која требаше да ја испрати серијата 200 во историјата , некои модели од серијата 200 завршија да останат во производство подолго од моделите од серијата 700 кои беа произведени од 1982 до 1992 година, бидејќи последниот темносин вагон од серијата 200 што заврши во Музејот на шведската компанија беше изграден на 14 мај 1993 година. .
Во прилог на квалитетот, доверливоста и издржливоста на серијата 200, на кои многу љубители на шведската компанија помислуваат кога го спомнуваат Volvo, е фактот што тие и денес се на патиштата.
Извор: Klix.ba / Motor1.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хроника13 часа
Утрово кичевчанец со секира уби татко, неговата мајка е во неконтактибилна состојба
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (10 мај)
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за недела (11 мај)
-
Македонија1 ден
Малолетник од Кочани објавувал експлицитни содржини од малолетничка, мајката го пријавила
-
Временска прогноза2 дена
Од викендов драстично поладно, особено на утро, ова се информациите
-
Македонија2 дена
ОВР Струга: Стружанец возел мотор пијан и излетал од патот
-
Здравје и убавина1 ден
Клучни 5 работи поврзани со забите, кои предупредуваат за опасни промени во вашето општо здравје
-
Скопје13 часа
Кривична пријава против турски државјанин за обид за убиство во Скопје, одреден му е притвор